Λοιπον, θελω τα φωτα σας ως προς το εξης. Το Αγγλικο ΤΑ το οποιο πηρα με 10Κ χμ και τωρα εχει σχεδον 30Κ ειχε και εχει παντα το εξης θεμα με το μπροστινο φρενο οτι κι'αν εχω κανει. Αρχικα το φρενο εχει παντα μια σχετικα σπογγωδη αισθηση και η μανετα χρειαζεται πολυ περισοτερη δυναμη για καλη ισχυ φρεναρισματος σε σχεση πχ με το Ελληνικο ΤΑ. Εχω ζησει μαζι του ετσι για τα 3+ χρονια που το εχω αλλα μερικες φορες σε φρεναρισματα πανικου με τρομαζει επειδη θελει περισοτερη δυναμη που δε βαζει κανεις αρχικα (οπως χθες οταν με εκλεισε ενα λαλακας σε υγρο δρομο και πηγαινα καρφι για τη νησιδα που αρχιζε λιγο παρακατω, το γλυτωσα στο τσακ

).
- Λοιπον, οταν το πηρα το μηχανακι ητανε 5 ετων και τα υγρα φρενων δεν ειχανε αλλαχτει ποτε (ειχανε βαθυ καφετι χρωμα), τα αλλαξα αμεσως και ειδα καποια βελτιωση αλλα οχι σημαντικη.
- Μετα απο ενα χρονο που το ειχα του εβαλα μεταλλικα σωληνακια φρενων, και παλι οχι σημαντικη βελτιωση.
- Το εξαερωσα 2-3 επιπλεον φορες αλλα και παλι δεν εγινε ποτε οπως αυτο της Ελλαδας, παντα σπογκωδης αισθηση και απαιτηση δυναμης.
Σκεφτομουνα οτι το επομενο βημα ειναι να κανω τραμπα την τρομπα του φρενου, θα χρειαστει ν'αλλαξω τα τσιμουχακια σ'αυτη την περιπτωση? Και αν και κει δε δω βελτιωση, μπορω να κανω τραμπα και τις δαγκανες.
Οτι αλλη ιδεα εχει κανεις ειναι more than welcome, εχω βαρεθει μ'αυτη την ιστορια και πρεπει να βρω τελικα τι παιζει. Αν εχει κανεις το μυαλο του και βαζει τη δυναμη που χρειαζεται δεν ειναι επικινδυνο αλλα ελα που δεν ειμαστε παντα συγκεντρωμενοι και "ετοιμοπολεμοι".