Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
petros79
·
7080
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
petros79
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
43
ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
on:
Δευτέρα 03 Αύγουστος 2009, 20:51:13 μμ
ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ!
ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ Η ΑΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ!
ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!
«
Last Edit: Δευτέρα 03 Αύγουστος 2009, 21:02:11 μμ by petros79
»
Chtech
Rossi και πάνω !
Posts:
1378
Honda XL650V 2004 Black
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #1 on:
Δευτέρα 03 Αύγουστος 2009, 21:13:18 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας και καλορίζικη.
Dimitris(honda)
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
506
7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #2 on:
Δευτέρα 03 Αύγουστος 2009, 21:26:27 μμ
Καλώς ήρθες και Καλοτάξιδη
kostas larisa
XL650V6
Οδηγάρα
Posts:
273
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #3 on:
Δευτέρα 03 Αύγουστος 2009, 22:13:05 μμ
, καλοτάξιδη και πάντα όρθιος.
ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ
Thanosf
Rossi και πάνω !
Posts:
1781
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #4 on:
Τρίτη 04 Αύγουστος 2009, 03:36:18 πμ
Καλωσόρισες....
. . .
thanos_trikala
Rossi και πάνω !
Posts:
1753
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #5 on:
Τρίτη 04 Αύγουστος 2009, 04:19:27 πμ
καλως ορισες καλα και ορθια χλμ να εχεις!
Pezos
Rossi και πάνω !
Posts:
579
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #6 on:
Τρίτη 04 Αύγουστος 2009, 08:02:32 πμ
Καλώς ήρθες
labsoft
Απλός οδηγός
Posts:
215
Γιάννης
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #7 on:
Τρίτη 04 Αύγουστος 2009, 21:22:35 μμ
Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
|
|
African Boy
Τhe Professional
Rossi και πάνω !
Posts:
7629
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #8 on:
Τρίτη 04 Αύγουστος 2009, 21:52:33 μμ
Καλώς μας βρήκες ........
Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος φίλε......
"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
Posts:
4162
Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #9 on:
Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 06:15:27 πμ
Καλοριζικη Πετρο! Ορθια και απεριοριστα χιλιομετρα!
Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;
Γιώργος Ρήγας
click me!
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
Posts:
8209
anaconda team is back sssssssssssssss
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #10 on:
Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 17:13:51 μμ
Καλοριζικη αγρατζουνιστη και καλως μας ηρθες
strofakias
Guest
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #11 on:
Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 23:49:15 μμ
azwros
Rossi και πάνω !
Posts:
3928
Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #12 on:
Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 23:56:08 μμ
Καλά χιλιόμετρα νά ¨χεις
Δεν πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
mariost
Rossi και πάνω !
Posts:
674
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #13 on:
Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 01:21:31 πμ
"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."
Xenofon
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
24
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #14 on:
Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 04:03:06 πμ
kalos ma seirthes file.kales voltes kai panta orthios.
ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΙΝΑΝ ΝΕΚΤΑΡ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΜΙΩΤΙΚΟ ΚΡΑΣΙ!
memos
Με xlv 400 γίνομαι
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
4642
Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #15 on:
Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 11:25:51 πμ
Καλορίζικη και καλώς μας ήρθες... τι ήρθες δηλαδή... εσύ έφυγες κατευθείαν για διακοπές στην Ζάκυνθο!!!
Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;
Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.
Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
Posts:
1523
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #16 on:
Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:14:52 πμ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές
giorgos04
Απλός οδηγός
Posts:
102
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #17 on:
Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 09:34:02 πμ
πανω απ ολα η ασφαλεια
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
Posts:
2816
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #18 on:
Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 17:15:31 μμ
Καλώς ήρθες φίλε.
Panoulis_ser
Οδηγάρα
Posts:
443
Σεργετζής Παναγιώτης
Απ: ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Reply #19 on:
Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 21:07:04 μμ
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
ΝΕΟΣ ΜΕ 650 2004
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?