Hellas Transalp Forum

Καλημέρα σε όλους τους συμφορουμίτες - νέος Transalpιστής

ganastas · 3330

Offline ganastas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • Rider on the storm.....
Καλημέρα/σπέρα σε όλους σας.
Νέος χρήστης στην παρέα από σήμερα. Ονομάζομαι Γιώργος Αναστασόπουλος, ετών 37, πανευτυχής κάτοχος ενός μαύρου 650 '04 το οποίο αντικατέστησε το πρώτο μου 600 '96.

Ευελπιστώ να τα λέμε σε σχεδόν καθημερινή βάση.

Επί τη ευκαιρία να πω ότι αποτελεί πραγματικά μεγάλη αναβάθμιση η έναρξη/λειτουργία του forum σε σχέση με την παλιά "λίστα" στο yahoo.

Και πάλι την καλημέρα μου σε όλους.


Γιώργος Αναστασόπουλος - Transalp XL650V ('04)


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
  Γεια σου Γιώργο, καλώς ήρθες στην παρέα.
Να 'σαι σίγουρος ότι θα περάσεις καλά εδώ.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Καλως μας βρηκες Γιώργο.

Καλη αναγνωση και καλά ποσταρισματα.

Εχε υπ οψιν σου και αυτό (αν δεν το εχεις ηδη δηλαδη)

Καλή συνέχεια


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Και γιατί δεν εμφανιζόσουν ΩΡΕ συνονώματε (και συνομήλικε!) τόσο καιρό ?  ???
Καλώς να χαρείς την ηλεκτρονική μας συντροφιά και γιατί όχι να έρθεις να μας δεις και στο ΣΥΜΟΦΕ.


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline ganastas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • Rider on the storm.....
Και γιατί δεν εμφανιζόσουν ΩΡΕ συνονώματε (και συνομήλικε!) τόσο καιρό ?  ???
Καλώς να χαρείς την ηλεκτρονική μας συντροφιά και γιατί όχι να έρθεις να μας δεις και στο ΣΥΜΟΦΕ.

Τα κλασσικά, όλα του γάμου δύσκολα και η νύφη γκαστρωμένη......

Τι να λέμε δουλειές+παιδιά+και πάλι δουλειές+πολύ προσωπική εργασία (μαστορέματα, βαψίματα κτλ) στο καινούργιο σπίτι = zero χρόνος για οποιαδήποτε κοινωνική ενασχόληση.

Έμπαινα στην λίστα κάτι βράδια τελειωμένος (μια φορά το δίμηνο μου ερχόταν μια έκλαμψη) και έβλεπα μπορεί και 250-300 μη ανεγνωσμένα μηνήμυτα.......που να πρωτοποστάρεις, ποιά κουβέντα να παρακολουθήσεις.....άντε γεια που λέει και ο Τσουκαλάς :)


Γιώργος Αναστασόπουλος - Transalp XL650V ('04)