Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: Cerium64 on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 13:39:31 μμ

Title: Ντίζα συμπλέκτη
Post by: Cerium64 on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 13:39:31 μμ
Γειά χαρά σε όλους.
Έχω μια transalp 650 εδώ και δυο χρόνια. Την πήρα με 10.000 χλμ. σε κατάσταση βιτρίνας χωρίς κανένα πρόβλημα αυτά τα δυο χρόνια. Πριν 3 μήνες περίπου μου μπήκε να λαδώσω την ντιζα συμπλέκτη. Η ντίζα δούλευε κανονικά. Από τη στιγμή που τη λάδωσα μέσα σε 15 μέρες αρχισε σιγά σιγά να σφίγγει με αποτέλεσμα να κοπεί  μετά από μερικές μέρες. Τη λάδωσα με 10άρι λάδι για αυτόματα κιβώτια γιατί αυτό βρήκα μπροστά μου. Άλλαξα την ντίζα με καινούργια γνήσια μόλις κόπηκε και χθες που πήγαμε με φίλους μια βόλτα καρπενήσι (από Βόλο)  αρχισε πάλι να σφίγγει και να κάνει θόρυβο κατά το πάτημα που είπα ότι θα κοπεί και μείνω. Αγόρασα ένα συρμοτόσχοινο από ένα συνεργείο στο Καρπενήσι να το περάσω αν μείνω, αλλά τελικά γύρισα Βόλο με την ψυχή στο στόμα χωρίς να κοπεί. Είναι δυνατόν καινούργια ντίζα γνήσια να χαλάσει μέσα σε 2-3 μήνες. Τώρα τι κάνω; λαδώνω την ίδια μπας και στρώσει ή την αλλάζω πάλι; Οποιαδήποτε πρόταση - βοήθεια δεκτή.
Title: Απ: Ντίζα συμπλέκτη
Post by: ZeusTheGreat on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:06:57 μμ
Πως λαδωσες την ντιζα; μήπως ελυσες κάποιο εξάρτημα το οποίο δεν έβαλες παλι πισω σωστα και λόγο οτι ηταν λαδωμενη δούλεψε σωστα για λιγο καιρό εως ότου εχανε την λίπανση της και αρχισε να βγάζει στη φόρα το πρόβλημα; γτ λες άρχισε τα τρελά της μετα απο το λαδι που έβαλες. Στην δεύτερη έβαλες λάδι πάλι;
Title: Απ: Ντίζα συμπλέκτη
Post by: Sotos on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:24:19 μμ
Εχω την αίσθηση οτι η μαμα ντιζα εχει τεφλόν και δεν χρειάζεται λαδωμα...
Αλλα μπορεί να το θυμαμαι και απο το varadero αυτό...
Title: Απ: Ντίζα συμπλέκτη
Post by: vaggelis_peir on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:30:52 μμ
Παίρνεις γνήσια ντίζα με το πλαστικό της (έχει τεράστια διαφορά με τις after market πίστεψέ με) και την βάζεις με πολύ προσοχή να μην σου τσακίσει.
Title: Απ: Ντίζα συμπλέκτη
Post by: Cerium64 on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:36:35 μμ
Πως λαδωσες την ντιζα; μήπως ελυσες κάποιο εξάρτημα το οποίο δεν έβαλες παλι πισω σωστα και λόγο οτι ηταν λαδωμενη δούλεψε σωστα για λιγο καιρό εως ότου εχανε την λίπανση της και αρχισε να βγάζει στη φόρα το πρόβλημα; γτ λες άρχισε τα τρελά της μετα απο το λαδι που έβαλες. Στην δεύτερη έβαλες λάδι πάλι;


Την λάδωσα κάνοντας ένα χωνάκι με χαρτονάκι κλείνοντάς το από κάτω με μονωτική ταινία ρίχνοντας σιγά σιγά λάδι δουλεύοντάς την. Λύθηκαν όλα και ξαναδέθηκαν σωστά. Εύκολη δουλειά είναι δεν εχει κάτι περίπλοκο. Την καινούργια που έβαλα δεν την λάδωσα.
Title: Απ: Ντίζα συμπλέκτη
Post by: Cerium64 on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:42:48 μμ
Γνήσια ντίζα έβαλα το αναφέρω πιο πάνω, δεν είχε τεφλόν πάντως. Την έβαλα δένοντας την παλιά με την καινούργια στην ευθεία (όχι δίπλα - δίπλα) για να περάσει από ένα οδηγό που έχει στο σκελετο της μηχανής, μπήκε με τη μια χωρίς πρόβλημα. Δεν μου πήρε πάνω από δέκα λεπτά. Το θέμα είναι γιατί έσφιξε η καινούργια αν και γνήσια μέσα σε δυο μήνες;
Title: Απ: Ντίζα συμπλέκτη
Post by: Stoneman on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 15:45:48 μμ
Την λάδωσα κάνοντας ένα χωνάκι με χαρτονάκι κλείνοντάς το από κάτω με μονωτική ταινία ρίχνοντας σιγά σιγά λάδι δουλεύοντάς την. Λύθηκαν όλα και ξαναδέθηκαν σωστά. Εύκολη δουλειά είναι δεν εχει κάτι περίπλοκο.

Ετσι την λάδωνα κ εξακολουθώ να την λαδώνω κ εγώ, κ όχι μονον αυτήν και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Σε ποιό σημείο κόπηκε η παλιά? συνήθως αρχίζει κ πετάει τρίχες στο σημείο που βγαίνει απο το εξωτερικό στο δεξί καπάκι.

Μήπως δεν την έχεις περάσει σωστά απο εκεί που πρέπει? Σίγουρα η παλιά ηταν σωστά περασμένη?

Αν την λύσεις απο το κάτω ακρο της δουλεύει ανετα?

Title: Απ: Ντίζα συμπλέκτη
Post by: Cerium64 on Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 18:21:31 μμ
Ετσι την λάδωνα κ εξακολουθώ να την λαδώνω κ εγώ, κ όχι μονον αυτήν και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Σε ποιό σημείο κόπηκε η παλιά? συνήθως αρχίζει κ πετάει τρίχες στο σημείο που βγαίνει απο το εξωτερικό στο δεξί καπάκι.

Μήπως δεν την έχεις περάσει σωστά απο εκεί που πρέπει? Σίγουρα η παλιά ηταν σωστά περασμένη?

Αν την λύσεις απο το κάτω ακρο της δουλεύει ανετα?



Η παλιά κόπηκε τρεις πόντους περίπου μετά την μανέτα. Η παλιά ήταν η εργοστασιακή και δεν είχε αλλαχτεί ποτέ μιας και το μηχανάκι όταν το αγόρασα είχε περίπου 10.000 χλμ. Κόπηκε στα 28.000 χλμ. ένα μήνα μετά το λάδωμα. Όπως και ναχει πάντως πριν καμιά ώρα την έλυσα πάνω κάτω και την λάδωσα με λάδι ραπτομηχανής πολύ ψιλό και τώρα δουλεύει πάλι άψογα. Απλά εκείνο που φοβάμαι είναι μην ξανακοπεί όπως η προηγούμενη μετά το λάδωμα. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.