Πραγματικά θα το ήθελα αλλά παίζει θέμα απο το σπίτι
(φωνές και τέτοια λες και 200 κυβικά κάνουν την διαφορά αλλά αντε να τους γεμίσεις το κεφάλι)
Ακούγεται πολυ παιδίαστικο το ξέρω(αν σκεφτέι κανείς ότι έιμαι 23) αλλα η γκρίνια είναι αφόρητη οπότε ΤΑ400
Αργότερα μπορεί να το ψάξω για αλλαγή κινητήρα αν είναι!!
Απλά τα πράγματα ... αγοράζεις 600άρι και κολλάς αυτοκόλλητα που να γράφουν 400 !!!

Και εγώ έχω 400άρι και το μόνο προβληματάκι που έχει , είναι τα μεγάλα και γρήγορα ταξίδια ( π.χ. Αυστρία ).
Όχι φυσικά ότι δεν θα τα βγάλουμε επάξια το ταξίδι , αλλά είμαστε η ΜΕΓΑΛΗ απορία της ομάδας .

Και για να σοβαρευτούμε τώρα , νομίζω ότι δεν σε συμφέρει να αγοράσεις άλλο κινητήρα αργότερα , και από θέμα εξόδων αλλά και από θέμα χρόνου .
Οι παλαιότεροι στο είδος όμως , θα σε κατευθύνουν καλύτερα !!!
