Καλώς μας βρήκες φίλε Χρήστο, ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την κολακευτική γνώμη για το φόρουμ.
Κατά το: " τρώγοντας ανοίγει η όρεξη!", διαβόζοντας και γνωρίζοντας, (από κοντά) ευελπιστούμε ότι θα μας συμπαθήσεις ακόμη περισσότερο.
Καλές διαδρομές με τον "πόθο" σου !!! και γενικότερα.