όταν αγοράζεις καινούργιο κιτ, περιέχονται είδη στήριξης των φλας στην σχάρα της μηχανής, καθώς τα μαμά φλας εξέχουν αρκετά.
Έχεις 2 επιλογές.
1. Αγοράζεις κοντά φλας και τα τοποθετείς στην στάνταρ θέση.
2. Βγάζεις τα φλας και πέρνοντας τα ειδικά στηρίγματα (εάν υπάρχουν ξεχωριστά στην αντιπροσωπεία - λογικά υπάρχουν - πρέπει να ρωτήσεις), τα τοποθετείς στη σχάρα.
Εγώ είχα αγοράσει τα φτηνότερα φλας, έκοψα τις βάσεις τους, τα τοποθέτησα και έβγαλα απο κει την προέκταση των καλωδίων, προκειμένου να μην υπάρχει κενό στην στάνταρ θέση.
Η πιο απλή λύση είναι τα κοντύτερα φλας, με το μειονέκτημα να μεταβάλλεις (μικρύνεις) την γωνία θέασης τους προς τα πίσω, ειδικά όταν κουμπώσεις τις βαλίτσες.
Άποψη μου να πάρεις τα κάγκελα, αν είναι σε καλή τιμή και τα χρειάζεσαι και τα υπόλοιπα τα φτιάχνεις.