Hellas Transalp Forum

Νέο ποντίκι στην παρέα....

Scorpio_x73 · 4212

Offline Scorpio_x73

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
on: Πέμπτη 21 Ιούνιος 2007, 21:56:55 μμ
Καλημέρα σε όλους

Λέγομαι Χαράλαμπος (Χάρης για συντομία) μετά από 15χρόνη χρήση ενός Kaw KLR250 έκανα το βήμα και τώρα είμαι κάτοχος (Περήφανος…θα δούμε) μιας Transalp 650.

Τώρα για εμένα λίγα λόγια…. τυπικός ιδιόρρυθμος λίγο τρελαμένος με τα περίεργα accessories κτλ κτλ.

P.S : Please πέδες έχω ανάγκη να βρω τρόπο να έχω το Shaker (Φραπεδούμπα) μαζί μου (για κυκλοφορία εντός πόλης) καμιά πατέντα…… (ελπίζω να καταλάβατε… τυπικός ιδιόρρυθμος λίγο τρελαμένος)
 :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy:



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Πέμπτη 21 Ιούνιος 2007, 22:07:25 μμ
Γεια σου Χάρη και με γεια το ΤΑ σου. Εύχομαι να ανακαλύψεις όλες του τις "χάρες"   ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #2 on: Πέμπτη 21 Ιούνιος 2007, 22:29:41 μμ

P.S : Please πέδες έχω ανάγκη να βρω τρόπο να έχω το Shaker (Φραπεδούμπα) μαζί μου (για κυκλοφορία εντός πόλης) καμιά πατέντα…… (ελπίζω να καταλάβατε… τυπικός ιδιόρρυθμος λίγο τρελαμένος)




Καλώς τονε καί νά .. ριζώσεις.
Όσο γιά τό φραπέ απλώς ρύθμισε σωστά τίς .. αναρτήσεις σου.   :D




Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #3 on: Πέμπτη 21 Ιούνιος 2007, 22:30:19 μμ
Γειά σου Χάρη, σ' αυτο το φόρουμ όλοι μας είμαστε ιδιόρυθμοι και τρελλαμένοι. Καλωσόρισες.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #4 on: Πέμπτη 21 Ιούνιος 2007, 23:56:51 μμ


P.S : Please πέδες έχω ανάγκη να βρω τρόπο να έχω το Shaker (Φραπεδούμπα) μαζί μου (για κυκλοφορία εντός πόλης) καμιά πατέντα…… (ελπίζω να καταλάβατε… τυπικός ιδιόρρυθμος λίγο τρελαμένος)
 :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy:

 Mπουκαλάκι απο ορό που βάζουν στα νοσοκομεία.
Ριχνεις τα υλικά αλλά μην το χτυπησεις θα το κάνει η μηχανή.
Το λάστιχο στο στόμα και στην υγειά σου.


Αν δεις να σε πλησιαάζουν τίποτε παιδιά με άσπρες μπλούζες κοπάνατη και προς θεού μη δοκιμάσεις το μπλουζάκι που θα σου δώσουν.


Καλώς όρισες. 8)


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


costas

  • Guest
Reply #5 on: Πέμπτη 21 Ιούνιος 2007, 23:58:35 μμ
Ποντίκια.............. στις μηχανές σας!!!!!!!!!!!



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #6 on: Παρασκευή 22 Ιούνιος 2007, 00:48:45 πμ
Γεια σου Χαρη.
Αν και δεν πινω φραπε, μπορεις να προμηθευτείς τα μπουκαλάκια των ποδηλατων που εχουν και βάση μαζι.
Σε ενα σχετικό κατάστημα με ποδηλατα-αξεσουαρ ποδηλατου θα βρεις σιγουρα αυτο που σου ταιριάζει.
(με θερμός κλπ, παγουρινο και αλλα τετοια)


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #7 on: Παρασκευή 22 Ιούνιος 2007, 02:21:23 πμ
Καλώς όρισες Χάρη…

 Αφού ήσουν τόσα χρόνια με αυτή την μηχανή πάει να πει ότι θα ήσουν και ευχαριστημένος,
πες μας λίγα πράγματα για το KLR250 ,είναι ένα μηχανάκι που πριν καμιά 10αριά χρόνια σκεφτόμουνα να αγοράσω..
Γράψε και τις  εντυπώσεις σου για το Transalp   


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #8 on: Παρασκευή 22 Ιούνιος 2007, 02:28:55 πμ
Καλησπερα Χαρη!


Φραπε στην Μηχανη ε?
Νομιζω οτι το παγουρινο που λεει ο κωστας ειναι ΟΚ. Με προσαρμογη ενος ευκαμπτου σωληνα ο οποιος να ειναι στερεωμενος πανω στο κρανος με ανεπιστροφη βαλβιδα ωστε να φερνει καφε μονο οταν ρουφας!

Καλως ηρθες στην παρεα...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline tony motokafros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 136
Reply #9 on: Παρασκευή 22 Ιούνιος 2007, 15:34:18 μμ
Καλως ηρθες χαρη στην ομορφη transalpxωρα . Στο προβλημα σου υπαρχει ληση τωρα η αμαν τελεμαρκετιν σου προσφερει 15λ φραπεδιερα που προσαρμοζετε στην μηχανη και με ενα ποτιστικο λαστιχο σε προμιθευει με την αναλογη και απαρετιτη  ποσοτητα καφεηνης για τις δυσκολες μερες του καλοκαιριου τηλ τωρα στο 900800700600φτου και βγαινω και θα σου ερθει στο σπιτι μαζι ενα ΤΑ δωρο.