Hellas Transalp Forum
Αγγελίες => Θέλω να ανταλλάξω => Topic started by: psygoofy on Παρασκευή 12 Απρίλιος 2019, 21:55:57 μμ
-
Με ενδιαφέρει να ανταλλάξω τα Ζαντολαστιχα μοταρντ που έχει η μηχανή με κανονικά λάστιχα που φοράει το τρανσαλπ.
Όποιος θέλει να τις δει επικοινωνεί στο τηλέφωνο 6981096595
Τα Ζαντολαστιχα είναι σε τέλεια κατάσταση χωρίς γρατζουνιές!
-
https://www.car.gr/parts/view/22128537-rims-tires-tire-and-wheel-rims-wheels
-
Κώστα γεια σου,
Οι κανονικές διαστάσεις στις ζάντες του τρανσάλπ, είναι 21 ίντσες διάμετρος μπροστά, για να περνά εύκολα από τις ανωμαλίες και 17 ίντσες διάμετρος πίσω. Τα μοτάρ που φοράς είναι 17 εμπρός και πίσω.
Επίσης τα μοτάρ που φοράς είναι πολύ πιο φαρδυά. Η κανονική διάσταση του τρανσάλπ πίσω είναι 2,5 Χ 17 δηλαδή 2,5 ίντσες πλάτος και 17 ίντσες διάμετρος. Βρες τα αντίστοιχα νούμερα στα δικά σου και πρόσθεσέ τα στην αγγελια σου. Η διάσταση (με το μάτι) θα είναι γύρω στο 3,5 μπροστά το φάρδος και 4+ το πίσω. Επίσης βρες τη μάρκα και το αν είναι τιούμπλες που δεν νομίζω.
-
Γιάννη θες να πείς οτι έχουν κρατήσει τα κέντρα κ έχουν πλέξει φαρδύτερα στεφάνια?
Πάντως το πίσω ... μ' αρέσει :goofy:
-
Γιάννη θες να πείς οτι έχουν κρατήσει τα κέντρα κ έχουν πλέξει φαρδύτερα στεφάνια?
Κατά κανόνα αυτό γίνεται στις μετατροπές των μοτάρ. Κοίτα και τις φωτό στο καρ.
Πάντως το πίσω ... μ' αρέσει :goofy:
Επειδή η διάσταση είναι CBF ;D
-
Θέλουν αλλαγή και τα ψαλίδια?
-
Θέλουν αλλαγή και τα ψαλίδια?
Όχι, εμπόδιο για πιο φαρδυά λάστιχα, είναι η θέση της αλυσίδας.
-
Πάντως εγώ που τα έχω, δεν μου έχουν δημιουργήσει κανένα πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να ανέβω πεζοδρόμια ή να πάω σε χωματόδρομο.
-
Εδώ που τα λέμε , το να βλέπεις ενα μηχανάκι ονοφ με ασφάλτινα λάστιχα είναι κάπως ασυνηθιστο στο ''μάτι''.
Για αυτό τα Anakee 3 δεν γνώρισαν την ίδια αποδοχή με τα 2.
Οσο για την χρήση του έχεις μισό μηχανάκι, οπότε τι το θές το 50% , το πουλάς κ παίρνεις ενα στρητάδικο για να έχεις το 100% εκεί που το χρησιμοποιείς .
Γνώμη μου , πάντα
-
με τόσο μικρότερη διαμετρο τροχού, θα είναι και πολύ πιο "δυνατη" και νευρική στον δρόμο σε σχέση με άλλα Τρανσαλπ. Σωστά?
Βεβαια θα έχει και μικρότερη τελική... ή μήπως έχει πιο μικρό γρανάζι πίσω και "στρωνει" την διαφορά ?
-
Πίσω ίδια δεν παραμένει η διάμετρος ? :eusa_think:
Μπροστα η μικρότερη διάμετρος περιστρέφει περισσότερο τον τροχο με αποτέλεσμα να δείχνει το κοντέρ περισσότερα χιλιόμετρα κ να κάνεις κ πιό συχνά σέρβις ;D