Λοιπον σας χαιρετώ και εγώ μιας και αγορασα μια transalp , οχι καινουργια , πριν μια εβδομαδα..
Ειμαι ο Αντωνης , compu..teras στο επαγγελμα και μενω Πειραια
Εχω διαβασει σχεδον ολο το forum απο το πρωι , και ειναι πολυ ενδιαφερον
Σκεφτομαι να γραφτώ και στο Συλλογο
Θα το κανω απο Δευτερα μαλλον
Καλο δρομο σε ολους ευχομαι
φιλικα