Hellas Transalp Forum

Ψαχνωντας σωστο μηχανικο..

O MaGeiRaS · 5879

Offline O MaGeiRaS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
on: Σάββατο 26 Σεπτέμβριος 2015, 05:57:21 πμ
Οπως λεει και ο τιτλος δεν ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο το γιατρο του κοριτσιου μου οποτε αν εχετε να μου προτεινετε καποιον(εξουσιοδοτημενο η οχι) που να ειστε ευχαριστημενοι θα το εκτιμουσα.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Σάββατο 26 Σεπτέμβριος 2015, 06:04:56 πμ
Οπως λεει και ο τιτλος δεν ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο το γιατρο του κοριτσιου μου οποτε αν εχετε να μου προτεινετε καποιον(εξουσιοδοτημενο η οχι) που να ειστε ευχαριστημενοι θα το εκτιμουσα.

Σε ποια περιοχη;


Παύλος Καρούμπης


Offline O MaGeiRaS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #2 on: Σάββατο 26 Σεπτέμβριος 2015, 11:21:36 πμ
Αγ.αναργυρους ειμαι αλλα αν ειναι καλος ο μηχανικος δεν με απασχολει το που ειναι αρκει να ειναι εντος αττικης...



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2812
  • Where the streets have no name!
Reply #3 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2015, 02:32:41 πμ
Στο Θαλασσινό στα Μυκονιάτικα έχεις πάει;


Keep riding !!!


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #4 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2015, 03:02:04 πμ
Στο Θαλασσινό στα Μυκονιάτικα έχεις πάει;


Πάρα πολύ καλός και ο Χρήστος και ο γιός του. Είναι από τους παλιούς μηχανικούς του Σαρακάκη με μεγάλη εμπειρία.

Χρόνια  πηγαίνω την δική μου μηχανή εκεί.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline O MaGeiRaS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #5 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2015, 08:11:58 πμ
Πεζει να θυμαστε τη διευθηνση η που ειναι περιπου?γιατι δεν τον ξερω



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #6 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2015, 16:56:30 μμ
Βασ. Κωνσταντίνου 14


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline O MaGeiRaS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #7 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2015, 18:37:53 μμ
Ευχαριστω πολυ παιδια γυρνοντας αθηνα θα παω απο εκει



Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #8 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 17:59:12 μμ
Καλημέρα
Ψάχνω να βρω ένα συνεργείο της προκοπής στα νότια προάστια
Μέχρι πριν απο λίγες μέρες είχα ένα BMW 650 (όπως καταλαβαίνετε τακτικότατος πελάτης συνεργείου) και είχα πολύ καλό μηχανικό στην Ηλιούπολη αλλά δυστυχώς ασχολείται μόνο με BMW.
Το TRANSALP μου μέχρι τώρα φτιαχνόταν στον Βιτωράτο (για τον οποίο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά δυστυχώς δε με εξυπηρετεί η περιοχή του
Οι περιοχές που μπορώ να κινηθώ είναι απο Βάρη μέχρι Π. Φάληρο.
Αν έχετε κάποιον στα υπόψιν σας θα το εκτιμούσα


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline Κυριακος

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
Reply #9 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 20:27:57 μμ
Εγω το πηγαινω στον Υμητο λιγο πιο πανω απ τη πλατεια Καλογηρων,αλλα δεν είναι εξουσιοδωτημενο. Αν σ ενδιαφερει πες μου να σου στειλω pm με τη διευθυνση του και το τηλεφωνο του.


Ξύπνησα, σήκωσα τα χέρια μου, λύγισα τα γόνατα μου, γύρισα τον σβέρκο μου..όλα έκαναν τον ίδιο ήχο: Κραααααακ!! Κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: Δεν είμαι γερος, είμαι τραγανος!


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #10 on: Τρίτη 19 Απρίλιος 2016, 00:13:46 πμ
Το TRANSALP μου μέχρι τώρα φτιαχνόταν στον Βιτωράτο (για τον οποίο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά δυστυχώς δε με εξυπηρετεί η περιοχή του

Ο Κώστας Βιτωράτος είναι στα Σπάτα και είναι από τους καλλίτερους μηχανικούς της Honda. Επειδή είναι εκτός Αθηνών σου χορηγεί μηχανή αντικατάστασης μέχρι να επισκευαστεί η δική σου. Οι μηχανές αντικατάστασης είναι ανάλογες με τη δική σου..... Παπί, Transalp, Varadero και νομίζω cbr 600. Είναι πολύ καθαρός και ΠΟΛΥ συνεπής. Αυτό το τελευταίο το τονίζω γιατί μου έχει τύχει να μου λένε "έλα στις 6 να την πάρεις" και όταν πηγαίνω δεν την έχουν πιάσει ακόμα... Στον προτείνω με κλειστά μάτια!

Και επιπλέον (όπως λες) ξέρει και το μηχανάκι. Κάτι πολύ σημαντικό.   ;)
« Last Edit: Τρίτη 19 Απρίλιος 2016, 00:16:07 πμ by Yianni »



Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #11 on: Τρίτη 19 Απρίλιος 2016, 03:49:39 πμ
Εγω την παω στον Π.Γ που προσφατα απο το Περαμα, μετακομισε στον Αγ.Δημητριο (Μπραχαμι). Τις καλυτερες εντυπωσεις εχω και μονο.



Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #12 on: Τρίτη 19 Απρίλιος 2016, 16:40:17 μμ
Καλημερα
Σας ευχαριστω ολους για την αμεση απαντηση
Εαν ο Βιτωρατος δινει μηχανη αντικαταστασης εννοειται οτι θα συνεχισω να την πηγαινω εκει (λογο εργασιας δεν εχω την πολυτελεια να περιμενω μεχρι να φτιαχτει) αφου και τη μηχανη ξερει και μονο τα καλυτερα εχω ακουσει για τον συγκεκριμενο.
Ο Αγιος Δημητριος (Μπραχαμι με εξυπηρετει παρα πολυ σαν περιοχη...
Ειναι εξουσιοδοτημενος της Honda??
Κυριακο ο Υμηττος δυστυχως με βγαζει πολυ εκτος (ειμαι κλειδαρας και οι περιοχες που κινουμαι ειναι πολυ συγκεκριμενες )


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #13 on: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2016, 01:36:13 πμ
Εχεις π.μ.