Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => Τεχνικά Θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: foivous στις Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 12:29:28 μμ



Τίτλος: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 12:29:28 μμ
Χαιρετώ τους συντρόχους. Διαπίστωσα ,  ότι το ρελαντί δεν είναι σταθερό είτε είναι κρύο,  είτε ζεστο.
Αυξομειώνεται και κάποιος μου είπε ότι δουλεύει με ένα κυλιδρο.
Έκανα καθαρισμό στο καρμπυρατερ σε συνεργειο και βελτιωθηκε ελαφρως (παιζει λιγοτερο)
Δεν εμπιστεύομαι τον μηχανικό που το είχε
Πείτε μου τημ.γνωμη σας
Επίσης έχω διαρροή αντιψυκτικου και.θελουν αλλαγή κάποια λαστιχακια απο ότι μου είπαν.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Stoneman στις Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 19:03:31 μμ
Οταν λές παίζει , κάνει κάτι σαν αυτό?

http://www.youtube.com/watch?v=xtYYcSAyOJ8&feature=youtu.be

Το να δουλεύει με ενα κύλινδρο σημαίνει οτι δεν παίρνει καύσιμο ο ένας απο τους δύο, η δεν δέχεται σπινθήρα , δλδ καρμπς η μπουζί/πολλαπλασιαστές .

Την περίπτωση των καρμπς δεν την δέχομαι , αντε το πολύ πολύ να έχει πρόβλημα η ρύθμιση μίγματος η να θέλουν συγχρονισμό, αλλά αφου τα πήγες για καθαρισμό αυτό δεν παίζει.

Για πολλαπλασιαστές δεν το εχω ξανακούσει σε 650, αλλά σε 600αρες με δύο ηλεκτρονικές που τα παίζει η μια , αλλά εκεί τσουλάει μεν το μηχανάκι αλλά τρέμει ολόκληρο.

Αρα τραβας μια μπουζόπιπα απο τα εύκολα μπουζί κ ελέγχεις οτι έχεις σπινθήρα , που θα έχεις αλλά λέμε ...

Μετα ρυθμίζεις μίγμα κ κανεις ενα συγχρονισμό στα κάρμπς αν δεν έχει γίνει  .


Οσο για την διαρροή ψυκτικού , μάλλον εννοείς στο σωλήνα ανάμεσα στους κυλίνδρους  .

Αυτό είναι εύκολο να επισκευαστεί  αρκεί να έχεις τα δύο οριγκ που χρειάζονται

Ρίξε μια ματιά κ εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1859.0


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 20:09:08 μμ
Νασαι καλα !! Ετσι επαιζε πριν το παω για φτιαξιμο , μετα παιζει λιγοτερο.. Προβληματιστηκα με τον μηχανικο , ενω μου ειπε οτι θελει καθαρισμο το καρμπιρατερ για να στρωσει το ρελαντι και μου πηρε 70 ευρω , στη συνεχεια μου το γυρισε και μου ειπε οτι πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι και να επισκευαστουν , μου ειπε και ενα εξωφρενικο ποσο , το εφτασε με τα ανταλλακτικα στο 1000ρικο
Για την επισκευη για το παραφλου , μου ζητησε 70 ευρω.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Johnny_Nik στις Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 21:15:45 μμ
Ετσι επαιζε πριν το παω για φτιαξιμο , μετα παιζει λιγοτερο.. Προβληματιστηκα με τον μηχανικο , ενω μου ειπε οτι θελει καθαρισμο το καρμπιρατερ για να στρωσει το ρελαντι και μου πηρε 70 ευρω , στη συνεχεια μου το γυρισε και μου ειπε οτι πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι και να επισκευαστουν , μου ειπε και ενα εξωφρενικο ποσο , το εφτασε με τα ανταλλακτικα στο 1000ρικο

Έχω την ΤΑ από το 2012 και ακόμα το ρελαντί δεν το έχω "πιάσει" ακριβώς να δουλεύει όπως λέμε καρφί. Παίζουν πολλοί παράγοντες, και η φθορά είναι ένας από αυτούς. Όμως σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει λόγος να λυθεί το μοτέρ γι αυτό το λόγο και μόνο. Αφού όπως λες μειώθηκε το παίξιμο μάλιστα, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς. Οι περισσότερες ΤΑ, που είναι φορτωμένες με αρκετά χιλιόμετρα το έχουν αυτό το παίξιμο και 100% δεν πρόκειται να το λύσεις. Φαντάζομαι ότι απλά ήθελε να σε ξεφορτωθεί αφού δύσκολα κάποιος θα έδινε ένα χιλιάρικο στις μέρες μας απλά και μόνο για να φέρει το ρελαντί σε έναν κινητήρα με αρκετά χρόνια στην πλάτη του.


Για την επισκευη για το παραφλου , μου ζητησε 70 ευρω.

Αυτά θα έλεγα ότι είναι πολλά, αν η διαρροή αφορά μόνο τα oring ανάμεσα στους κυλίνδρους. Με πολύ τραβηγμένες τιμές και αποκλειστικά γνήσια ανταλλακτικά (που δεν το βλέπω δλδ) το κόστος (για ανταλλακτικά μόνο) είναι κάπου στα 30 ευρώ, άντε 35 με πολύ πολύ ζόρι και αυτό σε τιμές λιανικής. Η εργασία δε, είναι πανεύκολη, δεν δικαιολογεί τα υπόλοιπα χρήματα μέχρι το 70άρι, όσο καλή θέληση και αν έχει κάποιος (έξοδα καταστήματος φπα, ένα λογικό κέρδος, κλπ κλπ που έχουν αναφερθεί πολλάκις).



Τίτλος: Απ: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: stefosg στις Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 22:24:47 μμ


Νασαι καλα !! Ετσι επαιζε πριν το παω για φτιαξιμο , μετα παιζει λιγοτερο.. Προβληματιστηκα με τον μηχανικο , ενω μου ειπε οτι θελει καθαρισμο το καρμπιρατερ για να στρωσει το ρελαντι και μου πηρε 70 ευρω , στη συνεχεια μου το γυρισε και μου ειπε οτι πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι και να επισκευαστουν , μου ειπε και ενα εξωφρενικο ποσο , το εφτασε με τα ανταλλακτικα στο 1000ρικο
Για την επισκευη για το παραφλου , μου ζητησε 70 ευρω.

Φίλε μου δεν γνωριζόμαστε, ούτε γνωρίζω το συνεργείο σου... ’λλαξε το τώρα που είναι νωρίς. Αν βγάζει κουστούμι 1000 ευρώ και άνοιγμα κινητήρα για το ρελαντί που παίζει, έχει άγριες διαθέσεις..

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk



Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 22:37:10 μμ
Έχω την ΤΑ από το 2012 και ακόμα το ρελαντί δεν το έχω "πιάσει" ακριβώς να δουλεύει όπως λέμε καρφί. Παίζουν πολλοί παράγοντες, και η φθορά είναι ένας από αυτούς. Όμως σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει λόγος να λυθεί το μοτέρ γι αυτό το λόγο και μόνο. Αφού όπως λες μειώθηκε το παίξιμο μάλιστα, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς. Οι περισσότερες ΤΑ, που είναι φορτωμένες με αρκετά χιλιόμετρα το έχουν αυτό το παίξιμο και 100% δεν πρόκειται να το λύσεις. Φαντάζομαι ότι απλά ήθελε να σε ξεφορτωθεί αφού δύσκολα κάποιος θα έδινε ένα χιλιάρικο στις μέρες μας απλά και μόνο για να φέρει το ρελαντί σε έναν κινητήρα με αρκετά χρόνια στην πλάτη του.


Αυτά θα έλεγα ότι είναι πολλά, αν η διαρροή αφορά μόνο τα oring ανάμεσα στους κυλίνδρους. Με πολύ τραβηγμένες τιμές και αποκλειστικά γνήσια ανταλλακτικά (που δεν το βλέπω δλδ) το κόστος (για ανταλλακτικά μόνο) είναι κάπου στα 30 ευρώ, άντε 35 με πολύ πολύ ζόρι και αυτό σε τιμές λιανικής. Η εργασία δε, είναι πανεύκολη, δεν δικαιολογεί τα υπόλοιπα χρήματα μέχρι το 70άρι, όσο καλή θέληση και αν έχει κάποιος (έξοδα καταστήματος φπα, ένα λογικό κέρδος, κλπ κλπ που έχουν αναφερθεί πολλάκις).




92.000 χλμ ειναι πολλα βρε φιλε ?  Βρες μου εναν τιμιο μηχανικο να υσηχασω .Αυτος που αναφερω ειναι ο Χατζηαντωνιου στη Λ.Δημοκρατιας , λιγο πιο πανω απο το Παρκο Τριτση.
Εχω επισης επισκεφτει το Μοτο Θεος στα Κ.Πατησια και το συνεργειο του Τογελου (εχει τα ανταλλακτικα) επισης στα Κ.Πατησια


Τίτλος: Απ: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 22:38:11 μμ

Φίλε μου δεν γνωριζόμαστε, ούτε γνωρίζω το συνεργείο σου... ’λλαξε το τώρα που είναι νωρίς. Αν βγάζει κουστούμι 1000 ευρώ και άνοιγμα κινητήρα για το ρελαντί που παίζει, έχει άγριες διαθέσεις..

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk



Ναι φιλε μου , αυτο θα κανω...


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: KKalantzis στις Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 12:33:16 μμ
Έχεις πμ


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 15:13:57 μμ
Εδώ η κούκλα μου ......https://m.facebook.com/foivous/posts/pcb.10150970431414996/?photo_id=1635844566498073&mds=%2Fphotos%2Fviewer%2F%3Fphotoset_token%3Dpcb.10150970431414996%26photo%3D1635844566498073%26profileid%3D100002176371124%26source%3D48%26refid%3D18%26ref%3Dbookmarks%26_ft_%3Dqid.6509409116145602145%253Amf_story_key.10150970431414996%253Atop_level_post_id.10150970431414996%253Atl_objid.10150970431414996%26__tn__%3DEH-R%26cached_data%3Dfalse%26ftid%3D&mdf=1


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 12:25:46 μμ
Το ρελαντι εναι.κατω από τις 1000 στροφές και λιγο πανω όταν ζεσταθεί η μηχανή , έχει ένα μικρό παίξιμο.
Δικαιολογείται στα 92.000 χλμ να έχει αυτο το θεμα ;
Η μηχανή δούλεψε Εθνική οδό όλα τα χρόνια (Ν.Σμυρνη - Ολυμπιακό χωριο)


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: konkost στις Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 13:44:37 μμ
Το ρελαντι εναι.κατω από τις 1000 στροφές και λιγο πανω όταν ζεσταθεί η μηχανή , έχει ένα μικρό παίξιμο.
Δικαιολογείται στα 92.000 χλμ να έχει αυτο το θεμα ;
Η μηχανή δούλεψε Εθνική οδό όλα τα χρόνια (Ν.Σμυρνη - Ολυμπιακό χωριο)
Το ρελαντι με τον κινητηρα σε θερμοκρασια λειτουργειας πρεπει να ειναι 1200 στρ/λ  (+/- 100)
Διορθωσε το

Οσο για την διαρροη του ψυκτικου αν εννοείς στο σωλήνα ανάμεσα στους κυλίνδρους τοτε το κοστος των ανταλακτικων ειναι γυρω στα 6 ευρω Δδυο ο-rings μονο θελουν αντικατασταση Η δε εργασια ειναι γελοιωδως ευκολη και χρονικα περνει κανα μισαωρο αντε το πολυ μια ωρα επειδη πρεπει να αδειασει το κυκλωμα
Eiχα ανεβασει καποτε το πως γινεται εδωq:http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19289.0 (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19289.0) αλλα δυστυχως τωρα πια λειπουν οι φωτο


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 07:21:48 πμ
Κώστα, δεν είσαι ο μοναδικός σ' ότι αφορά τις φωτογραφίες.
Βλέπεις, τα φωτοτέτοια, ζήτάνε πλέον μάνια κι αν δεν τα δώσεις...


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 12:45:21 μμ
Για το παίξιμο στο ρελαντί,  αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω ; θα χειροτερεύσει η κατάσταση ;
Δικαιολογείται σε αυτά τα χλμ κάτι τέτοιο ;


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: giamar4 στις Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 20:28:53 μμ
Φοιβο μονο αν παρεις μηχανακι με ιντζεκσιον θα ησυχασεις.
Εγω λεω να τ'αφησεις ως εχει.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 23:35:44 μμ
Φοιβο μονο αν παρεις μηχανακι με ιντζεκσιον θα ησυχασεις.
Εγω λεω να τ'αφησεις ως εχει.

Ειναι μεγαλη καψουρα το TA 650 , δεν μπορω να βλεπω καν το 700αρι ...



Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 23:37:02 μμ
Θελω την αποψη σας , αξιζει να ασχοληθω παραπανω με το ρελαντι ? Σε αυτα τα χλμ ειναι λογικο να το βγαλει ?


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Stoneman στις Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 12:09:20 μμ
Θελω την αποψη σας , αξιζει να ασχοληθω παραπανω με το ρελαντι ? Σε αυτα τα χλμ ειναι λογικο να το βγαλει ?

Το βιντεάκι το είδες, αν είσαι κάπου εκεί η κ καλύτερα μην ασχολείσαι.

Είχα το μηχανάκι κοντά 9 χρόνια κ κυνηγούσα το στεθερό ρελαντί, με καθαρισμό/ρύθμιση/συγχρονισμό στα κάρμπς , βαλβίδες κ σχολαστική συντήρηση το βελτίωσα, δεν καταφερα όμως να το φέρω εκεί που ήθελα.

Ασχολήθηκα μεχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο, πέταξα ενα σωρό λ7 σε ανταλλακτικά κ πολλές ώρες λύσε δέσε με αποτέλεσμα μηδέν.

Βέβαια πάντα το μηχανάκι σαν συμπεριφορά κ σαν απόδωση αλλά κ κατανάλωση ήταν σωστό κ θα μπορούσα να μην ασχολούμαι απλά είχα το μικρόβιο.

Το θέμα είναι οτι δεν βρήκα κ απο τί προκαλείται , ισως απο ανομοιόμορφη φθορά των κυλίνδρων , τα ίσως είναι πολλά κ κοστίζουν κ πολλά.
Ομως δεν αξίζει να ασχοληθείς αν δεν καίει λάδια, δεν έχει μειωμένη απόδωση κ καίει πολύ καύσιμο.

Γνώμη μου είναι οτι:

Εάν ετσι ήταν πάντα
εάν δεν βλέπεις να χειροτερεύει
εάν είναι σωστά συντηρημένο

Μάθε να ζείς με αυτό , ετσι θα μείνει.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 16:28:48 μμ
Το βιντεάκι το είδες, αν είσαι κάπου εκεί η κ καλύτερα μην ασχολείσαι.

Είχα το μηχανάκι κοντά 9 χρόνια κ κυνηγούσα το στεθερό ρελαντί, με καθαρισμό/ρύθμιση/συγχρονισμό στα κάρμπς , βαλβίδες κ σχολαστική συντήρηση το βελτίωσα, δεν καταφερα όμως να το φέρω εκεί που ήθελα.

Ασχολήθηκα μεχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο, πέταξα ενα σωρό λ7 σε ανταλλακτικά κ πολλές ώρες λύσε δέσε με αποτέλεσμα μηδέν.

Βέβαια πάντα το μηχανάκι σαν συμπεριφορά κ σαν απόδωση αλλά κ κατανάλωση ήταν σωστό κ θα μπορούσα να μην ασχολούμαι απλά είχα το μικρόβιο.

Το θέμα είναι οτι δεν βρήκα κ απο τί προκαλείται , ισως απο ανομοιόμορφη φθορά των κυλίνδρων , τα ίσως είναι πολλά κ κοστίζουν κ πολλά.
Ομως δεν αξίζει να ασχοληθείς αν δεν καίει λάδια, δεν έχει μειωμένη απόδωση κ καίει πολύ καύσιμο.

Γνώμη μου είναι οτι:

Εάν ετσι ήταν πάντα
εάν δεν βλέπεις να χειροτερεύει
εάν είναι σωστά συντηρημένο

Μάθε να ζείς με αυτό , ετσι θα μείνει.
Ναι , το.ειδα το video , το ρελαντί μου είναι λιγο.κατω από τις 1000 στροφές και "τρεμοπαιζει " όταν το βάζω μπρος και στις 1200 στροφές όταν έχει ζεσταθεί αρκετά.
Και εκεί τρεμοπαιζει  όχι παρά πολύ + - 100 στροφές.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο.σου , φιλε μου , να'σαι καλά !


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Stoneman στις Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 16:40:55 μμ
Οταν παίζει η βελόνα ακούς κ τον κινητήρα να μεταβάλει στροφές?
Επειδή το στροφόμετρο λειτουργεί με μοτέρ , μερικές φορές το παίξιμο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Δλδ λόγω αδράνειας η βελόνα δεν ακολουθεί τις στροφές του κινητήρα.

Κρύο αν οι στροφές είναι χαμηλές,   μην το αφήνεις δίχως τσοκ .


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 21:04:16 μμ
Η αγαπημενη μου ....https://postimg.org/image/hbq1nvig3/


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 21:06:36 μμ
Οταν παίζει η βελόνα ακούς κ τον κινητήρα να μεταβάλει στροφές?
Επειδή το στροφόμετρο λειτουργεί με μοτέρ , μερικές φορές το παίξιμο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Δλδ λόγω αδράνειας η βελόνα δεν ακολουθεί τις στροφές του κινητήρα.

Κρύο αν οι στροφές είναι χαμηλές,   μην το αφήνεις δίχως τσοκ .
Δεν το θυμαμαι , θα το κοιταξω , σε ευχαριστω και παλι !


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: African Boy στις Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 22:30:01 μμ
Η αγαπημενη μου ....https://postimg.org/image/hbq1nvig3/

Κούκλα..... Και εξαιρετικά προσεγμένη ......

Μπράβο .......



Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Κυριακή 14 Ιανουάριος 2018, 13:36:16 μμ
Κούκλα..... Και εξαιρετικά προσεγμένη ......

Μπράβο .......
Ευχαριστώ !



Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: ΛΥΚΟΝΙ στις Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2018, 18:27:46 μμ
αδερφε ειχα το ιδιο προβλημα,σε TA 600 μολις αλλαξα ανορθωτη ολα εστρωσαν


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 10:11:34 πμ
Ευχαριστώ φίλε,  είναι αλήθεια ότι πρώτη φορά το ακούω για τον ανορθωτη.
Από εχθες όταν το βάζω μπρος και είναι κρύο, ανοίγοντας το τσοκ βυθίζεται το ρελαντί.
Χωρίς τσοκ και κρύο έχει λίγο κάτω από τις 1000 στροφές
Βέβαια το έχω σε κλειστό υπόγειο παρκιν.
Αλλά και εχθές το.απογευμα φεύγοντας από την εργασία στην Μεταμόρφωση,  ακριβώς το ίδιο συνέβη !
Δείχνει να αντιστρέφεται η λογική !!


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: john lk στις Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 12:07:46 μμ
Φοιβε, θα μπορουσες να ανεβασεις ενα συντομο βιντεακι να δουμε ποσο παιζει το ρελαντι σου??
Η γνωμη μου ειναι οτι ειναι θεμα καθαρισμου και ρυθμισης και ζυγοσταθμισης των καρμπς παρα ο ανορθωτης. Δεν θελω να φανω πολυξερος αλλα αμφιβαλλω αν οι επαγγελματιες μηχανικοι ασχολουνται με την απαραιτητη λεπτομερεια με τα καρμπς.
Τι καταναλωση σε λιτρα / 100 χλμ εχεις ?? και σε ποιες συνθηκες οδηγησης (πολη, εθνικη κλπ)
Υπαρχει μικρη πιθανοτητα να εχεις θεμα με τις μεμβρανες των air cut off valves, εχεις μηπως σκασιματα (μικρα η μεγαλα) απο την εξατμιση οταν κλεινεις το γκαζι πχ σε μια κατηφορα?? Αν ναι ποτε ειναι πιο εντονα, οταν ειναι κρυα η μηχανη η οταν ειναι ζεστη?
Γενικα να ξερεις οτι ειναι πολυ δυσκολο να πετυχεις ενα εντελως στρωτο ρελαντι (ακινητη βελονα) σε αυτο το μοτερ, πολλοι ειναι οι λογοι για αυτο, αλλα κυριως ο βασικος του σχεδιασμος, (ακομα και οι καιρικες συνθηκες) και οτι ειναι καρμπυρατερατο.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 12:22:59 μμ
Φοιβε, θα μπορουσες να ανεβασεις ενα συντομο βιντεακι να δουμε ποσο παιζει το ρελαντι σου??
Η γνωμη μου ειναι οτι ειναι θεμα καθαρισμου και ρυθμισης και ζυγοσταθμισης των καρμπς παρα ο ανορθωτης. Δεν θελω να φανω πολυξερος αλλα αμφιβαλλω αν οι επαγγελματιες μηχανικοι ασχολουνται με την απαραιτητη λεπτομερεια με τα καρμπς.
Τι καταναλωση σε λιτρα / 100 χλμ εχεις ?? και σε ποιες συνθηκες οδηγησης (πολη, εθνικη κλπ)
Υπαρχει μικρη πιθανοτητα να εχεις θεμα με τις μεμβρανες των air cut off valves, εχεις μηπως σκασιματα (μικρα η μεγαλα) απο την εξατμιση οταν κλεινεις το γκαζι πχ σε μια κατηφορα?? Αν ναι ποτε ειναι πιο εντονα, οταν ειναι κρυα η μηχανη η οταν ειναι ζεστη?
Γενικα να ξερεις οτι ειναι πολυ δυσκολο να πετυχεις ενα εντελως στρωτο ρελαντι (ακινητη βελονα) σε αυτο το μοτερ, πολλοι ειναι οι λογοι για αυτο, αλλα κυριως ο βασικος του σχεδιασμος, (ακομα και οι καιρικες συνθηκες) και οτι ειναι καρμπυρατερατο.
Φίλε μου ,.μολις πριν λίγες μέρες το.εβγαλα από το συνεργείο και ο μηχανικός μου είπε πως έκανε καθαρισμό στο καρμπυρατερ (Ενώ το είχε κάνει τον περασμένο Μάρτη )
Έγραψα παραπάνω τι μου ζήτησε και εξεπλάγην..
Βίντεο έχω ! Πώς το ανεβαζω εδώ ;
Γεμίζω (προ ρεζερβας) με 21-23 ευρώ  και κάνω 230 χλμ σε Εθνική οδό (Τρεις Γέφυρες -Μεταμορφωση


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Stoneman στις Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 12:40:48 μμ
Διάγνωση απο εδώ μέσα δεν μπορεί να γίνει .

Ανορθωτής δεν είναι , είχα αλλάξει κ εγώ οταν απόθανε ο δικός μου κ δεν είδα διαφορά.


Από εχθες όταν το βάζω μπρος και είναι κρύο, ανοίγοντας το τσοκ βυθίζεται το ρελαντί.
Χωρίς τσοκ και κρύο έχει λίγο κάτω από τις 1000 στροφές

Αν βυθίζει το ρελαντί με τσόκ σημαίνει οτι είναι πλούσιο το μίγμα κ μπουκώνει.

Γεμίζω (προ ρεζερβας) με 21-23 ευρώ  και κάνω 230 χλμ σε Εθνική οδό (Τρεις Γέφυρες -Μεταμορφωση

Αρα είσαι κάπου στα 6.8 λιτρα ανά 100χλμ με τιμή λίτρου στα 1.45 ευρά , ελαφρά ανεβασμένος για Εθνική , πιο λογικό θα ηταν μια κατανάλωση στα 6 κ κάτι λίτρα , αλλά κ πάλι δεν είναι κ τπτ υπερβολικό.

Και η δική μου κάπως ετσι αντιδρούσε, δλδ με κρύο καιρό τραβούσα τσοκ στην 2η σκάλα κ μιζάριζα βοηθώντας ελάχιστα με το γκάζι μην μπουκώσει, οι στροφές ανέβαιναν κάπου στις 1700 αλλά μέσα σε 10 '' έπρεπε να κατεβάσω στην 1η σκάλα το τσοκ γιατί αρχιζε να μπουκώνει να τρέμει κ να μυρίζει άκαυστη βενζίνη.
Με το τσοκ στην 1η σκάλα έκανα μια διαδρομή κάπου 500 μέτρα κ μετά το έκλεινα τελείως , τότε είχε ρελαντί ελάχιστα πάνω απο τις 1000στρ/λ.

Μίγμα έχεις ελέγξει?

Το βίντεο το ανεβάζεις στο youTube κ παίρνεις απο εκεί το λινκ, εγώ ετσι κάνω.
Δεν ξέρω δλδ αν γίνεται κ αλλιώς.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 19:02:56 μμ
Λοιπόν ! Εδώ όταν την βαζω μπροστα μετα απο 8 ωρες και με θερμοκρασια 15 βαθμων
Ανοίγω το τσοκ , βοηθω με το γκαζι , αλλά το ρελαντι βυθιζεται.

https://youtu.be/MDKGJDCAqyo


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 19:12:35 μμ
Μετά 12 χλμ ζεστή πια ...

https://youtu.be/H3vgcWJc-UI


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Johnny_Nik στις Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 21:01:47 μμ
Ένα τσικ το ρελαντί προς τα πάνω νομίζω το θέλει, 1250 στροφές δηλαδή όταν ζεσταθεί. Το ίδιο ακριβώς βύθισμα με το τσοκ το κάνει και σε εμένα, αλλά εν γνώση μου και πράγματι θέλει ρύθμιση, είναι πλούσιο το μείγμα στις Pilots 100%, οπως ήδη έχει γράψει και ο Νίκος πιο πάνω. Σε εμένα γνωρίζω ότι πρέπει να το "φτωχύνω" από 1/4 έως 1/2 στροφές στη βίδα, θα μπορούσες να δοκιμάσεις ίσως αν νιώθεις τυχερός. Διαφορετικά σηκώνεις απλά λίγο το ρελαντί όταν ζεσταθεί η μηχανή και το αφήνεις έτσι, όπως το έχω και εγώ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι σωστό


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2018, 18:21:48 μμ
Πώς το βλέπετε παιδιά ;


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Stoneman στις Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2018, 20:47:44 μμ
Μην αφήνεις να δουλεύει  σε τόσο χαμηλές στροφές στο ρελαντί.

Στο δεύτερο βίντεο που είναι ζεστή θέλει ανέβασμα ανάμεσα 1000 και 1500στρ/λ.

Και κατι ακόμα , άλλαξε άμμεσα μπαταρία , δεν μπορεί ούτε την μίζα να γυρίσει όπως πρέπει, στην δική μου όταν άλλαξα μπαταρία έστρωσε σε κάποιο ποσοστό.



Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2018, 21:55:05 μμ
Μπορεί και να έχεις δίκιο για την μπαταρια , περσυ τετοιο καιρο επαθα ζημια με το δεξι μου ποδι και εμεινε 3 μηνες  μονο να την βαζω μπροστά κάθε 15 μέρες και μετά τον 1ο μήνα.
Η μπαταρία τα έπαιξε και την φόρτισα.
Όσον αφορά το ρελαντί,  το είχα αρκετά ψηλά,  κοντά στις 1500 στροφές κρύο κσι.κοντα στις 2000 ζεστό.
Μετά από επίσκεψη σε συνεργείο μου το κατέβασαν εδώ,  που φάνηκε να δουλεύει με ένα κύλινδρο,  έτσι μου είπαν.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Stoneman στις Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 19:56:22 μμ
Εγώ βλέπω ενα μηχανάκι που είναι πολύ προσεγμένο.

Τωρα αυτά τα σχετικά με το << που φάνηκε να δουλεύει με ένα κύλινδρο >> δεν τα καταλαβαίνω,
Ανέβασε το ρελαντί στις 1250στρ/λ  ζεστό, αναμεσα δλδ 1000 κ 1500 στρ/λ, εκεί στα χαμηλά μην περιμένεις ακρίβειες απο το στροφόμετρο.

Και κάνε ενα κόπο να ελέγξεις μόνος σου το μίγμα . Αν δεν ξερεις ρίξε μια ματιά εδώ :
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24211.0        Απάντηση #21

Και αφου το ρυθμίσεις , ρίξε μια ματιά στα μπουζί που βγαίνουν εύκολα για να δείς αν είσαι οκ απο μίγμα.

Οσο κουφό κ να ακούγεται στην δική μου όταν άλλαξα μπαταρία ανέβηκαν ελάχιστα κ οι στροφές του ρελαντί.
 



Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 22:27:26 μμ
Εγώ βλέπω ενα μηχανάκι που είναι πολύ προσεγμένο.

Τωρα αυτά τα σχετικά με το << που φάνηκε να δουλεύει με ένα κύλινδρο >> δεν τα καταλαβαίνω,
Ανέβασε το ρελαντί στις 1250στρ/λ  ζεστό, αναμεσα δλδ 1000 κ 1500 στρ/λ, εκεί στα χαμηλά μην περιμένεις ακρίβειες απο το στροφόμετρο.

Και κάνε ενα κόπο να ελέγξεις μόνος σου το μίγμα . Αν δεν ξερεις ρίξε μια ματιά εδώ :
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24211.0        Απάντηση #21

Και αφου το ρυθμίσεις , ρίξε μια ματιά στα μπουζί που βγαίνουν εύκολα για να δείς αν είσαι οκ απο μίγμα.

Οσο κουφό κ να ακούγεται στην δική μου όταν άλλαξα μπαταρία ανέβηκαν ελάχιστα κ οι στροφές του ρελαντί.
 



Για την λειτουργία με ένα κύλινδρο μου το είπαν σε 2 συνεργεία.
Δεν ξέρω εάν έπεσα σε εξαπάτηση , θα κοιτάξω να αλλάξω την μπαταρία και μετά να ανεβάσω τις στροφές.
Και στην τελική , εαν το θέμα της λειτουργίας ενός κυλίνδρου,  φαίνεται στο ασταθές ρελαντί και μόνο,  δεν με πειράζει,  θα το αφησω έτσι
Ευχαριστώ για την απάντηση


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 22:39:07 μμ
Τι θέμα με το τσοκ δεν μπορώ να καταλάβω πως συνέβη.
Πριν το πάω στο συνεργείο , δούλευε σωστά,  τό άνοιγα στην πρώτη σκάλα στο ξεκίνημα και ανέβασε το ρελαντί πάνω από τις 1500 στροφές,  τώρα βυθίζεται το ρελαντί.
Μια λογική εξήγηση,  μπορείτε να δώσετε ;


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: john lk στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 09:47:34 πμ
Τι θέμα με το τσοκ δεν μπορώ να καταλάβω πως συνέβη.
Πριν το πάω στο συνεργείο , δούλευε σωστά,  τό άνοιγα στην πρώτη σκάλα στο ξεκίνημα και ανέβασε το ρελαντί πάνω από τις 1500 στροφές,  τώρα βυθίζεται το ρελαντί.
Μια λογική εξήγηση,  μπορείτε να δώσετε ;

Δειχνει σαν να εχεις ελαφρως πλουσιο μειγμα, πιθανως να δικαιολογειται ετσι και η σχετικα μεγαλη καταναλωση που εχεις (να αναφερεσαι παντα σε λιτρα /100 χλμ για την καταναλωση, και σε τι συνθηκες οδηγησης πχ πολη κλπ κλπ).
Ειμαι κατα 99% βεβαιος οτι ειναι απιθανο να λειτουργει με εναν κυλινδρο μονο, δεν θα τραβαγε το μοτερ καθολου, πιστευω θα το ειχες ευκολα καταλαβει. Δεν φαινεται κατι τετοιο στο βιντεακι σου (ζεστο μοτερ).

Απο τα βιντεακια που ανεβασες δεν νομιζω οτι ειναι κατι περα απο καθαρισμος η ρυθμιση καρμπυρατερ. Το παιξιμο του στροφομετρου σου ειναι περιπου οκ χωρις να δειχνει καμμια τραγικη ζημια (ξαναλεω οτι κατα την γνωμη μου θελει ρυθμιση και ισως ενα πραγματικα καλο καθαρισμα), μην ξεχνας ειναι ενας παλιος σε σχεδιαση δικυλινδρος V καρμπυρατερατος κινητηρας.







Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 10:49:31 πμ
Δειχνει σαν να εχεις ελαφρως πλουσιο μειγμα, πιθανως να δικαιολογειται ετσι και η σχετικα μεγαλη καταναλωση που εχεις (να αναφερεσαι παντα σε λιτρα /100 χλμ για την καταναλωση, και σε τι συνθηκες οδηγησης πχ πολη κλπ κλπ).
Ειμαι κατα 99% βεβαιος οτι ειναι απιθανο να λειτουργει με εναν κυλινδρο μονο, δεν θα τραβαγε το μοτερ καθολου, πιστευω θα το ειχες ευκολα καταλαβει. Δεν φαινεται κατι τετοιο στο βιντεακι σου (ζεστο μοτερ).

Απο τα βιντεακια που ανεβασες δεν νομιζω οτι ειναι κατι περα απο καθαρισμος η ρυθμιση καρμπυρατερ. Το παιξιμο του στροφομετρου σου ειναι περιπου οκ χωρις να δειχνει καμμια τραγικη ζημια (ξαναλεω οτι κατα την γνωμη μου θελει ρυθμιση και ισως ενα πραγματικα καλο καθαρισμα), μην ξεχνας ειναι ενας παλιος σε σχεδιαση δικυλινδρος V καρμπυρατερατος κινητηρας.








Μα αναφέρω ότι έγινε καθαρισμός του καρμπυρατερ
Επίσης έγραψα ότι πριν και όσο έχω την μηχανή δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το τσοκ
Μετά τον καθαρισμό άλλαξε συμπεριφορά και μετά από λίγα δευτερα  βυθιζεται το ρελαντί..


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: john lk στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 15:47:30 μμ
Τοτε ισως να ειναι θεμα ρυθμισης των pilots.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 19:21:09 μμ
Και ένα φρεσκο video !

https://youtu.be/gAD6gxroHKU


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: john lk στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 20:11:52 μμ
Φοιβε,

ανεβασε αμεσα το ρελαντι στις 1200 περιπου στροφες. Εκει που εισαι τωρα κινδυνευουν οι εκκεντροφοροι και τα κοκορακια απο ελλειπη λιπανση.
Δευτερον, δουλευουν και οι δυο σου κυλινδροι, το θεμα σου βρισκεται στα καρμπυρατερ οπως εχω ξαναγραψει, μην ψαχνεις αδικα αλλου.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 20:47:12 μμ
Φοιβε,

ανεβασε αμεσα το ρελαντι στις 1200 περιπου στροφες. Εκει που εισαι τωρα κινδυνευουν οι εκκεντροφοροι και τα κοκορακια απο ελλειπη λιπανση.
Δευτερον, δουλευουν και οι δυο σου κυλινδροι, το θεμα σου βρισκεται στα καρμπυρατερ οπως εχω ξαναγραψει, μην ψαχνεις αδικα αλλου.

Δηλαδή φίλε,  να πιστέψω πως δεν έγινε καθαρισμός στο καρμπυρατερ !


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: john lk στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 22:01:25 μμ
Προσεξε με.....δεν ειπα οτι δεν εγινε καθαρισμος, ομως υπαρχει καθαρισμος και....καθαρισμος. Αν ησουν στο σεμιναριο που εγινε την προηγουμενη Κυριακη θα εβλεπες πως γινεται ενας καλος (ισως οχι Ο τελειος) καθαρισμος, αλλα ικανοτατος να κανει τα καρμπς να δουλευουν σωστα. Αυτη η εργασια παιρνει μερικες ωρες μαζι με το λυσε - δεσε.
Δεν γνωριζω τι ακριβως εκανε ο μηχανικος σου, ουτε μπορω να τον κατηγορησω για κατι, ομως ποιον επαγγελματια μηχανικο συμφερει να ξοδεψει 3-4-5 ωρες για πχ 70 ευρω?? Αεε που πρεπει να ειναι εφοδιασμενος με τα καταλληλα αναλωσιμα (πχ Ο ρινγκ) που ισως χρειαστει!!

Αυτο που λεω ειναι οτι (κατα 99%) ΔΕΝ δουλευει με εναν κυλινδρο οπως σου λενε (δεν θα ηταν οδηγησιμη η μηχανη) και οτι βλεπω οτι ειναι θεμα ρυθμισης και πιθανως καθαρισμου.

Ειναι βασικο Φοιβε να εχεις καποιες γνωσεις εσυ ο ιδιος για να μπορεις να κρινεις τον καθενα μηχανικο, ΜΗΝ βασιζεσαι παντα σε αυτο που σου λενε. Προσωπικα για να "εγκρινω" καποιον μηχανικο τον περναω απο "το ματι της βελονας" και αν μου κανει...εχει καλως, διαφορερικα δεν του δινω την εργασια (εχω φτασει να πω "κανε το ετσι συμφωνεις / διαφωνεις, εγω δινω τις οδηγιες). Αντιλαμβανεσαι τι προσπαθω να σου πω...
ΔΕΝ κατηγορω καποιον που δεν εχει γνωσεις, ομως συστηνω να ειναι επιφυλακτικος σε αυτα που του λενε και να τα διασταυρωνει με αλλα ατομα που δεν εχουν συμφερον απο το ολο θεμα.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 22:35:19 μμ
Προσεξε με.....δεν ειπα οτι δεν εγινε καθαρισμος, ομως υπαρχει καθαρισμος και....καθαρισμος. Αν ησουν στο σεμιναριο που εγινε την προηγουμενη Κυριακη θα εβλεπες πως γινεται ενας καλος (ισως οχι Ο τελειος) καθαρισμος, αλλα ικανοτατος να κανει τα καρμπς να δουλευουν σωστα. Αυτη η εργασια παιρνει μερικες ωρες μαζι με το λυσε - δεσε.
Δεν γνωριζω τι ακριβως εκανε ο μηχανικος σου, ουτε μπορω να τον κατηγορησω για κατι, ομως ποιον επαγγελματια μηχανικο συμφερει να ξοδεψει 3-4-5 ωρες για πχ 70 ευρω?? Αεε που πρεπει να ειναι εφοδιασμενος με τα καταλληλα αναλωσιμα (πχ Ο ρινγκ) που ισως χρειαστει!!

Αυτο που λεω ειναι οτι (κατα 99%) ΔΕΝ δουλευει με εναν κυλινδρο οπως σου λενε (δεν θα ηταν οδηγησιμη η μηχανη) και οτι βλεπω οτι ειναι θεμα ρυθμισης και πιθανως καθαρισμου.



Ειναι βασικο Φοιβε να εχεις καποιες γνωσεις εσυ ο ιδιος για να μπορεις να κρινεις τον καθενα μηχανικο, ΜΗΝ βασιζεσαι παντα σε αυτο που σου λενε. Προσωπικα για να "εγκρινω" καποιον μηχανικο τον περναω απο "το ματι της βελονας" και αν μου κανει...εχει καλως, διαφορερικα δεν του δινω την εργασια (εχω φτασει να πω "κανε το ετσι συμφωνεις / διαφωνεις, εγω δινω τις οδηγιες). Αντιλαμβανεσαι τι προσπαθω να σου πω...
ΔΕΝ κατηγορω καποιον που δεν εχει γνωσεις, ομως συστηνω να ειναι επιφυλακτικος σε αυτα που του λενε και να τα διασταυρωνει με αλλα ατομα που δεν εχουν συμφερον απο το ολο θεμα.


Καλα τα λες φιλε , δεν ειμαι απο τους αναβατες  που ασχολουνται με το τεχνικο κομματι , προσεχω πολυ ομως  οτι εχω και προσπαθω να αποφευγω αυτους που αναφερεις , μα δυστυχως ο ευσυνειδητος μηχανικος ειναι μια σπανια και ξεχωριστη περιπτωση.
Επισης εαν διαβασες ,προσπαθησα να διασταυρωσω , εδω μεσα , εαν αυτα που μου ειπαν οι μηχανικοι ειναι σωστα η οχι και διαπιστωσα οτι δεν χρειαζεται να ασχοληθω παραπανω με τον κυλινδρο.
Σε ευχαριστω που με βοηθησες να αντιληφθω καποια τεχνικα ζητηματα που δεν κατεχω.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: john lk στις Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 23:34:38 μμ
Αναμφιβολα την αγαπας και την φροντιζεις την μηχανη σου (αν και δεν εισαι του "τεχνικου"), αυτο φαινεται απο τον τροπο που αντιμετωπιζεις και γραφεις για το οποιο τεχνικο θεμα.

Να ξερεις οτι σε αυτο το φορουμ ο ενας συμπληρωνει τον αλλο σε γνωσεις, συμβουλες κλπ κλπ, χωρις να αποσκοπει σε κατι.

Οποτε να νοιωθεις ελευθερος να ρωτας ο΄τι θελεις και οποιος γνωριζει κατι θα το γραφει προς βοηθειαν σου (και ολων των υπολοιπων).


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: Stoneman στις Σάββατο 20 Ιανουάριος 2018, 11:43:33 πμ
Για την λειτουργία με ένα κύλινδρο μου το είπαν σε 2 συνεργεία.

Αυτό εξακολουθώ να μην το καταλαβαίνω κ αισθάνομαι οτι κάτι εννούν που δεν είναι αυτό που εμείς καταλαβαίνουμε σαν << λειτουργία με ενα μόνο κυλινδρο.>>

Δεν ξέρω εάν έπεσα σε εξαπάτηση , θα κοιτάξω να αλλάξω την μπαταρία και μετά να ανεβάσω τις στροφές.

Ναι , αλλά κάντο όμως ετσι? μην λέμε τα ίδια κ τα ίδια .

Ανεβαζεις βίντεο με ενα μηχανάκι με 20% λάθος στροφές ρυθμισμένο ρελαντί και λες οτι κινείται  η βελόνα του στροφόμετρου?
Οπως λέει κ ο Γιάννης εκεί χαμηλά ισως δεν λειτουργεί σωστά κ η τρομπα λάδιου κ δεν έχεις σωστή λίπανση. 

Και στην τελική , εαν το θέμα της λειτουργίας ενός κυλίνδρου,  φαίνεται στο ασταθές ρελαντί και μόνο,  δεν με πειράζει,  θα το αφησω έτσι

Εγώ το αφησα 9 χρόνια , αφου δεν είχα παράπονο απο κατανάλωση/λειτουργία.

Τι θέμα με το τσοκ δεν μπορώ να καταλάβω πως συνέβη.
Πριν το πάω στο συνεργείο , δούλευε σωστά,  τό άνοιγα στην πρώτη σκάλα στο ξεκίνημα και ανέβασε το ρελαντί πάνω από τις 1500 στροφές,  τώρα βυθίζεται το ρελαντί.
Μια λογική εξήγηση,  μπορείτε να δώσετε ;

Αυτό ισχύει κ στο δικό μου, οταν το αγόρασα το τσοκ στην 2η σκάλα ανέβαζε πάνω απο 1500 στρ /λ , μετα απο καθάρισμα ρυθμιση καρμπς κ ρυθμιση βαλβίδων λειτουργούσε σαν το δικό σου.

Μα αναφέρω ότι έγινε καθαρισμός του καρμπυρατερ
Επίσης έγραψα ότι πριν και όσο έχω την μηχανή δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το τσοκ
Μετά τον καθαρισμό άλλαξε συμπεριφορά και μετά από λίγα δευτερα  βυθιζεται το ρελαντί..

Ρίξε κ μια ματιά στην ντίζα του τσοκ, μετά απο το λεβιέ του τσοκ κ κάπου ανάμεσα σκελετό κ αριστερό ψυγείο η ντίζα γίνεται διπλή κ πάει στα δύο καρμπς.

Δεν είναι  ευκολο να το βρείς το σημείο αφου ενοχλεί το τεπόζιτο κ τα πλαστικά.

Ισως με το βγάλε βάλε να μην πάτησε σωστά η ντίζα κ να μένει το τσοκ μόνιμα ανοικτό , ισως δλδ κ απο αυτό να εξηγείται κ η επιπλέον κατανάλωση.

Δηλαδή φίλε,  να πιστέψω πως δεν έγινε καθαρισμός στο καρμπυρατερ !

Μην φτάσουμε κ εκεί.


Τίτλος: Απ: Θέμα με το ρελαντί
Αποστολή από: foivous στις Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 09:12:09 πμ
Ανέβασα εχθες το.απογευμα το ρελαντί στις 1200 στροφές με ζεστή μηχανή και σήμερα το.πρωι από τις 700 - 800 στροφές που είχε πριν στην εκιννηση    ειχε 900 στροφές
Έκανα 10χλμ στην Εθνική και οι στροφές όταν σταμάτησα ήταν 1300 - 1400  + - 50 στροφες (παιξιμο)
Έχω την αίσθηση πως δουλεύει καλύτερα !
Πάντως το τσοκ δεν επανήλθε.
Με τον μηχανικό μου , που μίλησα μου είπε πάλι για τον κύλινδρο , τον χαιρέτησα και έφυγα,  δεν ξαναπαταω