Hellas Transalp Forum

Χρονοδιαγραμα εργασιων

georig25 · 2459

Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
on: Κυριακή 29 Μάρτιος 2009, 22:10:04 μμ
Ασχετο με τον τιτλο : Οταν γυρισαμε απο καλαμπακα σταματησε να γραφει χλμ. Η ντιζα ακομα και εξωτερικα καταλαβαινεις οτι ειναι φθαρμενη. Γι'αυτο εχω κανει ηδη την παραγκελια και ας μην το ανοιξα ακομη αλλα μηπως ειναι καλο να αλλαχτει και ο ατερμονας η μονο αν ειναι πολυ φθαρμενος και αυτος?

Το σχετικο τωρα : Το βιβλιαρακι που εχει η μηχανη γραφει τα εξης : Στα 36280 αλλαγη λαδια, αλλαγη φιλτρο λαδιου, καθαρισμα φιλτρο αερος, αλλαγη μπουζι, ρυθμισμα βαλβιδες, καθαρισμα τροφοδοσια και γενικος ελεγχος. Μετα απο αυτο λεει στην επομενη 42280 με ενα κυκλο στην λεξη λαδια. Τα λαδια τα αλλαξα. Τιποτα αλλο δεν πρεπει να της κανω τωρα. Και γενικα με αυτα τα δεδομενα που εχω πως θα ξερω ποτε θα της κανω τι απο ολα αυτα? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ προκαταβολικα ! ! !  ;D


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #1 on: Κυριακή 29 Μάρτιος 2009, 23:07:17 μμ
Κανονικα εισαι μονο λαδια μετα απο τα +6000χλμ αν εχεις βαλει τα ιδια, αλλιως (αν εβαλες άλλα λαδια) πρεπει/επρεπε- καλο ειναι/ηταν να αλλαξεις και το φιλτρο λαδιου.

Βεβαια αυτο το "καθαρισμα φιλτρο αερος" στο προηγουμενο, ισως θελει εναν ελεγχο (εκτος και αν εχεις φιλτρο αερα Κ&Ν).

Μιλαμε για ΤΑ παντα ετσι?

Αν κανω καπου λαθος, με διορθωνετε...




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #2 on: Δευτέρα 30 Μάρτιος 2009, 21:18:37 μμ
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Τρίτη 31 Μάρτιος 2009, 08:47:36 πμ
Γιώργη,
Η ντίζα μπορεί να φαίνεται φθαρμένη εξωτερικά αλλά το σημαντικό είναι αν έχει σπάσει εσωτερικά. Η πιο πιθανή πάντως βλάβη είναι ο ατέρμων. Βέβαια αν η ντίζα είχε φθαρεί εξωτερικά και πέρασαν μέσα σκόνες, κλπ, μπορεί να ζόρισε τον ατέρμονα. Καλό είναι να τα αλλάξεις και τα δύο (ντίζα, ατέρμων).

Όσο για το service, όπως είπε και ο Γιώργος, απλώς λάδια+φίλτρο σε κάθε αλλαγή και καθάρισμα το φίλτρο αέρα (στα βενζινάδικα με πεπιεσμένο αέρα).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.