Hellas Transalp Forum

Συμαζεμμα μηχανής μετά από αγορά

Ian · 70397

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #75 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 12:37:45 μμ
Το εξουσιοδοτημένο πoυ παίρνω ανταλλακτικά χρησιμοποιει AGIP το μπλε. Το είχα βάλει όταν πήρα το Varadero και σε πληροφορώ μετά απο 2 χρόνια που το άλλαξα βγήκε κρύσταλο το ίδιο και το κύκλωμα όταν το καθάρισα ,με απεσταγμένο εννοείται. Αλλώστε νομίζω ότι στο manual το προτείνει και η Honda. Κόστος 7,20 το λίτρο.

Υ.Γ.
Στα λάδια όμως παρατυπείς δεν βάζεις HONDA κάτι για bel-ray διαβάζω  ;D



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #76 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 15:36:13 μμ
Υ.Γ.
Στα λάδια όμως παρατυπείς δεν βάζεις HONDA κάτι για bel-ray διαβάζω  ;D

Λάδια βάζω 15-50 της Agip


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #77 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 16:15:15 μμ
Το εξουσιοδοτημένο πoυ παίρνω ανταλλακτικά χρησιμοποιει AGIP το μπλε. Το είχα βάλει όταν πήρα το Varadero και σε πληροφορώ μετά απο 2 χρόνια που το άλλαξα βγήκε κρύσταλο το ίδιο και το κύκλωμα όταν το καθάρισα ,με απεσταγμένο εννοείται. Αλλώστε νομίζω ότι στο manual το προτείνει και η Honda. Κόστος 7,20 το λίτρο.

Υ.Γ.
Στα λάδια όμως παρατυπείς δεν βάζεις HONDA κάτι για bel-ray διαβάζω  ;D


Aν πληρούν τις προδιαγραφές κ έχουν κ κάποιο όνομα στην αγορά όλα καλά είναι .
Για εμένα ο Σαρακάτσης είναι σχετικά κοντά κ ετσι περνάω απο εκεί κ τα παίρνω (οταν έχει  :goofy:).

 
Λάδια η Honda χρησιμοποιεί κατι 10/30 ...



... και πιστεύω οτι για εμάς τους Νοτιους δεν παίζουν.
Iσως κ να τα δοκιμάσω, φίλος που το συντηρεί  αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένο δεν έχει παράπονο.
Βέβαια αυτός έχει  CBF1000 που στροφάρει κ κάπως πιο ψηλά.
Δεν έχω διαβάσει κ κάπου εδώ μέσα γνωμες για το συγκεκριμέμνο λάδι κ αν το χρησιμοποιεί κάποιος.
Απο τιμή όμως λογική είναι.


Λάδια βάζω 15-50 της Agip

Προδότη   :smackbottom:

 :2hysterical: :2hysterical:



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #78 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 09:07:32 πμ


Δεν έχω διαβάσει κ κάπου εδώ μέσα γνωμες για το συγκεκριμέμνο λάδι κ αν το χρησιμοποιεί κάποιος.


 :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

τα ειχε βαλει μια φορα το συνεργειο που ειχα παει για αλλο πραγμα και μου αλλαξε και λαδια χωρις να το ζητησω.

με το ζορι τα κρατησα καποια χλμ αλλα σιγουρα οχι οσα χλμ ειναι η καθε αλλαγη,τωρα δεν θυμαμαι ποσα.

το πρωι και για κανα 10λεπτο στην αρχη ενταξει δεν εγινε και τιποτα,ολα καλα.μετα ομως...........
πανηγυρι.....
το τι κρακ κρουκ εκανε το κιβωτιο,δεν περιγραφεται.νομιζα οτι εκοβε στραγαλια.
ειδικα αν ηταν πολυ ζεστα απο κανα ταξιδι γρηγορο ( :goofy: ) και σταματουσα σε φαναρι στην αθηνα,για να βαλω πρωτη πονουσε η ψυχη μου.
χωρια που εκαιγε και λαδι παραπανω απο οτι συνηθιζεται για ΤΑ650 αναλογα τον τροπο οδηγησης.

με λιγα λογια

νικο, εσυ ΜΗΝ τα βαλεις.
θα τα βγαλεις την στιγμη που θα γυρισεις απο την πρωτη βολτα μολις τα βαλεις.

επειδη ακουγονται υπερβολικα αυτα,τα λεω συγκρινωντας τα 10/30 με τα 15/50 που εβαζα πρωτα στην μηχανη -και τα θεωρω full time λαδια- και με τα 20/50 που εβαζα πιο μετα και μεχρι σημερα.

full time εννοω οτι καποιος κανει τα ιδια χλμ καθε μηνα ολο τον χρονο.
αν χρησιμοποιουσα και εγω την μηχανη ολο τον χρονο αυτα θα εβαζα,επειδη ομως το 95% γινονται θερμους μηνες,εχω επιλεξει το 20/50.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #79 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 15:09:02 μμ
Παναγιώτη θυμάμαι την περίπτωση που λές κ το είχαμε συζητήσει κ απο κοντά.
Εξ άλλου το είχες γράψει κ εδώ μέσα αν θυμάμαι καλά.

Οσο για τα Bellray , σαν αίσθηση είναι σαν 20/50 αν κ είναι 15/50.
Θυμάμαι κάποτε το είχε γραψει κ ο Κωνκωστής οτι λάδια διαφορετικών εταιρειών με ίδιο SAE έχουν διαφορετική αίσθηση.
Αυτός είναι κ ο λόγος που σκέφτομαι να βάλω (ισως) τα 10/40 σε επόμενη αλλαγή.



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #80 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 16:00:21 μμ
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του φόρουμ...επειδή είμαι καινούργιος στο forum δεν γνωρίζω αν είναι καλύτερα να ανοίγω καινούργιο θέμα η να συνεχίζω από κάποιο που θεωρώ πως σχετίζεται με αυτό που θέλω να ρωτήσω όπως το συγκεκριμένο ...

Έχω στην κατοχή μου εδώ και 2μιση μήνες περίπου μια όμορφη transalp XL650V 01' η οποία αγοράστηκε από κάποιον συντοπίτη μου, με 28000χλμ (ξέρω ότι όλοι με τόσα 'χλμ' τις πουλάνε...) αλλά εδώ η κοινωνία είναι μικρή και με τον πρώην ιδιοκτήτη θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει ειλικρίνεια, μου είπε ότι έκανε 8000χλμ σε 6 χρόνια που την είχε, όπως καταλαβαίνεται είμαι το 3ο χέρι...

Μόλις είδα την ΤΑ για πρώτη φορά αλλάχτηκαν:  λάστιχα , γρανάζια , αλυσίδα, λάδια, ρουλεμάν μπροστά τροχού και τακάκια πίσω τροχού και όλα αυτά βάση των συστάσεων ενός έμπιστου φίλου μηχανικού... με τις συστάσεις πάλι του φίλου μου οι αλλαγές έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που μ σύστησε εκτός πόλης...

μόνος μου έβαλα after market τελικό gpr furore nero black

Θα ήθελα τις γνώμες σας για αυτό σκηνικό για αρχή:

Τώρα τα χλμ είναι 30100 περίπου και λόγω του ότι η μηχανή θέλω όσο μπορώ να την έχω σε καλή κατάσταση, και ψάχνοντας στα book service σε σύγκριση με αυτά που διάβασα εδώ στο forum , δεν έχει γίνει ποτέ συγχρονισμός - καθάρισμα καρμπυρατέρ, και έχω και κάποια συμπτώματα που μάλλον οδηγούν εκεί,  για αυτό και εγώ την πήγα στον εξουσιοδοτημένο Honda σε κοντινή πόλη, όταν του είπα ότι μάλλον  πρέπει να γίνει καθαρισμός- συγχρονισμός γιατί δεν έχει γίνει ποτέ, μου είπε ότι δεν χρειάζεται και ότι κάνουν λάθος όσοι τα πειράζουν...έχω εντοπίσει κάποια προβλήματα που βάση αυτών που διάβασα μπορεί να σχετίζονται με αυτό 1)είναι τα πολλά σκασίματα της εξάτμισης κυρίως όταν είναι ζεστή και αφήνω το γκάζι και (ο μάστορας στην Honda μου είπε πριν ακόμα δει την μηχανή ότι φταίει η αλλαγή του τελικού), 2) το ρελαντί που δεν μένει σταθερό παρά μόνο όταν έχει ζεσταθεί αρκετά και μένει στις 1500στ/λ.
Η μηχανή είναι στο συνεργείο τώρα και αναμένω νέα τους...
Συγγνώμη για το τεράστιο ποστ...Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
 




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #81 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 16:28:11 μμ
Δεν νομίζω πως το τελικό ευθύνεται για τα σκασίματα, ισως αν είναι πιο ελεύθερο να ακουγονται περισσότερο.

Τα σκασίματα δείχνουν φτωχό μίγμα, η πρόβλημα στην cut-off βαλβίδα των καρμπς.
Η cut-off βαλβίδα δεν έχει αναφερθεί σαν βλάβη, αρα για να έχεις φτωχό μίγμα παίζουν δύο παράγοντες, η απο κάπου τραβάει αέρα η εισαγωγή, δλδ από τους λαιμούς των καρμπς που είναι ελαστικοί κ με τα χρόνια σκληραίνουν, η απο κάποιο σωλήνα υποπίεσης.

Το ρελαντί πρέπει να είναι 1200 + - 100 στρ/λ.

Το ρυθμίζεις εύκολα απο το μαύρο πλαστικό στα αριστερά των καρμπς.
Οταν λές δεν μένει σταθερό εννοείς οτι ανεβοκατεβαίνει η οτι τρέμει η βελόνα του στροφόμετρου?

Περισσότερα για τα καμπς εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20128.0

Να αλλάξεις κ ψυκτικό υγρό με αυτό της ProHonda   http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22770.0



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #82 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 17:27:42 μμ
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση...

Το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει 1100-1200...και μένει σταθερό στις 1500στ/λ όταν ζεσταθεί αρκετά, δηλαδή μετά απο κάποια διαδρομή...

Αυτήν τη στιγμή η ΤΑ είναι σε εξουσιοδοτημένο Honda σε κοντινή πόλη και περιμένω τηλ για να μου πουν για την εξέλιξη, όταν του είπα ότι μάλλον  πρέπει να γίνει καθαρισμός- συγχρονισμός γιατί δεν έχει γίνει ποτέ, μου είπε ότι δεν χρειάζεται και ότι κάνουν λάθος όσοι τα πειράζουν..., αυτό δεν είναι αντίθετο με αυτά που λέγονται εδω μέσα?.. :-\



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #83 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 19:00:54 μμ
μου είπε ότι δεν χρειάζεται και ότι κάνουν λάθος όσοι τα πειράζουν..., αυτό δεν είναι αντίθετο με αυτά που λέγονται εδω μέσα?.. :-\

αν τελειωσεις απο αυτο το συνεργειο και δεν σου εχουν δημιουργησει αλλα προβληματα στην μηχανη,μην ξαναπας σε αυτο.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #84 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 19:26:01 μμ
ΑΝ οντως εχει τοσο λιγα χλμ και ΕΦΟΣΟΝ η μηχανη κινιοταν εστω και περιστασιακα τοτε το συνεργειο εχει δικιο που σου λεει οτι τα καρμπς καλο ειναι να μην πειραχτουν λυνοντας τα και καθαριζοντας τα Συγχρονισμος ομως καλο ειναι να γινει Μια απλη διαδικασια ειναι

Το ρελαντι κατεβασε το μονος σου στις 1200 +- 100 στροφες και μονο αν τοτε και οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας δεν ειναι σταθερο πιθανον να χρειαζονται λυσιμο και καθαρισμα ρυθμιση τα καρμπς (αφου ομως πρωτα δεν φταιει καποιο σωληνακι υποπιεσης για το ασταθες ρελαντι)

Καποια ελαφρα σκασιματα ειναι φυσιολογικο να συμβαινουν και οφειλονται στο PAIR system Στο συστημα δηλαδη που υπαρχει και στελνει αερα στις εξαγωγες για μειωση των ρυπων Και ναι μπορει να αυξηθηκαν και με την τοποθετηση της εξατμισης

Αλλαξε το ψυκτικο υγρο και βαλε καποιο επωνυμο καταλληλο για αλουμινενιους κινητηρες Δεν ειναι απαραιτητο αυτο να ειναι της χοντα οπως γραφει ο Stoneman



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #85 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 07:42:07 πμ
Είναι αδιανόητο τρανσάλπ 28.000 χλμ να μπαινοβγαίνει στα συνεργεία σαν κινέζικο παπί πρώτης γενιάς. Βέβαια τα μηχανάκια τα χαλάνε και οι ιδιοκτήτες και τα συνεργεία και όχι μόνο τα χλμ. Αλλά αλυσίδα και ρουλεμάν γιατί άλλαξες, τα εργοστασιακά θα ήταν. Και για καθαρισμό καρμπυρατέρ είναι πολύ νωρίς, εκτός κι' αν τα έκαναν θάλασσα οι προηγούμενοι.


Σε όποιον αρέσει να μαστορεύει να πάρει ένα ευρωπαϊκό μηχανάκι προηγούμενης γενιάς και να είναι ευτυχής.  ;D


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #86 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 11:33:55 πμ
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις ;)...εδώ αναφέρω καποια άλλα πράγματα που παρατήρησα στην μηχανή, τον λιγο καιρό που την έχω...θα ήθελα να μου πείτε αν θεωρείται φυσιολογικά κάποια απο αυτά...

•   ΤΡΙΞΙΜΟ-ΜΙΡΜΙΓΚΙΑΣΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ >4500στ\λ
•   ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ  (ΤΑΚΑΚΙΑ εμπρός ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ)
•   ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΑ 60-70ΚΜ
•   ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ 1η (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ)
•   ΗΧΟΣ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ
•   ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? (το είδα σε transalp φίλου)



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #87 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 12:08:54 μμ
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις ;)...εδώ αναφέρω καποια άλλα πράγματα που παρατήρησα στην μηχανή, τον λιγο καιρό που την έχω...θα ήθελα να μου πείτε αν θεωρείται φυσιολογικά κάποια απο αυτά...

•   ΤΡΙΞΙΜΟ-ΜΙΡΜΙΓΚΙΑΣΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ >4500στ\λ
•   ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ  (ΤΑΚΑΚΙΑ εμπρός ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ)
•   ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΑ 60-70ΚΜ
•   ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ 1η (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ)
•   ΗΧΟΣ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ
•   ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? (το είδα σε transalp φίλου)


Ξέχασα να αναφέρω τα λάστιχα που έβαλα Michelin SIRAC



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #88 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 13:55:42 μμ
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις ;)...εδώ αναφέρω καποια άλλα πράγματα που παρατήρησα στην μηχανή, τον λιγο καιρό που την έχω...θα ήθελα να μου πείτε αν θεωρείται φυσιολογικά κάποια απο αυτά...

•   ΤΡΙΞΙΜΟ-ΜΙΡΜΙΓΚΙΑΣΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ >4500στ\λ
•   ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ  (ΤΑΚΑΚΙΑ εμπρός ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ)
•   ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΑ 60-70ΚΜ

Το τιμόνι της ΤΑ στηρίζεται με λάστιχα πάνω στην πλάκα. Έλεγξε μήπως παραείναι χαλαρά και μετά βλέπομε.

•   ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? (το είδα σε transalp φίλου)


Τα φίλτρα βενζίνης στο τανκ και στα Κέιχιν είναι εξαιρετικά. Αλλά δεν φαίνονται, αν θέλεις και τέταρτο φίλτρο που να είναι ορατό για να το ελέγχεις, καλώς, αλλά φρόντισε να είναι καλό. Εγώ πάντως ...δεν.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #89 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 15:25:01 μμ
Συμφωνώ με τον Κωνκωστή, τα καρμπς μην τα πειράζεις , εκτός κ αν έχεις σίγουρα πρόβλημα κ προέρχεται απο εκεί.
Αλλά κάνε ενα συγχρονισμό αν ο μάστορης τοποθετήσει το υποπιεσόμετρο κ βρεί κάποια σημαντική διαφορά ανάμεσα στους κυλίνδρους.

 
•   ΤΡΙΞΙΜΟ-ΜΙΡΜΙΓΚΙΑΣΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ >4500στ\λ
•   ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ  (ΤΑΚΑΚΙΑ εμπρός ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ)
•   ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΑ 60-70ΚΜ
•   ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ 1η (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ)
•   ΗΧΟΣ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ
•   ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? (το είδα σε transalp φίλου)

α) το τρίξιμο είναι ήχος, το μυρμήγκιασμα είναι αφή, για το τρίξιμο δεν έχω τι να πώ, για το μυρμήγκιασμα μήπως σφίγγεις πολύ τα γκριπ? το πάθαινα κ εγώ στην αρχή.
β) τα γνήσια τακάκια σε εμένα δεν σφυρίζουν ποτέ. Οσο κ να τα ζορίσω, έλεγξέ τα κ αν θέλουν αλλαγή προχώρα.
Αν δεν είσαι απο τους γρήγορους θα σου πρότεινα να βάλεις οργανικά τακάκια που είναι κ πιο μαλακά, δεν σφυρίζουν κ δεν τρώνε τόσο γρηγορα τους δίσκους.
γ) Ισως έχεις θέμα με τα ρουλεμάν του λαιμου, σφίγγεις λίγο την κεντρική βίδα κ αν  διορθωθεί το κατακόρυφο παίξιμο αλλά εμφανιστεί κόλημα του τιμονιού δεξιά αριστερά τότε θέλουν αλλαγή.
δ) Τι λάδια χρησιμοποιείς? ο συμπλέκτης είναι σωστά ρυθμισμένος?
ε) Με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κοντερ η στο κιβώτιο? Αν καθώς ακούς τον ήχο πατήσεις συμπλέκτη κ πέσουν οι στροφές του κινητήρα εξακολουθεί να ακούγεται?
ζ) Φίλτρο βενζίνης δεν χρειάζεται, έχει το κάθε καρμπ στην εισαγωγή του κ το τεποζιτο στην εξαγωγή του.
Επειδή δεν υπάρχει τρόμπα βενζίνης τα φίλτρα ισως μειώσουν την ροή καυσίμου.



« Last Edit: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 15:42:58 μμ by Stoneman »



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #90 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 16:48:00 μμ
Συμφωνώ με τον Κωνκωστή, τα καρμπς μην τα πειράζεις , εκτός κ αν έχεις σίγουρα πρόβλημα κ προέρχεται απο εκεί.
Αλλά κάνε ενα συγχρονισμό αν ο μάστορης τοποθετήσει το υποπιεσόμετρο κ βρεί κάποια σημαντική διαφορά ανάμεσα στους κυλίνδρους.

 
α) το τρίξιμο είναι ήχος, το μυρμήγκιασμα είναι αφή, για το τρίξιμο δεν έχω τι να πώ, για το μυρμήγκιασμα μήπως σφίγγεις πολύ τα γκριπ? το πάθαινα κ εγώ στην αρχή.
β) τα γνήσια τακάκια σε εμένα δεν σφυρίζουν ποτέ. Οσο κ να τα ζορίσω, έλεγξέ τα κ αν θέλουν αλλαγή προχώρα.
Αν δεν είσαι απο τους γρήγορους θα σου πρότεινα να βάλεις οργανικά τακάκια που είναι κ πιο μαλακά, δεν σφυρίζουν κ δεν τρώνε τόσο γρηγορα τους δίσκους.
γ) Ισως έχεις θέμα με τα ρουλεμάν του λαιμου, σφίγγεις λίγο την κεντρική βίδα κ αν  διορθωθεί το κατακόρυφο παίξιμο αλλά εμφανιστεί κόλημα του τιμονιού δεξιά αριστερά τότε θέλουν αλλαγή.
δ) Τι λάδια χρησιμοποιείς? ο συμπλέκτης είναι σωστά ρυθμισμένος?
ε) Με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κοντερ η στο κιβώτιο? Αν καθώς ακούς τον ήχο πατήσεις συμπλέκτη κ πέσουν οι στροφές του κινητήρα εξακολουθεί να ακούγεται?
ζ) Φίλτρο βενζίνης δεν χρειάζεται, έχει το κάθε καρμπ στην εισαγωγή του κ το τεποζιτο στην εξαγωγή του.
Επειδή δεν υπάρχει τρόμπα βενζίνης τα φίλτρα ισως μειώσουν την ροή καυσίμου.





Έχεις δικίο, εννοώ μυρμήγκιασμα...δεν νομίζω να κρατάω σφιχτά τα γκριπς, απο την άλλη και ένας φίλος που την οδήγησε το εντόπισε και αυτός χωρίς να του έχω αναφέρει κάτι...μου φένεται σαν να συγχρωνίζεται όλη η μηχανή με τον κινητήρα στις ψηλές στροφές...

όσο για τα ρουλεμάν δεν έχω σφύξει ακόμα το κεντρικό παξιμάδι, πάντως δεν μοιάζει να κολλάει κάπου το τιμόνι σηκωμένο στο κεντρικό σταντ...

Τα λάδια που μπήκαν είναι Castrol 10W-40....



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #91 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 18:00:48 μμ
Έχεις δικίο, εννοώ μυρμήγκιασμα...δεν νομίζω να κρατάω σφιχτά τα γκριπς, απο την άλλη και ένας φίλος που την οδήγησε το εντόπισε και αυτός χωρίς να του έχω αναφέρει κάτι...μου φένεται σαν να συγχρωνίζεται όλη η μηχανή με τον κινητήρα στις ψηλές στροφές...

όσο για τα ρουλεμάν δεν έχω σφύξει ακόμα το κεντρικό παξιμάδι, πάντως δεν μοιάζει να κολλάει κάπου το τιμόνι σηκωμένο στο κεντρικό σταντ...

Τα λάδια που μπήκαν είναι Castrol 10W-40....

Στην δική μου εως τις 3000στρ/λ δεν καταλαβαίνεις τπτ απο κραδασμους, απο τις 3700 εως τις 4500 συντονίζει, εχω κανει τα πάντα , έπαιξα ακόμα κ με συγχρονισμό μήπως και, αλλά τελικά δεν, ετσι θέλει, πάνω απο τις 4500 κ κυρίως στίς 5000στρ/λ νομίζεις οτι κρατας τιμόνι αυτ/του.

Αν δεν το κατέχεις το άθλημα μην πειράζεις το παξιμάδι του τιμονιού μην προκαλέσεις περισσότερη ζημιά.

Τα Castrol σε άλλους καθονται καλά, σε άλλους οχι, εγώ είμαι απο τους δεύτερους.



Offline nick kastor

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 40
Reply #92 on: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 11:21:04 πμ
Ήρθε ο καιρός να κάνω το μεγάλο σέρβις, να την ετοιμάσω για κυκλοφορία μετά από 3 μήνες ακινησία, την πήρα πριν 4 μήνες και είπα να ξεκινήσω από την αρχή. λοιπόν, πήγε μηχανικό και το πόρισμα είναι το εξής: αλλαγή ελατήρια και τσιμουχάκια εμπρός μπουκάλες, ρύθμιση βαλβίδες,  καθαρισμός και ρύθμιση - συγχρονισμός καρμπιρατέρ, λάδια, φίλτρο λαδιού - αέρα, μπουζί, το πλαστικό γρανάζι για το κοντέρ, υγρά φρένων, αντιψυκτικό και εργασία όλα μαζί κόστος 350 ευρώ. Επειδή τα κάνω πρώτη φορά δεν ξέρω αν είναι καλά ή είναι πολλά μετά έχω να βάλω και λάστιχα και όλα ΟΚ. όποιος γνωρίζει ας μου πει. Ευχαριστώ ΤΑ 600 98'
« Last Edit: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 11:23:36 πμ by nick kastor »



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #93 on: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 11:52:45 πμ
Ήρθε ο καιρός να κάνω το μεγάλο σέρβις, να την ετοιμάσω για κυκλοφορία μετά από 3 μήνες ακινησία, την πήρα πριν 4 μήνες και είπα να ξεκινήσω από την αρχή. λοιπόν, πήγε μηχανικό και το πόρισμα είναι το εξής: αλλαγή ελατήρια και τσιμουχάκια εμπρός μπουκάλες, ρύθμιση βαλβίδες,  καθαρισμός και ρύθμιση - συγχρονισμός καρμπιρατέρ, λάδια, φίλτρο λαδιού - αέρα, μπουζί, το πλαστικό γρανάζι για το κοντέρ, υγρά φρένων, αντιψυκτικό και εργασία όλα μαζί κόστος 350 ευρώ. Επειδή τα κάνω πρώτη φορά δεν ξέρω αν είναι καλά ή είναι πολλά μετά έχω να βάλω και λάστιχα και όλα ΟΚ. όποιος γνωρίζει ας μου πει. Ευχαριστώ ΤΑ 600 98'

Αλλαγή ελατήρια μπροστινού ποια? Τα Bitubo έχουν μαζί με τα λάδια στα 150,00€! Μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση κοντά στα 100,00€
Λάδια ποια? Λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρα, μπουζί υπολογίζεις κοντά στα 60€ - 65,00€
Το γρανάζι του Ατέρμονα έχει 17,00€
Υγρά φρένων? Συμπλήρωμα ή αλλαγή?
Αντιψυκτικό? Συμπλήρωμα ή αλλαγή?

Νομίζω λίγο τσιμπημένος είναι ...... Κανένα  280,00€ με 300,00€ θα το κοστολογούσα όλο το παραπάνω...





"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #94 on: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 13:12:59 μμ

Νομίζω λίγο τσιμπημένος είναι ...... Κανένα  280,00€ με 300,00€ θα το κοστολογούσα όλο το παραπάνω...

Λευτέρη ο μηχανικός πρέπει να τα βάλει όλα αυτά. Δηλαδή για εργασία χρεώνει 50€.
Το θέμα είναι ΑΝ χρειάζονται όλα αυτά και ΑΝ θα τα βάλει στην πραγματικότητα.

Nick από πού κατάλαβε ότι θέλει ελατήρια, τα έβγαλε, τα μέτρησε και τα βρήκε κοντά, ή εσύ του ζήτησες πιο σκηρά;
Χάνει λάδια το πηρούνι;
Ακούγονται οι βαλβίδες;

Καλή τύχη!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #95 on: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 16:22:52 μμ
Εμενα καλη τιμη μου ακούγεται για ολα. Και τα ελατήρια θελουν δν θελουν αλλαγη ειναι καλη και χρησιμη αλλαγή. Μετα απο 50.000 χλμ ολα τα ελατήρια αρχιζουν και κλαταρουν. Βεβαια θα βγει ο καθενας και θα πει εγω τα εχω 1.000.000 χλμ και δεν εχουν κανει κιχ. Αποψη μου.


XL650V


Offline Xristos65

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
Reply #96 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2019, 22:22:31 μμ
ξαναφέρνω αυτό το θέμα για να συμπληρώσω τι αλλαγές έκανα στο 650 μοντ 2005 τώρα που το πήρα.

ρουλεμάν μπροστά πίσω τροχών προληπτικά ( και τσιμούχες, γρασαρίσματα )
σφίξιμο της πίσω ανάρτησης που ήταν ένα πόντο σφιγμένη μόνο, μου έκανε εντύπωση ότι το αμορτισέρ ΄είναι σε πολύ καλή κατάσταση παρ όλα τα χρονάκια του
αλλαγή μπροστινού γραναζιού σε 16άρι, κινούμαι πολύ στην εθνική
φίλτρο αέρα κ&ν
ρύθμισα καρμ
ξέσφιγμα και ίσωμα μπροστινού, από κάποιο πεζοδρόμιο είχε φύγει λίγο
λάδια φίλτρο λαδιού ( που το βρήκε και το έβαλε εκεί κάτω η μαμά χοντα;)
μπουζιά
ατέρμονας κοντέρ γράσο σιλικόνης
τακάκια μπρος, γράσο για δαγκάνες

με αυτά κι εκείνα, ο μηχανάκι έχει έρθει σε πολύ καλή κατάσταση , μελλοντικά όποτε βρω λίγη όρεξη θα λύσω για βαλβίδες

παρατηρήσεις:
πολυπλοκο λύσιμο φέρινγκ , πολλά κλιπς , παράγγειλα και απ έξω για τί κάνα δυο ατύχησαν

απίστευτη οδηγική αίσθηση, στρίβει χαλαρά και αεράτα κουνάει αλλά δεν σε τρομάζει
είμαι πολύ ευχαριστημένος που έστω τώρα πια πήρα αυτ'ο το μοτεράκι βε52 , οι κραδασμοί τιμονιού δεν συγκρίνονται, είναι χάδι



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #97 on: Τετάρτη 05 Ιούνιος 2019, 17:37:00 μμ
Καλή δουλειά .

Αν δεν έχεις θέμα μην πειράζεις βαλβίδες .


Γνώμη μου πάντα



Offline Xristos65

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
Reply #98 on: Πέμπτη 06 Ιούνιος 2019, 03:44:25 πμ
οι βαλβίδες είναι μεγάλη διαδικασία και ίσως να τις ανοίξω με πολύ προσοχή όταν έχω το χρόνο
κρύες ψυθιρίζουν λίγο , όταν ζεσταθεί ο κινητήρας δεν ακούγονται