Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => Άλλες Μηχανές => Μήνυμα ξεκίνησε από: Yianni στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 11:43:54 πμ



Τίτλος: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Yianni στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 11:43:54 πμ
Μία εδική έκδοση του πολύ επιτυχημένου μοντέλου R1200GS παρουσίασε η BMW, με αφορμή τη συμπλήρωση 15 χρόνων παραγωγής του τετραβάλβιδου boxer κινητήρα, Η επετειακή μοτοσικλέτα θα παραχθεί μόνο σε λευκό, με δίχρωμη σέλα και μαύρες ζάντες. 
 
H «special edition» R1200GS, θα φέρει επίσης στο standard εξοπλισμό της: Αλουμινένια προστατευτικά στις κεφαλές του κινητήρα, φιμέ ζελατίνα, πλαϊνές βαλίτσες, ABS, ASC (η δίτροχη εκδοχή του αντί – spin), ESA II (ηλεκτρονική ρύθμιση των αναρτήσεων), σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, θερμαινόμενα grip, υπολογιστή ταξιδιού και φλας με LED λυχνίες. Οι πρώτες R1200GS S.E., αναμένεται να παραδοθούν στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους τον Ιούλιο αυτού του έτους.

Πηγή: Mototriti.gr


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: ThanDim στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 12:02:44 μμ
Ρε Γιάννη, πολλά θέματα με GS ανοίγεις....  Ψάχνεις για κάτι;;;;   ??? ???


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 12:05:06 μμ
Η εικόνα μιλάει απο μόνη της....


(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/2009_BMW_R1200GS_Special1.jpg)


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: andy στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 12:06:46 μμ
Ρε Γιάννη, πολλά θέματα με GS ανοίγεις....  Ψάχνεις για κάτι;;;;   ??? ???
Με προλαβες. Θα του το έλεγα και εγώ για την κωλοφαγούρα που τον έχει πιάσει :2hysterical:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Γιάννης Σταυρουλάκης στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 12:28:29 μμ
Η εικόνα μιλάει απο μόνη της....

Ωωωχ!  :eusa_doh:
Αυτή δεν έχει ψαλίδι...


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: louros στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 12:48:55 μμ
Mμμμμμμμ πρωτοπόρα μηχανή.
19.000+  :o γιά ένα μποξερ που οδήγαγε κι ο παπούς μου.
Με περισσότερες βαλβίδες αυτός.
Κυβισμοι 850-1000-1150-1200-...... και άλογα ανάλογα.
Γιά να πάρεις έναν ίππο πρέπει να αυξήσεις κυβισμό.Πάμε γιά 1300 το επόμενο δηλ. και έχει ο θεός.
Αερόψυκτο ! ,με σύστημα μονού καλωδίου και μπιλιμπλίκια που μόνο Γερμανός τ αγγίζει.
Εχουν όμως καλή οδική βοήθεια δε λέω.
Και ωραία μπουφάν.


Άιντε Δημητρακόπουλε ρίχτα.... :evil5:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: ThanDim στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 13:17:42 μμ
Πιάσε Θάνο...........   :P


Mμμμμμμμ πρωτοπόρα μηχανή.
19.000+  :o γιά ένα μποξερ που οδήγαγε κι ο παπούς μου.


Φαντάσου!! Ένας μπόξερ τόσων ετών και ΤΟΣΟ ακριβό να είναι best seller ανάμεσα στα "εξελιγμένα" μηχανάκια της εποχής μας!!!  Φαντάσου να κόστιζε όσο ένα Varadero!  Θα έκαναν χαρακίρι στην Honda.....!

Με περισσότερες βαλβίδες αυτός.
Κυβισμοι 850-1000-1150-1200-...... και άλογα ανάλογα.
Γιά να πάρεις έναν ίππο πρέπει να αυξήσεις κυβισμό.Πάμε γιά 1300 το επόμενο δηλ. και έχει ο θεός.

Ενώ οι άλλες εταιρίες απλά γενάνε άλογα...  Δες ΤΑ600 - 650 - 700 - κτλ κτλ


Αερόψυκτο ! ,με σύστημα μονού καλωδίου και μπιλιμπλίκια που μόνο Γερμανός τ αγγίζει.
Εχουν όμως καλή οδική βοήθεια δε λέω.
Και ωραία μπουφάν.


Άιντε Δημητρακόπουλε ρίχτα.... :evil5:

Βρε Θάνο, πες μας πως να φτιάξουμε το Ε9 - γιατί έχω κάποια οικοπεδάκια στο Μαρόκο  ;) - και άσε τις μηχανολογικές αναλύσεις για άλλους..


Γιάννη μην τους ακούς! Ψάξε και ρίχνε αλάτι στις πληγές τους..........


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: KostasC στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 14:13:10 μμ
Το επόμενο GS θα είναι 115Hp και 1250 cc.

Έχουμε αρχίσει να χάνουμε το νόημα αυτής της κατηγορίας, εγώ αυτό βλέπω.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: louros στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 14:22:48 μμ
Δηλ 5 ίππους ανά 50 κυβικά.
Δηλ άμα ζητήσουν καμιά 150ίππους που θα πάμε ?
Μέχρι και κοκορέτσι θα ψήνεις απάνου.

Θανασάκη μου καλά όσα λες αλλά στο Μαρόκο πήγατε 4.
Οι 14 πούχω δω πάνω και οδηγάνε με τα κουστούμια δε πάνε.

Γιά το κοστοςδεν το συζητάμε ,τ αξίζει μέχρι φράγγο.
Αφού να φανταστείς με το Varadero που κάνει τα μισά λεφτά κάνεις τα μισά πράματα. :P
Mε το ΤΑ το 1/3 και πάει λέγοντας.

20.000+.....  γιά μηχανή .
Άσε μας ρε.Πρρρρρ.....


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: konkost στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 14:39:51 μμ
Mμμμμμμμ πρωτοπόρα μηχανή.
19.000+  :o γιά ένα μποξερ που οδήγαγε κι ο παπούς μου.
Με περισσότερες βαλβίδες αυτός.
Κυβισμοι 850-1000-1150-1200-...... και άλογα ανάλογα.
Γιά να πάρεις έναν ίππο πρέπει να αυξήσεις κυβισμό.Πάμε γιά 1300 το επόμενο δηλ. και έχει ο θεός.
Αερόψυκτο ! ,με σύστημα μονού καλωδίου και μπιλιμπλίκια που μόνο Γερμανός τ αγγίζει.
Εχουν όμως καλή οδική βοήθεια δε λέω.
Και ωραία μπουφάν.


Άιντε Δημητρακόπουλε ρίχτα.... :evil5:
Να συμπληρωσω
Χωρις πλαισιο
Εχει ομως ωραιο σηματακι -ιστορικο στο ρεζερβουαρ


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: andy στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 14:55:47 μμ


Φαντάσου!! Ένας μπόξερ τόσων ετών και ΤΟΣΟ ακριβό να είναι best seller ανάμεσα στα "εξελιγμένα" μηχανάκια της εποχής μας!!!  Φαντάσου να κόστιζε όσο ένα Varadero!  Θα έκαναν χαρακίρι στην Honda.....!

Στην Ελλάδα το έχουμε λίγο το να φιγουράρουμε. Για αυτό πουλάει η bmw γιατί πλέον το ταξίδι με την μηχανή είναι μόδα και γαι να πουλήσουμε μούρη παίρνουμε μπέμπα.
Το ίδιο κάνουν και οι νεόπλουτοι. Παίρνουν ΒΜW 316 (30000e) ενα 1600άρι που σέρνεται για να δείξουν κάτι ;)
Εξαιρούνται οι παρόντες με BMW γιατί είναι μάχημοι και όχι φιγουρατζίδες.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Μixail στις Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 15:02:04 μμ
Οχι μονο ο Θανος κ ο Leon που το παει που το φερνει,ολο εκει γυρω κινειται.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: ThanDim στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 09:21:59 πμ
Παράθεση από: louros link=topic=8686.msg143689#msg143689 d1245928968ate=
Δηλ 5 ίππους ανά 50 κυβικά.
Δηλ άμα ζητήσουν καμιά 150ίππους που θα πάμε ?
Μέχρι και κοκορέτσι θα ψήνεις απάνου.


Ξεχνάς και διαστρεβλώνεις βλέπω! Από το 1150cc στο 1200cc πήρε 30 περίπου άλογα. Από το 1200cc στο 1250cc - λένε - θα πάρει άλλα 15! Μακάρι και άλλες εταιρίες να έδιναν τόσα άλογα ανά 50cc......! Το ΤΑ θα είχε φτάσει τα 80+ άλογα και δε θα ακουγόταν όλη αυτή η γκρίνια που υπήρχε όταν πρωτοπαρουσιάστηκε!!


Παράθεση από: louros link=topic=8686.msg143689#msg143689 d1245928968ate=
Θανασάκη μου καλά όσα λες αλλά στο Μαρόκο πήγατε 4.
Οι 14 πούχω δω πάνω και οδηγάνε με τα κουστούμια δε πάνε.


Ενώ όλοι οι λοιποί φίλοι σου - χωρίς κουστούμια και άλλα μοτόρια- έχουν λιώσει τα μηχανακια τους, πάνω κάτω, στο Βόρειο Ακρωτήρι!!  Εσύ με το Vara που ήσουν την τελευταία φορά  ???   :2hysterical:
Βρε και εσύ σαν αυτούς είσαι.. Γιατί πήγες από τα 600 στα 1000; Αφού δε τα χρησιμοποιείς!! Το κουστούμι σου λείπει! Ή μήπως αγόρασες;;;;;   :-* 
Εγώ θα σε κρίνω γιατί αγόρασες το μηχανάκι που αγόρασες; Το πας στου διαόλου την μάνα; Το έχεις μόνο για την καφετέρεια; Τι με νοιάζει; Εσένα σε ικανοποιεί; Εμένα μου φτάνει που είσαι ικανοποιημένος από την χρήση που το θες ακόμα κι αν το θέλεις για κρεμάστρα...! Τον ψυχίατρο να γλυτώσουμε και ας είναι με οποιοδήποτε τρόπο και κόστος!  ;D



Παράθεση από: louros link=topic=8686.msg143689#msg143689 d1245928968ate=
Γιά το κοστοςδεν το συζητάμε ,τ αξίζει μέχρι φράγγο.
Αφού να φανταστείς με το Varadero που κάνει τα μισά λεφτά κάνεις τα μισά πράματα. :P
Mε το ΤΑ το 1/3 και πάει λέγοντας.

20.000+.....  γιά μηχανή .
Άσε μας ρε.Πρρρρρ.....
 :D

Βρε, δεν ανάγκασε κανέναν η BMW να πάει να το αγοράσει! Εκεί είναι και όποιος θέλει το παίρνει! Μπορεί να το κοστολογούσε 50.000 ευρώ! Πρόβλημα της! Δε θα το έπαιρνε κανείς. Τώρα όμως - ακόμα και με 20.000 - φευγει σαν ζεστό κουλούρι. Τι κόπτεσαι εσύ; Μπορεί όντως να μην αξίζει τα λεφτά της σαν μηχανή, να είναι πανάσχημη και  ρημάδι, έτοιμη να διαλύσει αλλά έχει το σωστό promotion, την σωστή αντιμετώπιση για τον πελάτη, αυτό το image-maker ή τις πιο ωραίες γκόμενες στις εκθέσεις και τελικά - μαγκιά τους - έχουν κοροιδέψει όλο τον κόσμο και τους το πουλάνε!  Στο ξαναλέω! Δεν είναι υποχρεωτικό!!
Όσο αφορά για το που πάνε οι κουστουμαρισμένοι και μη αναβάτες, κατα βάθος δεν μετράνε τι μηχανήματα καβαλάνε! Θα το έκαναν με οτιδήποτε θα μπορούσε να πάει. Αλλά να να μπορεί να πάει... Πχ στο Μαρόκο δε πάει το Vara ή το Vstrom! Τι να κάνουμε; Στην καφετέρια πάνε όλα όμως..........   ;)
Στο εξωτερικό έχεις δει τι κυκλοφορεί σε on-off και ποια μοτόρια χρησιμοποιούν που;;   :-X

Εξάλου, το έχουμε ξαναπει! Το καλύτερο μηχανάκι είναι αυτό που καβαλάει ο καθένας μας!

 :-* :-* :-* :-*


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: DAKARMAN στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 09:34:00 πμ
Απαραδεκτη η BMW, κανει σαν τους γιαπωνεζους που αλλαζουν καθε χρονο μοντελα, οι οποιοι, αλλαζοντας απο χρονια σε χρονια την γωνια απο τα αυτοκολητα, παρουσιαζουν την θεαματικη αλλαγη ως νεο μοντελο.

Φυσικα οτι πληρωνεις παιρνεις.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 14:12:09 μμ
Ξεχνάς και διαστρεβλώνεις βλέπω! Από το 1150cc στο 1200cc πήρε 30 περίπου άλογα. Από το 1200cc στο 1250cc - λένε - θα πάρει άλλα 15! Μακάρι και άλλες εταιρίες να έδιναν τόσα άλογα ανά 50cc......! Το ΤΑ θα είχε φτάσει τα 80+ άλογα και δε θα ακουγόταν όλη αυτή η γκρίνια που υπήρχε όταν πρωτοπαρουσιάστηκε!!




Συμφωνώ και εγώ με αυτό…άλλα είναι τα προβλήματα.

Πάντως το GS είναι ένα πολύ ακριβό εργαλείο και με κορυφαία τεχνολογία και τεχνογνωσία, και το σίγουρο είναι ότι τα ακριβά εργαλεία δεν είναι για όλους, τώρα στην Ελλάδα θέλουμε όλοι το ακριβό και αν δεν το φτάνουμε αρχίζουμε τα παρατράγουδα….δεν το ένα…δεν το άλλο.

Ο νόμος του ότι πληρώνεις παίρνεις είναι σοφός ! ;)



Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: louros στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 15:01:50 μμ
Ο νόμος του ότι πληρώνεις παίρνεις είναι σοφός ! ;)
Λες εσύ τώρα δηλ  , 20.000 +  και τα παίρνεις , από μιά μηχανή.
Καλό θα ήταν να πεις και τι κερδίζεις τόσο πολύ  ? ωστε να μη πάρεις κάτι με 11.000  ,που θα περιοριστείς δηλ στο καπελάκι ?



  Εσύ με το Vara που ήσουν την τελευταία φορά  ???   :2hysterical:
Βρε και εσύ σαν αυτούς είσαι.. Γιατί πήγες από τα 600 στα 1000; Αφού δε τα χρησιμοποιείς!! Το κουστούμι σου λείπει! Ή μήπως αγόρασες;;;;;   :-* 

Θανασάκη δεν .... και με σένα δε θέλω ,σ αγαπάω.
Αν περιμένεις απάντηση δε θα την έχεις.
Αλλωστε εδώ ...
Μπορεί όντως να μην αξίζει τα λεφτά της σαν μηχανή, αλλά έχει το σωστό promotion, την σωστή αντιμετώπιση για τον πελάτη, αυτό το image-maker ή τις πιο ωραίες γκόμενες στις εκθέσεις και τελικά - μαγκιά τους - έχουν κοροιδέψει όλο τον κόσμο και τους το πουλάνε! 
  αυτό είναι .
Ποτέ δεν την είπα άχρηστη και μπορεί και να την έπαιρνα.
Με τιμή μηχανής όμως , όχι χρυσής μηχανής  έλα τώρα .


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Μixail στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 15:19:57 μμ
Θανασάκη δεν .... και με σένα δε θέλω ,σ αγαπάω.
Αν περιμένεις απάντηση δε θα την έχεις.

[/quote]Tι γινεται ρε παιδια,σε gay forum γραφτηκα,αυτοι εδω παιζουν τις χυλοπιτες. :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: louros στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 15:52:58 μμ
Tι γινεται ρε παιδια,σε gay forum γραφτηκα,αυτοι εδω παιζουν τις χυλοπιτες. :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
???
Xαμπάρι δεν είχες πάρει δηλ. ?εντάξει gay....τι  gay..καμιά αλλαξοκωλιά που και που ,σιγά.
Αιντε και στο επόμενο  ;) όλοι μαζί.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Μixail στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 16:04:26 μμ
Μεσα κ εγω,αντε μπραβο,παρτακιδες :humping: :2hysterical:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Yianni στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 16:17:20 μμ
Πωωωω! Στην επόμενη Πανελλήνια δεν θα μοιράζουμε μπλουζάκια.... φουστανέλες θα μοιράζουμε  :2hysterical:  :2hysterical:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: ThanDim στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 17:23:52 μμ
Θανασάκη δεν .... και με σένα δε θέλω ,σ αγαπάω.
Αν περιμένεις απάντηση δε θα την έχεις.

Tι γινεται ρε παιδια,σε gay forum γραφτηκα,αυτοι εδω παιζουν τις χυλοπιτες. :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Θα μας καταλάβεις με τον καιρό! Αγαπιώμαστε τόσο, που μια φορά και που, τον ακουμπάει ο ένας στον άλλον .....από αγάπη!

Δεν πιστευω βρε παπαράκο Θάνο να πειράχτηκες....  :o  Αφού είσαι open-mind,  εκτός των λοιπών open....  :goofy:  :hump:
Άντε, και του χρόνου αν κανονιστεί καμιά εκδρομούλα εξωτερικό θα ανέβω εγώ να κρατήσω το μαγαζί για να πας  :alright:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: memos στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 17:35:36 μμ
Άντε, και του χρόνου αν κανονιστεί καμιά εκδρομούλα εξωτερικό θα ανέβω εγώ να κρατήσω το μαγαζί για να πας  :alright:

Γιατί, έχει μηχανή για να πάει στα εξωτερικά;  :goofy: :goofy:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: louros στις Σάββατο 27 Ιούνιος 2009, 17:54:07 μμ
Γιατί, έχει μηχανή για να πάει στα εξωτερικά;  :goofy: :goofy:

Eσένανε...... εσένανε........εσένανε........εσεν........ :bomb:


Δεν πιστευω βρε παπαράκο Θάνο να πειράχτηκες.... 
Όχι μωρέέέ... τι λες τώρα παίξε με τον πόνο μας εσύ....... καλά είναι.

..σκηνούλα μαζί δηλ. ? χου χου .... :laughing9:
Αμα κάνει κρύο να βάλουμε και τη θερμάστρα σου κοντά ,με τέτοιο μπλοκ δυό μέρες να κρυώνει θέλει.... :badgrin:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: XLGeorge στις Παρασκευή 08 Ιανουάριος 2010, 14:26:05 μμ
Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου απαντησει τα εξης ερωτηματα:

Ποια ητανε η τιμη του R1200GS special edition στην Ελλαδα?
Ποσα τετοια κομματια εφτιαξε η BMW? Καπου ειδα 500 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
Η τιμη μεταπωλησης στην Ελλαδα θα ειναι μεγαλυτερη απο "απλα" GS ιδιας χρονιας/εξοπλισμου?

Η τιμη στην Αγγλια ητανε £11400 ή Ε12800 με την σημερινη ισοτιμια (και με BMW βαλιτσες δωρο).

ΥΓ Και παρακαλω οχι αλλα φιλο- η αντι-bmw :spamsign: ποστ.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: zami στις Παρασκευή 08 Ιανουάριος 2010, 15:56:23 μμ
Η εικόνα μιλάει απο μόνη της....


(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/2009_BMW_R1200GS_Special1.jpg)

απλά πανεμορφη.....ετσι για να φανει και σε αυτη την σελιδα...


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: XLGeorge στις Κυριακή 10 Ιανουάριος 2010, 13:49:32 μμ
Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου απαντησει τα εξης ερωτηματα:

Ποια ητανε η τιμη του R1200GS special edition στην Ελλαδα?
Ποσα τετοια κομματια εφτιαξε η BMW? Καπου ειδα 500 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
Η τιμη μεταπωλησης στην Ελλαδα θα ειναι μεγαλυτερη απο "απλα" GS ιδιας χρονιας/εξοπλισμου?

Η BMW εφτιαξε 400 τετοια κομματια για την Αγγλια. Το πλανο ητανε αρχικα για 200 αλλα αυτα καπαρωθηκανε σε 3 βδομαδες και φτιαξανε αλλα 200 (πηγη: Vines BMW, Guildford απο χθεσινη επισκεψη). Απ'οτι εψαξα, η τιμη σε Ελλαδα/Γαλλια ητανε μεγαλυτερη απο την τιμη του απλου με τα σχετικα αξεσουαρ, οποτε πρεπει και να πουλιεται περισοτερο μεταχειρισμενο. Αυτο ειναι σε αντιθεση με τη Αγγλια που η τιμη ητανε £1000 (E1150) φτηνοτερη λογω ειδικου promotion, και με δωρο βαλιτσες BMW! Σχετικα με την τιμη στην Ελλαδα, θα παρω τηλεφωνο το Motogenesis αφου κανεις δεν φαινεται να ξερει...


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: XLGeorge στις Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2010, 17:01:48 μμ
Απ'οτι εψαξα, η τιμη σε Ελλαδα/Γαλλια ητανε μεγαλυτερη απο την τιμη του απλου με τα σχετικα αξεσουαρ, οποτε πρεπει και να πουλιεται περισοτερο μεταχειρισμενο. Αυτο ειναι σε αντιθεση με τη Αγγλια που η τιμη ητανε £1000 (E1150) φτηνοτερη λογω ειδικου promotion, και με δωρο βαλιτσες BMW! Σχετικα με την τιμη στην Ελλαδα, θα παρω τηλεφωνο το Motogenesis αφου κανεις δεν φαινεται να ξερει...

Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  ;) 8)


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Athanman στις Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2010, 17:09:50 μμ
Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  ;) 8)
ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ!!!!! ;) ;)


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: XLGeorge στις Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 19:27:10 μμ
Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  ;) 8)

Το πρωτο που "επιασα" μεταχειρισμενο κανει L10500 (E12000 με σημερινη ισοτιμια) και ειναι τελειως καινουργιο με 5300χμ (3300μλ):
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201016357076027/sort/priceasc/usedbikes/engine-size-bikes/1070cc_to_1335cc/model/r1200/make/bmw/radius/100/postcode/sw198ps/quicksearch/true/page/7?logcode=p

Σε λιγο θα αρχισουν να εμφανιζονται κι'αλλα, και εχουν ολα βαλιτσες-bmw που ειτανε δωρο με το επετειακο.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: nikos 238 στις Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 19:34:46 μμ
Φαντάσου να πας 1η φορά Μ.Β. να φέρεις μηχανή οδηγώντας....Που αλλάζεις στην δεξιά λωρίδα, πριν ή μετά την Μάγχη ?  ;D


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: XLGeorge στις Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 19:39:28 μμ
Φαντάσου να πας 1η φορά Μ.Β. να φέρεις μηχανή οδηγώντας....Που αλλάζεις στην δεξιά λωρίδα, πριν ή μετά την Μάγχη ?  ;D

Μολις βγαινεις απο το τραινο/πλοιο ;)  No problem mate...


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: jsiout στις Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 20:49:51 μμ
Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: XLGeorge στις Τετάρτη 21 Απρίλιος 2010, 01:40:57 πμ
Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?

Δεν ξερω τι εκτελωνισμο εχει τωρα που ειναι τοσο καινουργιο. Αλλα αν παρω ενα τετοιο θα το κρατησω εδω 2-3 χρονια (οσο παιζει η εγγυηση και η συνέχειά της) και πιστευω τοτε οτι ο εκτελωνισμος δεν θα ειναι και πολυ ακριβος. Ειναι ενας τροπος για να δει κανεις ενα bmw απο κοντα (very extended test ;D) χωρις να του πιασει ...ξερετε τι η βαυαρικη εταιρια  ;)


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ στις Τετάρτη 21 Απρίλιος 2010, 13:17:01 μμ
Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?

Στο χιλιάρικο το τελωνείο να υπολογίζεις + τα έξοδα για πινακίδες.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: costas στις Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 20:20:28 μμ
Ρε παιδιά συγνώμη , μια ερώτηση γιαυτήν την μηχανή την BMW 1200 GS !!! Είναι αερόψυκτη;;;;;;
Διότι μόλις μου είπε ο μπατζανάκης ότι συναδελφός του ναυτικός την ξέχασε αναμμένη για 3 ώρες και λόγω ότι είναι αερόψυκτη έπαθε 5.000 ευρώ ζημιά!!!! Είναι δυνατόν;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: African Boy στις Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 22:30:25 μμ
Αεροελαιόψυκτη




Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: costas στις Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 22:31:52 μμ
Αεροελαιόψυκτη




Δηλαδή;;; ισχύει άραγε αυτό που μου είπε;;;


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: African Boy στις Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 22:32:51 μμ
Ίσως Ναι..... :)


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: γκ στις Πέμπτη 12 Μάιος 2011, 16:40:23 μμ
Σε όλους τους κινητήρες με......λίπανση, ακόμα και σ' αυτούς που δεν έχουν ψυγείο λαδιού το λάδι προσφέρει κάποιο ποσοστό ψύξης, αφού περνά από τα πολύ θερμά μέρη του κινητήρα, ζεσταίνεται και μετά πάει σε πιό δροσερά μέρη (κάρτερ) όπου αποβάλει θερμότητα.
Το ποσό θερμότητας που αποβάλεται μέσω του συστήματος λίπανσης, ήτε υπάρχει ήτε δεν υπάρχει ψυγείο λαδιού, είναι πολύ μικρότερο από όσο αποβάλεται από το κανονικό σύστημα ψύξης. Η παροχή και η θερμοχωρητικότητα του νερού, είναι πολύ πολύ μεγαλύτερες από του λαδιού. Σημειώστε:
1 Το σύστημα λίπανσης δεν έχει θερμοστάτη για να ενεργοποεί ή απενεργοποιεί το ψυγείο λαδιού.
2 Ακόμα και με ψυγείο λαδιού, σύστημα λίπανσης λέγεται.
3 Κανείς δεν καταδέχεται  :2hysterical: να πει το ΤΑ υδροαερόψυκτο  :2hysterical: :2hysterical: παρ' όλο που κάθε υδρόψυκτος κινητήρας αποβάλει θερμότητα και στον αέρα (το 600 έχει και ψύκτρες).
Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: KostasC στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 11:36:32 πμ
Σε όλους τους κινητήρες με......λίπανση, ακόμα και σ' αυτούς που δεν έχουν ψυγείο λαδιού το λάδι προσφέρει κάποιο ποσοστό ψύξης, αφού περνά από τα πολύ θερμά μέρη του κινητήρα, ζεσταίνεται και μετά πάει σε πιό δροσερά μέρη (κάρτερ) όπου αποβάλει θερμότητα.
Το ποσό θερμότητας που αποβάλεται μέσω του συστήματος λίπανσης, ήτε υπάρχει ήτε δεν υπάρχει ψυγείο λαδιού, είναι πολύ μικρότερο από όσο αποβάλεται από το κανονικό σύστημα ψύξης. Η παροχή και η θερμοχωρητικότητα του νερού, είναι πολύ πολύ μεγαλύτερες από του λαδιού. Σημειώστε:
1 Το σύστημα λίπανσης δεν έχει θερμοστάτη για να ενεργοποεί ή απενεργοποιεί το ψυγείο λαδιού.
2 Ακόμα και με ψυγείο λαδιού, σύστημα λίπανσης λέγεται.
3 Κανείς δεν καταδέχεται  :2hysterical: να πει το ΤΑ υδροαερόψυκτο  :2hysterical: :2hysterical: παρ' όλο που κάθε υδρόψυκτος κινητήρας αποβάλει θερμότητα και στον αέρα (το 600 έχει και ψύκτρες).
Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.

ακόμα και αν δεν είναι πραγματικές αυτές οι αναλύσεις (δε το εξετάζω) είναι τόσο εθίστικες στο διάβασμα που τρελαίνομαι να τις διαβάζω !


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: kolors στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 22:49:43 μμ
Στο χιλιάρικο το τελωνείο να υπολογίζεις + τα έξοδα για πινακίδες.

συν τα εξοδα για να βαλεις το τιμονι .. αριστερα. :2hysterical:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: γκ στις Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 17:13:17 μμ
ακόμα και αν δεν είναι πραγματικές αυτές οι αναλύσεις (δε το εξετάζω) είναι τόσο εθίστικες στο διάβασμα που τρελαίνομαι να τις διαβάζω !

Έλάτε ρε γράψτε και κανένας άλλος, προς τέρψιν του προέδρου!


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: jon t στις Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 17:53:16 μμ

Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.




Νομίζω πως υπάρχει τεχνική διαφορά ανάμεσα σε ένα αεροψυκτο και ένα αεροελαιόψυκτο μοτερ.

Στο πρώτο το λαδακι κυκλοφορεί από το κάρτερ στην περιοχή του στροφάλου, στο κιβώτιο, στην κεφαλή και όπου αλλού, ερχόμενο σε απευθείας επαφή με τις επιφάνειες που απαιτούν λίπανση και επιπλέον απάγει κάποια θερμότητα από τις θερμές επιφάνειες πριν επιστρέψει στο κάρτερ (όπου και ψύχεται μερικώς). Η ψύξη του μοτέρ ολοκληρώνεται με την μεταφορά της θερμότητας στο περιβάλον από την απευθείας επαφή του αέρα με το μοτέρ (γι' αυτό και υπάρχουν μεγάλες ψύκτρες σε αυτά τα μοτέρ και συνήθως απουσιάζουν φέρινγκ που εμποδίζουν τον αέρα να ψύξει - ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες).

Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80) έχει συνδιαστεί η λειτουργία ενός υδρόψυκτου μοτέρ με ένα αερόψυκτο.
Υπάρχουν δίοδοι στα χιτώνια των κυλίνδρων, αλλά αντί να περνάει αντιψυκτικό υγρό, περνάει το λαδάκι του κινητήρα. Προσθέστε ένα κανονικό ψυγείο (οχι κάτι πολύ μικρά βοηθητικά όπως σε αερόψυκτα μοτέρ) για να ψυχεται επιπλέον το λάδι καθώς και ψύκτρες στους κυλίνδρους (μικρότερες βέβαια των αερόψυκτων) και ήμαστε έτοιμοι.
Το θεωρητικό πλεονέκτημα σε σχέση με έναν υδόψυκτο κινητήρα, η απουσία ξεχωριστού κυκλώματος αντιψυκτικού με οτι αυτό συνεπάγεται σε κόστος, βάρος, πολυπλοκότητα - πράγματι τα πρώτα gsxr ήταν πανάλαφρα.
Μειονέκτημα μάλλον η περιορισμένη σε σχέση με το νερό ικανότητα απαγωγής θερμότητας με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να καλύψουν τις ανάγκες των σημερινών supersport.



Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: γκ στις Τρίτη 17 Μάιος 2011, 12:32:25 μμ
Νομίζω πως υπάρχει τεχνική διαφορά ανάμεσα σε ένα αεροψυκτο και ένα αεροελαιόψυκτο μοτερ.
Στο πρώτο το λαδακι κυκλοφορεί από το κάρτερ στην περιοχή του στροφάλου, στο κιβώτιο, στην κεφαλή και όπου αλλού, ερχόμενο σε απευθείας επαφή με τις επιφάνειες που απαιτούν λίπανση και επιπλέον απάγει κάποια θερμότητα από τις θερμές επιφάνειες πριν επιστρέψει στο κάρτερ (όπου και ψύχεται μερικώς).
Ακριβώς το ίδιο γράφω και εγώ.
Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80) έχει συνδιαστεί η λειτουργία ενός υδρόψυκτου μοτέρ με ένα αερόψυκτο.
Όλα τα συστήματα λίπανσης προσφέρουν ένα ποσοστό ψύξης, θέλει δεν θέλει ο σχεδιαστής. Απέχει πολύ όμως από την υδρόψυξη, της οποίας το σημείο υπεροχής είναι στο ότι με το θερμοστάτη και το άνοιξε κλείσε τη παροχή προς το ψυγείο, ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗ ΘΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! Το εύρος θερμοκρασιών λειτουργείας σε έναν υδρόψυκτο κινητήρα είναι μικρό.Για αυτό το λόγο ο σχεδιαστής ενός υδρόψυκτου κινητήρα επιλέγει μικρότερες ανοχές από τον σχεδιαστή ενός αερόψυκτου - όσα ψυγεία λαδιού και να έχει - γιατί ο αερόψυκτος δουλεύει σε μεγάλο εύρος θερμοκρασιών. Λειτουργεί δηλαδή ζεστός το καλοκαίρι, κρύος το χειμώνα. Και οι σφιχτές ανοχές που έχει ο υδρόψυκτος και η ηχομόνωση που του προσφέρει το νερό, τον κάνουν πολύ πιό σιωπηλό από το αεροκτλψυκτο. Σε ένα αερόψυκτο αυτοκίνητο που είχα, και αυτό ισχύει για όλα, το χειμώνα σε κατηφόρα δεν έβγαζε ουτε υποψία ζεστού αέρα για να ξεθολώσει τα τζάμια.
Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80)
...η πραγματική καινοτομία ήταν, ότι είχαν μπεκ στεραιωμένα στο μπλοκ που ψέκαζαν λάδι στο κάτω μέρος των εμβόλων. Σχεδόν σε όλους τους κινητήρες το λάδι περνά πιά από διόδους στο μπλοκ, μόνο σε πολύ παληούς και εγγλέζικους το λάδι περνούσε από εξωτερικές σωληνώσεις

Μειονέκτημα μάλλον η περιορισμένη σε σχέση με το νερό ικανότητα απαγωγής θερμότητας με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να καλύψουν τις ανάγκες των σημερινών supersport.
Θεωρητικά μπορούμε να απάγομε με το λάδι το ποσό που απάγεται με το νερό, φτιάχνοντας πολύ μεγαλύτερα ψυγεία και αντλίες λαδιού. Το πρόβλημα είναι ότι αυτά τα ψυγεία θα λειτουργούν χειμώνα καλοκαίρι.......


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Airhead στις Τρίτη 17 Μάιος 2011, 23:34:34 μμ
The other side of the moon τώρα:

Ήδη από τα 80'ς τα μπόξερ είχαν α. ψυγείο λαδιού β. βαλβίδα που το "έκοβε" ανάλογα τη θερμοκρασία. Στο r 80 gs του 1984 που είχα έβαλα ψυγείο λαδιού από μετέπειτα μοντέλο. Δεν του έβαλα βαλβίδα γιατί στην πραγματικότητα το χρειάζεται μόνο σε συνθήκες απόλυτου πάγου που το μοτέρ χρειάζεται το θερμικό φορτίο του έντονα.

Τώρα τα περί πλεονεκτημάτων της υδρόψυξης.
Τίποτα so far δεν πετυχαίνει ψύξη όπως αυτή.
Τίποτα δεν είναι τόσο φάλτσο όσο αυτή και "ζημιάρικο". Δύο λόγοι:
Το λάδι δε μασάει, δε βράζει  και "χάνεται" δύσκολα, οπότε ένα ελαιόψυκτο έχει πάντα ψύξη, ανώ έχει σχεδιαστεί να δουλεύει σε ψηλότερη θερμοκρασία και γιαυτό αντέχει τα θερμικά φορτία.

Αντίθετα το νερό (δεν είναι νερό αλλα τες παν) του υδρόψυκτου, έτσι και βράσει η πετάξει απλώς κολάρο πάει το μηχανάκι "τε λει ω σε" και πάμε για άλλα.

Κάθε σύστημα είναι αξιόπιστο όσο το χειρότερο κομμάτι του και το υδρόψυκτο σύστημα έχει πολλά πράγματα να σε πουλήσουν. Αν έχετε δει πως γίνεται υδρόψυκτο που τρύπησε τσιμούχα και πήρε τα νερά του ο κινητήρας θα πάθετε υπαρξιακό.

Απλά ο μόνος τρόπος να δουλεύει ένας κινητήρας στις στροφές που βλέπουμε σήμερα για να δίνει τέτοια άλογα που έχουμε σήμερα -χωρίς τρελά κυβικά- είναι η υδρόψυξη, η οποία χάρη στους σχιστομάτηδες φίλους μας έγινε και αξιόπιστη. 
 


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: γκ στις Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 20:26:00 μμ
Ναι σε όλα Ευάγγελε!
Δεν ήξερα μέχρι τώρα ότι υπάρχουν και ψυγεία λαδιού που παρακάμπτονται με θερμοστάτατη. Το πρόβλημα παραμένει όμως: Ο κινητήρας λειτουργεί σε ψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι αν και το ψυγείο είναι ανοικτό, και σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα, αν και το ψυγείο είναι κλειστό.
Η άλλη πλευρά του φεγγαριού για μένα, είναι ότι οι σωστές τεχνικά επιλογές, δεν αρκούν για να δημιουργηθεί ένας θρύλος. Μια μοτοσυκλέτα ή αυτοκίνητο χωρίς κουσούρια ναι, μιά χρυσή μετριότητα ναι, αλλά για να δημιούργηθεί ένας θρύλος, φαίνεται ότι οσχεδιαστής πρέπει να έχει και καμμιά παραξενιά.
Για παράδειγμα ο θρύλος και η ιστορία της 911, δεν είναι παρά η εμμονή της Πόρσε στο λάθος της ( θέση κινητήρα ) και η προσπάθειά της να διορθώσει το κακό ζύγισμα του αυτοκινήτου επεμβαίνοντας σε άλλους τομείς. Ανάρτηση, αεροδυναμική, τετρακίνηση κλπ.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: KostasC στις Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 00:04:00 πμ
μα τι είναι αυτά που λες γκ για την πόρσε !!!
σα να λέμε οτι η Bmw σας λέει " Και τί έγινε που μείνατε στην ερημιά ?  κόψτε ένα κομμάτι απο το παΐδι του συνοδοιπόρου σας ή ένα άκρο σας και φτιάξτε το στο γκρίλ (βλ. κύλινδροι) όπως θα ζήλευε και ο Μαμαλάκης."



Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: γκ στις Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 12:06:25 μμ
Αγαπητέ πρόεδρε, συγκρίνομε όμοια πράγματα.
Φυσικά και η 911 έναι καλύτερη από το Suzuki wagon R μου.
Προκαλεί εντύπωση όμως, ότι ένα Ντάτσουν να' ούμε, το ψωροΖήτα των 55 με 65.000€ ρίχνει στην 911 των 130.000 μέσα στο Νύρμπουργκρινγκ. Φυσικά η 911 των 300.000 το πατάει, αλλά αν είναι να χρειαστεί τόσο χρήμα, τόσοι ίπποι, τόση τεχνολογία, για να περάσεις ένα αυτοκίνητο των 60.000, κάτι δεν πάει καλά με την αρχική σχεδίαση.
Το πράγμα φαίνεται και στην Boxter, στην οποία ο κινητήρας βρίσκεται στη σωστή θέση, δηλαδή πίσω από τον οδηγό μπροστά από τους τροχούς.
 Η λαμπρή αυτή σχεδίαση δεν αφήνεται να ξεδιπλώσει τις αρετές της, γιατί η Boxter είναι η μικρή της γκάμας και δεν επιτρέπεται να περάσει τον θρύλο, αφού είναι και κατά πολύ φθηνότερη της 911. Έτσι συγκρατήται η Boxter, με αποτέλεσμα να της ρίχνουν οι ίσης αξίας BMW ....λίγο, όχι πολύ.


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: transalp98 στις Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 15:22:41 μμ
και απο πότε η τιμή είναι ανάλογη της τεχνολογικής αρτιότητας δηλαδη;
καπου τα εχεις μπερδέψει... απο τα 130.000 της Porshe, τα περισσότερα τα κοστίζει το σηματάκι στο καπό....
αντίθετα, στο 370Ζ που λες, το σηματάκι ειναι ίδι με το δικο μου αυτοκίνητο, 2-3 ευρώ κάνει....


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: louros στις Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 16:01:34 μμ
Αγαπητέ πρόεδρε, συγκρίνομε όμοια πράγματα.
Φυσικά και η 911 έναι καλύτερη από το Suzuki wagon R μου.
Προκαλεί εντύπωση όμως, ότι ένα Ντάτσουν να' ούμε, το ψωροΖήτα των 55 με 65.000€ ρίχνει στην 911 των 130.000 μέσα στο Νύρμπουργκρινγκ. Φυσικά η 911 των 300.000 το πατάει, αλλά αν είναι να χρειαστεί τόσο χρήμα, τόσοι ίπποι, τόση τεχνολογία, για να περάσεις ένα αυτοκίνητο των 60.000, κάτι δεν πάει καλά με την αρχική σχεδίαση.
.........
Μιά χαρά τα λες.
Τουμπανιάζουμε το "εξωτικό" (άσχετα αν σχεδιαστηκά έχει ξεπεραστει)με ένα σωρό βοηθήματα ωστε να το κάνουμε πλήρως ανταγωνιστικό και πανάκριβο φυσικά   και κρατάμε το νορμαλ σε χαμηλά επίπεδα, άσχετα αν οι δυνατοτητές του είναι μεγαλύτερες .
Κάτι μου θυμίζει. ;)
Αλλα πάλι είναι και το μαρκετιγκ , σου λέει "σκας που σκας ένα κάρο λεφτά τι να έχεις ? ένα αμάξι με τη μηχανή μπροστά ? μα την έχουν όλα έτσι ......
Πάρε λοιπόν αμάξι με τη μηχανή πίσω με ένα σκασμό καλούδια και σέα μέα (που χωρίς αυτά δεν θα κούναγε πιά . εδώ που τα λέμε ) σκάσε κι ένα καράβι λεφτά και νιώσε διαφορετικός .
Οδηγάς ένα θρύλο σίγουρα , αλλά όχι και το απαύγασμα της τεχνολογίας (άσχετα με τα sps,sxmxου ,pci,ffv.....) .


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: louros στις Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 16:08:56 μμ
...............

Αντίθετα το νερό (δεν είναι νερό αλλα τες παν) του υδρόψυκτου, έτσι και βράσει η πετάξει απλώς κολάρο πάει το μηχανάκι "τε λει ω σε" και πάμε για άλλα.

Κάθε σύστημα είναι αξιόπιστο όσο το χειρότερο κομμάτι του και το υδρόψυκτο σύστημα έχει πολλά πράγματα να σε πουλήσουν. Αν έχετε δει πως γίνεται υδρόψυκτο που τρύπησε τσιμούχα και πήρε τα νερά του ο κινητήρας θα πάθετε υπαρξιακό.
Απλά ο μόνος τρόπος να δουλεύει ένας κινητήρας στις στροφές που βλέπουμε σήμερα για να δίνει τέτοια άλογα που έχουμε σήμερα -χωρίς τρελά κυβικά- είναι η υδρόψυξη, η οποία χάρη στους σχιστομάτηδες φίλους μας έγινε και αξιόπιστη. 
Ασε μας ρε Βαγγέλα με τα τρομοκρατικά σου .
"Αν έχετε δει πως γίνεται υδρόψυκτο που τρύπησε τσιμούχα και πήρε τα νερά του ο κινητήρας θα πάθετε υπαρξιακό." :o :o πω πωωωω.......
Σιγά μη τα φτιάξουμε με πετάλια πάλι.
Ολος ο κόσμος πιά με υδρόψυξη κουνάει εσύ θυμήθηκες τις φλάτζες του μπαρμπα γεράσμου που κάηκαν στο ανέβασμα στο Δομοκό.
"Τούφα το ντουμάνι "  :smoke:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Airhead στις Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 23:04:13 μμ
Ωχ πάλι σε "ευαίσθητη χορδή" χτύπησα; Βρε αγόρι μου άμα δε σου βγαίνουν τα φράγκα για GS να κάνουμε έρανο, μη μένεις με το σαράκι. Σε έχει φάει αυτό το πράμα μέχρι μέσα... κρίμα νέος άνθρωπος τέτοιο νταλκά  :2hysterical

Πάντως ρε 'συ άμα δε το αντέχεις μην μπαίνεις σε αυτά τα θρεντ και χαλιέσαι έτσι. Αμα βλέπεις και γράφει gs απ' όξω σφύρα αδιάφορα :2hysterical:


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: louros στις Σάββατο 21 Μάιος 2011, 14:53:30 μμ
Ωχ πάλι σε "ευαίσθητη χορδή" χτύπησα; Βρε αγόρι μου άμα δε σου βγαίνουν τα φράγκα για GS να κάνουμε έρανο,

 :goofy: ...μ έδωσες στεγνά πάλι ... άιντε ξεκίνα να μαζεύεις και γω στο τζάμπα καλό΄μ εννοια σου και jawa θα ξανασμαζέψω. ;)

Ενα αρθράκι γιά τα πλεονεχτήμαστα του boxer (προς θεού δεν εννοώ το σώβρακο  :eusa_naughty: , γιά τι μέχεις ?) και της αεροελαιολαδοψύχτσης θα κόλλαγε , κάν τον κόπο.
Αμα έχεις και κανένα με vitam ακόμα καλύτερα , άς τους άλλους να γυρνάν με τα παραφλούδια .(είναι και πράσινα παναθεμάτα .) :glasses9:

Αλλά πάλι αυτό "Αν έχετε δει πως γίνεται υδρόψυκτο που τρύπησε τσιμούχα και πήρε τα νερά του ο κινητήρας θα πάθετε υπαρξιακό." δε θα το ξεπεράσω ποτές νομίζω , μα ποτέ , τι τόθελες και τόγραψες ,θα με κυνηγά μιά ζωή.
Ευτυχώς που δεν μιλάμε γι αλυσίδες , " άμα δείτε αλυσίδα κομμένη ....." εκεί να δεις πράμα φοβερό , αιματοχυσία.


τι λέγαμε δω ?  :offtopic:

σιγά το πράμα δηλ.




Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Airhead στις Κυριακή 22 Μάιος 2011, 00:57:58 πμ
Λέγαμε ότι πουλάς κάνα 4άρι το Βαραδέρνω (του κερατά) βάζεις και κάνα 3άρι και παίρνεις ένα 1200 gs να ησυχάσεις και εσύ και εμείς!  :2hysterical: Αλλιώς έτσι θα σε πάει, θα διαβάζεις για boxer και θα μας τη λες ακόμα και για τα ορθογραφικά, την κατάχρηση των κομάτων και τη  σωστή χρήση της άνω τελείας.  :2hysterical:

Και εμένα δε με μέλει αλλά κρίμα...
Πολλά τα λεφτά θα μου πεις μες την κρίση...
Αλλά κρίμα τέτοιο απωθημένο...
we are not getting any younger you know...


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: γκ στις Δευτέρα 23 Μάιος 2011, 11:47:55 πμ
Αμάν βρε οπαδοί! εεεΕΕE ΟΠΑΔΟΙ!!
Καθώς και Transalp 98

και απο πότε η τιμή είναι ανάλογη της τεχνολογικής αρτιότητας δηλαδη;
καπου τα εχεις μπερδέψει... απο τα 130.000 της Porshe, τα περισσότερα τα κοστίζει το σηματάκι στο καπό....
αντίθετα, στο 370Ζ που λες, το σηματάκι ειναι ίδι με το δικο μου αυτοκίνητο, 2-3 ευρώ κάνει....

 Δεν είπαμε και έτσι.
 Δεν διαβάζετε την υπογραφή του Παύλου_Α; Η καλύτερη και πιό αντιοπαδική υπαγραφή, μακράν.

Που λέτε όταν η Harley αποφάσισε να βγάλει και ένα μοτέρ με λογικό συνδιασμό κατανάλωσης, ισχύος και ρύπων, στην Porsche απευθύνθηκε. Το V Rod είναι σχεδίασης Porsche.
Ομοίως το διαμάντι Duratech V6 των 3 λίτρων της Ford ( μας είναι σχετικά άγνωστο γιατί στην Ελλάδα δεν πούλησαν τα τρίλιτρα Maverick και Mondeo ) είναι Πορσικής σχεδίασης. Φοριέται από πολλά Ford και Lincoln στην Αμερική σε Jaguar στην Αγγλία και επί 2 είναι ο V 12 της Aston Martin!!!
Η Ford ούτως ή άλλως μισθοδοτεί ένα στρατό μηχανολόγων. Γιατί να απευθυνθεί σε... ξένο;


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: XLGeorge στις Δευτέρα 23 Μάιος 2011, 18:05:07 μμ
Το πράγμα φαίνεται και στην Boxter, στην οποία ο κινητήρας βρίσκεται στη σωστή θέση, δηλαδή πίσω από τον οδηγό μπροστά από τους τροχούς.
 Η λαμπρή αυτή σχεδίαση δεν αφήνεται να ξεδιπλώσει τις αρετές της, γιατί η Boxter είναι η μικρή της γκάμας και δεν επιτρέπεται να περάσει τον θρύλο, αφού είναι και κατά πολύ φθηνότερη της 911. Έτσι συγκρατήται η Boxter, με αποτέλεσμα να της ρίχνουν οι ίσης αξίας BMW ....λίγο, όχι πολύ.

Μια διορθωση: δεν ειναι η Boxter αυτη που θα εδειχνε τον ...πισινο της στην "κακοσχεδιασμενη αλλά ξεχωριστη" 911 αλλα η Cayman για την οποια ειναι πια κοινα αποδεκτο οτι ειναι το πιο καλοστημενο αυτοκινητο για γενικη χρηση (διαβαζε που δεν σπαει τη σπονδυλικη στηλη σε δρομο με σαμαρακια). Αν ειχε τον ιδιο κινητηρα με την 911, η τελευταια δεν θα εβλεπε καν απο που ειχε παει... Εκανα προπερσι test drive σε μια και εκανα ωρα να συνελθω  :o ;D ;D  Για τους κοινους θνητους, ενα Audi S3, ενα Golf R ή ακομη και GTI ειναι αρκετο για να ριχνει κανεις στις Boxter και στα BMW, σε στροφιλικια παντα  ;)


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: KostasC στις Δευτέρα 08 Αύγουστος 2011, 14:58:13 μμ
Την Παρασκευή στην έξοδο απο την Αθήνα με προορισμό τα νότια, ένα στην Αττική οδό με εργαλεία κλπ , σε φάση επισκευής-αναζήτησης
και ένα που με που πέρασε σφαιράτο... αλλά στη συνέχεια παρέδωσε πνεύμα βήχοντας (το άκουσα-είδα στα δεξιά μου, αφού έμεινε μπροστά μου).
Μιλάμε για GS1200 Adv , με συνετούς αν κρίνω απο την ενδυμασία τους αναβάτες, που ταξίδευαν για διακοπές.

Τι να πω... τι να πω !

 


Τίτλος: Απ: BMW Special Edition R1200GS
Αποστολή από: Aerios στις Δευτέρα 08 Αύγουστος 2011, 15:10:57 μμ
Μήπως γύριζαν καμία διαφήμηση για τεχνική υποστήριξη ;D