Hellas Transalp Forum

"ασθενικο" μπροστινο φρενο, ισως τρομπα ή εμβολα?

XLGeorge · 12821

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 14:38:42 μμ
Λοιπον, θελω τα φωτα σας ως προς το εξης. Το Αγγλικο ΤΑ το οποιο πηρα με 10Κ χμ και τωρα εχει σχεδον 30Κ ειχε και εχει παντα το εξης θεμα με το μπροστινο φρενο οτι κι'αν εχω κανει. Αρχικα το φρενο εχει παντα μια σχετικα σπογγωδη αισθηση και η μανετα χρειαζεται πολυ περισοτερη δυναμη για καλη ισχυ φρεναρισματος σε σχεση πχ με το Ελληνικο ΤΑ. Εχω ζησει μαζι του ετσι για τα 3+ χρονια που το εχω αλλα μερικες φορες σε φρεναρισματα πανικου με τρομαζει επειδη θελει περισοτερη δυναμη που δε βαζει κανεις αρχικα (οπως χθες οταν με εκλεισε ενα λαλακας σε υγρο δρομο και πηγαινα καρφι για τη νησιδα που αρχιζε λιγο παρακατω, το γλυτωσα στο τσακ  :o).

- Λοιπον, οταν το πηρα το μηχανακι ητανε 5 ετων και τα υγρα φρενων δεν ειχανε αλλαχτει ποτε (ειχανε βαθυ καφετι χρωμα), τα αλλαξα αμεσως και ειδα καποια βελτιωση αλλα οχι σημαντικη.

- Μετα απο ενα χρονο που το ειχα του εβαλα μεταλλικα σωληνακια φρενων, και παλι οχι σημαντικη βελτιωση.

- Το εξαερωσα 2-3 επιπλεον φορες αλλα και παλι δεν εγινε ποτε οπως αυτο της Ελλαδας, παντα σπογκωδης αισθηση και απαιτηση δυναμης.

Σκεφτομουνα οτι το επομενο βημα ειναι να κανω τραμπα την τρομπα του φρενου, θα χρειαστει ν'αλλαξω τα τσιμουχακια σ'αυτη την περιπτωση? Και αν και κει δε δω βελτιωση, μπορω να κανω τραμπα και τις δαγκανες.


Οτι αλλη ιδεα εχει κανεις ειναι more than welcome, εχω βαρεθει μ'αυτη την ιστορια και πρεπει να βρω τελικα τι παιζει. Αν εχει κανεις το μυαλο του και βαζει τη δυναμη που χρειαζεται δεν ειναι επικινδυνο αλλα ελα που δεν ειμαστε παντα συγκεντρωμενοι και "ετοιμοπολεμοι".


" the PouroDuro spirit "


Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #1 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 14:57:04 μμ
Ενας μαστορας που πηγαινα παλαια ελεγε "ξεκιναμε παντα απο τα απλα, οταν το προβλημα δεν φαινεται με το ματι". Με αυτο το σκεπτικο, εχεις καθαρισει ,πολυ σχολαστικα , το ολο συστημα?Δηλαδη να βγουν οι δαγκανες, να καθαριστουν τα εμβολα, τσιμουχακια οπου χρειαστει, γρασσαρισματα και παλι μονταρισμα ( εννοειται και υγρα και εξαερωση αλλα οπως ειπες αυτα τα κοιταξες)...


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 15:10:27 μμ
Ενας μαστορας που πηγαινα παλαια ελεγε "ξεκιναμε παντα απο τα απλα, οταν το προβλημα δεν φαινεται με το ματι". Με αυτο το σκεπτικο, εχεις καθαρισει ,πολυ σχολαστικα , το ολο συστημα?Δηλαδη να βγουν οι δαγκανες, να καθαριστουν τα εμβολα, τσιμουχακια οπου χρειαστει, γρασσαρισματα και παλι μονταρισμα ( εννοειται και υγρα και εξαερωση αλλα οπως ειπες αυτα τα κοιταξες)...

ΚΑι η μανετα του μπροστινου...
με ειχε κοροιδεψει πολλες φορές... και απλα ηθελε βγαλσιμο,  σχολαστικο καθαρισμα απο την μακα, και λάδωματακι εκει που τριβεται.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #3 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 15:11:01 μμ
Ενας μαστορας που πηγαινα παλαια ελεγε "ξεκιναμε παντα απο τα απλα, οταν το προβλημα δεν φαινεται με το ματι". Με αυτο το σκεπτικο, εχεις καθαρισει ,πολυ σχολαστικα , το ολο συστημα?Δηλαδη να βγουν οι δαγκανες, να καθαριστουν τα εμβολα, τσιμουχακια οπου χρειαστει, γρασσαρισματα και παλι μονταρισμα ( εννοειται και υγρα και εξαερωση αλλα οπως ειπες αυτα τα κοιταξες)...

Τις δαγκανες δεν τις ελυσα τελειως αλλα τα εμβολα τα εβγαλα αρκετα εξω και τα καθαρισα δυο φορες, μια φορα οταν πρωτοπηρα τη μηχανη και ειδα το θεμα υπηρχε και αφου αλλαξα υγρα και μια φορα προσφατα που αλλαξα μπροστινα τακακια. Θελω να αποφυγω να λυσω τη δαγκανα τελειως καθως δεν τοχω κανει ποτε, αν και δε φανταζομαι οτι θαναι πολυ δυσκολο. Ευχαριστω παντως για το hint.


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #4 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 15:12:50 μμ
ΚΑι η μανετα του μπροστινου...
με ειχε κοροιδεψει πολλες φορές... και απλα ηθελε βγαλσιμο,  σχολαστικο καθαρισμα απο την μακα, και λάδωματακι εκει που τριβεται.

Ααα, τωρα μου δινεις ιδεα, και αυτο ειναι πανευκολο να γινει, θα το δοκιμασω - θενκς!  :)


" the PouroDuro spirit "


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #5 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 15:17:14 μμ
Ααα, τωρα μου δινεις ιδεα, και αυτο ειναι πανευκολο να γινει, θα το δοκιμασω - θενκς!  :)


και η βιδα της μανετας προσοχη...
λογικα  ειναι με εναν κορμο σαν αποστατη, και δεν μπορεις να την σφιξεις παραπανω από όσο πρέπει... ομως μου έχει τυχει να εχει χασει καποιος την βιδα αυτη και να εχει βαλει απλη περαστη... με αποτελεσμα σφιγκωντας να "φιμωνει" την ελευθερη κινηση της μανετας.
Απλα δεν θυμαμαι αν αυτο εγινε σε varadero ή σε transalp...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #6 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 16:19:42 μμ
Γιώργο,κάποτε ο Κονκόστ είχε πει σε κάποιο νήμα ,
ότι μπορούν να τοποθετηθούν στο μπροστινό οι
δισκόπλακες με τις δαγκάνες από africa,ως μια
απλή αναβάθμηση του υπάρχοντος συστήματος.
Λογικά το κόστος δεν θα είναι αρκετά μεγάλο,
αλλά το όφελος στο φρενάρισμα θα είναι πολύ
μεγαλύτερο,λόγω των μεγαλύτερων δίσκων .

Τι λές;



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #7 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 16:38:27 μμ
Γιώργο,κάποτε ο Κονκόστ είχε πει σε κάποιο νήμα ,
ότι μπορούν να τοποθετηθούν στο μπροστινό οι
δισκόπλακες με τις δαγκάνες από africa,ως μια
απλή αναβάθμηση του υπάρχοντος συστήματος.
Λογικά το κόστος δεν θα είναι αρκετά μεγάλο,
αλλά το όφελος στο φρενάρισμα θα είναι πολύ
μεγαλύτερο,λόγω των μεγαλύτερων δίσκων .

Τι λές;

Γιαννη, σιγουρα θα βελτιωθει το φρεναρισμα λογω μεγαλυτερων δισκων αλλα νομιζω οτι το φρεναρισμα των 600/650 με τους διπλους δισκους μπροστα ειναι αποδεκτο για το μηχανακι - οταν φυσικα το συστημα δουλευει σωστα, οπως και κανει στο Ελληνικο ΤΑ των 134Κ χμ. Αν ητανε να κανω καποια αναβαθμιση, θα αλλαζα ολο το μπροστινο συστημα με αυτο του Αφρικα ωστε να εχω 43αρια πηρουνια και μεγαλυτερους δισκους. Εκει που πασχουν λιγο τα ΤΑ600/650 ειναι στις ελαστικοτητες του μπροστινου, το Αφρικα εχει σαφως πιο στιβαρο μπροστινο (και με λιγο μεγαλυτερη διαδρομη). Αν και η στιβαροτητα ισως διορθωνεται στο ΤΑ με μια γεφυρα της προκοπης αλλα δεν υπαρχει τετοια, γινεται ιδιοκατασκευη οπως φτιαξαμε και για τα VFR αλλα πρεπει να μαζευτουμε περιπου 10 για ναχει λογικο κοστος.


Επανερχομενος στο θεμα, το ζητημα του δικου μου ΤΑ ειναι οτι κατι παιζει καπου στο μπροστινο φρενο. Εχω παντως την εντυπωση οτι ισως ειναι η τρομπα και ισως κανω μια τραμπα για να βεβαιωθω.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2799
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #8 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 16:50:44 μμ
Γιώργο σωστά άρχισες από τα απλά, σωστές και οι προτάσεις. (Ρε πότε προλαβαίνετε;)
Δίσκοι τακάκια είναι ίδιοι στα δύο ΤΑ;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #9 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 17:10:27 μμ
Γιώργο σωστά άρχισες από τα απλά, σωστές και οι προτάσεις. (Ρε πότε προλαβαίνετε;)
Δίσκοι τακάκια είναι ίδιοι στα δύο ΤΑ;

Γιαννη ναι, οι δισκοι ειναι οι μαμισιοι και εχουν και τα δυο καινουργια σετ τακακιων Nissin.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 21:47:36 μμ
Αν και συνήθως όταν το κύκλωμα έχει αέρα, δίνει αυτή την αίσθηση .
Αν εχει αέρα , τότε όσο πατάμε τόσο η μανέτα σκληραίνει και ανεβαίνει.
Είσαι σίγουρος οτι δεν θέλει εξαέρωση?



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #11 on: Πέμπτη 18 Δεκέμβριος 2014, 00:02:12 πμ
Αν και συνήθως όταν το κύκλωμα έχει αέρα, δίνει αυτή την αίσθηση .
Αν εχει αέρα , τότε όσο πατάμε τόσο η μανέτα σκληραίνει και ανεβαίνει.
Είσαι σίγουρος οτι δεν θέλει εξαέρωση?

Νικολα, σωστα, ακριβως αυτη την αισθηση εχει και οταν θελει εξαερωση. Αλλα τοχω κανει 3-4 φορες και δεν εχω δει διαφορα. Ισως το δωσω σε συνεργειο μηπως και το κανουν αυτοι καλυτερα, τι να πω. Παντως τωρα το ολο θεμα θα περιμενει γιατι Γεναρης/Φλεβαρης δεν ειναι μηνες για μαστορεματα εδω. Εξ'αλλου ετσι ειναι οσο τοχω, απλα το θυμαμαι καθε φορα που χρειαζομαι να φρεναρω σε κατασταση πανικου και λεω "πρεπει να το κοιταξω"..


" the PouroDuro spirit "


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #12 on: Πέμπτη 18 Δεκέμβριος 2014, 12:09:42 μμ
George, υπαρχει περίπτωση να είναι τα τακάκια? Το λέω επειδή οι καιρικές συνθήκες της Αγγλίας ίσως να θέλουν λίγο διαφορετική σκληρότητα στα τακάκια για να αποδίσουν άμεσα (μια και κρυώνουν ευκολοτερα οι δίσκοι)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


john lk

  • Guest
Reply #13 on: Πέμπτη 18 Δεκέμβριος 2014, 12:14:27 μμ
Γιωργο γεια σου,
κοιταζω το Haynes manual και κατ'αρχας βλεπω οτι το ΤΑ 650 εχει διαμετρο front brake master cylinder 13 mm, καμμια ΤΑ 600 και ουτε η ΑΤ φοραει ιδια διαμετρο στο front brake master cylinder, οποτε δεν μπορεις να αλλαξεις με αλλου μοντελου.

Νομιζω οτι ενα εκ των δυο συμβαινει στην δικια σου ΤΑ, ητοι

-  περαν της εξαερωσης στις σιαγωνες κατω, πιθανως να χεριαζεται και εξαερωση και στο master cylinder, οσο και εξαερωσεις κατω, δεν περπαταει η οποιαδηποτε φυσαλιδα προς τα κατω και σου εγκλωβιζεται μεσα στο εμβολο του master cylinder.
Εγω εξαερωσα πανω γυριζοντας το τιμονι ολο αριστερα και γερνοντας λιγο την μηχανη (με το καπακι του master cylinder βγαλμενο, και αρχισα να παταω επανειλλημενα την μανετα και εβλεπα φυσσαλιδες να ξεπεταγονται στο υγρο. Συνεχισα ετσι εως οτου δεν εβγαιναν φυσσαλιδες και γυρισα το τιμονι δεξια / αριστερα και επανελαβα την διαδικασια, παρατηρουσα οτι οσο εβγαιναν φυλλαλιδες η μανετα σταδιακα ερχονταν στην σωστη της αισθηση (οχι σπογγωδη). Ολα αυτα τα εκανα οταν αλλαξα τα λαστιχενια σωληνακια με inox braided.

-  ενας αλλος λογος ισως να ειναι ξεραμενα λαστιχακια εμβολου του  master cylinder, με αποτελεσμα να μην συμπιεζεται καλα το υγρο και να διαρρεει μεταξυ εμβολου / κυλινδρου. Υπαρχει κιτ επισκευης μαμισιο με τα λαστιχακια και νομιζω οτι αξιζει (και αυτο το εχω κανει).

ελπιζω καπως να βοηθησα, Γιαννης (απο Sunderland...παλια)



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #14 on: Πέμπτη 18 Δεκέμβριος 2014, 14:26:05 μμ
Γιαννης (απο Sunderland...παλια)

Γιάννη  από Sunderland (...παλιά) τι θα γίνει θα σε δούμε καμμιά φορά (ή θα περιμένουμε κανένα Geordie reunion)

Δημήτρης, από Newcastle (... το ίδιο παλιά) και Glasgow ΄(...λίγο πιό παλιά  ;D)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


john lk

  • Guest
Reply #15 on: Παρασκευή 19 Δεκέμβριος 2014, 07:16:36 πμ
Γιάννη  από Sunderland (...παλιά) τι θα γίνει θα σε δούμε καμμιά φορά (ή θα περιμένουμε κανένα Geordie reunion)

Δημήτρης, από Newcastle (... το ίδιο παλιά) και Glasgow ΄(...λίγο πιό παλιά  ;D)

Αν και OFF TOPIC....δεν βαριεσαι...

Δημητρη, δεν παω στα reunions (απο αμελεια, οχι τιποτα αλλο), αλλα 2-3 φορες τον μηνα ειμαι ΣΥΜΟΦΕ την Τριτη.
Για την ακριβεια ... Sunderland - Mackemland ('80 - 83) και Newcastle - Geordieland ('83 - 84), πριν και μετα απο αυτα ημουν Λονδινο, συνολο 9.5 χρονια, φοιτητικα και εργασιακα.
Οποτε Δημητρη τα λεμα Τριτη 23 Δεκ στο ΣΥΜΟΦΕ, αν μπορεις, ok man??



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #16 on: Παρασκευή 19 Δεκέμβριος 2014, 10:43:45 πμ
George, υπαρχει περίπτωση να είναι τα τακάκια? Το λέω επειδή οι καιρικές συνθήκες της Αγγλίας ίσως να θέλουν λίγο διαφορετική σκληρότητα στα τακάκια για να αποδίσουν άμεσα (μια και κρυώνουν ευκολοτερα οι δίσκοι)

Δημητρη, περιτο να πω οτι το σκεφτηκα κι'εγω αυτο και οταν χρειαστηκα μπροστινα τακακια εβαλα Brembo τα οποια ειναι αρκετα πιο μαλακα απο τα Nissin, αφου φαγωθηκανε σε 8000χμ σε συνθηκες πολης βεβαια (κυριως σπιτι-δουλεια). Παρ'ολα αυτα, μια απ τα ιδια..


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #17 on: Παρασκευή 19 Δεκέμβριος 2014, 10:57:01 πμ
Γιωργο γεια σου,
κοιταζω το Haynes manual και κατ'αρχας βλεπω οτι το ΤΑ 650 εχει διαμετρο front brake master cylinder 13 mm, καμμια ΤΑ 600 και ουτε η ΑΤ φοραει ιδια διαμετρο στο front brake master cylinder, οποτε δεν μπορεις να αλλαξεις με αλλου μοντελου.

Νομιζω οτι ενα εκ των δυο συμβαινει στην δικια σου ΤΑ, ητοι

-  περαν της εξαερωσης στις σιαγωνες κατω, πιθανως να χεριαζεται και εξαερωση και στο master cylinder, οσο και εξαερωσεις κατω, δεν περπαταει η οποιαδηποτε φυσαλιδα προς τα κατω και σου εγκλωβιζεται μεσα στο εμβολο του master cylinder.
Εγω εξαερωσα πανω γυριζοντας το τιμονι ολο αριστερα και γερνοντας λιγο την μηχανη (με το καπακι του master cylinder βγαλμενο, και αρχισα να παταω επανειλλημενα την μανετα και εβλεπα φυσσαλιδες να ξεπεταγονται στο υγρο. Συνεχισα ετσι εως οτου δεν εβγαιναν φυσσαλιδες και γυρισα το τιμονι δεξια / αριστερα και επανελαβα την διαδικασια, παρατηρουσα οτι οσο εβγαιναν φυλλαλιδες η μανετα σταδιακα ερχονταν στην σωστη της αισθηση (οχι σπογγωδη). Ολα αυτα τα εκανα οταν αλλαξα τα λαστιχενια σωληνακια με inox braided.

-  ενας αλλος λογος ισως να ειναι ξεραμενα λαστιχακια εμβολου του  master cylinder, με αποτελεσμα να μην συμπιεζεται καλα το υγρο και να διαρρεει μεταξυ εμβολου / κυλινδρου. Υπαρχει κιτ επισκευης μαμισιο με τα λαστιχακια και νομιζω οτι αξιζει (και αυτο το εχω κανει).

ελπιζω καπως να βοηθησα, Γιαννης (απο Sunderland...παλια)

Γιαννη καλημερα. Το πρωτο το εκανα κι'εγω οταν εβαλα μεταλλικα σωληνακια και μαλιστα ειχα γραψει επ'αυτου σε καποιο νημα αλλα δεν γυρισα το τιμονι αριστερα δεξια ουτε εγειρα τη μηχανη. Ισως αυτο ειναι και εχει ακομη καποιον αερα στο master cylinder που πρεπει να βγει, ευχαριστω  :) Αν δεν ειναι αυτο, θα κοιταξω και το master cylinder piston repair kit.

Την επομενη Τριτη θαμαι ΣΥΜΟΦΕ, ελα να πιουμε καμια ουισκαδα οπως την αλλη φορα  8)


" the PouroDuro spirit "


john lk

  • Guest
Reply #18 on: Παρασκευή 19 Δεκέμβριος 2014, 12:08:18 μμ
ΣΥΜΟΦΕ την Τριτη



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #19 on: Παρασκευή 19 Δεκέμβριος 2014, 12:11:24 μμ
Γιώργο
αν δεν έιναι πρόβλημα εξαέωσης τότε σκέφτομαι να μην κλεινει καλά το καπάκι του δοχείου και να περνάει υγρασία (κοίταξε τις βίδες αν πατάνε καλά), οπότε τα υγρά είνα πάντα συμπιεζόμενα. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με το seal του εμβόλου. Οπτικά μπορεί να μην φαίνεται τίποτα, αλλά να έχουν χαράξει/σκίσει.

Όσο για τα τακάκια, νομίζω ότι θέλει σκληρότερα μεταλλικά.  Μου έβαλε κάποτε "κατά λάθος" το συνεργείο ένα σετ και κόντεψα να έλθω τούμπα. με μονό δισκόφρενο στην 400 λίγο ακόμα να έκανα endo σε κάθε βαρύ φρενάρισμα. Βέβαια τα έβγαλα διότι ήταν κακής ποιότητας, αλλά κυρίως διότι έτρωγαν δίσκο.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #20 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2015, 12:08:18 μμ
Γιαννη καλημερα. Το πρωτο το εκανα κι'εγω οταν εβαλα μεταλλικα σωληνακια και μαλιστα ειχα γραψει επ'αυτου σε καποιο νημα αλλα δεν γυρισα το τιμονι αριστερα δεξια ουτε εγειρα τη μηχανη. Ισως αυτο ειναι και εχει ακομη καποιον αερα στο master cylinder που πρεπει να βγει, ευχαριστω  :) Αν δεν ειναι αυτο, θα κοιταξω και το master cylinder piston repair kit.

Να πω οτι δεν ειχε αερα πουθενα, μαλιστα εκανα ακομη μια εξαερωση χωρις να δω διαφορα.

Αλλα αλλαξα προσφατα τακακια καθως τα προηγουμενα ειχανε παραδωσει πνευμα και ως δια μαγειας το θεμα βελτιωθηκε παρα πολυ!  :)  Να πω οτι το θεμα υπηρχε απο τοτε που πηρα το μηχανακι 3.5 χρονια πριν και ειχε πανω ακομη τα μαμα τακακια πρωτης τοποθετησης. Πριν απο ενα χρονο ακριβως τα αλλαξα και εβαλα Brembo μηπως και δω διαφορα αλλα παλι τα ιδια, και μαλιστα τα Brembo φαγωθηκανε σε 4000μλ6500χμ (!) με χρηση πολης. Ξαναβαζοντας πανω Nissin το περασμενο σ/κ, το προβλημα φαινεται να εχει βελτιωθει παρα πολυ. Οποτε εχετε υπ'οψη οτι τα τακακια μπορει να δημιουργησουν τετοια "ασθενικη" αισθηση του φρενου.
« Last Edit: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2015, 13:55:00 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


john lk

  • Guest
Reply #21 on: Σάββατο 28 Φεβρουάριος 2015, 08:18:16 πμ
Μπραβο Γιωργο που λυθηκε το θεμα!!!!  :eusa_clap:  :eusa_dance:

Ειδες που καμμια φορα ψαχνουμε περισοτερο τα τεχνικα θεματα (εξαερωσεις, master cylinder, κλπ...κλπ) και δεν σκεφτηκαμε πιο απλα πραγματα!!!

Τελικως τοσο η φθορα των τακακιων, οσο και η συνεργασια τακακιων / δισκων κανει μεγαλη διαφορα στο φρεναρισμα, επομενως το ....ηθικον διδαγμα ειναι να γνωριζουμε τι ταιριαζει με τι, και σαν κανονας (σε περιπτωση που δεν εχουμε εγκυρα στοιχεια) η ασφαλεστερη λυση ειναι τα τακακια και οι δισκοι να ειναι ιδιας μαρκας.