Hellas Transalp Forum

Και εγω νεος ειμαι

apaleftos · 5722

Offline apaleftos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 01:51:16 πμ
Γιωργος απο Καλλιθεα 27 κατοχος μιας πανεμορφης και ποοοολλυυυυυυ θερμης ( ;) ) Transalp!!! Οδηγικη εμπειρια 10ετη.. σε παπια/σκουτερ κλπ μεχρι 250cc. Ακομα ειμαι στο στρωσιμο (400km περιπου) αλλα μεσα στην επομενη βδομαδα θα την βγαλω εθνικη για ενα ταξιδακι μεχρι Ωροπο και μετα θα παει Κρητη με τον πατερα μου για να ολοκληρωθει η ενηλικιωση της! Ελπιζω και ευχομαι ολα να πανε καλα..
Κατα τ'αλλα σας καλησπεριζω, με καλωσοριζω και σας χαιρετιζω ολους..



Offline likos69

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 671
  • ούϊ μάναμ!
    • θα έβαζα αν είχα
Reply #1 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 03:10:39 πμ
καλώς ήρθες στην παρέα μας  και  πάντα να έχεις πολλά και  ασφαλή χιλιόμετρα  :welcome: :welcome: :welcome:




Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #2 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 04:29:21 πμ
 :welcome: Γιώργο.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline vtaxman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #3 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 05:23:46 πμ
Καλως ηρθες στην παρεα!Κι εγω καινουριος ειμαι.Οι φιλοι και οργανωτες του forum αυτου δεν επαναπαυτηκαν στην δημιουργια του.Το αγαπαν το συντηρουν και κατα την γνωμη μου ειναι αν μη τι αλλο αξιοι.Αυτο αλλωστε το επιβεβαιωνει και ο ρυθμος προσθηκης νεων φιλων! 



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #4 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 12:21:06 μμ
 :welcome:




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #5 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 15:05:05 μμ
Καλως μας ηρθες Γιωργο στην παρεα! Η αληθεια ειναι πως εδω περναμε ΚΑΛΑ!!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


tzeronymo

  • Guest
Reply #6 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 15:17:56 μμ
 :welcome: :thawave:



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #7 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 15:53:31 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας Γιώργο. Σου εύχομαι να έχεις πάντα πολλά και ασφαλή χλμ.



Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #8 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 17:01:30 μμ
 :welcome:


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #9 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 17:20:43 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα, Γιώργο... Πολλά καλά και ασφαλή χιλιόμετρα...
Κι εγώ νέος στην παρέα είμαι και ανυπομονώ για το πρώτο ταξίδι με τους υπόλοιπους του HTC...
 :welcome: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #10 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 17:29:21 μμ
Καλως μας ηρθες.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #11 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 18:34:59 μμ
 :welcome: :thawave: :welcome: :welcome: καλους δρόμους να έχεις!


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #12 on: Κυριακή 23 Αύγουστος 2009, 05:35:04 πμ
 :welcome:Γιωργο καλως ηρθες στην παρεα!


Φιλικα   Νικος


strofakias

  • Guest
Reply #13 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 04:14:07 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #14 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 08:10:47 πμ
Καλώς ήρθες φίλε.



Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #15 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 09:18:32 πμ
 :welcome: :thawave:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #16 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 19:26:11 μμ
 :welcome:



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #17 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 17:14:02 μμ
Καλώς ήρθες Γιώργο. Με το καλό και στις εκδρομές μας!!!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #18 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:22:22 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???