Hellas Transalp Forum

Μου τρώει πάντα το ένα απο τα 2 τακάκια

emmanouhl_p · 15010

Offline emmanouhl_p

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 145
Reply #25 on: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2012, 13:57:18 μμ
επιτέλους έχω πάλι φρένο..!!
Οι αποστάτες ήταν σωστά σύμφωνα με την πιο πάνω εικόνα...
για να δούμε τώρα που καθάρισα τα πάντα τι θα γίνει.
πάντως το φρένο βελτιώθηκε κατακόρυφα σε σχέση με πρίν που έπρεπε να πατάω με όλη μου τη δύναμη για να "πιάσει"
μήπως είχε απλά έρθει η ώρα του?? 73000χμ είχε








Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9975
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #26 on: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2012, 17:41:30 μμ
Μεγειά, που λένε, καλοτάξιδη.

ΥΓ: Στις 4 αλενόβιδες της δισκόπλακας εβαλες   Locktite ? Είναι βασικό.




Offline emmanouhl_p

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 145
Reply #27 on: Σάββατο 31 Μάρτιος 2012, 20:01:49 μμ
ναι και βέβαια έβαλα, είχε και η παλιά που έβγαλα..



Offline dimitrism

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #28 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2012, 16:19:26 μμ

Μετά πρίν τα τοποθετήσεις τα λιπαίνεις με ειδικό Silicone Brake Grease, που δεν διαλύεται με το νερό, αντεχει σε υψηλές θεμοκρασίες, και δεν λιώνει ωστε να λαδώσει τις επιφάνειες τριβής.



Και που το βρίσκουμε αυτό αγαπητέ...;
Εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και γράσο χαλκού;
« Last Edit: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2012, 16:33:59 μμ by dimitrism »



Offline Γιάννης Transalp

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 194
  • XL700VA
Reply #29 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2012, 17:45:41 μμ
Υπάρχει και το γραφιτούχο γράσσο, δεν ξέρω όμως αν ταιριάζει στην συγκεκριμένη περίπτωση




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9975
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #30 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2012, 20:50:29 μμ
Και που το βρίσκουμε αυτό αγαπητέ...;
Εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και γράσο χαλκού;

Ενα είναι το Super Lube® Silicone Brake Grease:

Εγώ χρησιμοποιώ αυτό:  Permatex® Ultra Disc Brake Caliper Lube Hi-Temp Silicone Formula  [24115], το βρήκα   :goofy: στον Θεοχαράκη, αυτόν με τα Nissan.

Εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και γράσο χαλκού;

Oχι, αυτό το χρησιμοποιούμε στα τακάκια οταν σφυρίζουν. Ουτε ο γραφιτούχος κάνει δουλειά.

Βασικά ο σιλικονούχος γράσσος για φρένα, αντέχει σε θερμοκρασίες, δεν φεύγει με το νερό, προστατεύει τα λάστιχα στα κυλινδράκια, και δεν απλώνει ωστε να πάει στα υλικά τριβής.
Χρησιμοποιείται στις γλίστρες της σιαγώνας, αφού τις καθαρίσουμε καλά απο το παλιό.
Και εγώ δεν το ηξερα σαν υλικό, αλλά ψάξε ψάξε εγινα ''ειδικός'' :2hysterical:
« Last Edit: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2012, 20:52:04 μμ by Stoneman »



Offline emmanouhl_p

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 145
Reply #31 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2012, 20:58:32 μμ
Καλησπέρα σε όλη τη παρέα..!!

Ξέθαψα το θεματάκι γιατί μετά απο την αλλαγή της πλάκας και μετά απο περίπου 10κ ξεκίνησε πάλι το φαινόμενο που περιγραφω στο πρώτο μου πόστ.

Σκέφτηκα να καθαρίσω και να λιπάνω ότι κινείτε αφού είχε πιάσει ήδη αρκετή μάκα και καθαρίζοντας βρήκα τι φταίει.
Η αλενόβιδα που συγκρατεί τα τακάκια στη πίσω πλευρά λειτουργεί και σαν οδηγός για να κινουντε εκεί πάνω τα τακάκια. Αυτή η βίδα λοιπόν στο σημείο που έφτασαν τώρα τα τακάκια έχει κάνει ένα δόντι και δεν αφήνει τα τακάκια να κυλήσουν ομαλά.
Νά λοιπόν τι φταίει και πατάω με όλη μου τη δύναμη και φρένα δεν έχω.....

Τέλος πάντων ξαναπήγα στου David, παράγγειλα διάφορα χρειαζούμενα και θα σας δείξω φωτό όταν έρθουν και τα αλλάξω..

Αυτά..!!



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #32 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2012, 17:00:58 μμ
Σωστός , είσαι στο σωστό δρόμο .... :thumbup:
Ελπίχω να μην είχε η δικιά σου δισκόπλακα το φαράγγι της Σαμαριάς όπως η δική μου:
ακόμα κοιτάζω τις φωτό και μου ανεβαίνει το αιμα στο κεφάλι...
Έκοψα για χώρο   Δεν τον Γ@@@@ΣΕΣ; Αυτοί είναι χειροτεροι από εκτελεστικό.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9975
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #33 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2012, 18:03:32 μμ
Και λίγα λές ... ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16644.0.html

Οταν πήγα πρωί να κλεισω την μηχανή μου είπε οτι θα αλλάξει και πίσω τακάκια δωρεάν και το εκτίμησα.
Μου την παρέδωσε με την σπασμένη δισκόπλακα και τα φαγωμένα με δίσκο τακάκια απο άλλο μοντέλο, και εγώ γυρίζοντας σπίτι απο Αττική οδό για να το δοκιμάσω το άνοιξα αρκετά και πλακωνόμουνα μετά στα φρένα να δώ πώς πάει. Φαντάζεσαι νά εσπαγε η δισκόπλακα και να σκάλωνε? Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #34 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2012, 21:50:14 μμ
Και λίγα λές ... ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16644.0.html

Οταν πήγα πρωί να κλεισω την μηχανή μου είπε οτι θα αλλάξει και πίσω τακάκια δωρεάν και το εκτίμησα.
Μου την παρέδωσε με την σπασμένη δισκόπλακα και τα φαγωμένα με δίσκο τακάκια απο άλλο μοντέλο, και εγώ γυρίζοντας σπίτι απο Αττική οδό για να το δοκιμάσω το άνοιξα αρκετά και πλακωνόμουνα μετά στα φρένα να δώ πώς πάει. Φαντάζεσαι νά εσπαγε η δισκόπλακα και να σκάλωνε? Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.
Πολλη θα ηθελα να μαθω τη σου ειπε ο ΚΑΦΡΟΣ οταν πηγες να του το πεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(



Offline emmanouhl_p

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 145
Reply #35 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 10:05:29 πμ
θα του λέγανε ότι έτσι πρέπει να είναι..
και μένα έτσι έλεγαν, ότι έτσι πρέπει, να τρώει μόνο το ένα τακάκι  :-X :-X :-X :-X



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #36 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 14:20:06 μμ
Οι δαγκάνες απ' ότι είδα είναι πλευστές (ίσως κάνω και λάθος στην ορολογία). έχουν έμβολα μόνο στην μία πλευρά. Επειδή πρέπει να εξασφαλίζεται η πλευστότητα, οι πείροι (αλενόβιδες στην συγκεκριμένη περίπτωση) όπως και ότι άλλο έχει σχέση με το πέρα-δωθε όλου του συστήματος, πρέπει να είναι λείοι ώστε να επιτρέπουν την πλευστότητα, όπως και να υπαρχει σωστή εφαρμογή των τακακιών. Καμιά φορά και το ύφος των εμπόρων σε προδιαθέτει θετικά ή αρνητικά. Για το ύφος απέριψα 2, χαρακτηριστικά στο Ίλιο, όταν ήμουν στο ψαξιμο για αγορά. Ίσως να έπεσα στον ''ωραίο εκτελεστή'' και να γλύτωσα.
« Last Edit: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 14:23:27 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #37 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 16:27:10 μμ
Οι δαγκάνες απ' ότι είδα είναι πλευστές (ίσως κάνω και λάθος στην ορολογία). έχουν έμβολα μόνο στην μία πλευρά. Επειδή πρέπει να εξασφαλίζεται η πλευστότητα, οι πείροι (αλενόβιδες στην συγκεκριμένη περίπτωση) όπως και ότι άλλο έχει σχέση με το πέρα-δωθε όλου του συστήματος, πρέπει να είναι λείοι ώστε να επιτρέπουν την πλευστότητα, όπως και να υπαρχει σωστή εφαρμογή των τακακιών. Καμιά φορά και το ύφος των εμπόρων σε προδιαθέτει θετικά ή αρνητικά. Για το ύφος απέριψα 2, χαρακτηριστικά στο Ίλιο, όταν ήμουν στο ψαξιμο για αγορά. Ίσως να έπεσα στον ''ωραίο εκτελεστή'' και να γλύτωσα.
Γιάννη θέτω σε παράθεση μόνο το δικό σου ποστ και ρωτώ, πόσοι από εμας ή αν θέλεις από εσας που στέκεστε στους δύο τροχούς, αλλά επειδή εχω ένα παλικάρι κοντα στα 2 μετρα μποι, ειμαι και εγώ μαζι σας, πονάω μαζί σας, (πολλές φορές τρεμω περισσότερο από εσας), έχετε/ουμε κάνει σωστές ενέργειες, σερβις,επισκευές, για την ασφάλεια μας, το να αλλάξεις τα τακάκια θέλεις χ ποσό, το να αλλάξεις μια βίδα allen ή εναν πείρο θέλεις πεντε ή και δέκα φορές λιγότερα χρήματα, ο κόπος καθόλου περίσιος, αφού εισαι υποχρεωμένος να αφαιρέσεις την βίδα ή τον πείτο γοα να περάσεις τα τακάκια, πιστεψέμε πως η ίδια δουλεια είναι και στο φορτηγό, κι ας έχω εμβολάκια και από τις δυο πλευρές, η φθορά των πείρων κάποιες φορές ειναι περισσότερη από την μιά ή από την άλλη πλεύρα, θέλεις λίγο η σκόνη, θέλεις λίγο η εξαέρωση, θέλεις λίγο το στρεσάρισμα του τροχού από την στρέψη, από το φορτίο από το στραβοπάτημα, απο....από...από........χίλια δύο, κάποιες φορές κάνει πατούρα/πατουρίτσα στο μάτι μας αλλά σοβαρή για το όχημα, με το πιο ελαφρύ αποτέλσμα αν θέλεις ψιλοστράβωμα του δίσκου, και χάσιμο πέδισης 100/100.....σε........90,80........60........% και πάει λέγοντας........
πόσοι λοιπόν δίνουμε σημασία στην γυαλάδα του πείρου που αρχίζει να κάνει το μικρο φάγωμα προς τον παρόν, και αργότερα σκαλοπατάκι? να σου το πω εγώ ο ψείρας, κανένας μας γιατι κανει 2,3,η 6 ευρώπουλα που κοστίζει του φορτηγού ο πειρος,

Υ. Γ. Οφείλω να ομολογίσω πως εδώ μέσα είναι ένα πολύ σοβαρό θεωρητικό σχολείο, και όποιος προσέξει λίγο θα μάθει πολλά, και θα πράξει πολλά, δεν χρειάζεται καμιά ΝΤΡΟΠΗ να ρωτήσεις σήμερα κάτι, (όσο ασήμαντο κι αν είναι) για να μπορέσεις να μας πεις αυριο τι έκανες και πως το έκανες, σε ΘΕΛΟΥΜΕ και αύριο βρε φίλε, να μας αντιλογείς, να μας πριζεις, να μας νευριάζεις, αρκεί να είσαι εδώ...........γμτ............ΕΔΩ..........\

Υ.Γ. Γιάννη πιστεύω να καταλαβαίνεις πως δεν είναι προσωπικό το ποσταρισμα που κάνω, αλλά γενικό, για όλους μας. απλά ήταν το πιο ιδανικό ποστάρισμα το δικό σου για να μπορέσω να πω οσα  ήθελα να πω, δεν χρειάζεται το δεν βαριέσαι κιλά που έχεις να ισορροπίσεις σε δυο τροχούς, και να τερματίσεις όρθιος και ασφαλής, λίγη προσοχή μόνο



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #38 on: Κυριακή 11 Νοέμβριος 2012, 10:34:29 πμ
Βαγγέλη θα συμφωνήσω σ' ότι γράφεις. Θυμάμαι τον πατέρα τον καιρό που ήμου έφηβος να μου λέει " θα γίνεις γονιός και τότε θα με καταλάβεις". Γενικά δεν υπάρχει διάλογος άν υπάρχει συνφωνία. Μέσα απ' τον διάλογο μαθάινεις πολλά. Προσωπικά μέσα απ' το φόρουμ διδάχτηκα και θα διδάσκομαι και θέλω ότι ξέρω να το μεταφέρω. Πιστεύω αν κάτι έιναι λάθος θα βρέθει κάποιος καλύτερος γνώστης και θα με διορθώσει, ή θα μου συμπληρώσε την ατέλεια.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....