Spray αλυσίδας

<< < (5/39) > >>

KostasC:
Παράθεση από: louros tana στις Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 11:31:53 πμ


Κακό δεν κάνει καλό κάνει άσε που δυναμώνει και ο έρως.(μπανάκια,τριψίματα,σκούπισμα ;))


χαχαχα... αμα ειναι ετσι ... χουφτωστη χουφτωστη

tranten:
bellray μαγκες.κορυφη,δεν λερωνει κ λειτουργει αθορυβα για πολλα χιλιομετρα.οτι αφορα την επαφη με χωμα πρωτα πλενουμε την μοτο κ τα αλυσιδογραναζα φυσικα,μετα βαζουμε καθαριστικο σπρευ(πηρα ενα το οποιο εκανε απιστευτη δουλεια καθαρισε κ τα υπλοιματα απο το ψαλιδι) κ τελος λιπαντικο.καλες οι λυσεις με παραφινελεα κ τηγανολαδα αλλα κρατανε λιγο.ασε που κανουν τον συνεπβατη λαδοποντικα..

nikosr:
Συμφωνώ με Σώτο και Παύλο.
Το παραφινέλαιο το αγοράζουμε από φαρμακείο όπως λεει και ο Παύλος αλλά αγοράζουμε αυτό που είναι για ΜΑΣΑΖ !!!!!
Μην σας μπαίνουν ιδέες ...
ε και αν σας μπουν κάνει και για ... ΜΑΣΑΖ !!!!!!!!
Από spray μόνο Bel Ray και Motul.

Διαφωνώ με Κώστα γιατί το λαδάκι κρατά τα o rings φρέσκα για να μην σκάσουν από τις θερμοκρασίες και το λιπαντικό το βάζουμε για να μειώσει και τις τριβές στην επαφή της με τα γρανάζια και μάλιστα το βάζουμε όταν η αλυσίδα είναι λίγο ζεστή για να πάει σε όλη την διαστολή του μετάλου.
Απόδειξη αυτού είναι και η μείωση θορύβου μόλις την λαδώσεις.

Με όλα τα παραπάνω βγάζω πάνω από 60.000 χλμ με την αλυσίδα και τελικά την αλλάζω προληπτικά μιας και τότε μόλις έχει φτάσει τους ρεγουλατόρους στο κόκκινο.

louros:
 Το παραφινέλαιο το χρησιμοποιούμε για να καθαρίσουμε όχι να λιπάνουμε την αλυσίδα και χρησιμοποιούμε αυτό γιατί δεν πειράζει τα orings .
Υπόψιν ότι κάνει και για κλύσμα όπως και για μασάζ αλλά εδώ λέμε για καθάρισμα αλυσίδας.
 Όσοι κινούνται σε δρόμους με σκόνη και χώμα όπως εγώ πρέπει να την καθαρίζουν περιοδικά ,δε γίνεται διαφορετικά ανεξάρτητα από τι λιπαντικό βάζεις.
Μάλιστα όποτε χρησιμοποιώ σπρέυ τα πράγματα γίνονται χειρότερα γίνεται ένα πράμα σα μπετό γι αυτό κατέληξα στ βαλβολίνη ,σπρέυ βάζω στα ταξίδια μετά από καθάρισμα όμως.

KostasC:
Παράθεση από: nikosr στις Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 10:55:30 πμ

Διαφωνώ με Κώστα γιατί το λαδάκι κρατά τα o rings φρέσκα για να μην σκάσουν από τις θερμοκρασίες και το λιπαντικό το βάζουμε για να μειώσει και τις τριβές στην επαφή της με τα γρανάζια και μάλιστα το βάζουμε όταν η αλυσίδα είναι λίγο ζεστή για να πάει σε όλη την διαστολή του μετάλου.
Απόδειξη αυτού είναι και η μείωση θορύβου μόλις την λαδώσεις.

Με όλα τα παραπάνω βγάζω πάνω από 60.000 χλμ με την αλυσίδα και τελικά την αλλάζω προληπτικά μιας και τότε μόλις έχει φτάσει τους ρεγουλατόρους στο κόκκινο.


Κατα τη γνώμη μου , ο μονος λογος που ειναι καλο να λιπαινεις την αλυσίδα οταν ειναι ακόμα ζεστή , ειναι για να ειναι
λιιιιγο πιο λεπτόρευστο το λάδι οταν (αφου) πέσει . Η διαστολή ειναι της τάξης των μm και νομίζω ασήμαντη.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα