Hellas Transalp Forum

Στραβωμένη δισκόπλακα - Ίσιωμα;

azwros · 25089

Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #50 on: Παρασκευή 30 Δεκέμβριος 2011, 17:03:25 μμ
Εγώ τα θεώρησα λίγα για κάποιους λόγους.

-όταν άλλαξα την δισκοπλακα πλήρωσα 40€. Όσο δηλαδή το κόστος αγοράς της χωρίς εργατικα (αυτό βέβαια είναι πολύ σχετικό)
-χθες ασχολήθηκε ο ίδιος και όχι κάποιο μαστορόπουλο.. Για 2+ ώρες (με διακοπές λόγο άλλων εργασιών στο κατάστημα)
Και έκανε ας πούμε και ένα μίνι σέρβις στο μπροστινό σύστημα.. (Γρασο εκεί που χρειάζεται και στις 2 δαγκάνες και έλεγχο-διόρθωση στην γέφυρα, γιατί οι βίδες δεν έβρισκαν όταν έβαλα τον καινούριο δίσκο.. Αλλά 5 μέρες μετά.)

Σε κάθε περίπτωση θεωρώ λίγα τα 15€ ΑΝ ΔΙΟΡΘΏΘΗΚΕ το πράγμα οριστικά.
Αν όχι. Τότε θα τα θεωρώ κι εγώ, κοροϊδίστικα.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???