Hellas Transalp Forum

νεος!

xpistost · 5509

Offline xpistost

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 03:13:15 πμ
Καλησπερα στο φορουμ.Ειμαι ο Χρηστος και ο λογος που γραφτηκα ειναι ο εξης΄κατεχω ενα honda hornet 600 με το οποιο ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα μετα απο 4 χρονια θελω να αλλαξω μηχανη και να παρω ενα transalp!Το ξερω πως αλλαζω τελειος κατηγορια και τα παντα αλλα θελω να ειμαι ανετος στα ταξιδια μου και να μπορει η γυναικα μου να με ακολουθει ευχαριστα πλεον!Βρηκα λοιπον ενα του '04 και σκεφτομαι να κανω τη τραμπα,μιας και πρεπει να δωσω το δικο μου πρωτα και ειναι στα λεφτα μου.Θα ηθελα λοιπον να με βοηθηστε με την επιλογη μου σαν μηχανακι,τα υπερ του,τα κατα του κτλ.Ξερω πως δε θα εχω το γκαζι και τα κρατηματα της "σφηκας"αλλα πια δε με πειραζει.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Ξεχασα να σημειωσω πως ειμαι απο Θεσσαλονικη,30 ετων και καραγουσταρω τα ταξιδια με μηχανη!!!!!
« Last Edit: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 03:15:57 πμ by xpistost »



Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #1 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 04:14:06 πμ
χρηστο καλως ορισες

αν θες διαβασε στα τεχνικα θεματα εχουν βαλει τα παιδια πως να βρεις ακριβως την χρονολογια της μηχανης απο το VIN
και στο λεω γιατι οταν εψαχνα και εγω βρηκα ενα 650 του 2004 μου ειπε ο εμπορος αλλα μολις μπηκα εδω και διαβασα λιγο
μου ανοιξαν τα ματια και τελικα δεν ηταν του 2004 αλλα 2000 ιταλικο με κλειστο κινητηρα, απλα η πρωτη αδεια
στην  ελλαδα ηταν 2004

αυτα απο εμενα και ευχομαι να βρεις αυτο που θες και κυριως να το ευχαριστηθεις



strofakias

  • Guest
Reply #2 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 04:49:45 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #3 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 05:38:02 πμ
 :welcome: και από εμένα.

κάνε αυτό που σου προτείνει ο billias. Τουλάχιστον να πας διαβασμένος στον έμπορα και με τα λεφτά σου να πάρεις αυτό που πρέπει και όχι αυτό που θα σου πασάρει.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #4 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 07:15:15 πμ
 :welcome: Χρήστο.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #5 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 07:23:19 πμ
 :welcome: :welcome:




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #6 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 14:41:19 μμ
Καλώς ήρθες Χρήστο και με το καλό και το ΤΑ!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #7 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 15:51:18 μμ
 :)  :welcome:  :)  :welcome:  :)


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #8 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 17:24:11 μμ
Καλώς μας βρήκες συνονόματε.



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #9 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 19:25:08 μμ
Καλώς ήρθες



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #10 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 08:21:35 πμ
Καλώς ήρθες φίλε.



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #11 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 17:01:25 μμ
... και να μπορει η γυναικα μου να με ακολουθει ευχαριστα πλεον!...

 :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:  Χμ.... και είναι καλό τώρα αυτό ; ; ;      ;D ;D ;D

Καλώς μας ήρθες Χρήστο :welcome: :welcome: :welcome:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #12 on: Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 19:17:17 μμ
Καλώς ήρθες.
 :welcome: :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #13 on: Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 19:33:22 μμ
Καλως ηρθες Χρηστο και με το καλο η αλλαγη.




Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #14 on: Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 20:10:30 μμ
Καλώς ήρθες Χρήστο και καλές βόλτες.



Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #15 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:38:50 μμ
Καλώς όρισες...  :welcome:  :salut: :welcome: :salut: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #16 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:27:59 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???