Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό!
ΤΑ600/650/700
Μηχανολογικά
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
,
Chris_de_Ze
,
Stoneman
)
Στρώσιμο καινούριας μηχανής
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Στρώσιμο καινούριας μηχανής
nonos1503
·
30552
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
2
3
Go Down
panbou
Homo-Provatus
Rossi και πάνω !
Posts:
1120
Carpe Diem
Απ: Στρώσιμο καινούριας μηχανής
Reply #50 on:
Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 17:24:32 μμ
Καλοτάξιδο Φιλαράκο, πάντα όρθιος.
Αν ακολουθήσεις τα πιο πάνω είσαι στο σωστό δρόμο. Απέφυγε κάθε απότομη μεταβολή στους χειρισμούς γενικά και ιδιαίτερα γκάζι (άνοιγμα κλείσιμο) φρένα.
Καλωσήρθες
Παναγιώτης Μπουρλέσης
www.sounion.gr
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
11471
Απ: Στρώσιμο καινούριας μηχανής
Reply #51 on:
Σάββατο 14 Φεβρουάριος 2009, 04:24:30 πμ
Με το καλο!
Καλοταξιδο.
Μην το ζορισεις οταν δεν ειναι σε νορμαλ θερμοκρασια λειτουργιας.
Κατα τα αλλα μην φοβασαι τιποτε.
Οι νεοι κινητηρες ειναι ετοιμοι απο την μαμα.
Dad to the bone!
Σωτήρης - GSA -
b 82.144km
African Boy
Τhe Professional
Rossi και πάνω !
Posts:
7629
Απ: Στρώσιμο καινούριας μηχανής
Reply #52 on:
Σάββατο 14 Φεβρουάριος 2009, 05:16:08 πμ
Απλά σου εύχομαι καλοτάξιδο, και να το χαρείς
τα υπόλοιπα στα είπαν και τα παιδιά παραπάνω....
Καλές και όμορφες βόλτες...
"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
panisk
Rossi και πάνω !
Posts:
3729
Απ: Στρώσιμο καινούριας μηχανής
Reply #53 on:
Σάββατο 14 Φεβρουάριος 2009, 15:09:34 μμ
...Δεν βλέπω την ώρα !!! Σας ευχαριστώ όλους αλλά και τον mod που μετακόμισε το νήμα στη σωστή θέση.
Ελπίζω την άλλη Τρίτη να τα πούμε από κοντά.
Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;
Live to Drive - Drive to Live
jon t
Rossi και πάνω !
Posts:
546
Απ: Στρώσιμο καινούριας μηχανής
Reply #54 on:
Πέμπτη 14 Απρίλιος 2016, 19:22:34 μμ
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Τυχαία έπεσα σε πάνω σε αυτό.
Υποστηρίζει ότι τα σύγχρονα μοτέρ πρέπει
οπωσδήποτε
να οδηγηθούν στην μέγιστη απόδοσή τους στα πρώτα είκοσι
μίλια της λειτουργίας τους ώστε να αποκτήσουν τα βέλτιστα χαρακτηριστικά απόδοσης οικονομίας και αξιοπιστίας ! ! !
Αναλύει αρκετά την θεωρία του στο παραπάνω link (δυστυχώς στα Αγγλικά).
Send this topic
Print
Pages:
1
2
3
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό!
ΤΑ600/650/700
Μηχανολογικά
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
,
Chris_de_Ze
,
Stoneman
)
Στρώσιμο καινούριας μηχανής
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?