Είναι του 99 μοντέλο , οταν ζεσταθεί δύσκολα κρατάει ρελαντί ,σταματημένος με νεκρά μπορεί να πάει στης 2000 μετά να πέσει στης 1500 ,πέφτει πεφτει μεχρι που σβήνει .
Κομπιάσματα και τέτοια σε πορεία δεν εχω ανοίγει καλά το μοτο σε ολο το φασμα των στροφών ,ααα μην ξεχασω οτν ειναι ζεστη κ σβήσει απ το ρελαντί, παίρνει παλι αλά με λίγο ζόρι .
Ναι το ξερω με την ρυθμιστικό των στροφών ,στην προκειμένη περίπτωση δεν βοηθά και πολλή .
Υποθετω οτι οταν πεφτουν οι στροφες της ακουγεται σαν μπουκωμενο, σαν να εχεις τραβηξει το τσοκ??
Αν ναι, τοτε μαλλον εχει κολλησει το τσοκ (του ενος η και των δυο κυλινδρων) και σου δινει πλουσιο μειγμα.
Σε αυτο συνηγορει οτι οταν ειναι κρυα σου κραταει στις 2000 στροφες, και μετα πεφτει μεχρι να σβησει και δυσκολοπαιρνει.
Γενικα ισχυουν τα εξης οσον αφορα τις ρυθμισεις των καρμπς (pilot screws).
- οταν εχεις αδυνατο μειγμα απο τα pilots, τοτε οσο το μοτερ ειναι κρυο δουλευει με σκασιματα (εν στασει η εν κινησει) και εχει αρκετα ξερο ηχο. Οσο ζεσταινεται στρωνει η λειτουργια του.
- οταν εχεις πλουσιο μειγμα απο τα pilots, συμβαινει το αντιστροφο, ητοι καλη λειτουργεια οσο ειναι κρυο, αλλα μετα μπουκωνει, βγαζει εναν ηχο σαν να εχεις τραβηξει τσοκ και μπορει και να σβηνει.
Αν δεν εχουν πειραχθει τα pilots, μαλλον κολλαει καποιο τσοκ.
Νικο, εχεις φωτο να δειξεις στον φιλο μας??