Επειδή τώρα τελευταία διαολίζομαι άγρια

κι επειδή μάλλον με τρώει η τσέπη ψάχνομαι να βελτιώσω το stromάκι μου κυρίως μηχανικά (γιατί εμφανισιακά δεν παίρνει και πολλά ακόμα...

)
βοηθήστε με με τις απόψεις σας

Οπότε έχουμε και λέμε:
1ον) Τοποθέτηση εξάτμισης (ζητώ γνώμες για μάρκα μεταξύ Racetech,Remus,Akrapovic,Yoshimura)
με μπάσο θόρυβο2ον) ...και επακόλουθον χαρτογράφηση και δυναμομέτρηση του κινητήρα με τοποθέτηση power commander
όπως καταλαβαίνετε μιλάμε για ουκ ευκαταφρόνητο τελικό ποσό του όλου εγχειρήματος και θα πρέπει να γίνει απο γατόνι επαγγελματία μην κάνει καμιά πατάτα με λύσε δέσε αλλά και δυναμομετρήσεις κλπ. κλπ. (αν γνωρίζετε καμιά σωστή και γάτα μαστοράντζα πείτε τη...)
Υ.Γ.: Το 650άρι έχω
Μερσή μποκού !!!
