Οι δαγκάνες απ' ότι είδα είναι πλευστές (ίσως κάνω και λάθος στην ορολογία). έχουν έμβολα μόνο στην μία πλευρά. Επειδή πρέπει να εξασφαλίζεται η πλευστότητα, οι πείροι (αλενόβιδες στην συγκεκριμένη περίπτωση) όπως και ότι άλλο έχει σχέση με το πέρα-δωθε όλου του συστήματος, πρέπει να είναι λείοι ώστε να επιτρέπουν την πλευστότητα, όπως και να υπαρχει σωστή εφαρμογή των τακακιών. Καμιά φορά και το ύφος των εμπόρων σε προδιαθέτει θετικά ή αρνητικά. Για το ύφος απέριψα 2, χαρακτηριστικά στο Ίλιο, όταν ήμουν στο ψαξιμο για αγορά. Ίσως να έπεσα στον ''ωραίο εκτελεστή'' και να γλύτωσα.
Γιάννη θέτω σε παράθεση μόνο το δικό σου ποστ και ρωτώ, πόσοι από εμας ή αν θέλεις από εσας που στέκεστε στους δύο τροχούς, αλλά επειδή εχω ένα παλικάρι κοντα στα 2 μετρα μποι, ειμαι και εγώ μαζι σας, πονάω μαζί σας, (πολλές φορές τρεμω περισσότερο από εσας), έχετε/ουμε κάνει σωστές ενέργειες, σερβις,επισκευές, για την ασφάλεια μας, το να αλλάξεις τα τακάκια θέλεις χ ποσό, το να αλλάξεις μια βίδα allen ή εναν πείρο θέλεις πεντε ή και δέκα φορές λιγότερα χρήματα, ο κόπος καθόλου περίσιος, αφού εισαι υποχρεωμένος να αφαιρέσεις την βίδα ή τον πείτο γοα να περάσεις τα τακάκια, πιστεψέμε πως η ίδια δουλεια είναι και στο φορτηγό, κι ας έχω εμβολάκια και από τις δυο πλευρές, η φθορά των πείρων κάποιες φορές ειναι περισσότερη από την μιά ή από την άλλη πλεύρα, θέλεις λίγο η σκόνη, θέλεις λίγο η εξαέρωση, θέλεις λίγο το στρεσάρισμα του τροχού από την στρέψη, από το φορτίο από το στραβοπάτημα, απο....από...από........χίλια δύο, κάποιες φορές κάνει πατούρα/πατουρίτσα στο μάτι μας αλλά σοβαρή για το όχημα, με το πιο ελαφρύ αποτέλσμα αν θέλεις ψιλοστράβωμα του δίσκου, και χάσιμο πέδισης 100/100.....σε........90,80........60........% και πάει λέγοντας........
πόσοι λοιπόν δίνουμε σημασία στην γυαλάδα του πείρου που αρχίζει να κάνει το μικρο φάγωμα προς τον παρόν, και αργότερα σκαλοπατάκι? να σου το πω εγώ ο ψείρας, κανένας μας γιατι κανει 2,3,η 6 ευρώπουλα που κοστίζει του φορτηγού ο πειρος,
Υ. Γ. Οφείλω να ομολογίσω πως εδώ μέσα είναι ένα πολύ σοβαρό θεωρητικό σχολείο, και όποιος προσέξει λίγο θα μάθει πολλά, και θα πράξει πολλά, δεν χρειάζεται καμιά ΝΤΡΟΠΗ να ρωτήσεις σήμερα κάτι, (όσο ασήμαντο κι αν είναι) για να μπορέσεις να μας πεις αυριο τι έκανες και πως το έκανες, σε ΘΕΛΟΥΜΕ και αύριο βρε φίλε, να μας αντιλογείς, να μας πριζεις, να μας νευριάζεις, αρκεί να είσαι εδώ...........γμτ............ΕΔΩ..........\
Υ.Γ. Γιάννη πιστεύω να καταλαβαίνεις πως δεν είναι προσωπικό το ποσταρισμα που κάνω, αλλά γενικό, για όλους μας. απλά ήταν το πιο ιδανικό ποστάρισμα το δικό σου για να μπορέσω να πω οσα ήθελα να πω, δεν χρειάζεται το δεν βαριέσαι κιλά που έχεις να ισορροπίσεις σε δυο τροχούς, και να τερματίσεις όρθιος και ασφαλής, λίγη προσοχή μόνο