Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 08:54:03 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] 2 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Λιγα λογια για τις off δυνατοτητες του ΤΑ 650  (Αναγνώστηκε 4950 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« στις: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 10:49:16 πμ »

   Προς αποφυγη παρεξηγησεων δηλωνω προκαταβολικα οτι δεν ειμαι ειδικος στο θεμα «ΤΑ στο χωμα» και πολυ περισσοτερο δεν διεκδικω το αλαθητο Οι παρακατω γραμμες εναι απλως προσωπικες εκτιμησεις απο την εμπειρια μου οδηγωντας  σε αρκετα (νομιζω) και διαφορετικα χωματινα χλμ το ΤΑ Ενδεχομενως καποιοι να εχουν διαφορετικη αποψη ειτε γιατι ειναι καλυτεροι/εμπειροτεροι οδηγοι απο μενα ειτε γιατι …….ετσι νομιζουν Σε καθε περιπτωση θα ηθελα να τους ακουσω-διαβασω!
   Το 650 λοιπον ερχοταν απο το εργοστασιο σαν on-of με ελαφρα τονισμενη την on πλευρα (μοχλικο, ακαμπτα πισω φλας, ελλιπης προστασια κινητηρα από την ποδια,μεγαλες επιφανειες πλαστικων κ.α.) Μονο που δεν κανει ουτε για on ουτε για of Ή μαλλον κανει για λιγο on και λιγο of Αυτό είναι και το μεγαλο του μειονεκτημα Η μετριοτητα παντου! Αλλα εδώ ας εστιασουμε στις μετριες of δυνατοτητες του
   Καποιος που θα αποφασισει να παει το ΤΑ σε χωματινες διαδρομες θα πρεπει να ξερει ότι η οδηγηση στο χωμα κρυβει μεγαλες συγκινησεις αλλα και πολλες εκπληξεις (και όχι παντα ευχαριστες!) Ο φαρδυς πατημενος χωματοδρομος-λεωφορος για παραδειγμα που πηρες μπορει να οδηγει σε μαγευτικες τοποθεσιες που μονο σε αφισσες εχεις δει αλλα μπορει και να οδηγει απλα στην στανη του βοσκου (όχι ότι αυτό είναι κακο βεβαια!) Μπορει να συνεχιζει ετσι μεχρι την παραλια ή μπορει και να κοβεται αποτομα, μπορει να γινεται μονοπατι, ή βουρκος,ή…..ή…..ή…..Η ποικιλια των δρομων ή «δρομων» είναι ατελειωτη και οριζεται μονο από το πια διαδρομη θα ακολουθησεις! Καλο είναι λοιπον να ξερουμε τι μπορει να κανει η μοτοσυκλετα μας (Ενοειται ότι γνωριζουμε τι μπορουμε να κανουμε εμεις και κυριως τι δεν μπορουμε!)
   Όταν εβαλα για πρωτη φορα το ΤΑ στο χωμα σε «γνωστη» μου διαδρομη (Φενεος-Ζαρουχλα) πιστευα ότι θα σκορπισει Αντι γι αυτό ανακαλυψα ότι τα καταφερνει «καλα» σε τετοιου ειδους διαδρομες και παρ’ ολο τα μαμα λαστιχα που φορουσε! «Καλα» σημαινει απλη διεκπεραιωση της διαδρομης και σχεδον χωρις καθολου διασκεδαση! Περαν των ελλαστικων το βαρος ηταν ο κυριος ανασταλτικος παραγοντας
   Το «καλα» γινεται «καλυτερα» με αλλαγη των ελαστικων με αλλα ψιλοτακουνα και καλυτερα (χωρις «») με αλλαγη των μασπιε με αλλα μεταλλικα με «δοντια» Με μονο αυτές τις δυο αλλαγες πολλαπλασιαζονται οι of δυνατοτητες του και μπορει να κινηθει αξιοπρεπως πια σε ολους τους ΒΑΤΟΥΣ χωματοδρομους με ταχυτητες από 20 χλμ/ω εως και τριψηφια νουμερα αναλογα με την δυσκολια του δρομου και την εμπειρια ή/και τρελλα του οδηγου! Παντως τα 70-80 χλμ/ω είναι «απλη» υποθεση αρκει ο χωματοδρομος να είναι ευθεια και κατά το δυνατον ομαλος Σ’αυτές τις συνθηκες και τα φρενα είναι ενταξει Αν και το πισω θελει προσοχη γιατι μπλοκαρει ευκολα
   Επειδη όμως κανενας δρομος δεν είναι μονο ευθεια (το αντιθετο μαλιστα) στις στροφες το «αξιοπρεπως» χανεται Θα πρεπει να μπορεις να υπολογιζεις ποσο γρηγορα ερχεται η στροφη γιατι το βαρος του ΤΑ δεν αστιευεται (ειδικα αν το εχεις παρακανει στην ευθεια!) και διορθωτικες κινησεις της τελευταιας στιγμης είναι συνηθως ματαιες Ειδικα σε σφιχτες στροφες τα πραγματα δυσκολευουν περισσοτερο Το συνολο σελα ρεζερβουαρ τιμονι δεν βοηθα καθολου ουτε καθιστος ουτε ορθιος Καθιστος δεν μπορεις να βγαλεις ποδι οσο γρηγορα θα ηθελες-απαιτειται λογω της αραχτης θεσης οδηγησης Ορθιος ενοχλει το φαρδυ ρεζερβουαρ και η θεση-λαβη του τιμονιου
   Όταν ο βατος χωματοδρομος δωσει τη θεση του σε δυσκολοτερο τερεν (πετρα, λασπη,αμμος,νεροφαγωματα κλπ) τοτε η δυνατοτητα αξιοπρεπους οδηγησης είναι αντιστροφως αναλογη της εμπειριας του οδηγου καθως και της δυσκολιας του δρομου Εκει πολλες σχεδιαστικες λεπτομερειες της Honda λειτουργουν αντιθετα από αυτό που θελεις να κανεις και κατά περιπτωση σωρευτικα αρνητικα! (ενδοτικες αναρτησεις,ασθενικο πιρουνι, βαρος, μικρη αποσταση από το εδαφος, σελα,ρεζερβουαρ και καποιες φορες ο κινητηρας)
Ενδεικτικα θα αναφερω καποιες νομιζω συνηθισμενες καταστασεις που μπορει να συναντησει καποιος στο χωμα
   Ιδιαιτερη λοιπον προσοχη απαιτειται σε κομματια με κυλιομενη πετρα ειδικα σε κατηφορα Εκει το βαρος, η θεση οδηγησης, αλλα και η λετουργεια των αναρτησεων ειδικα της πισω που αναπηδα συνεχως καθιστουν το εγχειρημα επιπονο και ριψοκινδυνο Στα ανηφορικα αντιστοιχα κοματια τα πραγματα είναι σαφως πιο ευκολα αφου εκει καθεται περισσοτερο κατω η μηχανη, το πιρουνι αποφορτιζεται,το βαρος δεν φαινεται τοσο εντονα και ο κινητηρας βοηθα με την γραμμικη του λειτουργια Η ορθια θεση οδηγησης σ’αυτές τις συνθηκες αν και απαιτειται είναι σκετη κολαση λογω ρεζερβουαρ και τιμονιου εκτος των αλλων!
   Σε δρομους με φυτευτη πετρα και παλι το βαρος είναι ανασταλτικος παραγοντας όπως και η θεση οδηγησης αλλα εδώ τα ορια μαλλον τα θετουν οι αναρτησεις Η πισω η οποια είναι πολυ μαλακια και γρηγορη στην επαναφορα της ταλαντωνεται εντονα και μπορει να «χασεις» το πισω μερος Η μπροστα σε αργο περασμα θα «δουλεψει» αλλα αν ξεπερασεις τα (μικρα) ορια της το μπροστινο ειτε θα κοπαναει ειτε θα χορευει ταρσιλαμα!
   Απ’ τη λασπη (όχι βουρκος ετσι?!) θα περασει αρκει το βαθος να είναι λογικο και το γκαζι να μεινει σταθερα ανοιχτο Θα δυσανασχετησει, θα κουνησει αλλα θα περασει! Τοπολυ-πολύ να βροντηξεις στα μαλακα! Στη λασπη εκτος του βαρους (παλι) σοβαρο μειον είναι και τα λαστιχενια μασπιε που γλιστρανε σαν σαπουνι!!
   Τα νεροφαγωματα είναι ένα ακομα δυσκολο κεφαλαιο για το ΤΑ Η αδυναμια του κινητηρα δεν επιτρεπει να ελαφρυνει αποτομα ο εμπρος τροχος όταν χρειαστει οποτε ακομα και στα μικρα νεροφαγωματα θελει πολύ καλο «διαβασμα» για να περαστουν και φυσικα κατά το δυνατον καθετα! Αν παλι τυχει να μπεις σε παραλληλο (ρηχο) λουκι ερχομενος «με οσα…» τοτε θα καταλαβεις τι θα πει στρεβλωσεις από το ασθενικο πιρουνι κυριως (γαμωτ…γαμωτ…γαμωτ…!!!) Σε βαθια λουκια που πολλες φορες επιβαλεται να ακολουθησεις τοτε εχεις να αντιμετωπισεις περαν των αλλων μειον του ΤΑ και την μικρη αποσταση του κινητηρα από το εδαφος
   Αυτή η μικρη αποσταση και σε συνδιασμο με την ελλειπη προστασια του κινητηρα από την ποδια αποτρεπει από την διελευση ποταμων που δεν βλεπουμε τον πυθμενα, ξεροχειμαρων με μεγαλες πετρες και λοιπων  “extreme” καταστασεων!
   Συμπερασματικα θα μπορουσα να πω ότι μπορει καποιος να διασχισει την Ελλαδα οριζοντιως και καθετως από χωμα χρησιμοποιωντας όμως βατους χωματοδρομους και κοντα στον «πολιτισμο» Από την άλλη συνηθως οι δυσκολες διαδρομες είναι αυτές που θα σε οδηγησουν στην ονειρεμενη prive παραλια ή θα σε περασουν ξυστα από την κορυφη του βουνου πανω από τα συννεφα! Είναι αυτές που θα σου χαρισουν μεγαλυτερη οδηγικη εμπειρια (ενταξει και ταλαιπωρια και ενδεχομενως μερικα σπασμενα πλαστικα!) Είναι αυτές που θα σου δειξουν τι μπορεις να κανεις με το ΤΑ και τι δεν μπορεις…(ακομα!)
Όπως και να ‘ναι τα ωραια αρχιζουν εκει που τελειωνει η ασφαλτος!!!!

   Σημ.:Πολλα από τα μειονεκτηματα του ΤΑ στο χωμα (και οχι μονο) μπορουν να μειωθουν ή και να εξαλειφθουν  βαζοντας όμως λιγο ή πολύ το χερι στην τσεπη! Για καποιον που θελει να παρει το κατι παραπανω στο χωματινο ταξιδι αξιζει να ψαχτει Αλλιως απλα αλλαζει μοτοσυκλετα!
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 13:11:49 μμ από KostasC » Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 13:28:06 μμ »

Αρκετά αναλυτική και κατα μεγάλο μέρος αληθινή αναφορά της πραγματικής συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας στο χώμα.
Δυστυχώς όμως είναι πολλά πράγματα υποκειμενικά και ενας υποψήφιος αγοραστής ή υποψήφιος "εντουράς με ΤΑ"
δεν έχει μέτρο σύγκρισης για να ξέρει τι και πως ισχύει το κάθε τι.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, απλά όλοι αυτοί οι περιορισμοί που αναφέρονται μπορούν να καμφθούν με ήρεμη συνετή (για το ΤΑ)
οδήγηση και να σε πάει κυριολεκτικά παντού. Δεν αντέχει ένα πράγμα... το κοπάνημα. Αν μπορεί κάποιος να πάει ήρεμα και με υπομονή, μπορεί να περάσει απίστευτα δύσκολα σημεία (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) και να κρατήσει το μηχανάκι του σε καλή κατάσταση.
άλλωστε δεν διεκδικεί δάφνες στο χώμα.
Το μοναδικό του χαρακτηριστικό είναι οτι μπορείς να ταξιδέψεις στην εθνική με
150 και καλή κάλυψη, να μπεις στα Βαρδούσια, να λιώσεις δυο μέρες κουβαλώντας και τη σκηνή σου και τη γυναίκα σου και να επιστρέψεις πάλι με 150 στην εθνική.
Την επόμενη μέρα να πας στη δουλειά σου στο κέντρο, το απόγευμα να φορτώσεις 5 ελαστικά και 2 πίτσες και την άλλη
εβδομάδα να κάνεις το ίδιο και για επόμενα χρόνια της ζωής του. Ολα αυτά με 4-5000 ευρώ σε μεταχειρισμένο καλής κατάστασης
και ίσως το πιο αξιόπιστο μοντέλο της ελληνικής αγοράς.

Όταν ξεφύγεις απο κάποιο στοιχείο της εξίσωσης... πάει χάλασε. Πχ. παίρνεις Varadero, πας χειρότερα στο χώμα, παίρνεις KTM δεν το βάζεις στο κέντρο κάθε μέρα και σκέφτεσαι την αξιοπιστία, παίρνεις ΧΤ, ξεκινάς τους ορθοπεδικούς κοκ.
Δεν είναι τυχαία η επιτυχία του ΤΑ .

Καταγράφηκε

manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 16:41:40 μμ »

Ως επί των πλείστων συμφωνώ με τους δυο Κωστήδες. Το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι η οδηγική εμπειρία του οδηγού. Έχω πάρακολουθήσει το Νίκο Σπανό της Motoadventure και ο άνθρωπος κάνει παππάδες με οποιαδήποτε μεγάλη μηχανή. Σίγουρα το ΤΑ είναι λίγο αλλά με τα κατάλληλα χέρια και πάνω από όλα με μυαλό κάνεις πάρα πολλά. Θα μου πείτε ο Σπανός είναι το κάτι άλλο, ναι αλλά έχω δει και δικούς μας που κάνουν πάρα πολλά παραπάνω από απλή διάσχιση των χωματόδρομων που αναφέρει ο Konkost (δεν χρειάζονται να αναφέρω τα ονόματα τους, ξέρουν αυτοί και τους ευχαριστώ που με έβαλαν σε αυτό το χώρο). Για μένα όλα ανάγονται στην εκπαίδευση αλλά και την εμπειρία που αποκτάς με τη συνεχή τριβή.
 Αυτό που ενστερνίζομαι απόλυτα είναι αυτό που γράφει ο Konkost:

                       Όπως και να ‘ναι τα ωραία αρχίζουν εκεί που τελειώνει η άσφαλτος!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 19:21:17 μμ από manolo » Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 18:22:27 μμ »

                       Όπως και να ‘ναι τα ωραία αρχίζουν εκεί που τελειώνει η άσφαλτος!!!!


και που να δεις εκεί που τελειώνει ο χωματόδρομος....
Καταγράφηκε

manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 19:23:20 μμ »

Μπα!!! μέχρι σε ένα σημείο μπορώ να σε ακολουθήσω, από εκεί και πέρα βαστάτε ποδαράκια μου
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
labrosg
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 154



« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 23:02:06 μμ »

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, απλά όλοι αυτοί οι περιορισμοί που αναφέρονται μπορούν να καμφθούν με ήρεμη συνετή (για το ΤΑ)
οδήγηση και να σε πάει κυριολεκτικά παντού. Δεν αντέχει ένα πράγμα... το κοπάνημα. Αν μπορεί κάποιος να πάει ήρεμα και με υπομονή, μπορεί να περάσει απίστευτα δύσκολα σημεία (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) και να κρατήσει το μηχανάκι του σε καλή κατάσταση.


Το Μάιο το συγκεκριμένο μοντέλο κλείνει 10 χρόνια στα χέρια μου και πραγματικά όπως λέει ο Κώστας με ΗΡΕΜΗ οδήγηση με έχει περάσει απο σημεία (που πλέον αναπολώ) και όταν τα πρωτοείδα ένα μακρόσυρτο ΩΧΧΧΧ έφευγε απο τα χείλη μου.

Αρκετά καλή περιγραφή -θα πω με τη σειρά μου - των δυνατοτήτων του 650 απο τον konkost
Καταγράφηκε

Λάμπρος
XLV650 - Red Transalp '00
Honda CR-V Freedom BLACK '06

"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο, έχω κάποιες αμφιβολίες." Albert Einstein
Bluepetros
Θα ήθελα να ήμουν
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1186


Free your mind and Dive


« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 23:05:57 μμ »

Για γράψτε και τις On δυνατότητες του.... Tongue
Εκει να δεις τι θα γίνει... Grin
Καταγράφηκε

Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 11:13:01 πμ »

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, απλά όλοι αυτοί οι περιορισμοί που αναφέρονται μπορούν να καμφθούν με ήρεμη συνετή (για το ΤΑ)
οδήγηση και να σε πάει κυριολεκτικά παντού. Δεν αντέχει ένα πράγμα... το κοπάνημα. Αν μπορεί κάποιος να πάει ήρεμα και με υπομονή, μπορεί να περάσει απίστευτα δύσκολα σημεία (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) και να κρατήσει το μηχανάκι του σε καλή κατάσταση.
Βεβαιως μπορει να ξεπερασει καποιος τους περιορισμους που ανεφερα με συνετη οδηγηση Ετσι κι αλιως συνετη οδηγηση χρειαζεται κατα περιπτωση για ολες τις μοτοσυκλετες
ΟΛΕΣ εχουν τα ορια τους που αν ξεπεραστουν ειναι θεμα πλεον οδηγου να διαχειριστει μια δυσκολη κατασταση Απλα σε καποιες τα ορια ειναι ελαστικα και συγχωρουνται λαθη και σε αλλες οπως το ΤΑ ειναι συγκεκριμενα και σφιχτα
Παντως ο ορος συνετη οδηγηση ειναι σχετικος Πιστευω οτι σημαινει να γνωριζω τα ορια μου αλλα και αυτα της μοτοσυκλετας μου και κατα περιπτωση να ενεργω αναλογα Και τα δυο ορια (οδηγου-μοτοσυκλετας) μπορουν να ψιλαφιστουν με την διαφορα οτι αυτα του οδηγου μπορουν να διευρυνθουν σχεδον απεριοριστα ενω αυτα της μοτοσυκλετας οχι (οσες μετατροπες και να γινουν παντα θα υπαρχουν περιορισμοι)

Χωμα χωρις κοπανημα = φαγητο χωρις αλατι!
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 11:16:49 πμ »

και που να δεις εκεί που τελειώνει ο χωματόδρομος....

Νομιζω οτι μεγαλωσα πολυ πια για τετοια!
Πρωτα θα σκορπισω εγω και μετα το ΤΑ!!

Αλλα σε πιστευω!
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 11:42:02 πμ »

Ως επί των πλείστων συμφωνώ με τους δυο Κωστήδες. Το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι η οδηγική εμπειρία του οδηγού. Έχω πάρακολουθήσει το Νίκο Σπανό της Motoadventure και ο άνθρωπος κάνει παππάδες με οποιαδήποτε μεγάλη μηχανή. Σίγουρα το ΤΑ είναι λίγο αλλά με τα κατάλληλα χέρια και πάνω από όλα με μυαλό κάνεις πάρα πολλά. Θα μου πείτε ο Σπανός είναι το κάτι άλλο, ναι αλλά έχω δει και δικούς μας που κάνουν πάρα πολλά παραπάνω από απλή διάσχιση των χωματόδρομων που αναφέρει ο Konkost (δεν χρειάζονται να αναφέρω τα ονόματα τους, ξέρουν αυτοί και τους ευχαριστώ που με έβαλαν σε αυτό το χώρο). Για μένα όλα ανάγονται στην εκπαίδευση αλλά και την εμπειρία που αποκτάς με τη συνεχή τριβή.
 Αυτό που ενστερνίζομαι απόλυτα είναι αυτό που γράφει ο Konkost:

                       Όπως και να ‘ναι τα ωραία αρχίζουν εκεί που τελειώνει η άσφαλτος!!!!

Δεν εγραψα μονο για απλη διασχιση χωματοδρομων Εγραψα και για μερικες συνηθησμενες συνθηκες που θα αντιμετωπισει καποιος στο χωμα με το ΤΑ Εκει οι δυσκολιες θα ξεπεραστουν απο καποιους με συνοπτικες διαδικασιες και απο αλλους  πηγαινοντας αργα και συνετα Αν και το συνετα συχνα δεν ειναι συνωνυμο του αργα!
Σε καποιο σημειο αναφερθηκα και στην εμπειρια του οδηγου Ειναι αυτη που μπορει να μετατρεψει και την πιο δυσκολη στιγμη σε απολαυση και κυριως με ασφαλεια!
Τελος το οτι το παει ο Σπανος και καποιοι αλλοι οπως το πανε δεν σημαινει οτι το ΤΑ παει ετσι! Σημαινει οτι εγω, εσυ και αλλοι θα μπορουσαμε να γινουμε καλυτεροι οδηγοι και να το παμε ετσι.........ή καπως ετσι!
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 11:44:17 πμ »

Μπα!!! μέχρι σε ένα σημείο μπορώ να σε ακολουθήσω, από εκεί και πέρα βαστάτε ποδαράκια μου
.....και χερακια μου και μεσουλα μου
και......τρανσαλπακι μου!
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 11:52:03 πμ »

Νομιζω οτι μεγαλωσα πολυ πια για τετοια!
Πρωτα θα σκορπισω εγω και μετα το ΤΑ!!

Αλλα σε πιστευω!

Απο το πρόσφατο endurotrip στην Ήπειρο...



Θα ανοίξω ξεχωριστό Post αλλά έχει να πέσει πολύ ζήλια...
 
Καταγράφηκε

manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 11:54:26 πμ »


Τελος το οτι το παει ο Σπανος και καποιοι αλλοι οπως το πανε δεν σημαινει οτι το ΤΑ παει ετσι! Σημαινει οτι εγω, εσυ και αλλοι θα μπορουσαμε να γινουμε καλυτεροι οδηγοι και να το παμε ετσι.........ή καπως ετσι!
Μα αυτό είναι το θέμα. Το ΤΑ είναι αυτό που είναι, στο χέρι σου είναι να εκμεταλευθείς  όλες τις δυνατότητες που σου προσφέρει
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 12:06:38 μμ »

Μα αυτό είναι το θέμα. Το ΤΑ είναι αυτό που είναι, στο χέρι σου είναι να εκμεταλευθείς  όλες τις δυνατότητες που σου προσφέρει
Καλημερα ρε φιλαρακι!!
Συμφωνω αυτό είναι το θέμα. Το ΤΑ είναι αυτό που είναι, στο χέρι μας είναι να εκμεταλευτουμε όλες τις δυνατότητες που μας προσφέρει Αυτο λεω και γω Λεω ομως επιπλεον οτι οδηγοι τυπου Σπανου και οχι μονο μπορουν να ξεπερασουν τα ορια του ΤΑ χωρις να εχουν ξεπερασει τα δικα τους! Το ΤΑ ειναι πολυ λιγο για να φτασει καποιον να οδηγει σαν τον Σπανο!
Σημ: Τον Σπανο δεν τον εχω δει αλλα φανταζομαι για να το λες εσυ οπως και πολλοι αλλοι μονο κουλος δεν θα ειναι!
Καταγράφηκε
manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 12:07:08 μμ »

Κωστή να σου αντιπαραθέσω και μια δικιά μας φωτό από πέρυσι

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 12:10:22 μμ από manolo » Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 12:18:03 μμ »

Κωστή να σου αντιπαραθέσω και μια δικιά μας φωτό από πέρυσι


Χμμμμμ.......ωραιος βατος χωματοδρομος....
Ρε Μανο πως το εκανες ετσι το ΤΑ!! Το'βαψες και μαυρο......
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 13:07:09 μμ »

Για γράψτε και τις On δυνατότητες του.... Tongue
Εκει να δεις τι θα γίνει... Grin
Δεδομενου οτι τα περισσοτερα χλμ με το ΤΑ δεν τα εχω κανει στο χωμα εκει να δεις θαψιμο!
Καταγράφηκε
manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 14:54:47 μμ »

Χμμμμμ.......ωραιος βατος χωματοδρομος....
Ρε Μανο πως το εκανες ετσι το ΤΑ!! Το'βαψες και μαυρο......
Που να έβλεπες και τη συνέχεια του, ΜΟΥΡΛΙΑ, ειδικά μέσα στα δέντρα.
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
CheGuevara
Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2059


Ηasta la Victoria Siempre


« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 22:09:30 μμ »

Αρκετά αναλυτική και κατα μεγάλο μέρος αληθινή αναφορά της πραγματικής συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας στο χώμα.
Δυστυχώς όμως είναι πολλά πράγματα υποκειμενικά και ενας υποψήφιος αγοραστής ή υποψήφιος "εντουράς με ΤΑ"
δεν έχει μέτρο σύγκρισης για να ξέρει τι και πως ισχύει το κάθε τι.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, απλά όλοι αυτοί οι περιορισμοί που αναφέρονται μπορούν να καμφθούν με ήρεμη συνετή (για το ΤΑ)
οδήγηση και να σε πάει κυριολεκτικά παντού. Δεν αντέχει ένα πράγμα... το κοπάνημα. Αν μπορεί κάποιος να πάει ήρεμα και με υπομονή, μπορεί να περάσει απίστευτα δύσκολα σημεία (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) και να κρατήσει το μηχανάκι του σε καλή κατάσταση.
άλλωστε δεν διεκδικεί δάφνες στο χώμα.
Το μοναδικό του χαρακτηριστικό είναι οτι μπορείς να ταξιδέψεις στην εθνική με
150 και καλή κάλυψη, να μπεις στα Βαρδούσια, να λιώσεις δυο μέρες κουβαλώντας και τη σκηνή σου και τη γυναίκα σου και να επιστρέψεις πάλι με 150 στην εθνική.
Την επόμενη μέρα να πας στη δουλειά σου στο κέντρο, το απόγευμα να φορτώσεις 5 ελαστικά και 2 πίτσες και την άλλη
εβδομάδα να κάνεις το ίδιο και για επόμενα χρόνια της ζωής του. Ολα αυτά με 4-5000 ευρώ σε μεταχειρισμένο καλής κατάστασης
και ίσως το πιο αξιόπιστο μοντέλο της ελληνικής αγοράς.

Όταν ξεφύγεις απο κάποιο στοιχείο της εξίσωσης... πάει χάλασε. Πχ. παίρνεις Varadero, πας χειρότερα στο χώμα, παίρνεις KTM δεν το βάζεις στο κέντρο κάθε μέρα και σκέφτεσαι την αξιοπιστία, παίρνεις ΧΤ, ξεκινάς τους ορθοπεδικούς κοκ.
Δεν είναι τυχαία η επιτυχία του ΤΑ .




Απολύτως έτσι είναι τα πράγματα !!!
Καταγράφηκε

Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.
Bluepetros
Θα ήθελα να ήμουν
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1186


Free your mind and Dive


« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 23:00:11 μμ »

Δεδομενου οτι τα περισσοτερα χλμ με το ΤΑ δεν τα εχω κανει στο χωμα εκει να δεις θαψιμο!
Αν είχε γύρω στα 25 - 30 άλογα παραπάνω θα ήταν από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο σε ασφάλτινο τερέν....αλλά......
Καταγράφηκε

Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα 23 Νοέμβριος 2009, 07:56:57 πμ »

Αν είχε γύρω στα 25 - 30 άλογα παραπάνω θα ήταν από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο σε ασφάλτινο τερέν....αλλά......
Τοτε θα ηθελε αλλο πλαισιο, ψαλιδι, αναρτησεις,φρενα.......Και τοτε δεν θα ηταν ΤΑ
Ετσι κι αλιως και με τα μουλαρια που εχει τα παραπανω αποδεικνυονται λιγα σε πολλες περιπτωσεις (και ειδικα στην ασφαλτο!)
Καταγράφηκε
Gonzo
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 194


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα 23 Νοέμβριος 2009, 13:23:19 μμ »

Στην πράξη πότε θα ξαναδούμε τις δυνατότητες του transalp??? Άντε γιατί τα χωμάτινα μου λάστιχα πρέπει να έχουν περάσει το μέσο της ζωής τους....
Καταγράφηκε

manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 18:22:24 μμ »

Για τον KostaC, Fotisalp κ.τ.λ
<a href="http://www.youtube.com/v/5pD8lYxJq3I" target="_blank">http://www.youtube.com/v/5pD8lYxJq3I</a>

Ε ρε μούρλα!!!!!!!!!!!!! Ή διαφορετικά  My private Hell!!!!!!!!!!
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
Bluepetros
Θα ήθελα να ήμουν
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1186


Free your mind and Dive


« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 21:07:56 μμ »

Τοτε θα ηθελε αλλο πλαισιο, ψαλιδι, αναρτησεις,φρενα.......Και τοτε δεν θα ηταν ΤΑ
Ετσι κι αλιως και με τα μουλαρια που εχει τα παραπανω αποδεικνυονται λιγα σε πολλες περιπτωσεις (και ειδικα στην ασφαλτο!)
Δεν θα με χάλαγαν όλες αυτές οι αλλάγες  Wink , άλλωστε το 700 είναι σαν μια ξαναζεσταμένη συνταγή.... Cool
Δεν είναι κάτι το εντελώς ΝΕΟ.... Tongue
Καταγράφηκε

Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #24 στις: Τρίτη 07 Σεπτέμβριος 2010, 13:20:09 μμ »

Αρκετά αναλυτική και κατα μεγάλο μέρος αληθινή αναφορά της πραγματικής συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας στο χώμα.
Δυστυχώς όμως είναι πολλά πράγματα υποκειμενικά και ενας υποψήφιος αγοραστής ή υποψήφιος "εντουράς με ΤΑ"
δεν έχει μέτρο σύγκρισης για να ξέρει τι και πως ισχύει το κάθε τι.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, απλά όλοι αυτοί οι περιορισμοί που αναφέρονται μπορούν να καμφθούν με ήρεμη συνετή (για το ΤΑ)
οδήγηση και να σε πάει κυριολεκτικά παντού. Δεν αντέχει ένα πράγμα... το κοπάνημα. Αν μπορεί κάποιος να πάει ήρεμα και με υπομονή, μπορεί να περάσει απίστευτα δύσκολα σημεία (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) και να κρατήσει το μηχανάκι του σε καλή κατάσταση.
άλλωστε δεν διεκδικεί δάφνες στο χώμα.
Το μοναδικό του χαρακτηριστικό είναι οτι μπορείς να ταξιδέψεις στην εθνική με
150 και καλή κάλυψη, να μπεις στα Βαρδούσια, να λιώσεις δυο μέρες κουβαλώντας και τη σκηνή σου και τη γυναίκα σου και να επιστρέψεις πάλι με 150 στην εθνική.
Την επόμενη μέρα να πας στη δουλειά σου στο κέντρο, το απόγευμα να φορτώσεις 5 ελαστικά και 2 πίτσες και την άλλη
εβδομάδα να κάνεις το ίδιο και για επόμενα χρόνια της ζωής του. Ολα αυτά με 4-5000 ευρώ σε μεταχειρισμένο καλής κατάστασης
και ίσως το πιο αξιόπιστο μοντέλο της ελληνικής αγοράς.

Όταν ξεφύγεις απο κάποιο στοιχείο της εξίσωσης... πάει χάλασε. Πχ. παίρνεις Varadero, πας χειρότερα στο χώμα, παίρνεις KTM δεν το βάζεις στο κέντρο κάθε μέρα και σκέφτεσαι την αξιοπιστία, παίρνεις ΧΤ, ξεκινάς τους ορθοπεδικούς κοκ.
Δεν είναι τυχαία η επιτυχία του ΤΑ .

Συμφωνω με τους προλαλησαντες σε μεγαλο βαθμο αλλα ο Κωστας Χ. ειναι ...spot on που λεμε κι'εδω και κατι παρομοιο ειχα γραψει κι'εγω πριν απο 5-6 χρονια στην παλια λιστα. Πριν μπω στο θεμα, τι θελει το μηχανακι για να παει σχετικα αξιοπρεπως στο χωμα, και μιλαω ειδικα για το ΤΑ 650 το οποιο και εχω για 8.5 χρονια.

Πρωτα απ'ολα, θελει παχυτερο λαδι μπροστα γιατι με το μαμισιο 5αρι ειχα τερματισει το μπροστινο αρκετες φορες (15αρι ή 10αρι με τα μαμισια ελατηρια). Ακομη καλυτερα, αλλαζει κανεις και ελατηρια σχετικα νωρις, τα δικα μου τα κρατησα μεχρι τα 80Κ χμ που πεσανε (ειχα βαλει αποστατες απο τεφλον στα 50Κ χμ) αλλα θα μπορσουσα να εχω βαλει after-market ελατηρια πιο νωρις.

Δευτερο, θελει να μαθει κανεις να ρυθμιζει την προφορτιση του πισω ελατηριου. Για αγρια χωματα θελει αρκετο ξεσφιγμα οπως ειχα γραψει στην παλια λιστα, αλλιως χοροπηδαει οπως λεει ο konkost. Ξεσφιγγοντας το ελατηριο και παιζοντας με τη αποσβεση (που δουλευει μια χαρα στο αμορτισερ του 650) φερνει κανεις το μηχανακι στα μετρα του. Βεβαια μπορει κανεις να βαλει ρυθμιζομενη πισω αναρτηση WP (και ελατηρια μπροστα) και τοτε το μηχανακι γινεται πολυ καλυτερο και ρυθμιζεται πολυ ευκολα, χανοντας ομως την βελουδινη λειτουργια των μαμισιων αναρτησεων.

Τριτο, θελει καγκελα τα οποιο προστατευουν τα πλαστικα απο μικρες και μεγαλες πτωσεις, τα καγκελα της Givi/Kappa ειναι ιδανικα.

Προαιρετικες αλλαγες ειναι ενα φαρδυτερο και πιο εντουραδικο τιμονι - αλλα τοτε χανει κανεις την ικανοτητα διηθησης στην κινηση, οδοντωτα μαρσπιε για να μην γλυστρανε στις λασπες και ...τιποτα αλλο (εγω δεν τις εχω κανει αυτες τις αλλαγες αλλα θα βαλω οδοντωτα μαρσπιε της Motech συντομα). Δεν χρειαζεται σκληρες χουφτες κατα τη γνωμη μου καθως μετα απο αρκετα πεσιματα στο χωμα δεν εχω σπασει μανετα ουτε μια φορα - και οι σκληρες χουφτες σπαζουν καθρεφτες αυτοκινητων στην  κινηση.

Με λαστιχα σαν τα μαμισια παει μια χαρα στο χωμα αλλα οι δυνατοτητες αυξανονται με πιο χωματινα λαστιχα. Κατα τη γνωμη μου, λαστιχα με αυξανομενες χωματινες δυνατοτητες για τα ΤΑ650/600 ειναι τα επομενα σε ακριβως αυτη τη σειρα (τα εχω φορεσει ολα):
Dunlop Trailmax, Bridgestone TW47/48 (τα μαμισια), Metzeler Sahara, Continental TKC80, Pirelli MT21.
Αν καποιος τιμαει τις χωματινες δυνατοτητες που εχει το μηχανακι, τα Continental ειναι για μενα το καλυτερο λαστιχο για γενικη χρηση, ακολουθουμενο απο τα Metzeler Sahara (με τα οποια βεβαια ξεχναμε τις αγριες λασπες).


Και μπαινοντας τελικα στο θεμα: ο συνολικος συνδυασμος που εχουν τα TA650/600 (προσεξτε τη σειρα  Wink Grin) χτυπιεται πολυ δυσκολα σαν ενα all-rounder go anywhere μηχανακι. Να πω μονο οτι στις διακοπες μου φετος ανεβηκα σε κορυφες βουνων απο απεριγραπτα σπαστηρια σε Ελλαδα αλλα ΚΑΙ Γαλλια (φωτογραφιες θα ανεβουν στο ταξιδιωτικο των διακοπων), εκανα 1500χμ γυρνωντας την Κρητη απο ακρη σε ακρη δικαβαλος και φορτωμενος σε 6 μερες, εκανα το Αθηνα-Ελατη Τρικαλων 4 φορες επισης δικαβαλος και φορτωμενος ελλείψει αυτοκινητου και γυρισα μαζι του στο Λονδινο κανοντας 2300 χιλιομετρα σε 4 μερες, κανοντας και Ευρωπαϊκο τουρισμο. Σημερα δε το πρωι με πηγε στη δουλεια μου στο κεντρο του Λονδινου σαν παπι (16 χιλιομετρα σπιτι-δουλεια). Το μονο που του λειπει ειναι λιγο παραπανω γκαζι για να ταξιδευει πιο γρηγορα δικαβαλο και φορτωμενο. Αααα, και ενα τελευταιο: τα ξερα κιλα του (190+) ειναι στο οριο του τι μπορει να κανει καλα ενας κοινος θνητος σε δυσκολα χωματα (π.χ. να το γυρισει σε ενα μονοπατι, να το σηκωσει οταν πεσει, να το βγαλει απο ενα γκρεμι  Grin κλπ)

Ενα πχ XR θα παει πολυ καλυτερα στα χωματα αλλα τα τελευταια θα ειναι κοντινα και οχι μακρινα/εξερευνητικα (οταν ειχα XR, τα μονα χωματα που εβλεμα ητανε στο νομο Αττικης και οχι πολυ μακρια απο την Αθηνα Wink). Για φετος εχω αφησει το XLR250 στην Αθηνα αλλα τα Βαρδουσια, τις Νιαλες και αλλα ωραια adventure rides τα ξεχναμε.

ΤΑ650/600 rulezzzzzzzzzzzzzz  Grin Grin Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 07 Σεπτέμβριος 2010, 13:24:05 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Σελίδες: [1] 2 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!