Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => Άλλες Μηχανές => Μήνυμα ξεκίνησε από: xplast στις Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 22:26:14 μμ



Τίτλος: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: xplast στις Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 22:26:14 μμ
Μιχαήλ Πάγκαλε, αυτές είναι για σένα!

(http://sd6ufw.blu.livefilestore.com/y1pWo6VtRx8u7QHcIPNfHX5QRDRywNPl5Kcudcet08uqlxt2UKPqn4vb6Rd8M6HJzveN-fI7wJT5ooFYgxHGCCOSg)</img>

(http://sd6ufw.blu.livefilestore.com/y1pWo6VtRx8u7R8Y1DCH4SlOBPMlVQVEYe04RY6Vs3pKK0Pt8m058EoKIVsMfjPXRcTw2MO2TU-wVWpvf5M9FrHEA)</img>

(http://sd6ufw.blu.livefilestore.com/y1pWo6VtRx8u7QEXeu5O1bTyvJ5ZVoL6Z10Ys08-Gjsb3zqttQ73BPlVQ-ONNw_cIxbUsYDvbJV_sGnM1Oey06zUw)</img>

(http://sd6ufw.blu.livefilestore.com/y1pWo6VtRx8u7Q8WrNGG0h5HnVPV8LdpiXXyG-FL0pgqgIzEMGgJc8jbWpD8KAxsV-5vzL70FSghXogdYMG9gSoPA)</img>

(http://sd6ufw.blu.livefilestore.com/y1pWo6VtRx8u7Q29GZZzOjqMMouWfdr9pzPZQmEgXpquPukp19q02YWgOCMys73e-7QuLNuizFeMI7uTvNpjFlLPA)</img>


Τίτλος: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Chris_de_Ze στις Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:28:47 μμ
Αριστούργημα!
Ο τύπος την έχει άριστα συντηρημένη!


Τίτλος: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: DRAKE RAMORE στις Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:36:35 μμ
Τι άριστα?
Θαρεις δεν την καβάλησε να πάει εκεί!
Νομίζεις οτι του την κουβάλησαν απο το μουσείο και την τοποθέτησαν για φωτογραφία!

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Τίτλος: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Chris_de_Ze στις Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 00:08:39 πμ
Μερακλής ο άνθρωπος!


Τίτλος: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 00:21:21 πμ
Μερακλής ο άνθρωπος!
Μιχαήλ Πάγκαλε, αυτές είναι για σένα!

(http://sd6ufw.blu.livefilestore.com/y1pWo6VtRx8u7QHcIPNfHX5QRDRywNPl5Kcudcet08uqlxt2UKPqn4vb6Rd8M6HJzveN-fI7wJT5ooFYgxHGCCOSg)</img>




Μοντέλο 1981-1982

350cc    34 άλογα έτσι……


μια ιστορία αληθινή………


πολύ όμορφη....... και αρκετά μπροστά για την εποχή της


Τίτλος: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Chris_de_Ze στις Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 00:28:21 πμ
Μέχρι και CBS φρένα είχε! Η δε καύση του μίγματος γινόταν μέσα σε κοιλότητα του πιστονιού αντί στην κεφαλή! Τεχνολογία μπροστά για την εποχή του!

Ας μεταφέρουμε αυτά τα τελευταία posts στο Άλλες Μηχανές!
Αξίζει οπωσδήποτε της "κυρίας" μια ξεχωριστή ενότητα.


Τίτλος: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 00:35:37 πμ
Αυτό θα σου έλεγα Χρήστο, τα φρένα της και μόνο αποδεικνύουν του λόγου το αληθές,


και πράγματι,  Άξιζε να ανοίξουμε ένα θέμα , για τις μηχανές που γράψανε ιστορία….


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: M. I. Pagalos στις Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 17:14:33 μμ
  Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Αυτό είναι το V-35 Imola (350 κ.ε). Εγώ έχω το μεγάλο αδελφάκι to V-50 Monza (500 κ.ε). Είναι ίδιο με μεγαλύτερο κινητήρα το monza. Και υπάρχει ακόμα το ακόμα μεγαλύτερο, το ξακουστό Le Mans (800 κ.ε).

  Όπως είπε ο Χρήστος, πολύ μπροστά για την εποχή τους. Απίστευτο ζύγισμα (λόγω του κινητήρα), μετάδοση με άξονα, άνεση στο ταξίδι και παροιμιώδη φρένα, τα γνωστά ιντεγκράλε. Πατώντας το πίσω, διένειμε την πίεση και έπιανε 30% πίσω και 70% μπροστά (ο ένας από τους δύο μπροστινούς δίσκους). Πατώντας το μπροστινό, έπιανε και ο δεύτερος μπροστινός δίσκος. Δεν μπλόκαρε με τίποτα, ενώ σταματούσε σε ελάχιστη απόσταση και χωρίς γλιστρήματα ή ασάφειες δεξιά-αριστερά. Μιλάμε για τρένο. Φανταστείτε, ότι το σημερινό CBS της χόντα είναι απλώς η εξέλιξη αυτού.
  Γεννήτρια ικανή να τροφοδοτήσει λεωφορείο, μπαταρία και μίζα αυτοκινήτου (Fiat 127) και χώροι να ξαπλώσεις επάνω. Ε, ρε τι μου θύμισες τώρα!!! Μπράβο, μπράβο!



ΥΓ: Μου βάζει φιτίλια ο μηχανικός μου να το στήσουμε ξανά.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 19:39:11 μμ
  Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Αυτό είναι το V-35 Imola (350 κ.ε). Εγώ έχω το μεγάλο αδελφάκι to V-50 Monza (500 κ.ε). Είναι ίδιο με μεγαλύτερο κινητήρα το monza. Και υπάρχει ακόμα το ακόμα μεγαλύτερο, το ξακουστό Le Mans (800 κ.ε).


To Le mans  αν δεν κάνω λάθος βγήκε στην παραγωγή στα 850cc και όχι στα 800cc με 75ps  και στα 1000cc με 82ps το 1986.

 Σου στέλνω και την elite της Moto Guzzi 850 T5 Racing / Le Mans

(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/36f5_271.jpg)

(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/35b9_271.jpg)



Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: M. I. Pagalos στις Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 20:57:17 μμ
  Ναι, 850. Εκ παραδρομής γράφτηκε 800.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Trans-wagon στις Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 20:12:20 μμ
(http://cmac.smugmug.com/photos/891-L-1.jpg)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Πέμπτη 12 Νοέμβριος 2009, 10:02:21 πμ
Και πού να δήτε το μονοκύλινδρο από την άλλη πλευρά με το εξωτερικό βολάν να γυρίζει δίπλα στο πόδι. Όσο αφορά το V 35 σωστά τα περι κούκλας, φρένων και ζυγίσματος, αλλά η συγκεκριμένη σειρά των Guzzi από V35 έως V65 ήταν τα πιό άχρηστα που έβγαλε ποτέ το εργοστάσιο και ήταν η αιτία που έκλεισε. Η αντίστροφα ήταν τόσο χάλια οικονομικά και οργανωτικά το εργοστάσιο που μόνο τέτοιες πατάτες κατάφερε να βγάλει. Μακρυά από τη συγκεκριμένη σειρά.   


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: xplast στις Πέμπτη 12 Νοέμβριος 2009, 10:15:55 πμ
Aπό το καλοκαίρι, Ιταλός που το συγκεκριμένο το είχε για ταξίδια, μιας και το άλλο, το "συλλεκτικό", το είχε αφήσει σπίτι μαζί με τα υπόλοιπα! Κούκλα το είχε......... Φτου να μην του το ματιάσω..........

(http://public.blu.livefilestore.com/y1pxZ8LhI_70uoCJXr7_xmi7LYJ3pqmEkSfI02hug4_UL2xvWfHmzEwjoUVng_il5Pjl7denaEcv8Q7EE5HZK3YcA/IMGP5374.JPG)

(http://public.blu.livefilestore.com/y1p6RZPflqdvRohxNGJm3KPq9KOjZBDHw4XICF2cDehN8KzmmewWDKnlwhl4OBdKVmadzZYQgIya1B69DjGRT8MvQ/IMGP5375.JPG)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Airhead στις Πέμπτη 24 Δεκέμβριος 2009, 14:46:31 μμ
Και πού να δήτε το μονοκύλινδρο από την άλλη πλευρά με το εξωτερικό βολάν να γυρίζει δίπλα στο πόδι. Όσο αφορά το V 35 σωστά τα περι κούκλας, φρένων και ζυγίσματος, αλλά η συγκεκριμένη σειρά των Guzzi από V35 έως V65 ήταν τα πιό άχρηστα που έβγαλε ποτέ το εργοστάσιο και ήταν η αιτία που έκλεισε. Η αντίστροφα ήταν τόσο χάλια οικονομικά και οργανωτικά το εργοστάσιο που μόνο τέτοιες πατάτες κατάφερε να βγάλει. Μακρυά από τη συγκεκριμένη σειρά.   

Όντως 3 συνάδεφοι είχαν κατά καιρούς αγοράσει Imola "ευκαιρείες". Μιλάμε ξεβαφτιστήκανε οι άνθρωποι με τα μπρδλα. Σαν ιδέες και σχεδίαση σούπερ, αλλά δουλεύανε με το ρωμαικό εορτολόγιο και είχε πολλές αργίες μορ' αδερφάκι μου. Ηταν και χαμηλά το τιμόνι σακατευτήκανε στο σμπρώξιμο και τελικά καταλήξανε σε γιαπωνέζικα.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 18:43:44 μμ
(http://i586.photobucket.com/albums/ss301/ikamenakis/c%2092/P6092531.jpg)
HONDA C92
Το Benly από 6/6/10 ξανά στους δρόμους.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: konkost στις Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 06:27:17 πμ
(http://i586.photobucket.com/albums/ss301/ikamenakis/c%2092/P6092531.jpg)
HONDA C92
Το Benly από 6/6/10 ξανά στους δρόμους.
Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Nikos Paxinos στις Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 07:43:29 πμ
Επειδή είχα μπλέξει με ένα Guzzi Breva 750 και δεν θέλω ούτε να το θυμάμαι  :2hysterical: όποιος έχει ονειρώξεις σχετικά με τις κατασκευές του Mandello Del Lario, μπορώ να βάλω ένα ταξίδι που είχα κάνει πέρυσι τον Οκτώβριο στο μουσείο της Guzzi...με το Honda βέβαια  ;D ...


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Nikos Paxinos στις Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 08:03:08 πμ
 ;D


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Tassos (Chios) στις Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 08:50:18 πμ
Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?

Του γκ φυσικά :)

Χτες το είδα από κοντά και σε πλήρη λειτουργία. Ομορφαίνει τους δρόμους μας σου λέω  :goofy: :goofy: :goofy:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 09:54:43 πμ
(http://i586.photobucket.com/albums/ss301/ikamenakis/c%2092/001.jpg)
Η πρώτη νόμιμη βόλτα τη περασμένη Κυριακή. Τις πινακίδες όπως βλέπετε - δεν είναι πρόσθετα αυτοκόλλητα, τα σήματα των λεσχών - τις δίνουν οι λέσχες, βάσει του νόμου που αναφαίρεται δεξιά στην πινακίδα. Η διαδικασία δεν αργεί, αλλά έκανα την αίτηση μέσα στο καλοκαίρι και οι λέσχες έχουν κι΄ αυτές τις διακοπές τους. Λίγα μαζέματα θέλει για να είναι όπως βγήκε το 63 από το εργοστάσιο!


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 09:56:55 πμ
Α ναι και με την πολεμική σημαία της Ιαπωνίας :2hysterical: Και με δυο σιλανσιέ, όπως το Varadero :2hysterical:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: tranten στις Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 10:06:01 πμ
(http://i586.photobucket.com/albums/ss301/ikamenakis/c%2092/001.jpg)
Η πρώτη νόμιμη βόλτα τη περασμένη Κυριακή. Τις πινακίδες όπως βλέπετε - δεν είναι πρόσθετα αυτοκόλλητα, τα σήματα των λεσχών - τις δίνουν οι λέσχες, βάσει του νόμου που αναφαίρεται δεξιά στην πινακίδα. Η διαδικασία δεν αργεί, αλλά έκανα την αίτηση μέσα στο καλοκαίρι και οι λέσχες έχουν κι΄ αυτές τις διακοπές τους. Λίγα μαζέματα θέλει για να είναι όπως βγήκε το 63 από το εργοστάσιο!

Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?
:o :o :2bowing:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: tranten στις Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 10:15:55 πμ
κ μιας κ ζωντανεψε το θεματακι ας ριξουμε δυο ιδια τεμαχια που ειχα συναντησει εξω
το πρωτο ηταν στην Σιενα το 2008
(http://p1.bikepics.com/pics/2008/08/14/bikepics-1384858-full.jpg)
κ το δευτερο στην Megeve φετος
(http://p1.bikepics.com/pics/2010/07/16/bikepics-2020150-full.jpg)
απιστευτα συντηρημενα,ακρως εντυπωσιακα...!!


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 11:24:50 πμ
Πανέμορφες και οι δύο και πολύ προσεγμένες..........


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 11:38:54 πμ
τρίκυκλο απο Amsterdam, ιστορικό όσο και το καφέ του...  :2hysterical:

(http://v7.cache5.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/2958706.jpg?redirect_counter=1)



Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 11:42:43 πμ
HISTORICAL 1942 BSA WM20 WW2 TOBRUK TUNISIA, κυκλοφορεί Αμαλιάδα

(http://v3.cache5.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/52597257.jpg?redirect_counter=1)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: xamogelo στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 11:43:42 πμ
BSA WM20 WW2 TOBRUK TUNISIA, κυκλοφορεί Αμαλιάδα

(http://v3.cache5.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/52597257.jpg?redirect_counter=1)


 :o :o :o :o :o

Τί είπες, τώρα!!!

Το εργαλείο "τα σπάει"!!!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 11:49:17 πμ
κυκλοφορούν αρκετες στην περιοχή, θα τις φωτογραφίσω. απλά τώρα είδα το θέμα με τις ιστορικές μηχανές...
είμαι σχετικά νέος στν παρέα..


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: παλτακης στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 11:56:52 πμ
(http://i276.photobucket.com/albums/kk11/palafoutas/DSC00017.jpg)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: παλτακης στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 11:57:18 πμ
(http://i276.photobucket.com/albums/kk11/palafoutas/DSC00018.jpg)



Το 1942 η Harley-Davidson WLA ήταν πολύτιμη
μεταφορά των Αμερικανών στρατιωτών στο Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 12:28:30 μμ
Αλέξανδρε φοβερή φωτό, αν θέλεις και βρεις μπορείς να ανεβάσεις και άλλο υλικό προς χάριν οφθαλμόν................


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 13:56:17 μμ
Ωραίο το Μ20 της ερήμου, με τον παπά πάνω στο ρεζερβουάρ, αλλά το σύγχρονο αλταινέητορ αυτοκινήτου βγάζει μάτι.
Οι αμερικανοί επινόησαν το τζηπ για ελαφρό όχημα 4Χ4 και δεν στηρίχτηκαν τόσο στις μοτό.
Οι γερμανοί στηρίχτηκαν στις μοτοσυκλέτες με κίνηση και στο καλάθι 3Χ2 αφού δεν είχαν τετρακίνητο.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 17:37:17 μμ
Historical Harley-Davidson 42WLA 1943, Carentan Normandy

(http://static.panoramio.com/photos/original/52610202.jpg)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Δευτέρα 30 Μάιος 2011, 12:58:54 μμ
http://www.wdnorton.nl/normandy_2009.htm

http://www.theliberator.be/liberator6.htm

http://www.stuartbray.bsa.btinternet.co.uk/military.html


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2011, 12:05:44 μμ
κυκλοφορεί Αμαλιάδα μεριά..
RUSSIAN MOTORCYCLE URAL RETRO 750cc 2001 model

(http://static.panoramio.com/photos/original/59704135.jpg)

(http://static.panoramio.com/photos/original/59704168.jpg)

(http://static.panoramio.com/photos/original/59704184.jpg)



Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2011, 12:31:39 μμ
κυκλοφορεί Αμαλιάδα μεριά..
RUSSIAN MOTORCYCLE URAL RETRO 750cc 2001 model

(http://static.panoramio.com/photos/original/59704184.jpg)



Και τι δεν θα έδινα για να την οδηγήσω έστω μια ώρα....


Κούκλα την έχει...


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: nikolas76 στις Σάββατο 01 Οκτώβριος 2011, 07:23:16 πμ
Παιδια, καλο θα ηταν αυτες τις μοτοσυκλετες να τις αφηνεις μαμησιες (οσο μπορεις).Στην BSA  M20 ο τυπος εχει βαλει καγκελα, προβολεις, κουτια απο σφαιρες τα οποια δεν της ανηκουν και ενα δυναμο απο SCANIA! Μια μοτοσυκλετα τοσο ιστορικη σαν την M20 την εκανε τσιρκο με το δυναμο.Τετοιες moto δεν χρειαζονται σαβουρες για να αναδειχτουν! Παντως απο την αλλη χαιρομαι που δεν την πεταξε και την κυκλοφορει ο οδηγος της. Δεν  μου αρεσει να κατακρινω αλλα μιας και εχω εκτος της ΤΑ και μια MATCHLESS G3L του 1941 και την ανακατασκευασα πριν 3 χρονια γνωριζω πως matchless,bsa,trumph φορανε ακριβως το ιδιο μανιατο και εχουν επισεις πολλα κοινα ανταλλακτικα μεταξυ τους.Οποτε αν ψαχτεις λιγο εστω, στο διαδυκτιο βρισκεις.Θελει πολυ χρονο και μερακι οταν μπεις στη διαδικασια αναπαλαιωσης μιας μοτοσυκλετας και καλο ειναι αν σου λειπει καποιο ανταλλακτικο να κανεις υπομονη για να το βρεις αν δεν επισκευαζεται,παρα να κανεις πατεντες που βγαζουν ματι απο την καγκουρια! Sory για την γκρινια, αλλα δεν μπορω!!!!!!!!!!


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Δευτέρα 03 Οκτώβριος 2011, 10:53:17 πμ

Και τι δεν θα έδινα για να την οδηγήσω έστω μια ώρα....


Κούκλα την έχει...
[/quote]
απ' οτι ρώτησα τον κάτοχό της είναι μοντέλο 2001, σχετικά νέο, πώς να μην είναι κουκλί..?!


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Δευτέρα 03 Οκτώβριος 2011, 12:39:48 μμ
10 χρόνια είναι αυτά.......


Μπράβο του όμως...... :eusa_clap:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Κυριακή 20 Νοέμβριος 2011, 19:12:34 μμ
(http://static.panoramio.com/photos/original/62443857.jpg)

φιλαράκι απο Πύργο, HONDA CD 50cc, 1968

(ρωτάει αν γνωρίζετε, που θα βρεί κοντέρ με ατέρμονα και μπροστινό πιρούνι, γιατί τα αμορτισέρ έχουν κάτσει..)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Κυριακή 20 Νοέμβριος 2011, 19:16:56 μμ
(http://static.panoramio.com/photos/original/62443863.jpg)

έπεσε στα χέρια μου το εξής παπί HONDA 50cc, 1958, αξίζει να το επισκευάσω;

παραθέτω φωτο που βρήκα απο ανακατασκευή..

(http://static.panoramio.com/photos/original/62445047.jpg)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: lanos στις Κυριακή 20 Νοέμβριος 2011, 19:52:01 μμ
(http://static.panoramio.com/photos/original/62443863.jpg)

έπεσε στα χέρια μου το εξής παπί HONDA 50cc, 1958, αξίζει να το επισκευάσω;

παραθέτω φωτο που βρήκα απο ανακατασκευή..

(http://static.panoramio.com/photos/original/62445047.jpg)
     καλά πλακα κανεις,τι ερώτηση είναι αυτή???


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 11:37:51 πμ


έπεσε στα χέρια μου το εξής παπί HONDA 50cc, 1958, αξίζει να το επισκευάσω;

παραθέτω φωτο που βρήκα απο ανακατασκευή..



Αν είναι του 58 πρέπει να είναι C 100, αν δεν έχει αλλάξει κινητήρα, 50cc με μαντεμένια κεφαλή και τον εκεντροφόρο κάτω, με ωστήρια!!!!!! Βάλε πιό κοντινή φωτογραφία και βουρ για ανακατασκευή.
Ανταλλακτικά από cmsnl.com,αλλά τσιμπάει.
Το μονόγκαζο με τα πετάλια πρέπει να είναι PC 50.Έβγαινε και αυτό με μαντεμένια κεφαλή και ωστήρια, αλλά στη φωτογραφία είναι η μεταγενέστερη έκδοση με αλουμινένια κεφαλή και τον εκεντροφόρο πάνω!!!
Πολύ θα ήθελα Honda με ωστήρια και μαντεμένια κεφαλή!


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: konkost στις Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 12:27:24 μμ
Αν είναι του 58 πρέπει να είναι C 100, αν δεν έχει αλλάξει κινητήρα, 50cc με μαντεμένια κεφαλή και τον εκεντροφόρο κάτω, με ωστήρια!!!!!! Βάλε πιό κοντινή φωτογραφία και βουρ για ανακατασκευή.
Ανταλλακτικά από cmsnl.com,αλλά τσιμπάει.
Το μονόγκαζο με τα πετάλια πρέπει να είναι PC 50.Έβγαινε και αυτό με μαντεμένια κεφαλή και ωστήρια, αλλά στη φωτογραφία είναι η μεταγενέστερη έκδοση με αλουμινένια κεφαλή και τον εκεντροφόρο πάνω!!!
Πολύ θα ήθελα Honda με ωστήρια και μαντεμένια κεφαλή!
Μα ποιος εισαι? Η Δομη εισαι?  :2hysterical: :2hysterical:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: manolo στις Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 12:41:20 μμ
Αν είναι του 58 πρέπει να είναι C 100, αν δεν έχει αλλάξει κινητήρα, 50cc με μαντεμένια κεφαλή και τον εκεντροφόρο κάτω, με ωστήρια!!!!!! Βάλε πιό κοντινή φωτογραφία και βουρ για ανακατασκευή.
Ανταλλακτικά από cmsnl.com,αλλά τσιμπάει.
Το μονόγκαζο με τα πετάλια πρέπει να είναι PC 50.Έβγαινε και αυτό με μαντεμένια κεφαλή και ωστήρια, αλλά στη φωτογραφία είναι η μεταγενέστερη έκδοση με αλουμινένια κεφαλή και τον εκεντροφόρο πάνω!!!
Πολύ θα ήθελα Honda με ωστήρια και μαντεμένια κεφαλή!
Μπράβο!!!!!! :thumbright: :thumbright: :thumbright:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 12:21:06 μμ
Αν είναι του 58 πρέπει να είναι C 100, αν δεν έχει αλλάξει κινητήρα, 50cc με μαντεμένια κεφαλή και τον εκεντροφόρο κάτω, με ωστήρια!!!!!! Βάλε πιό κοντινή φωτογραφία και βουρ για ανακατασκευή.
Ανταλλακτικά από cmsnl.com,αλλά τσιμπάει.
Το μονόγκαζο με τα πετάλια πρέπει να είναι PC 50.Έβγαινε και αυτό με μαντεμένια κεφαλή και ωστήρια, αλλά στη φωτογραφία είναι η μεταγενέστερη έκδοση με αλουμινένια κεφαλή και τον εκεντροφόρο πάνω!!!
Πολύ θα ήθελα Honda με ωστήρια και μαντεμένια κεφαλή!
Το CD είναι 50άρι, η χρονολογία μαλλον είναι λάθος, κοκορεύτικε λίγο ο φίλος μου...
όσο για το PC 50, ρωτάω γιατί δεν έχω χαμπάρι πόσο περίπου θα πάει η ανακατασκευή...
ευχαριστώ για τα φώτα της γνώσης σου!


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 13:40:49 μμ
μάλλον πιο πολύ συμφέρει να αγοράσεις μία vintage μηχανή παρά να την αναπαλαιώσεις..

κοιτάξτε τι βρήκα..
εκατοντάδες παλιές μηχανές..
http://autos.mitula.com.ar/autos/pc-50-argentina
http://www.arcar.org/moto-bsa-bantam-125-29130
http://www.arodar.com.ar/siambretta-1960-106
http://www.arodar.com.ar/siambretta-siam-48-741
http://www.arodar.com.ar/siambretta-1960-582


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 14:11:38 μμ
Όλα τα λεφτά....


http://www.arodar.com.ar/siambretta-1960-582


Κουκλί είναι....  :eusa_clap:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Παρασκευή 25 Νοέμβριος 2011, 14:04:44 μμ
....μάλλον πιο πολύ συμφέρει να αγοράσεις μία vintage μηχανή παρά να την αναπαλαιώσεις...


Ναι αλλά να φέρεις ένα μοτοποδήλατο από Αργεντινή, θα είναι κάπως ακριβό.
Τώρα με την κρίση και στην Ελλάδα οι τιμές είναι πολύ χαμηλά, ξεπουλιούνται συλλογές ολόκληρες, αρκεί να έχεις υπομονή....


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Τρίτη 29 Νοέμβριος 2011, 13:41:17 μμ
υπομονή έχουμε, λεφτά δεν έχουμε...
γι'αυτό χαζεύουμε άλλωστε και στο ιντερνετ...

http://www.arodar.com.ar/royal-enfield-1948-1425
http://www.arodar.com.ar/royal-enfield-1947-422


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: DAKARMAN στις Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:44:53 μμ
Δε μου φαινονται και φθηνες οι Αργεντινες.
Ειδα ενα κουφαρι vespa 50cc, 800€.


Τίτλος: Τα σκισμένα καλτσόν ταιριάζουν στα καφέ ρέησερ
Αποστολή από: γκ στις Σάββατο 07 Ιανουάριος 2012, 00:44:18 πμ

Τα σκισμένα καλτσόν ταιριάζουν στα καφέ ρέησερ! Εν αντιθέσει με Τρανσάλπ, Στρόμ, Βάρα, GS κλπ.

(http://i586.photobucket.com/albums/ss301/ikamenakis/CB350/TAIN.jpg)

Από την ταινία Το κορίτσι με το τατουάζ του δράκου.

Και ναι είναι μιά CB 350 δικύλινδρη. Θυμάμαι την αντίδραση του ειδικού τύπου όταν βγήκε η τετρακύλινδρη. Μάταια βέβαια, γιατί ο κύβος είχε ριχτεί υπέρ των τετρακύλινδρων. Σήμερα πάντως κυκλοφορούν άπειρες δικύλινδρες (στο εξωτερικό) και υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά ενώ η τετρακύλινδρη αγνοήται. Ένας τέτοιος εργάτης παρκάρει πιό κάτω από το σπίτι μου, αγνοώντας τι θα πει γκαράζ, ρηστόρινγκ και κλασικές πινακίδες. Δεν παίρνει την δευτέρα, αλλά 40+ χρόνια στο δρόμο είναι αυτά.
Η δικύλινδρη 350 έβγαινε σε τρις εκδόσεις: CB δρόμου,  CL σκράμπλερ και SL αυτό που λέμε σήμερα on off.
Να χαιρετήσω με την ευκαιρία τη μόδα των τσόπερ που εγκαταλείπεται. Οι μικροκατασκευαστές στρέφονται στα καφέ ρέησερ, τα μπόμπερ και τα road track.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Κυριακή 08 Απρίλιος 2012, 10:48:05 πμ
BSA 1939 500cc, κυκλοφορεί Αμαλιάδα

(http://static.panoramio.com/photos/original/69861391.jpg)

(http://v8.cache8.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/69861419.jpg?redirect_counter=2)

(http://v1.cache7.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/69861408.jpg?redirect_counter=2)

η BSA 1939 μαζί με την URAL 2001, που έχω παραθέσει παλαιότερα

(http://v7.cache7.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/69861438.jpg?redirect_counter=2)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Παύλος στις Κυριακή 08 Απρίλιος 2012, 10:56:14 πμ
Κούκλες και οι δύο, μπράβο στους κατόχους τους :eusa_clap:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Δευτέρα 03 Σεπτέμβριος 2012, 14:11:34 μμ
 Πρίν 3 χρόνια άν θυμάμε καλά (ωραία χρόνια, υπήρχε ρευστό και πηγαίναμε και καμιά βόλτα) πήγαμε με κάτι φίλους σε μια ταβέρνα στην περιοχή της Αναβύσου. Πέσαμε πάνω σε μια μάζωξη κατόχων τέτοιου είδους μοτοσυκλετών. Τρελάθηκα. Για καλή μου τύχη είχα μαζί την φωτογραφική μου μηχανή κι ο νοών νοείτω. Θα προσπαθήσω ν' ανεβάσω μερικές φωτογραφίες.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 16:44:56 μμ
Πρίν 3 χρόνια άν θυμάμε καλά (ωραία χρόνια, υπήρχε ρευστό και πηγαίναμε και καμιά βόλτα) πήγαμε με κάτι φίλους σε μια ταβέρνα στην περιοχή της Αναβύσου. Πέσαμε πάνω σε μια μάζωξη κατόχων τέτοιου είδους μοτοσυκλετών. Τρελάθηκα. Για καλή μου τύχη είχα μαζί την φωτογραφική μου μηχανή κι ο νοών νοείτω. Θα προσπαθήσω ν' ανεβάσω μερικές φωτογραφίες.
όλες όχι μερικές...  :)
πιό πάνω έχω ανεβάσει απο Νορμανδία, δυο Harley's απο Carentan,
(ειχα την τύχη να πάω πριν κάποια χρόνια
το 3ήμερο 3-6 ιουνίου, που γιορτάζουν την D-day, οπου κυκλοφορούν 80000! ατομα ντυμένα
με στολές 2ου παγκοσμίου, και τα ΡΕΟ, καναδέζες και whilys κυκλοφορούν στους δρόμους)..
κατόπιν επισκέψεως στο Point du Hoc, βλέπω αραγμένες στο parking καμια 10ριά μηχανές BSA και Harley, πλήρη εξοπλισμό
με καλάθια συνοδηγού, πτυοσκάπανα, φαρμακεία, m1 κτλ...
 :-[ έλα που η μπαταρία της φωτογραφικής τελείωσε και τράβαγα τα μαλιά μου...!




Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 17:04:30 μμ
μια R 12 μάλλον του '39, κυκλοφορεί Πάργα

http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=1&with_photo_id=81493862&order=date_desc&user=133075 (http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=1&with_photo_id=81493862&order=date_desc&user=133075)

http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=0&with_photo_id=81493888&order=date_desc&user=133075 (http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=0&with_photo_id=81493888&order=date_desc&user=133075)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 18:20:53 μμ
πρόσφατες απο Ρουμανία...

Мотоцикл ИЖ Планета 1963,350cc

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=7&with_photo_id=81496140&order=date_desc&user=133075)

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=8&with_photo_id=81496123&order=date_desc&user=133075)

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=6&with_photo_id=81496159&order=date_desc&user=133075)

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=5&with_photo_id=81496179&order=date_desc&user=133075)

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=4&with_photo_id=81496193&order=date_desc&user=133075)

Mobra Hoinar, Romanian industries, 1976 50cc

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=3&with_photo_id=81496217&order=date_desc&user=133075)

piaggio με διαφορετικές ζάντες κ κολωφτιαγμένη εξάτμιση...

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=2&with_photo_id=81496236&order=date_desc&user=133075)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Βαγγέλης στις Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 18:22:32 μμ
πρόσφατες απο Ρουμανία...

Мотоцикл ИЖ Планета 1963,350cc

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=7&with_photo_id=81496140&order=date_desc&user=133075)

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=8&with_photo_id=81496123&order=date_desc&user=133075)

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=6&with_photo_id=81496159&order=date_desc&user=133075)

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=5&with_photo_id=81496179&order=date_desc&user=133075)

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=4&with_photo_id=81496193&order=date_desc&user=133075)

Mobra Hoinar, Romanian industries, 1976 50cc

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=3&with_photo_id=81496217&order=date_desc&user=133075)

piaggio με διαφορετικές ζάντες κ κολωφτιαγμένη εξάτμιση...

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=2&with_photo_id=81496236&order=date_desc&user=133075)

Ξανα προσπάθησε Φίλε, κάτι δεν κάνεις καλά και δεν φαίνεται καμιά εικόνα


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 18:24:13 μμ
Vespa 1968 50cc, ανακατασκευή ολική, κυκλοφορεί Αμαλιάδα

(http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=0&with_photo_id=81496259&order=date_desc&user=133075)

(http://panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=1&with_photo_id=81496249&order=date_desc&user=133075)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: artorios στις Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 18:26:11 μμ
Ξανα προσπάθησε Φίλε, κάτι δεν κάνεις καλά και δεν φαίνεται καμιά εικόνα

εχω ανεβάσει κ πιο παλια με επιτυχία...
σήμερα δεν τις ανεβάζει...
3 ωρες προσπαθώ..
κανε πανω στιν καυε μια δεξι κλικ κ ανοιγμα φοτο...


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 20:33:02 μμ
Προσπαθώ ν' ανεβάσω φωτογραφίες αλλά πάπαλα. Κάθε προσπάθεια πήγε στον βρόντο. Ίσως να μην καταλαβαίνω κάτι. Ίσως να κόλησε και να μην στροφάρει η γκλάβα μου. Δεν ξέρω !!! Θα ρωτήσω. Πώς στην ευχή ανεβαίνουν;;;;


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Goikoetxea στις Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 20:38:39 μμ
Μια καλή πρόταση είναι το ΤΙΗ.
Αν τις έχεις στον υπολογιστή σου πήγαινε εδώ: http://www.turboimagehost.com/ πάτα browse, ανέβασέ τις, πάρε με copy-paste τον κώδικα που θα σου βγάλει και πόσταρέ τον εδώ.

Αν δεν τις έχεις στον υπολογιστή σου αλλά έχεις το λινκ της φωτό, πάρε το λινκ και πήγαινε εδώ: http://www.turboimagehost.com/ ρίξε το λινκ μέσα στο κουτάκι, ανέβασέ τις και πόσταρέ τις εδώ.

Απλά να ξέρεις θα είναι σε μικρογραφία, θα πρέπει δηλαδή να πατήσεις πάνω τους για την δεις ολόκληρη (αλλά κι ασυμπίεστη, σ' αντίθεση με άλλα site).


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: MAKIS ABOROS στις Παρασκευή 30 Νοέμβριος 2012, 15:02:09 μμ
Παιδιά πιός ξέρει που θα απευθηνθώ για να βγάλω μια μοτοσικλέτα ιστορική και τι χρειάζετε;;;


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: ekos στις Παρασκευή 30 Νοέμβριος 2012, 15:26:05 μμ
Παιδιά πιός ξέρει που θα απευθηνθώ για να βγάλω μια μοτοσικλέτα ιστορική και τι χρειάζετε;;;


Ελληνικη Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέτας

http://www.classicbike.gr/content/el/main-el.html


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Σάββατο 01 Δεκέμβριος 2012, 00:31:20 πμ
 Δείτε κι αυτές
http://www.turboimagehost.com/p/14131687/DSC01348a.jpg.html

[img=http://s4d3.turboimagehost.com/t1/14131911_DSC01263.JPG]http:// (http://www.turboimagehost.com/p/14131911/DSC01263.JPG.html)

Δεν ήθελε ν' ανεβάσει άλλες. Πάντως δεν μπόρεσα να εμφανίσω φωτογραφίες.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 17:44:57 μμ
(http://img407.imageshack.us/img407/8099/dsc01402mj.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/407/dsc01402mj.jpg/)
(http://img6.imageshack.us/img6/2185/dsc01282mt.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/6/dsc01282mt.jpg/)
(http://img33.imageshack.us/img33/3001/dsc01290mc.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/33/dsc01290mc.jpg/)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Stoneman στις Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 19:12:09 μμ
(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/3096802_3_b_zpscc5879ce.jpg)

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/3096802_5_b_zps005f7ad9.jpg)

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/3096802_8_b_zps3bcb54c3.jpg)

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/3096802_9_b_zps1a0feec4.jpg)


(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/3096802_f_b_zps90870ff5.jpg)

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/3096802_d_b_zps70cd2218.jpg)

GarelliFlexi501980

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/GarelliFlexi501980_zps54c150ab.jpg)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Stoneman στις Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 19:21:03 μμ
(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/3096802_b_b_zpsf4b7d5b6.jpg)

Hondapc50 1967

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/Hondapc501967_zps7e95b7b1.jpg)

Kreidler1960

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/Kreidler1960_zps1ff7e18c.jpg)

Sachs 55

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/Sachs55_zpsbbf9579b.jpg)


solex 1966

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/Solexsolex1966_zps2b3941e0.jpg)

YAMAHAQT-50cc1984   με αξονα?

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/YAMAHAQT-50cc1984_zpseaf34723.jpg)

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/YAMAHAQT-50cc1984x_zpsb8248268.jpg)

Zundapp1968

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/Zundapp1968_zps8b25b656.jpg)

Zundapp ks125 1972

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/Zundappks1251972_zpsd6ac6252.jpg)

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Old%20Bikes/Zundappks1251972b_zps2d99b128.jpg)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 21:52:15 μμ
(http://img211.imageshack.us/img211/20/dsc01267m.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/211/dsc01267m.jpg/)
(http://img40.imageshack.us/img40/1927/dsc01270mb.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/40/dsc01270mb.jpg/)
(http://img838.imageshack.us/img838/237/dsc01271m.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/838/dsc01271m.jpg/)
(http://img29.imageshack.us/img29/8307/dsc01366m.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/29/dsc01366m.jpg/)
(http://img191.imageshack.us/img191/4783/dsc01318mw.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/191/dsc01318mw.jpg/)

Όλες είναι φωτογραφημένες από εμένα. Τις έχω μειώσει πάρα πολύ γιατί δεν τις ανέβαζε.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 09:31:35 πμ
Γιάννη Καψιώτη, πού το βρήκες το DOHC?????
Νικόλα Stoneman, άσε τις φωτογραφίες και τα ρημαδοκαρμπυρατέρ και φτιάξε το ιταλικό πενηντάρι!
Έχουν και τα μικρά την πλάκα τους.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: KostasC στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 10:31:36 πμ
μια R 12 μάλλον του '39, κυκλοφορεί Πάργα

http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=1&with_photo_id=81493862&order=date_desc&user=133075 (http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=1&with_photo_id=81493862&order=date_desc&user=133075)

http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=0&with_photo_id=81493888&order=date_desc&user=133075 (http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=0&with_photo_id=81493888&order=date_desc&user=133075)

Νομίζω οτι είναι R27 του 50κάτι
Το R12 ήταν δικύλινδρο πολεμικό


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: KostasC στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 10:51:04 πμ
την είχα δει πριν πολλά χρόνια και με έχει στοιχειώσει...

Brough Superior SS100.... οτι πιο όμορφο είχε βγει τότε.

(http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/1938-Brough-Superior-982cc-.jpg)

το SS100 (SuperSport100) είχε και τελική 210km/h... μιλάμε για τρελό μηχανάκι.
γι αυτό σκοτώθηκε και ο Λορενς της Αραβίας με ένα τέτοιο...

btw:

T. E. Lawrence (known as Lawrence of Arabia) bought one of the first SS100s in 1925 having previously owned three Brough SS80’s.[4] The crash that would end Lawrence's life came while riding another SS100, on a narrow road near his cottage near Wareham in 1935. The accident occurred because a dip in the road obstructed his view of two boys on bicycles. Swerving to avoid them, Lawrence lost control and was thrown over the handlebars.[10] He was not wearing a helmet and suffered serious head injuries that left him in a coma; he died after six days in hospital. One of the doctors attending him was the neurosurgeon, Hugh Cairns. He consequently began a long study of what he saw as the unnecessary loss of life by motorcycle dispatch riders through head injuries and his research led to the use of crash helmets by both military and civilian motorcyclists. As a consequence of treating Lawrence, Sir Hugh Cairns ultimately saved the lives of many motorcyclists.[11]

Lawrence's last SS100 (Registration GW 2275) was built in 1932 and was on loan to the National Motor Museum at Beaulieu, Hampshire.[12] It is currently on display at the Imperial War Museum in London.[13]


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: African Boy στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 11:48:23 πμ

T. E. Lawrence (known as Lawrence of Arabia) bought one of the first SS100s in 1925 having previously owned three Brough SS80’s.[4] The crash that would end Lawrence's life came while riding another SS100, on a narrow road near his cottage near Wareham in 1935. The accident occurred because a dip in the road obstructed his view of two boys on bicycles. Swerving to avoid them, Lawrence lost control and was thrown over the handlebars.[10] He was not wearing a helmet and suffered serious head injuries that left him in a coma; he died after six days in hospital. One of the doctors attending him was the neurosurgeon, Hugh Cairns. He consequently began a long study of what he saw as the unnecessary loss of life by motorcycle dispatch riders through head injuries and his research led to the use of crash helmets by both military and civilian motorcyclists. As a consequence of treating Lawrence, Sir Hugh Cairns ultimately saved the lives of many motorcyclists.[11]

Lawrence's last SS100 (Registration GW 2275) was built in 1932 and was on loan to the National Motor Museum at Beaulieu, Hampshire.[12] It is currently on display at the Imperial War Museum in London.[13]



Το τροχαίο αυτό ήταν και η αφορμή της υποχρεωτικής χρήσης του κράνους .....


Το Brough Superior SS100 πόσο θα κόστιζε σε € ; ;


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 12:44:35 μμ

Το Brough Superior SS100 πόσο θα κόστιζε σε € ; ;

Πάρα πολλά γιατί υπάρχουν ελάχιστες. Του Λώρενς πουλήθηκε πιό πολλά από όλα τα καταραμένα οχήματα.

Νομίζω οτι είναι R27 του 50κάτι
Το R12 ήταν δικύλινδρο πολεμικό


Γνώστης ο Κώστας.
Το R 12 ήταν προπολεμικό, μπόξερ, πλαγιοβάλβιδο. Η Ελλάδα αγόρασε R12 για την Αστυνομία το 36.
Είδες ο Μεταξάς;
Χρησιμοποιήθηκε και στον πόλεμο, αλλά συνήθως όταν λέμε πολεμικά εννοούμε τα ΒΜW και Ζούνταπ με κίνηση στο καλάθι.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 12:54:24 μμ
την είχα δει πριν πολλά χρόνια και με έχει στοιχειώσει...


Μόνο η Brough σε στοίχειωσε;
Το έργο γενικά;
Η κινούμενη άμμος;


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Sotos στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 13:46:00 μμ
Η "γιαγια" της οικογενειας της Κατ,  εχει να παρει μπροστα κανα 10μηνο...

μπαταρια αδεια εντελως (δεν την χρειάζεται)
βενζινη ουτε σταγονα αφου εξατμιστηκε τοσο καιρο...

της εβαλα λιγη σουπερ (με μολυβδο δηλαδη) αφου εφαγα τον κοσμο να βρω ...

μετρηστε μανιβελιές... μια για να ερθει στην συμπίεση... δυο να ζεσταθει το ποδι μου (με παντοφλα παρακαλω) και άλλη μια για να "ξυπνησει"...

αυτα ειναι εργαλεια...
ο ηχος μετα?
σαν γλυκια μουσικη !

ποιο GS 50ετιας θα επαιρνε μπροστα τοσο ευκολα... 

http://www.youtube.com/watch?v=NC36zjaQTd8

ευτυχως τωρα βρισκεται εκει που της αξίζει... σε κλειστό γκαραζ, να μην την τρωνε οι καιρικες συνθηκες...


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: παλτακης στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 13:52:27 μμ
Δυο μονοσελα θελει για να δειξει αλλη ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ   ;) ;D


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Stoneman στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 15:18:50 μμ

Νικόλα Stoneman, άσε τις φωτογραφίες και τα ρημαδοκαρμπυρατέρ και φτιάξε το ιταλικό πενηντάρι!
Έχουν και τα μικρά την πλάκα τους.

Exω δύο Motori Minarelli μοτοποδήλατα, ίδαι με το Garelli Flexi 50 του 1980 που πόσταρα πρίν.
Το ενα σε μια κούτα διαλυμένο με πολλά χρώμια , και το άλλο απο πλήρη ανακατασκευή σε λειτουργία.
Εχω όμως δύο θέματα, πρώτον δεν βρίσκω ρουμπινέτο βενζίνης της προκοπής, είναι επάνω το τρίτο που αλλάζω , τα πληρώνω 10-15 ευρώ και δεν κρατάνε, και δεύτερον κολημένες μπουκάλες μπροστινού. Στο ενα σετ είχαν τόσο νερό μέσα που τρύπησαν .
Ψάχνω για μπουκάλες αλλά τπτ.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 17:05:20 μμ
Γιάννη Καψιώτη, πού το βρήκες το DOHC?????
Πρίν 3-4 χρόνια, είχα βόλτα με την οικογένεια και πήγαμε πρός Ανάβυσο. Σε μιά ταβέρνα που ήξερα και πήγαμε για φαγητό, πέσαμε σε σύναξη. Πήρα την φωτογραφική και φωτογράφισα. Θ' ανεβάσω κι άλλες.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: KostasC στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 17:31:38 μμ
Μόνο η Brough σε στοίχειωσε;
Το έργο γενικά;
Η κινούμενη άμμος;

Δεν ήταν από το έργο. Την είχα δει σε περιοδικό με έναν τύπο-παππού με ψηλές μπότες να ποζάρει μπροστά της.




Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 17:39:39 μμ
Η "γιαγια" της οικογενειας της Κατ,  εχει να παρει μπροστα κανα 10μηνο...

μπαταρια αδεια εντελως (δεν την χρειάζεται)
βενζινη ουτε σταγονα αφου εξατμιστηκε τοσο καιρο...

της εβαλα λιγη σουπερ (με μολυβδο δηλαδη) αφου εφαγα τον κοσμο να βρω ...

μετρηστε μανιβελιές... μια για να ερθει στην συμπίεση... δυο να ζεσταθει το ποδι μου (με παντοφλα παρακαλω) και άλλη μια για να "ξυπνησει"...

αυτα ειναι εργαλεια...
ο ηχος μετα?
σαν γλυκια μουσικη !

ποιο GS 50ετιας θα επαιρνε μπροστα τοσο ευκολα... 

http://www.youtube.com/watch?v=NC36zjaQTd8

ευτυχως τωρα βρισκεται εκει που της αξίζει... σε κλειστό γκαραζ, να μην την τρωνε οι καιρικες συνθηκες...
Υπάρχουν ειδικά υποκατάστατα μολύβδου που μπορείς να ρίξεις στην βενζίνη.
Σε πιάνω αδιάβαστο. Δεν έβαλες λάστιχο (κομμένη σαμπρέλα) να κρατάει τον διακόπτη.  :2hysterical: :2hysterical:


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Sotos στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 17:42:19 μμ
πηγα να παρω υποκαταστατο που λες... κανενα 20ερω το μπουκαλακι... για μερικες σταγονες ανα 10 λιτρα βενζινης...
δεν το βρηκα λογικο για την χρηση που το ηθελα...

δεν χρειαζεται την σαμπρελα που λες, γιατι δεν βγαινει ευκολα ο διακοπτης...


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: KostasC στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 17:42:54 μμ
Σε πιάνω αδιάβαστο. Δεν έβαλες λάστιχο (κομμένη σαμπρέλα) να κρατάει τον διακόπτη.  :2hysterical: :2hysterical:

Δε χρειάζεται πάντα. Στο δικό μου χρειαζόταν απο κάποιο σημείο και μετά


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: γκ στις Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 18:46:45 μμ
πηγα να παρω υποκαταστατο που λες... κανενα 20ερω το μπουκαλακι... για μερικες σταγονες ανα 10 λιτρα βενζινης...
δεν το βρηκα λογικο για την χρηση που το ηθελα...

Έτσι είναι.
Για έξτρα προστασία  (ελλείψει μολύβδου) στις βαλβίδες, μπορείς να ρίξεις λίγο διχρονόλαδο στη βενζίνη. Λιγότερο απ' όσο βάζομε στα δίχρονα.
Βοηθά κάπως και το ρεζερβουάρ να μη σκουριάσει.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Johnny_Nik στις Τετάρτη 05 Ιούνιος 2013, 11:01:43 πμ

Όλες είναι φωτογραφημένες από εμένα. Τις έχω μειώσει πάρα πολύ γιατί δεν τις ανέβαζε.

ΓΙάννη το photobucket δεν έχει όριο στο μέγεθος. Τις μειώνει μάλιστα αυτόματα για να μην γεμίζει όλη η σελίδα του φόρουμ από τη φωτό όσο μεγάλη και αν είναι.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Τετάρτη 05 Ιούνιος 2013, 16:51:58 μμ
ΓΙάννη το photobucket δεν έχει όριο στο μέγεθος. Τις μειώνει μάλιστα αυτόματα για να μην γεμίζει όλη η σελίδα του φόρουμ από τη φωτό όσο μεγάλη και αν είναι.
Ξεκινάνε από 4ΜΒ και φτάνουν στα 10. Για τις πάνω από 5 κολώνει. Μετά είναι και η καθυστέρηση ν' ανέβουν.


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: georig25 στις Κυριακή 13 Οκτώβριος 2013, 11:49:01 πμ
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20943.0.html


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Stoneman στις Δευτέρα 14 Ιανουάριος 2019, 17:24:31 μμ
HONDA DREAM 50


(http://www.usedjapanesebikes.com/shop/2967-HONDA_DREAM_50.jpg)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Stoneman στις Δευτέρα 14 Ιανουάριος 2019, 17:26:05 μμ
HONDA CB750

(http://www.usedjapanesebikes.com/shop/2473-HONDA_CB750_.jpg)


Τίτλος: Απ: Ιστορικές μοτοσυκλέτες
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Τρίτη 15 Ιανουάριος 2019, 12:10:16 μμ
https://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/200707/1969-honda-cb750.jpg

http://honda750expert.com/Honda%20blue%20750%201976.jpg

http://all-moto.net/wp-content/uploads/parser/Honda-cb-750f-6.jpg