Hellas Transalp Forum

ΝΕΟΣ

likpan04 · 3086

Offline likpan04

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2007, 22:21:05 μμ
Γεια χαρά σε όλους .
Πολλές ευχές και καλή χρονιά .
Νέος στο forum, ευτυχής κάτοχος Transalp 01 εδώ και 6 μήνες .
Θα τα ξαναπούμε , καλώς σας βρήκα .



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Κυριακή 14 Ιανουάριος 2007, 05:17:24 πμ
Γεια σου likpan04 (Παναγιώτης?)

καλως ηρθες στον νεο χωρο της παλιοπαρεας.
καλή χρονια και καλά χιλιόμετρα και σε σενα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


VARABILL

  • Guest
Reply #2 on: Κυριακή 14 Ιανουάριος 2007, 06:15:06 πμ
Φίλε καλωσήρθες στο forum. Δώσε αν θες και μερικά επιπλεόν στοιχεία να σε γνωρίσουμε καλύτερα και αν θες ξεκίνα από το μικρό σου όνομα.
Καλά χιλιόμετρα!