Καλησπερα στο φορουμ.Ειμαι ο Χρηστος και ο λογος που γραφτηκα ειναι ο εξης΄κατεχω ενα honda hornet 600 με το οποιο ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα μετα απο 4 χρονια θελω να αλλαξω μηχανη και να παρω ενα transalp!Το ξερω πως αλλαζω τελειος κατηγορια και τα παντα αλλα θελω να ειμαι ανετος στα ταξιδια μου και να μπορει η γυναικα μου να με ακολουθει ευχαριστα πλεον!Βρηκα λοιπον ενα του '04 και σκεφτομαι να κανω τη τραμπα,μιας και πρεπει να δωσω το δικο μου πρωτα και ειναι στα λεφτα μου.Θα ηθελα λοιπον να με βοηθηστε με την επιλογη μου σαν μηχανακι,τα υπερ του,τα κατα του κτλ.Ξερω πως δε θα εχω το γκαζι και τα κρατηματα της "σφηκας"αλλα πια δε με πειραζει.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Ξεχασα να σημειωσω πως ειμαι απο Θεσσαλονικη,30 ετων και καραγουσταρω τα ταξιδια με μηχανη!!!!!