Hellas Transalp Forum

Βασεις για Βαλιτσες σε ΤΑ 650

sakis · 4956

Offline sakis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
  • η φιλη μου ΝΑΡΑ J
on: Σάββατο 14 Ιανουάριος 2012, 21:22:47 μμ
Γεια σας παιδιά,

μου είπαν ότι οι βάσεις Givi/kappa ειναι ολες ιδιες και ότι όλες οι βαλίτσες κουμπώνουν στις βάσεις givi-monolock.
Εγώ βρήκα κατι βάσεις μονολοκ οι οποίες ειναι πανω σε ΤΑ 650.Ο άνθρωπος δεν εχει βαλίτσες οποτε πολυ ευχαρίστως τις πουλάει.

πρόβλημα:όπως πάω να δοκιμάσω τις Καππα 40λιτρα εαν κουμπώνουν αυτες βρίσκουν στο φλας.Τι μπορεί να συμβαίνει οταν βαζουμε βάσεις μετακινούμε και τα φλάς?

Εαν εχει καποιος καμια φωτο να δω?

Σακης
Κοζανη


:-)


Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #1 on: Σάββατο 14 Ιανουάριος 2012, 21:25:55 μμ
Εχει ξαναπαίξει το θέμα!  ;)  Η μετακινείς τα φλάς πιο πίσω ή τα αντικαθιστάς με πιο κοντά!


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline sakis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
  • η φιλη μου ΝΑΡΑ J
Reply #2 on: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 03:58:34 πμ
Φωτο παιζει???


:-)


Offline Babstaz

  • Ε όχι και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 634
Reply #3 on: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 04:37:59 πμ
Φωτο παιζει???

Αν δε βιάζεσαι θα ανεβάσω αύριο από τη δικιά μου να δείς πως είναι με τα φλας πιό πίσω.

Τελικά βρήκα στο αρχείο μου:

1)



2)



3)


« Last Edit: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 05:01:49 πμ by Babstaz »


Στο άπειρο κι ακόμη παραπέρα.....                                                                                          "Επί αμφιβολίας, άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μην δώσει λύση, αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία"


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #4 on: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 04:53:58 πμ
όταν αγοράζεις καινούργιο κιτ, περιέχονται είδη στήριξης των φλας στην σχάρα της μηχανής, καθώς τα μαμά φλας εξέχουν αρκετά.

Έχεις 2 επιλογές.

1. Αγοράζεις κοντά φλας και τα τοποθετείς στην στάνταρ θέση.
2. Βγάζεις τα φλας και πέρνοντας τα ειδικά στηρίγματα (εάν υπάρχουν ξεχωριστά στην αντιπροσωπεία - λογικά υπάρχουν - πρέπει να ρωτήσεις), τα τοποθετείς στη σχάρα.

Εγώ είχα αγοράσει τα φτηνότερα φλας, έκοψα τις βάσεις τους, τα τοποθέτησα και έβγαλα απο κει την προέκταση των καλωδίων, προκειμένου να μην υπάρχει κενό στην στάνταρ θέση.

Η πιο απλή λύση είναι τα κοντύτερα φλας, με το μειονέκτημα να μεταβάλλεις (μικρύνεις) την γωνία θέασης τους προς τα πίσω, ειδικά όταν κουμπώσεις τις βαλίτσες. 

Άποψη μου να πάρεις τα κάγκελα, αν είναι σε καλή τιμή και τα χρειάζεσαι και τα υπόλοιπα τα φτιάχνεις.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline sakis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
  • η φιλη μου ΝΑΡΑ J
Reply #5 on: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 05:35:31 πμ
Σας ευχαριστω πολυ ,
μαλλον θα παω σε λυση πιο κοντα φλας...
Ξέρει κανείς σε τι τιμές παίζουμε εδώ για μικρά φλας???

« Last Edit: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 05:42:02 πμ by sakis »


:-)


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #6 on: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 19:46:59 μμ
Σας ευχαριστω πολυ ,
μαλλον θα παω σε λυση πιο κοντα φλας...
Ξέρει κανείς σε τι τιμές παίζουμε εδώ για μικρά φλας???



Με 20 ευρώ βρίσκεις σε πολλά σχέδια και μεγέθη. Τα δικά μου τα είχα πάρει 12 ευρώ πριν κάμποσα χρόνια.



Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #7 on: Τετάρτη 18 Ιανουάριος 2012, 01:26:10 πμ
Σας ευχαριστω πολυ ,
μαλλον θα παω σε λυση πιο κοντα φλας...
Ξέρει κανείς σε τι τιμές παίζουμε εδώ για μικρά φλας???

Απλά θα προσέξεις οι λάμπες να είναι ίδια watt με τα μαμίσια για να μη σου αναβοσβήνουν τρελά τα φλας! ;)


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline sakis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
  • η φιλη μου ΝΑΡΑ J
Reply #8 on: Τετάρτη 18 Ιανουάριος 2012, 05:07:02 πμ
Απλά θα προσέξεις οι λάμπες να είναι ίδια watt με τα μαμίσια για να μη σου αναβοσβήνουν τρελά τα φλας! ;)
ok
thanks


:-)


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #9 on: Τετάρτη 18 Ιανουάριος 2012, 07:41:39 πμ
Quote from: sakis link=topic=17992.msg258649#msg258649
Ξέρει κανείς σε τι τιμές παίζουμε εδώ για μικρά φλας???
Βρισκεις απο 8€


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!