Καλημέρα/σπέρα σε όλους σας.
Νέος χρήστης στην παρέα από σήμερα. Ονομάζομαι Γιώργος Αναστασόπουλος, ετών 37, πανευτυχής κάτοχος ενός μαύρου 650 '04 το οποίο αντικατέστησε το πρώτο μου 600 '96.
Ευελπιστώ να τα λέμε σε σχεδόν καθημερινή βάση.
Επί τη ευκαιρία να πω ότι αποτελεί πραγματικά μεγάλη αναβάθμιση η έναρξη/λειτουργία του forum σε σχέση με την παλιά "λίστα" στο yahoo.
Και πάλι την καλημέρα μου σε όλους.