Hellas Transalp Forum

ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

ΦΩΤΗΣ · 6519

Offline ΦΩΤΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 10:35:25 πμ
ΜΕ ΛΕΝΕ ΦΩΤΗ,ΕΙΜΑΙ 36 ΕΤΩΝ,ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΔΡΑΜΑ,ΕΧΩ ΜΙΑ XL1000V ΧΡΩMA MΑΥΡΟ,ΜΟΝΤ¨2002.ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ CLUB.ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΛΟΣ ΣΑΣ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ CLUB.



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #1 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 12:19:13 μμ
Καλώς όρισες Φώτη !

Απ' ότι βλέπω είσαι κ εσυ βραδινός τύπος σαν κ εμένα.. :) 


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #2 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 14:14:31 μμ
Kalos mas irthes Foth.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #3 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 16:33:15 μμ
Καλώς ήρθες Φώτη στην παρέα μας και καλή ανάγνωση


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 16:37:48 μμ
Καλως μας βρηκες Φωτη!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #5 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 16:51:30 μμ
Καλώς όρισες Φώτη. Καλά χλμ και πάντα όρθιος.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #6 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 16:53:23 μμ
Γειά σου Φώτη.
Μείνε ενεργός και συμμετέχεις σε όποια βόλτα θέλεις.
Καλωσόρισες  :welcome:.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #7 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 17:09:27 μμ
Καλως ηρθες Φωτη καλα χλμ να εχεις και σε καποια εκδρομη αν σε δουμε και απο κοντα!




Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #8 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 17:20:13 μμ
γουελκαμ!!


May the force be with you..


strofakias

  • Guest
Reply #9 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 17:26:09 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #10 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 19:42:45 μμ
Καλωσόρισες Φώτη... Καλή διαμονή....



. . .


tzeronymo

  • Guest
Reply #11 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2008, 22:29:56 μμ
kαλως ορισες ΦΩΤΗ στην παρεα,   :welcome: :welcome: :welcome      Θα ηθελα να μου πεις για την ΕΛΑΤΕΙΑ - ΔΑΣΟΣ ΚΑΡΑΝΤΕΡΕ μιας και εχει ΧΕΙΜΕΡΕΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ η ΜΟΤΟΕ και ΛΕΜΟΤ  28-29-30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ



giorgio

  • Guest
Reply #12 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2008, 01:09:57 πμ
 :welcome: on board.  ;)



Offline GDP

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
  • ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!!
Reply #13 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2008, 03:53:34 πμ
:welcome: :welcome: :welcome:
Kαλωσόρισες και καλα χλμ!!!


ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ
ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ…


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #14 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2008, 14:04:44 μμ
 :welcome: παντα ορθιος  :moped:


Offline ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 545
  • Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Reply #15 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2008, 09:21:16 πμ
Kαλως όρισες Φώτη  :welcome:


ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO


Offline Adonis 78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 35
Reply #16 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2008, 23:36:13 μμ
Καλώς ήρθες Φώτη!!



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #17 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2008, 05:41:45 πμ
Καλώ ήρθες Φώτη.

Πριν από ένα μήνα είχαμε ανέβει κάποιες 10 μηχανές από το club και για 2 μέρες μέναμε στην Πρασινάδα, 20-25 χλμ βόρια από το Παρανέστι.
Κρίμα να μην είχες επικοινωνήσει 1 μήνα πριν…. αλλά ποτέ δεν είναι αργά…


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #18 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2008, 05:48:56 πμ
Kαλως όρισες Φώτη.Καλες βολτες να εχεις.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


tranten

  • Guest
Reply #19 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2008, 23:32:58 μμ
καλως μας βρηκες φωτη,παντα ορθιος



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #20 on: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 05:36:32 πμ
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση ο Φώτης !!! :-[


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !