Hellas Transalp Forum

Κάποιο αξιόπιστο συνεργείο ?

ampelift · 8500

Offline ampelift

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 18:07:36 μμ
Παιδιά καλησπέρα και καλή χρονιά !!!
Ψάχνω κάποιο αξιόπιστο οσο γίνεται δλδ συνεργείο για ρύθμιση ρελαντί και καρμπιρατέρ σε Transalp 600 .



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 22:29:48 μμ
Καλησπέρα, τα καρμπς σε ότι αφορά το ρελαντί ρυθμίζονται εύκολα κ απο εσένα.
Στην αριστερή μεριά τα καρμπυρατέρ εχουν ενα πλαστικό μαυρο ρυθμιστικό είναι αυτό στην παρακάτω φωτό



με αυτό ρυθμίζεις το ρελαντί στις 1200-1300στρ/λ με κινητήρα ζεστό.

Αν το κατέχεις το άθλημα, έχουν ακόμα δύο ρυθμίσεις, το μίγμα κ τον συγχρονισμό τους.
Και για τα δύο έχουν γραφτεί πολλά εδώ μέσα ( πχ:
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,14833.0.html) το μίγμα μπορείς και μόνος σου να το ρυθμίσεις, για συγχρονισμό παίζει.

κάνε μια ψαχτική. Αν δεν βγάλεις ακρη τα ξαναλέμε.

Ποιά 600αρα έχεις? δλδ ποιάς χρονολογίας? και τι σου παρουσιάζει ωστε να θες να τα ρυθμίσεις?



Offline ampelift

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #2 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 22:44:31 μμ
Είναι του 99 μοντέλο , οταν ζεσταθεί δύσκολα κρατάει ρελαντί ,σταματημένος με νεκρά μπορεί να πάει στης 2000 μετά να πέσει στης 1500 ,πέφτει πεφτει μεχρι που σβήνει .
Κομπιάσματα και τέτοια σε πορεία δεν εχω ανοίγει καλά το μοτο σε ολο το φασμα των στροφών ,ααα μην ξεχασω οτν ειναι ζεστη κ σβήσει απ το ρελαντί, παίρνει παλι αλά με λίγο ζόρι .
Ναι το ξερω με την ρυθμιστικό των στροφών ,στην προκειμένη περίπτωση δεν βοηθά και πολλή .
« Last Edit: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 22:46:52 μμ by ampelift »



john lk

  • Guest
Reply #3 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 22:58:28 μμ
Είναι του 99 μοντέλο , οταν ζεσταθεί δύσκολα κρατάει ρελαντί ,σταματημένος με νεκρά μπορεί να πάει στης 2000 μετά να πέσει στης 1500 ,πέφτει πεφτει μεχρι που σβήνει .
Κομπιάσματα και τέτοια σε πορεία δεν εχω ανοίγει καλά το μοτο σε ολο το φασμα των στροφών ,ααα μην ξεχασω οτν ειναι ζεστη κ σβήσει απ το ρελαντί, παίρνει παλι αλά με λίγο ζόρι .
Ναι το ξερω με την ρυθμιστικό των στροφών ,στην προκειμένη περίπτωση δεν βοηθά και πολλή .

Υποθετω οτι οταν πεφτουν οι στροφες της ακουγεται σαν μπουκωμενο, σαν να εχεις τραβηξει το τσοκ??

Αν ναι, τοτε μαλλον εχει κολλησει το τσοκ (του ενος η και των δυο κυλινδρων) και σου δινει πλουσιο μειγμα.
Σε αυτο συνηγορει οτι οταν ειναι κρυα σου κραταει στις 2000 στροφες, και μετα πεφτει μεχρι να σβησει και δυσκολοπαιρνει.

Γενικα ισχυουν τα εξης οσον αφορα τις ρυθμισεις των καρμπς (pilot screws).

- οταν εχεις αδυνατο μειγμα απο τα pilots, τοτε οσο το μοτερ ειναι κρυο δουλευει με σκασιματα (εν στασει η εν κινησει) και εχει αρκετα ξερο ηχο. Οσο ζεσταινεται στρωνει η λειτουργια του.
- οταν εχεις πλουσιο μειγμα απο τα pilots, συμβαινει το αντιστροφο, ητοι καλη λειτουργεια οσο ειναι κρυο, αλλα μετα μπουκωνει, βγαζει εναν ηχο σαν να εχεις τραβηξει τσοκ και μπορει και να σβηνει.

Αν δεν εχουν πειραχθει τα pilots, μαλλον κολλαει καποιο τσοκ.

Νικο, εχεις φωτο να δειξεις στον φιλο μας??



Offline ampelift

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #4 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 23:06:45 μμ
Ναι έτσι είναι φίλε μου όταν είναι κρύα δουλεύει καλύτερα, όταν ζεσταθεί αρχίζει η όλη ιστορία, pilots εγώ τουλάχιστον  δεν έχω πειράξει.



john lk

  • Guest
Reply #5 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 23:13:16 μμ
οκ, και μην τα πειραξεις προς το παρον, γιατι υποψιαζομαι οτι μαλλον κολλαει το τσοκ.
Παρεπιπτοντως....δεν εχεις ξεχασει το τσοκ τραβηγμενο???

Ελπιζω ο Νικος - Stoneman - να βαλει φωτο που να φαινονται τα τσοκ πανω στα καρμπς, ωστε να σε καθοδηγησουμε πως να τα ανοιξεις και να τα καθαρισεις. Ειναι ευκολη και ακινδυνη δουλεια....εργαλεια εχεις...πιανουν τα χερια σου???

Να ξερεις οτι οι 600 και οι 650 ειναι στα μηχανικα τους σημεια σχεδον πανομοιοτυπες μηχανες, διαφερουν μονο σε λεπτομερειες και σε ρυθμισεις.



Offline ampelift

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #6 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 23:17:39 μμ
Εντάξει δόξα το θεό πιάνουν τα    χέρια μου, όχι δεν το έχω ξεχάσει τραβηγμένο το τσοκ.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά και για τον χρόνο σας.



john lk

  • Guest
Reply #7 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 23:29:40 μμ
ΟΚ, μια χαρα!!!!

Θα χρειαστει να βγαλεις πλαινα πλαστικα, σελλα, τεποζιτο για να εχεις καλη προσβαση (θα δω την δικια μου και θα σου πω στα σιγουρα, γιατι ειχα ανοιξει / καθαρισει καρμπς και τα ειχα στο χερι, αλλα τα τσοκ τα εβαλα με τεποζιτο βγαλμενο).

Τα τσοκ πιανουν στα καρμπς με κατι μαυρες πλαστικες βιδες στο κεντρο των οποιων πηγαινουν τα συρματα απο το λεβιεδακι. Ξεβιδωνουν με γερμανικο κλειδι 10 μμ και τραβας τα βαρελακια των τσοκ εξω μαζι με την πλαστικη βιδα και το συρμα. Καθαριζεις πολυ καλα τα βαρελακια και την υποδοχη τους μεσα στο σωμα των καρμπς, εως εκει μπορεις να επεμβεις, δεν λαδωνεις τιποτα, μονο καλο καθαρισμα με πανι και καθαριστικο σπρευ για καρμπς (πχ απο Λαμπριανιδη).

Σκεφτομαι επισης μηπως εχει κολλησει και το συρμα που ενεργοποιει τα τσοκ, μηπως θελει ανοιγμα και καθαρισμα με WD 40, η αλλαγη. Πως ειναι η αισθηση του λεβιε των τσοκ??, ειναι ομαλη η σφιχτη??



Offline ampelift

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #8 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 23:35:33 μμ
Όχι, εντάξει το νιώθω, σφιχτή δεν είναι σίγουρα.
Αύριο μετά την δουλειά θα κατέβω στο γκαράζ να λύσω τα πλαστικά κ να βγάλω ντεπόζιτο και σέλα.



john lk

  • Guest
Reply #9 on: Κυριακή 04 Ιανουάριος 2015, 23:56:15 μμ
Οταν τραβας το λεβιε προς τα πισω τραβιουνται και τα εμβολακια, και οταν σπρωχνεις το λεβιεδακι μπροστα,  επαναφερει με ελατηριακι που βρισκεται μεσα απο την πλαστικη βιδα.

Οταν ανοιξεις, να ελεγξεις και την σρτωτη λειτουργια των συρματων, φευγει ενα απο το λεβιεδακι και πριν τα καρμπς διακλαδιζεται σε δυο, ενα για καθε τσοκ.

Κρατα μας ενημερους!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Δευτέρα 05 Ιανουάριος 2015, 10:46:49 πμ
Μερικά σχετικά θέματα:
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,21587.0.html
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20087.0.html
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,21920.0.html
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20128.0.html

και οι φωτό:

Εδώ οι πλαστικές βιδωτές  τάπες του τσοκ, ξεβιδώνουν με 10ράκι, προσοχή είναι πλαστικές, στο βίδωμα πρώτα με το χερι να πιασουν σωστά τα σπειρώματα κ μετά κλειδάκι και όχι  υπερβολές  :goofy:
Ισως χρειαστεί να βγάλεις τα καρμπς ωστε να σου δώσει ''χέρι'' να ξεβιδώσεις τις βίδες του τσόκ.
Επίσης ενα ακόμα, έλεγξε το σημείο που η ντίζα του τσοκ απο μονή γίνεται διπλή, εκεί συνήθως σκαλώνει αν δεν είναι σωστά λιπασμένη και δείχνει να έχεις κλείσει τσοκ αλλά αυτό είναι σαν τραβηγμένο.
Ακολούθησε την ντίζα μεχρι να το βρείς.



Η pilot του μιγματος δεξιά:



και αριστερά



διαβάζοντας τα θεματα που σου πρότεινα θα δείς κ πολλές φωτό ακόμα.


Και κάτι ακόμα, αυτά τα πάνω κάτω στο ρελαντί , αν μάλιστα συνοδεύονται και απο σκασίματα απο την εξάτμιση σημαίνουν φτωχό μίγμα. Αρα αππο κάπου τραβαει αέρα.
Επειδή το είχα και εγώ, ισως εχει κοπεί η σχιστεί ο σωλήνας που δίνει υποπίεση απο τον κυλινδρο στο ρουμπινέτο της βενζίνας, για ρίξε μια ματιά. Είναι αυτός :



και συνδέεται εδώ:








Offline ampelift

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #11 on: Τρίτη 06 Ιανουάριος 2015, 08:13:06 πμ
Καλημέρα παιδιά ,και ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τον κόπο που μπαίνετε .
Εχθές πριν κάτσω να λύσω πλαστικά ,σέλα,ντεπόζιτο... είπα να το κάνω μια σύντομη βόλτα ,μένω Αγ.Αναργυρους και πήγα μέχρι περιφερειακό Πολυγώνου ,στην επιστροφή μου έκανε ενα δυο μπουκώματα σαν να πνίγεται κ έσβησε ,πήρε μπροστά άμεσα αλά κρατούσε μόνο ρελαντί ,μολις πήγαινα να δώσω λίγο γκαζάκι αμέσως εσβηνε,αυτο λοιπόν γινόταν για κανα μισάωρο, με της προσπάθειες και αφού το άφησα να κρυώσει μπόρεσα και επέστρεψα .
Λογικά το μηχανάκι ειναι άσχημα μπουκωμένο και αριθμηστα τα καρμπσ ,θέλω να δω και τα μπουζί που και αυτά λογικα θα είναι καπνισμένα .



john lk

  • Guest
Reply #12 on: Τρίτη 06 Ιανουάριος 2015, 11:16:12 πμ
Καλημερα Χαρη, πρωινος - πρωινος εισαι σημερα!!!!

Σωστα εκανες την δοκιμη, αλλα με τοσο πολυ μπουκωμα που παρουσιαζει, αμφιβαλω εαν ειναι μονο απο την ρυθμιση των καρμπς (pilot screws), καθ'οτι αυτα ρυθμιζουν το μειγμα στις χαμηλες στροφες μονο και (πιστευω) οχι σε τοσο τεραστιο βαθμο που να σβηνει μολις δωσεις γκαζι.
Η υποψια μου παραμενει κατα πρωτο στα τσοκ, και κατα δευτερο να θελουν καθαρισμο και ρυθμιση τα καρμπς.
Θα σου προτεινα να δεις πρωτα απο ολα τα τσοκ, απο ο'τι ειδα στην δικια μου σου δινει χερι να τα βγαλεις  χωρις να ξεμονταρεις τεποζιτο και πλαστικα. Πιθανως να χρειαστεις να βγαλεις το εμπρος δεξι πλαστικο για καλυτερη προσβαση στο τσοκ του εμπρος κυλινδρου, ισως ομως να μπορεσεις να το αποφυγεις. Εαν βγαλεις πλαστικο να προσεξεις μην σπασουν τα τσουτσουνακια που κουμπωνουν στο τεποζιτο, καλο ειναι να βαλεις βαζελινη η καποιο λιπαντικο κατα την τοποθετηση.

Απο μπουζι βγαλε το εμπρος δεξι και πισω αριστερο, ειναι τα ευκολα.

Ορμα σημερα που ειναι αργια και εχει δροσουλα και δες τι γινεται και ενημερωσε μας.



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #13 on: Τρίτη 06 Ιανουάριος 2015, 12:47:01 μμ
Χάρη, είμαστε γείτονες (και εγω Αγίους μένω).

Ρίξε ένα ΠΜ μήπως μπορώ να βοηθήσω (η 400 και η 600 έχουν μικρές διαφορές)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline ampelift

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #14 on: Τρίτη 06 Ιανουάριος 2015, 20:19:03 μμ
Καλησπέρα παίδες , έκατσα και καθάρισα τα τσοκ και της υποδοχές τους ,καθάρισα και την ντιζα με wd40 και την ξανα έβγαλα βόλτα, ειχε κάποια μικρή βελτίωση στην νεκρά και της στροφές που δούλευε αλά το ζήτημα του σβησίματος και του μπουκώματος ήταν παλι εκεί ,μολις ζεστάθηκε άρχισε τα δικά του ,επομένως λογικά πάμε στο σενάριο του πλήρες καθάρισμα κ κομπλέ ρύθμιση του καρμπ  :(
Δημήτρη μου σε ευχαριστώ, θα κανονίσουμε και για καφέ και γνωριμία ,θέλω να γνωρίσω και τα υπόλοιπα παιδιά,θα κεράσω εγώ!!!!



john lk

  • Guest
Reply #15 on: Τρίτη 06 Ιανουάριος 2015, 21:47:54 μμ
Καλησπερα, υποθετω οτι το συρμα των τσοκ δεν κολλαει κλπ...κλπ...

Αν ειναι ολα ενταξει με τα τσοκ, ναι...πας για καθαρισμο και ρυθμιση.
Οταν εκανα εγω αυτες τις δουλειες, χρειαστηκα να αλλαξω φουσκες στα στλαιντ και τους ελαστικους λαιμους μεταξυ καρμπ και κεφαλης. Αυτα τα αγορασα απο τον Δημητριου - Θεσσαλονικη (δες car.gr), ειναι Ιαπωνεζικα δικης του εισαγωγης και τελειως αλλες τιμες απο την αντιπροσωπεια. Ασε που τα σλαιντ η αντιπροσωπεια τα πουλα μαζι με τις φουσκες τους, ενω η λυση που βρηκα ηταν και ευκολη (βγαζεις τις παλιες φουσκες και κολλας με ειδικη κολλα τις καινουργιες), και πολυ - παρα πολυ φθηνοτερη.
Οσο για τα Ο ρινγκ εβαλα παντου viton απο το εμπορειο που ειναι σαφως ανωτερης ποιοτητας και αντοχης, ακομα και στα λεκανακια εβαλα Ο ρινγκ, δες αυτα που εκανε ο Stoneman.
Τα εκανα φουλ σερβις πανω απο ενα χρονο τωρα και κανενα προβλημα και οικονομια και στρωτη λειτουργια.

Για τις δικες μας μοτο ('97 - 99) τα pilot screws εχουν αρχικη ρυθμιση στις 2 1/4 στροφες εξω, αλλα απο εκει και περα πρεπει να ψιλορυθμισεις αναλογα με την καυση που κανει (σκασιματα = φτωχο μειγμα, βλεπεις χρωμα μπουζιων κλπ..κλπ), θα σε καθοδηγησουμε με ακριβεια εαν θελεις.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Τετάρτη 07 Ιανουάριος 2015, 16:19:41 μμ
Ελεγξες το σωλήνα της υποπίεσης?