Hellas Transalp Forum

καλώς σας βρήκα

sanguini · 5894

Offline sanguini

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 11:57:09 πμ
 χαιρετώ παλιούς νέους και νεώτερους,πιστεύω στο forum αυτό να βρω αυτά για τα οποια γράφτηκα να γνωρίσω και να μάθω πράγματα για την νέα μου μηχανή που είναι ένα 600 του 99 και το πρώτο μου honda μετά από 17 χρονια περιπέτειας με δίκυκλα αν και μια ζωή με street ήρθαν έτσι τα πράγματα που είπα να δοκιμάσω και λίγο χώμα(για αυτό άλλωστε επέλεξα και το transalp)πιστεύω να μην το μετανιώσω γιατί για μένα είναι πολύ μεγάλη αλλαγή μετά από το aprilia tuono που είχα τελευταία και τα πολλά track days :-[ :-[


οι ευθείες υπάρχουν για να ενώνουν τις στροφές!!!


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #1 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 13:59:09 μμ
Καλώς όρισες φίλε!! Σιγά-σιγά ηρεμούμε όλοι!!!Όντως, μεγάλη απόσταση απο το Aprilia, αλλά το ΤΑ είναι εύκολο και ήμερο μηχανάκι. Πάντα όρθιος.


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #2 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 16:14:08 μμ
Καλώς το παιδί.
Ωραίο το όνομα με το εσπεριδοειδές.(το αγαπημένο μου).
Κάνε τον κόπο και γράψε μας κάτι γιά σένα.
Καλά ποσταρίσματα φίλε.. :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #3 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 17:57:32 μμ
Το  :welcome: και από μένα. Καλά χλμ και πάντα όρθιος.



Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #4 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 17:58:53 μμ
 :welcome:


   :welcome:


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


giorgio

  • Guest
Reply #5 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 18:08:39 μμ
Καλώς ήρθες φίλε στην παρέα μας. Καλά ποσταρίσματα και καλά χλμ με την καλή σου.  :welcome:



Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #6 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 18:17:47 μμ
Εχουμε ρευμα παντως αυτες τις μερες γραφετε κοσμος





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #7 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 18:35:29 μμ
Εχουμε ρευμα παντως αυτες τις μερες γραφετε κοσμος
Μπας και ξέχασες ανοιχτή την πόρτα? ???


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #8 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 18:43:31 μμ
καλή επιλογή το ΤΑ και ακομα καλλίτερη το 600 γιαυτό που το θες ... :welcome:


May the force be with you..


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #9 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 19:19:52 μμ
Πρόσεχε, όποιος μπαίνει εδώ κολάει...  ;)

Καλή διαμονή.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #10 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 21:33:57 μμ
Καλώς ήρθες και καλή ανάγνωση


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #11 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 21:44:19 μμ
Καλως ηρθες φιλε στην μεγαλυτερη τρανσαλποπαρεα!

Αθηνα μενεις?

Ελπιζω να περασεις καλα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Billy

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #12 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 23:31:40 μμ
Καλως όρισες και καλά χιλιόμετρα με το εργαλείο!!



Offline sanguini

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #13 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 04:34:16 πμ
ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και ανταποδίδω τις ευχές για καλά χλμ σε όλους :thankyou:


οι ευθείες υπάρχουν για να ενώνουν τις στροφές!!!


costas

  • Guest
Reply #14 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 04:40:56 πμ
sanguini καλώς όρισες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #15 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 08:44:40 πμ
 :welcome:  sanguini   :welcome:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #16 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 08:52:45 πμ

Καλώς μας βρήκες φίλε……
Πως από το Tuono στο φιλικότατο Transalp μας;;;

Έχω κάτι φίλους που προσπαθούν να μου αλλάξουν  τα μυαλά για να μεταπηδήσω από το Transalp στο Aprilia
και δεν καταδέχομαι…..

Έχω την εντύπωση πως θα σου ήταν δύσκολη προσαρμογή  από το ένα μηχανάκι στο άλλο, 
αλλά το καλό είναι ότι το συνηθίζεις γρήγορα, και το αγαπάς περισσότερο χάριν στην φιλικότητα του ……………

Καλά και όμορφα χιλιόμετρα……….


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline sanguini

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #17 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 10:54:58 πμ
να απαντήσω στα βασανιστικά σας ερωτήματα:είμαι από μοσχάτο μεριά,ακετά χρονια "μιτσικλετιστις".33 αύγουστον και άρρεν στο φίλο.οι σύντροφοι που έχω αλλάξει είναι οι κάτωθι:ξεκινώντας με mate,το sachs που μου έδωσε ο πατέρας μου(που άλλαξε τον καρχαρία gpz 550 με το κατανά 750 σαν των ζητάδων!το μήλο κάτω από την μίλια θα πέσει ::))super tenere 750,xt600(από τα πρώτα motard στην ελλάδα)mille factory,tdm 900,gsxr 1000 k3,tuono μαζί και ένα ccm 400 motard,αυτά τα ολίγα έχω αλλάξει με παρα πολλές χιλιάδες χλμ στην πλάτη.από αυθημερόν βόλτες στην λίμνη πλαστήρα και στην λευκάδα για μπάνιο μέχρι το φετινό και κορυφαίο ISLE OF MAN!πολύ τρελα  και πολύ βενζίνη κυλάει στο αίμα μου όπως καταλαβαίνετε σύντροφοι!τώρα στο ταπεινό(ελπίζω και τίμιο "τρασαλπακι" που είναι και το πρώτο μου honda)κατέληξα για 2 λόγους,a)έπρεπε να πουλήσω τα αλλα δυο γιατί μου την κάρφωσε να πάρω ένα αυτοκίνητο πού το ήθελα πάντα και που μου έκατσε σε super φάση b)να κάνω και χωμάτινα χλμ με την περιπέτεια που τους αρμόζει φυσικά!και όλα τα παρελκόμενα τους!!!!και πιστεύοντας ότι για αρχή είναι μια χαρά μηχανή για αυτά που σκέφτομαι.αυτά τα ολίγα για εμενα,ας αφήσουμε και τίποτα για την συνεχεια.sorry για το μεγάλο post,αλλα να τα πούμε μια και καλή!!!! :P :P :P


οι ευθείες υπάρχουν για να ενώνουν τις στροφές!!!