να απαντήσω στα βασανιστικά σας ερωτήματα:είμαι από μοσχάτο μεριά,ακετά χρονια "μιτσικλετιστις".33 αύγουστον και άρρεν στο φίλο.οι σύντροφοι που έχω αλλάξει είναι οι κάτωθι:ξεκινώντας με mate,το sachs που μου έδωσε ο πατέρας μου(που άλλαξε τον καρχαρία gpz 550 με το κατανά 750 σαν των ζητάδων!το μήλο κάτω από την μίλια θα πέσει

)super tenere 750,xt600(από τα πρώτα motard στην ελλάδα)mille factory,tdm 900,gsxr 1000 k3,tuono μαζί και ένα ccm 400 motard,αυτά τα ολίγα έχω αλλάξει με παρα πολλές χιλιάδες χλμ στην πλάτη.από αυθημερόν βόλτες στην λίμνη πλαστήρα και στην λευκάδα για μπάνιο μέχρι το φετινό και κορυφαίο ISLE OF MAN!πολύ τρελα και πολύ βενζίνη κυλάει στο αίμα μου όπως καταλαβαίνετε σύντροφοι!τώρα στο ταπεινό(ελπίζω και τίμιο "τρασαλπακι" που είναι και το πρώτο μου honda)κατέληξα για 2 λόγους,a)έπρεπε να πουλήσω τα αλλα δυο γιατί μου την κάρφωσε να πάρω ένα αυτοκίνητο πού το ήθελα πάντα και που μου έκατσε σε super φάση b)να κάνω και χωμάτινα χλμ με την περιπέτεια που τους αρμόζει φυσικά!και όλα τα παρελκόμενα τους!!!!και πιστεύοντας ότι για αρχή είναι μια χαρά μηχανή για αυτά που σκέφτομαι.αυτά τα ολίγα για εμενα,ας αφήσουμε και τίποτα για την συνεχεια.sorry για το μεγάλο post,αλλα να τα πούμε μια και καλή!!!!
