Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => Τεχνικά Θέματα => Topic started by: Thanos46 on Κυριακή 24 Μάιος 2020, 15:30:54 μμ
-
Καλησπερα συντροχοι. Θα ηθελα τα φωτα σας. Κατοχος ΤΑ 650 του 2003. Εδω και δυο μερες οταν συμπλεκταρω για να αλλαξω ταχυτητα οι στροφες δεν πεφτουν γρηγορα για να γινει ομαλη αλλαγη. Τι μπορει να φταιει οεο;
-
Αν θα έπρεπε να μαντέψω θα έλεγα ότι οι ντιζες του γκαζιού σκαλωνουν η δεν έχουν καθόλου λίπανση. Όταν αφήνεις το γκριπ, το κλείσιμο πρέπει να είναι γρήγορο.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Αν το παρουσιάζει κ στο σταντ με νεκρά , τότε ίσως εχεις θέμα με τα μίγματα στα καρμπς.
δλδ οπως γράφει ο σύντροχος εδώ: http://motocikleta.gr/distribution/topic10711.html
- αν σου "κρατάει" στροφές, π.χ., μένει στις 1700 σαλ για λίγο και μετά πέφτει στο ρελαντί, είσαι πλούσιος (και ας φσίνεται ότι τραβάει αέρα, το φαινόμενο οφείλεται σε περίσεια βενζίνης), βίδωσε για να φτωχύνεις (1/8 την φορά) και ξαναδοκιμάζεις.
- επίσης είσαι πλούσιος όταν στην εν λόγω ξερογκαζιά οι στροφές πέφτουν Κατω από το ρελαντί (κατά 200-300 σαλ) και μετά κάθονται στο ρελαντί.
- είσαι φτωχός, όταν καθώς κλείνει το γκάζι, ακούς υπόκωφα σκασίματα ΜΕΣΑ στην εξάτμιση (κάτι σαν "πατ-πατ-πατ"). Ξεβίδωσε (πάλι ανά 1/8).
-
Ευχαριστω για τις συμβουλες θα δοκιμασω και θα ενημερωσω.
-
Στο 650 ποσες στροφες εξω δινει ο κατασκευαστης;
-
Εννοείς αρχικά ετσι? Πριν δλδ την ρύθμιση , εκεί απο όπου ξεκινάς , είναι οι τρείς στροφες εξω.
Στην δική μου η τελική ήταν για τον εμπρός 3 1/2 κ για τον πίσω 3 3/4
Και αν τελικά αποφασίσεις να το κάνεις εσύ , βγάλτες τελείως κ έλεγξε τα μικρά οριγκ , στην δική μου είχαν βάλει στον ενα κύλινδρο ανάποδα την ροδέλα, δλδ μεσα την ροδέλα κ εξω το οριγκ.
ΠΡΟΣΕΧΕ ομως μην χασεις τα ροδελάκια, οριγκ μπορεί να βρεις , ροδελάκια οχι.
-
Ευχαριστω για τις οδηγιες το σκ θα εχει ψαξιμο
-
Τελικα ειχες δικιο. Εκει στις 3 1/2 περιπου και ο μπροστα και ο πισω και σταματησαν τα κολπα!!!
-
Μπράβο, ετσι , να τα φτιάχνετε μονοι σας .
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, γράφω στο υπάρχον μιας και έχω το ίδιο πρόβλημα. Στην αλλαγή ταχύτητας οι στροφές μένουν για μερικά δευτερόλεπτα ψηλά και δεν είναι εύκολο να την αλλάξεις. Ειναι εκνευριστικό. Μένουν για λίγο γύρω στις 3500rpm και μετά πέφτουν. Ακόμα και σε στάση αν ρίξεις μια ξερογκαζιά κάνουν ένα σκάλωμα και μετά πέφτουν. Επίσης για να κρατάει ρελαντί σωστό αναγκάστηκα να βιδώσω την βίδα του ρελαντί 2 στροφές. Έλυσα καθάρισα έλενξα καρμπυλατέρ τα πάντα είναι κομπλέ. 'Επαιξα με τις βίδες του αέρα αλλά δεν αλλάζει κάτι. Ούτε ανεβαίνει ούτε κατεβαίνει το ρελαντί. Μόνο όταν τις πλησιάζεις στο τέρμα βιδωμένες αρχίζει να σφίγγει ο κινητήρας και πάει να σβήσει.
Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, γράφω στο υπάρχον μιας και έχω το ίδιο πρόβλημα. Στην αλλαγή ταχύτητας οι στροφές μένουν για μερικά δευτερόλεπτα ψηλά και δεν είναι εύκολο να την αλλάξεις. Ειναι εκνευριστικό. Μένουν για λίγο γύρω στις 3500rpm και μετά πέφτουν. Ακόμα και σε στάση αν ρίξεις μια ξερογκαζιά κάνουν ένα σκάλωμα και μετά πέφτουν. Επίσης για να κρατάει ρελαντί σωστό αναγκάστηκα να βιδώσω την βίδα του ρελαντί 2 στροφές. Έλυσα καθάρισα έλενξα καρμπυλατέρ τα πάντα είναι κομπλέ. 'Επαιξα με τις βίδες του αέρα αλλά δεν αλλάζει κάτι. Ούτε ανεβαίνει ούτε κατεβαίνει το ρελαντί. Μόνο όταν τις πλησιάζεις στο τέρμα βιδωμένες αρχίζει να σφίγγει ο κινητήρας και πάει να σβήσει.
Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.
Οταν οι στροφές δεν πέφτουν σημαίνει οτι έχεις φτωχό μίγμα .
Αν δεν έχεις πειράξει το μίγμα αυτό πρέπει να οφείλεται στο ότι απο κάπου τραβάει αέρα εκτός απο την εισαγωγή των καρμπς.
Πρώτη κίνηση να ελέγξεις τα δύο σωληνάκια που φεύγουν απο την υποπίεση των κυλίνδρων .
Το ένα είναι στα αριστερά κ πάει απο τον κύλινδρο στο ρουμπινέτο της βανζίνης , στην φωτό δείχνω που συνδέετσι στον κύλινδρο
(https://www.dropbox.com/s/srij6vxdwrxcz6h/024.jpg?raw=1)
κ το άλλο στα δεξια πηγαίνει στην βαλβίδα του Pair. Δείχνω το σωλήνα με τον κύκλο και που συνδέεται με το βέλος .
(https://www.dropbox.com/s/ul9g4lyddz2s9w3/026.jpg?raw=1)
Δεν χρειάζεται να τα βγάλεις , συνήθως καίγονται στα άκρα που συνδέονται στον κύλινδρο, κοψε 1 εκ και δοκίμασε.
Αν το πρόβλημα συνεχίσει τοτε αγόρασε ενα σπρεύ αιθέρα και ψέκασε τις ελαστικές εισαγωγές ανάμεσα στα καρμπυρατερ κ τους κυλίνδρους , αν ψεκάζοντας
ανεβαίνουν οι στροφές τότε απο εκεί τραβαει αέρα κ θέλουν αλλαγή .
Ποιά βίδα ρελαντί βίδωσες ? την πλαστική μαύρη ?
Τις βίδες του μίγματος πως τις ρύθμισες? η τις επανέφερες στην αρχική ρύθμιση?
Τα λέμε
-
Τα δυο σωληνάκια των υποπιέσεων είναι ελεγμένα και οκ. Τις ρυθμίσεις των αέριδων τις έχω στις 3 1/4 ξεβιδωμένες απο το τέρμα . Οι μεμβράνες είναι οκ και οι 4. Παρατηρώ ότι το καρμπ. του πίσω κυλίνδρου όταν ο κινητήρας είναι κρύος κυρίως να ¨φτύνει" κάπου κάπου με ένα τσαφ. Αυτό είναι χαρακτηριστικό όταν ο κινητήρας δουλεύει χωρίσ το φιλτροκούτι όπου φαίνεται με το μάτι το σκάσιμο απο την εισαγωγή του καρμπ.. Είναι σαν ένα σκάλωμα ακαριαίο που συνοδεύεται με σκάσιμο μίγματος προς τα έξω.
-
Τα δυο σωληνάκια των υποπιέσεων είναι ελεγμένα και οκ. Τις ρυθμίσεις των αέριδων τις έχω στις 3 1/4 ξεβιδωμένες απο το τέρμα . Οι μεμβράνες είναι οκ και οι 4. Παρατηρώ ότι το καρμπ. του πίσω κυλίνδρου όταν ο κινητήρας είναι κρύος κυρίως να ¨φτύνει" κάπου κάπου με ένα τσαφ. Αυτό είναι χαρακτηριστικό όταν ο κινητήρας δουλεύει χωρίσ το φιλτροκούτι όπου φαίνεται με το μάτι το σκάσιμο απο την εισαγωγή του καρμπ.. Είναι σαν ένα σκάλωμα ακαριαίο που συνοδεύεται με σκάσιμο μίγματος προς τα έξω.
Μήπως τραβάει αέρα από τις λαστιχένιες τσιμουχες που πατάνε τα καρμπυρατέρ; Εμένα η πρώτη σκέψη θα ήταν οι μεμβράνες, αλλά αφού είσαι σίγουρος ότι είναι οκ, τότε υποθέτω ότι τραβάει αέρα από κάπου.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Τις ρυθμίσεις των αέριδων τις έχω στις 3 1/4 ξεβιδωμένες απο το τέρμα .
Δοκίμασες να ανεβασεις το μίγμα? Η δική μου δουλευει στο 3 1/2 κ 3 3/4
Παρατηρώ ότι το καρμπ. του πίσω κυλίνδρου όταν ο κινητήρας είναι κρύος κυρίως να ¨φτύνει" κάπου κάπου με ένα τσαφ. Αυτό είναι χαρακτηριστικό όταν ο κινητήρας δουλεύει χωρίσ το φιλτροκούτι όπου φαίνεται με το μάτι το σκάσιμο απο την εισαγωγή του καρμπ.. Είναι σαν ένα σκάλωμα ακαριαίο που συνοδεύεται με σκάσιμο μίγματος προς τα έξω.
Αυτό δεν μου έχει τύχει .
Ασχετο , αλλά την 1η φορά; που επεχείρησα να κανω συγχρονισμό , ετσι απο περιέργεια είπα να δοκιμάσω τι συμβαίνει όταν τα ξερυθμίσω τελείως ,
Λοιπόν σε ρελαντί δεν είδα διαφορά , οταν ομως ανεβαζα στροφές και αφηνα το γκάζι έσκαγε απο την εισαγωγή .
Σίγουρα δεν κολάνε οι ντίζες?