Hellas Transalp Forum

Πρωτη ηλετ\κη επαφη

nikos -inox · 3064

Offline nikos -inox

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 22:18:00 μμ
Γεια σε ολους ειμαι ο ΝΙΚΟΣ-ΙΝΟΧ. Εχω ενα TRANSALP 600 ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ.
ΤΟ CLUB  το εμαθα απο την φιλη την ΤΖΕΝΗ. Εχω ερθει μια φορα στο ομορφο και   φιλικο στεκι, και θα συνεχισω.  :goofy:



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 22:35:25 μμ
Γειά σου Νίκο, καλώς ήρθες στην παρεούλα μας.
Εύχομαι να τα πούμε κ από κοντά σύντομα


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 23:42:09 μμ
Καλως ηρθες Νικ!

Καλη συνεχεια!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #3 on: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2007, 18:05:16 μμ
Γειά σου Νίκο,

Καλή διαμονή να 'χεις στο φόρουμ, θα τα πούμε και από κοντά.