Hellas Transalp Forum

καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες

Chtech · 3888

Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 22:23:41 μμ
λέγομαι χρήστος και είμαι από την αθήνα. έχω στη κατοχή μου , και είμαι πολύ υπερήφανος γι' αυτό, μία honda transalp xl600v μοντέλο του 1999. είμαι καινούργιος στο forum αλλά πιστεύω οτι απ' όσα έχω προλάβει να δω ότι είναι ένα aπό τα καλύτερα forum για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. συγχαρητήρια σε όλους σας για την καλή δουλειά.



Offline Chris the Loutrinos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 893
Reply #1 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 22:37:22 μμ
Καλως ορισες συνονοματε καλα ποσταρισματα.Οσοι περισσοτεροι τοσο το καλυτερο και οπως πως λεει και το ασμα "....οπου Χρηστος και μαλαμα..."


Μάνος Παπακυριακού
1972-2010


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 23:16:48 μμ
Γεια σου Χρηστο. Καλως μας βρηκες.
εχεις καμια φωτό απο τη μηχανή σου ? βάλτη στο σχετικό θεμα "Φωτογραφίστε την καλη σας"


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #3 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 23:36:38 μμ
 :welcome: Χρήστο.

Πέρνα από ΣΥΜΟΦΕ καμία Τρίτη να τα πούμε κ από κοντά.


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 01:56:06 πμ
Καλως ηρθες Χρηστο και από μενα
Καλη διαμονή.

Επειδη ο Admin μας βαριεται λιγο, παρε και το link Που σου προτεινει να ανεβασεις φωτογραφια. Ειναι εδω


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #5 on: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 08:28:25 πμ
Μεγάλη τρέλα Χρήστο με το συγκεκριμένο μοντέλο του 99 το black.
Μέχρι που το 03 έγινε η μεταπήδηση στο καινούργιο .
Καλός ήρθες  στο forum και καλά και όμορφα χιλιόμετρα ..... :)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


axidous

  • Guest
Reply #6 on: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 17:33:32 μμ
Καλώς τον Χρηστο ! Οσο παει η παρεα μεγαλωνει

Ωραια

φιλικα



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #7 on: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 19:24:20 μμ
Χρήστο καλωσόρισες στην παρέα μας. 99άρα η μηχανή σου όπως και η δικιά μου. Καλές διαδρομές να 'χεις.



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #8 on: Παρασκευή 15 Ιούνιος 2007, 06:35:38 πμ
φίλοι ευχαριστώ για τα καλοσορίσματα και έυχομαι κι εγώ με την σειρά μου σ' όλους εσάς καλά χλμ με τους πόθους(transalp) της ζωής μας.
και όσο αφορά την μηχανή μου θα σας την ανεβάσω να την δείτε έτσι για να ακούσω τις εντυπώσεις σας.



Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #9 on: Παρασκευή 15 Ιούνιος 2007, 06:49:35 πμ
Καλώς μας βρήκες φίλε Χρήστο, ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την κολακευτική γνώμη για το φόρουμ.
Κατά το: " τρώγοντας ανοίγει η όρεξη!", διαβόζοντας και γνωρίζοντας, (από κοντά) ευελπιστούμε ότι θα μας συμπαθήσεις ακόμη περισσότερο.
Καλές διαδρομές με τον "πόθο" σου !!! και γενικότερα.


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)