Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => ’λλες Μηχανές => Μήνυμα ξεκίνησε από: African Boy στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:28:33 μμ



Τίτλος: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:28:33 μμ
Προχθές μίλαγα με τον ξάδελφο μου για ποιες μηχανές μπορεί να οδηγήσει στην Α2 κατηγορία μιας και το δίπλωμα Α2 θέτει περιορισμό στη μέγιστη ιπποδύναμη, στα 35 Kw, δηλαδή 47 ίπποι, και πήγαμε είδαμε από κοντά τη  ΤRK 502, με τιμή στα 6.500,00€

(https://mototriti.gr/jpg/MTR/1600/NEWS/best-a2-13-2017-05.jpg)

Η Benelli παρουσίασε πρόσφατα το TRK για όσους αναζητούν μια προσιτή μοτοσυκλέτα με σύγχρονη και περιπετειώδη εμφάνιση τόσο για καθημερινή χρήση, όσο και για μακρινά ταξίδια. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και αποδίδει 47 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Είναι φιλικός και παρέχει ομαλά τη δύναμή του σε όλο το φάσμα στροφών. Τα φρένα του αποτελούνται από δύο δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με 4πίστονη δαγκάνα και έναν 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Διαθέτουν δύναμη και προοδευτική λειτουργία ενώ, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί από ένα κουμπί στην αριστερή μεριά του τιμονιού.

Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός με διάμετρο 50 χιλιοστά που ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων ισορροπούν ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά και οι διαδρομές τόσο εμπρός, όσο και πίσω είναι 145 χιλιοστά. Το βάρος της είναι 210 κιλά πλήρης υγρών. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε όρθια στάση και η άνετη σέλα θα κρατήσει τον αναβάτη ξεκούραστο για πολλή ώρα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ    Benelli TRK 502
Τύπος    4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.)    499,6
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)    69 X 66,8
Συμπίεση (:1)    11,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    47/8.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    4,6/4.500
Τροφοδοσία    Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)    20
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)    4,6



(https://www.superpapi.gr/wp-content/uploads/2017/04/benelli_trk_502_abs_2017_2.jpg)

(https://www.superpapi.gr/wp-content/uploads/2017/04/benelli_trk_502_abs_2017_4.jpg)

Περισσότερες πληροφορίες: www.benelli-moto.gr


Πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα..... και πολύ προσιτή οικονομικά.....


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:30:27 μμ
bikeit

Πόσα κυβικά χρειάζεσαι για να κάνεις ταξίδια και χωμάτινες διαδρομές, φορτωμένος με τον εξοπλισμό σου για camping; Η Benelli παρουσιάζει μία πιο οικονομική πρόταση, σε μία
χρηστικότατη μοτοσυκλέτα με χαρακτήρα Adventure.
Η νέα TRK 502 είναι μία δικύλινδρη μοτοσυκλέτα με κινητήρα εν σειρά χωρητικότητας 500 κυβικών εκατοστών, και εμφάνιση που... θα συζητηθεί!
'Ό'τι ακριβώς χρειάζεσαι", φαίνεται να μας λέει η Benelli με αυτό το μοντέλο, το οποίο οπτικά θυμίζει έντονα το Multistrada 1200 Enduro - τουλάχιστον το μπροστινό του τμήμα δείχνει
αντιγραφή, έχει πινελιές από Honda Crosstourer, και φυσικά, χαρακτήρα... BMW GS!
Μία επιτυχημένη συνταγή θα λέγαμε από σχεδιαστικής πλευράς, η οποία με τα χωμάτινα ελαστικά της Metzeler, Karoo, σε ακτινωτούς τροχούς 19 - 17 ιντσών, το ανεστραμμένο μπροστινό
σύστημα, τους δύο δίσκους μαργαρίτα για μπροστά, τις δαγκάνες της Brembo, την ψηλή ζελατίνα fering, αλλά και την διπλή σέλα, δείχνει τουλάχιστον πολλά υποσχόμενη!
Η Benelli έχει εξοπλίσει αρκετά την νέα της μοτοσυκλέτα, με προστατευτικές χούφτες τιμονιού, χειροποίητη εξάτμιση δύο σε ένα που βγαίνει στα δεξιά - η προστατευτική ποδιά απουσιάζει εδώ,
αλλά και αλουμινένιες πλαϊνές βαλίτσες της Givi.
Η απόδοση της νέας αυτής adventure μοτοσυκλέτας βρίσκεται στους 47 ίππους και με 152 χιλιοστά διαδρομής στις αναρτήσεις, θα φροντίσει να διασχίσει κάθε δύσβατο χωματόδρομο. Με το
ρεζερβουάρ των 21 λίτρων, αλλά και την διπλή άνετη σέλα, υπόσχεται άνετη και μεγάλη παραμονή στην σέλα της.
Σίγουρα είναι μία πολύ καλή πρόταση για μία μικρή και προσιτή οικονομικά adventure μοτοσυκλέτα -αν η τιμή της βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα λόγω κυβισμού. Τώρα εμάς γιατί μας φαίνεται ότι το νέο Ducati Multistrada 1200 Enduro μπήκε στο πλύσιμο... μόνο ως καλό μπορούμε να χαρακτηρίσουμε αυτή την ομοιότητα!

Πηγή (http://www.bikeit.gr/new-models/benelli/7309-nea-montela-2015-benelli-trk-502.html)



Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:43:30 μμ
και ένα άρθρο του Νίκου Βιτσιλάκη

Πριν λίγες μέρες, η Benelli moto παρουσίασε στην έκθεση μοτοσυκλέτας SMF Motoshow στη Θεσσαλονίκη μια μοτοσυκλέτα που αφενός έχει τα φόντα να γίνει επιτυχία και αφετέρου να κάνει τον κόσμο να θυμηθεί τι εστί Benelli. Το νέο TRK 502 γυρίζει την πλάτη στις θηριώδεις μοτοσυκλέτες με τους τριψήφιους αριθμούς ίππων και τα «ασήκωτα» κιλά, όντας ένα προσιτό και ανάλαφρο Οn-Οff που διψά για περιπέτεια.

Aυτό το νέο adventure μεσαίου κυβισμού δημιουργεί μια νέα υπο-κατηγορία και ήδη έχει δημιουργήσει αίσθηση. Με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 500 κ.εκ., ατσάλινο πλαίσιο (σήμα κατατεθέν Benelli), ψηλή θέση οδήγησης και -προαιρετικά- ακτινωτούς τροχούς (19” μπροστά και 17” πίσω) με ελαστικά διπλής χρήσης, δείχνει έτοιμο να διασχίσει κάθε είδους δρόμους, ασφάλτινους και χωμάτινους. Η απόδοση του υγρόψυκτου κινητήρα με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους 2 ΕΕΚ ανέρχεται στους 48 ίππους, το ρεζερβουάρ χωράει 20 λίτρα για μεγάλη αυτονομία και ξένοιαστη οδήγηση σε δυσπρόσιτα μέρη, ενώ το μεγάλο ρύγχος στο μπροστινό μέρος (που θυμίζει Multistrada) επιτρέπει την αφαίρεση του χαμηλού φτερού για όσους θέλουν να κινηθούν σε λασπώδη εδάφη.

Η... ταξιδιάρα Benelli εφοδιάζεται με κινητήρα 500 κ.εκ. που αποδίδει 48 ίππους
Στο video που ακολουθεί η Benelli μας δείχνει τον βασικό λόγο ύπαρξης του TRK 502, που δεν είναι άλλος από τα ταξίδια!

https://www.youtube.com/watch?v=tRi13YHa6QU


Σύστημα πέδησης και μετάδοσης
Στο σύστημα των φρένων χρησιμοποιούνται δαγκάνες Brembo με δύο δίσκους διαμέτρου 320mm μπροστά και έναν 260mm πίσω, καθώς και δικάναλο ABS, ενώ στην ανάρτηση συναντάμε ανάποδο (USD) πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, αμφότερα με δυνατότητα ρυθμίσεων. Στο σύστημα μετάδοσης υπάρχει υδραυλικός συμπλέκτης και κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ η κάλυψη από τον αέρα φαίνεται να έχει επιτευχθεί χάρη στην ψηλή ζελατίνα και τις προστατευτικές χούφτες για τα χέρια. H τιμή του στα 6.500 ευρώ σίγουρα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, ευελπιστούμε να το οδηγήσουμε σύντομα και να σας ενημερώσουμε σχετικά!

Μάθε παιδί μου... Benelli

Με αφορμή την επανεμφάνιση της ιταλικής εταιρίας στην Ελλάδα, είπαμε να κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή προκειμένου να μάθουν -όσοι δεν ξέρουν- την ιστορία ενός κατασκευαστή... που δεν φτιάχνει όπλα αλλά μοτοσυκλέτες κάθε κυβισμού. Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, τα αδέλφια Giuseppe, Giovanni, Filippo, Francesco, Domenico και Antonio Benelli έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα και ξεκίνησαν να κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες. Ήταν το 1919 συγκεκριμένα, όταν το πρώτο τους δημιούργημα ήταν πλέον γεγονός και αφορούσε σε έναν δίχρονο κινητήρα 75 κ.εκ.

Μια διετία ΅ετά, κατασκευάζει και την πρώτη της ΅οτοσυκλέτα, τη δίχρονη Velomotore 100. Έκτοτε, η πορεία στο χρόνο απέφερε πολλά μοντέλα αλλά και εμπλοκή με τους αγώνες, όπου παγκόσμιοι τίτλοι συνέβαλαν στην εδραίωση της φίρμας. Ο πόλεμος ανέτρεψε τα σχέδια για εξέλιξη και βρήκε την ιταλική εταιρία να παράγει μοτοσυκλέτες για τον ιταλικό στρατό. Οι αεροπορικοί βομβαρδισμοί των Γερμανών κατέστρεψαν μεγάλο μέρος του εργοστασίου, που το 1945 απασχολούσε 800 άτομα, αλλά τα αδέλφια Benelli δεν πτοήθηκαν και το 1948 ανακοίνωσαν την απόφασή τους να ξεκινήσουν ξανά την παραγωγή μοτοσυκλετών. Το 1972 η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον Αργεντινό επιχειρηματία Alejandro De Tomaso, γνωστό από τα super cars που κατασκεύαζε.


Πάρτε μία γεύση από την ιστορία της Benelli...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=TfNbTn-PKQw

’λλο στίγμα
Ο καινούργιος πλέον ιδιοκτήτης έδωσε το δικό του στίγμα, αφού επέκτεινε τη γκάμα μοτοσυκλετών της Benelli παρουσιάζοντας πολυκύλινδρες μοτοσυκλέτες με κινητήρες διαφόρων κυβισμών (ποιος δεν θυμάται τις εξακύλινδρες 750 και 900 Sei), ενώ δημιούργησε παράλληλα σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Το 1995 η εταιρεία εξαγοράζεται από το γκρουπ Merloni και η Benelli μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των scooter και παράλληλα λανσάρει μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού. Μια δεκαετία μετά οι κινέζοι του Q.J. Group παίρνουν τα ηνία. Μία εταιρεία τεραστίων διαστάσεων ΅ε προσωπικό που φτάνει τους 14.000 εργαζομένους και εγκαταστάσεις παραγωγής στο μέγεθος μιας μικρής πόλης δίνει άλλο αέρα στην ιστορική πλέον Benelli. Οι γραμμές παραγωγής, όλως περιέργως, παρέμειναν -και παραμένουν- στην Ιταλία και στην παραδοσιακή έδρα της εταιρείας, δηλαδή στο Pesaro



Πηγή (http://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/benelli-trk-502-oplo-se-dio-rodes)


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Παύλος στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:49:24 μμ
Μήπως είναι υπερβολικά ογκώδης για 500cc;


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:56:58 μμ
Δεν την οδήγησα αλλά η αίσθηση της ήταν αρκετά ελαφριά όταν έκατσα επάνω και ενδεχομένως ο όγκος της αυτός να μου άρεσε ..... 

Καλά ο πιτσιρικάς είχε ξετρελαθεί ...... 

Δώρο για τις Πανελλήνιες του από τον μπαμπά του .....


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Παύλος στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:59:32 μμ
Δεν την οδήγησα αλλά η αίσθηση της ήταν αρκετά ελαφριά όταν έκατσα επάνω και ενδεχομένως ο όγκος της αυτός να μου άρεσε ..... 

Καλά ο πιτσιρικάς είχε ξετρελαθεί ...... 

Δώρο για τις Πανελλήνιες του από τον μπαμπά του .....

Αυτά είναι δώρα, μπράβο στο μπαμπά


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: KostasC στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:35:39 μμ
Μπράβο στη Benelli !!!
κυριολεκτικά τρίβει στα μούτρα την απόδειξη αγοράς σε όλα τα υπέρβαρα μαστόδοντα.
Αν αποδειχθεί και ποιοτικά καλό, προβλέπω τη benelli να ανοίγει επιτέλους την αγορά εκεί που πρέπει :
Στα πιο μικρά-λογικά adventure bikes που έχουν και αναμενόμενα χαμηλότερη τιμή.

Ειδικά η τιμή του στα 6500 φαίνεται σχεδόν απίστευτη.
Μένει να δούμε αν αυτά τα 50 άλογα κινούν αξιοπρεπώς τη μοτοσικλέτα.


Μήπως είναι υπερβολικά ογκώδης για 500cc;

Δώσε όγκο στο λαό !


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Sotos στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:43:01 μμ
 :2hysterical:

Δώρο για τις Πανελλήνιες του από τον μπαμπά του .....

Σε ποσο καιρο δινει πανελληνιες ο δικός σου ? προλαβαίνεις να μαζεψεις το μετρητο ?


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: KostasC στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:43:39 μμ
6τάχυτο παρακαλώ...

Τύπος κινητήρα   Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός   499,6 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή   69χιλ. Χ 66,8χιλ.
Σχέση συμπίεσης   11,5:1
Μέγιστη ισχύς   35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή   45,0 Nm (4,6 kgm)  @ 4500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης   Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία   Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης   TLI
Σύστημα εκκίνησης   Μίζα
Πιστοποίηση   EURO 4
EFI   DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης   Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση   Αλυσίδα

Η ανάρτηση προσφέρει μέγιστη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, χάρη σε ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών και 135 χιλιοστών διαδρομής καθώς και σε ένα διαγώνιας τοποθέτησης αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς.

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Sotos στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:44:51 μμ
βρηκαν το κενο στην αγορά !
Αν δειξει και αξιοπιστία?  ρουμπος!


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:59:53 μμ
:2hysterical:
Σε ποσο καιρο δινει πανελληνιες ο δικός σου ? προλαβαίνεις να μαζεψεις το μετρητο ?

Χα χα χα..... σε 18 - 19 χρόνια..... Μια χαρά......


Ναι Κώστα τα χαρακτηριστικά για λεφτά του και την ποιότητα του, νομίζω παίζουν χωρίς αντίπαλο .....





Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Sotos στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 17:09:47 μμ
που ειναι ο αεροκεφαλος να μας πει το μελλον του μηχανακίου ?


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: pakos1406 στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 20:33:57 μμ
πφφφφφ τα βλέπεις τι μου κάνετε???
Κι ενώ έλεγα η επόμενη αγορά μου να είναι το ΤΑ 700 τώρα μπαίνω σε σκέψεις....


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Airhead στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 22:11:10 μμ
 >
που ειναι ο αεροκεφαλος να μας πει το μελλον του μηχανακίου ?

Ρε πάτε καθόλου καλά; ή να βάλω τις φωνές;  :opera: ΤΑΦΟΣ θα είναι.  :pope:Ένα ψόφιο και ασήκωτο πράμα. Όσο gs και να το παίζει όσο φτηνό και να είναι

....είναι 210 ΚΙΛΑ με μόλις 47 ΑΛΟΓΑ.


’λλη μία για τους θεατές στις φθηνές θέσεις πισω στη γαλαρία.   :director: ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ του KLR 650 του 90κάτι αλλά ζυγίζει σχεδόν όσο το ΤΑ650!


Εξού και η κατανάλωση είναι στο θεό ΠΡΙΝ του βάλεις και τα έξτρα. Κοντά 5λίτρα στα 100!

Benelli ΔΕΝ είναι, αν και όσοι είχαν όταν υπήρχε η μάρκα ξέρουν ότι καλά τα εξωτικά Sei αλλά αξιοπιστία δεν είχανε.

ON OFF δεν είναι γιατί μπορεί να έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση πίσω και ανάποδη 50άρα μπροστά αλλά από διαδρομή είναι στα 135 χιλιοστά!  :badair:

Μάρκα δεν είναι να πεις ότι "πατώλα CB500X φορτώθηκα αλλά είναι Honda τουλάστιχον"...  :qriding:

Φτηνό δεν είναι, όσο κάνανε ένα φεγγάρι τα v strom κάνει.

Οικονομικό δεν είναι, καίει σχεδόν όσο το 800 bmw που βγάζει κοντά τα διπλά άλογα.

Κινεζιά του κερατά είναι και οι έρμοι στα μοτοπεριοδικά το λιβανίζουν μπας και πέσει καμιά σελιδούλα διαφήμιση μέσα στην κρίση.  :eusa_boohoo:

Τι να πούνε; Ότι πιάσανε ότι υπάρχει μουράτο στην αγορά να το κοπιάρουν φτηνιαδούρα, κοτσάρανε και μια μάρκα από τα αζήτητα και όποιον βλαχοπρόξενο ψωνίζει μηχανή με το στρέμμα πιάσουνε; :squeeze:

Και άμα σκορπίσει άντε να βρεις το δίκιο σου στο επίσημο δίκτυο ...της Benelli? :2hysterical:



Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Airhead στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 22:14:14 μμ
Και στην τελική ποιος παπάρας θα πάει να πάρει αυτό αντί το CB500X που είναι Honda και γιατί; Για την μούρη του πιο επιθετικού ντηζάιν, ή για να γλιτώσει 200 ευρώ να πάρει μηχανή χωρίς αντιπροσωπεία; ???


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Airhead στις Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 22:21:11 μμ
Για να καταλάβουμε τι λέμε: το KLE 500 -με μοτέρ καταγωγής gpz του 87- το 2005 έβγαζε 45 άλογα στα 192 κιλά με διαδρομές 220 μπρος -πίσω. WTF?


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: γκ στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 07:08:39 πμ
Οτι γράφει ο Ευάγγελος θα γίνει καπνός αν το μηχανάκι αποδειχθεί αξιόπιστο, πράγμα απίθανο!


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 10:47:52 πμ
Ωχ ωχ ωχ, ανεμοστρόβιλος ο Βαγγέλης .....

Την γείωσε την μοτοσυκλέτα.......

Μην κακομοίρη μου σε ακούσει ο Ορφέας....... και με τρέχει να του δείχνω άλλες μηχανές.......  ;D


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: KKalantzis στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 11:26:22 πμ
Και δεν θέλεις, ε; Τραβάτε με και ας κλαίω  ;D


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Sotos στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 11:30:33 πμ
Κατι ηξερα που ηθελα αεροκεφαλο!
Στο τσακ με προλαβες και με απετρεψες... με το πορτοφολι στο χέρι!


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Παύλος στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 11:38:38 πμ
Στο τσακ με προλαβες και με απετρεψες... με το πορτοφολι στο χέρι!

Το ήθελες για δεύτερο ή θα το κάνεις δώρο στη Βιολέτα; :2hysterical:


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 12:16:14 μμ
Δείτε λεπτομέρειες......

(http://content-mcdn.feed.gr/filesystem/images/20151121/low/newego_LARGE_t_77761_298498.JPG)

(http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2016/02/Benelli-TRK-502-Arrow-exhaust-at-Auto-Expo-2016.jpg)

(http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2016/02/Benelli-TRK-502-front-nose-at-Auto-Expo-2016.jpg)

(https://3.bp.blogspot.com/-endEhYevcbc/WOl-7AvvWuI/AAAAAAAA9yc/T3D0F4mfmFkD0_y0pDZu8osQyqvpXLHBQCLcB/s640/57.jpg)

(https://www.xbhp.com/wp-content/uploads/2017/04/10.jpg)


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Παύλος στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 12:22:00 μμ
’ρα κάνει λάθος ο Βαγγέλης, δεν είναι Κινεζιά, από Ινδία οι φωτογραφίες :goofy: :goofy:


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Sotos στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 12:54:46 μμ
τι ασχημο που ειναι αυτο πριν το τελικο της εξατμησης?
Μηπως ειναι το προτοτυπο στις φωτο ?


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Sotos στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 13:01:42 μμ
Το ήθελες για δεύτερο ή θα το κάνεις δώρο στη Βιολέτα; :2hysterical:


Δωρο δωρο!


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: KostasC στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 14:53:38 μμ
τι ασχημο που ειναι αυτο πριν το τελικο της εξατμησης?
Μηπως ειναι το προτοτυπο στις φωτο ?

είναι copy απο dakar bikes. (ή λες για τον καταλύτη ?)
δες τη μαμά εξάτμιση
(https://mototriti.gr/jpg/MTR/1600/NEWS/best-a2-13-2017-05.jpg)

Χθες πήγα απο την αντιπροσωπεία που είναι πολύ κοντά στη δουλειά μου, αλλά ήταν κλειστά και δε το είδα  :(




Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: KostasC στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 15:09:01 μμ
>
Ρε πάτε καθόλου καλά; ή να βάλω τις φωνές;  :opera: ΤΑΦΟΣ θα είναι.  :pope:Ένα ψόφιο και ασήκωτο πράμα. Όσο gs και να το παίζει όσο φτηνό και να είναι

....είναι 210 ΚΙΛΑ με μόλις 47 ΑΛΟΓΑ.


’λλη μία για τους θεατές στις φθηνές θέσεις πισω στη γαλαρία.   :director: ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ του KLR 650 του 90κάτι αλλά ζυγίζει σχεδόν όσο το ΤΑ650!


Εξού και η κατανάλωση είναι στο θεό ΠΡΙΝ του βάλεις και τα έξτρα. Κοντά 5λίτρα στα 100!

Benelli ΔΕΝ είναι, αν και όσοι είχαν όταν υπήρχε η μάρκα ξέρουν ότι καλά τα εξωτικά Sei αλλά αξιοπιστία δεν είχανε.

ON OFF δεν είναι γιατί μπορεί να έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση πίσω και ανάποδη 50άρα μπροστά αλλά από διαδρομή είναι στα 135 χιλιοστά!  :badair:

Μάρκα δεν είναι να πεις ότι "πατώλα CB500X φορτώθηκα αλλά είναι Honda τουλάστιχον"...  :qriding:

Φτηνό δεν είναι, όσο κάνανε ένα φεγγάρι τα v strom κάνει.

Οικονομικό δεν είναι, καίει σχεδόν όσο το 800 bmw που βγάζει κοντά τα διπλά άλογα.

Κινεζιά του κερατά είναι και οι έρμοι στα μοτοπεριοδικά το λιβανίζουν μπας και πέσει καμιά σελιδούλα διαφήμιση μέσα στην κρίση.  :eusa_boohoo:

Τι να πούνε; Ότι πιάσανε ότι υπάρχει μουράτο στην αγορά να το κοπιάρουν φτηνιαδούρα, κοτσάρανε και μια μάρκα από τα αζήτητα και όποιον βλαχοπρόξενο ψωνίζει μηχανή με το στρέμμα πιάσουνε; :squeeze:

Και άμα σκορπίσει άντε να βρεις το δίκιο σου στο επίσημο δίκτυο ...της Benelli? :2hysterical:




Χαχαχα... δώσε κίτρινη φυλλάδα στο λαό  :2hysterical: !

Θα είναι ψόφιο ? γιατί θα το πάρει κανείς να κάνει κόντρες στα μαστόδοντα ?  μια χαρά είναι τα 50 αλογάκια... κλοπ κλοπ κλοπ
θα καλπάζουν ρυθμικά με ιταλική γοητεία στα ηλιοβασιλέματα. Αμα δεις που είναι η μέγιστη ροπή στις 4500rpm καταλαβαίνεις οτι
μηχανάκι θα είναι καρα-αποδεκτό για μια φυσιολογική χρήση εντός-εκτός.
Το βάρος της μηχανής είναι στα αναμενόμενα επίπεδα. Αμα αδυνατίσεις λίγο μπορεί να ξεκουράσεις και τα αλογάκια.
135 mm και 50mm μπροστινό ! τόσα χρειάζεσαι, παραπάνω είναι για άλματα. Αφου είναι και ρυθμιζόμενες... ούτε στα όνειρα σου δεν έχεις δει τέτοια.

Το NC750 είναι 55 άλογα, 220 κιλά  με 8400 στην πιο απλή έκδοση (2000Ε πάνω) και 9300 το DCT...




Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 16:34:37 μμ
Ορίστε και σημερινό άρθρο απο το MotoTriti (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Benelli-TRK-502Kathhmerinos-taksideyths_116879.asp)


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Airhead στις Σάββατο 02 Σεπτέμβριος 2017, 10:24:27 πμ

Χαχαχα... δώσε κίτρινη φυλλάδα στο λαό  :2hysterical: !

Θα είναι ψόφιο ? γιατί θα το πάρει κανείς να κάνει κόντρες στα μαστόδοντα ?  μια χαρά είναι τα 50 αλογάκια... κλοπ κλοπ κλοπ
θα καλπάζουν ρυθμικά με ιταλική γοητεία στα ηλιοβασιλέματα. Αμα δεις που είναι η μέγιστη ροπή στις 4500rpm καταλαβαίνεις οτι
μηχανάκι θα είναι καρα-αποδεκτό για μια φυσιολογική χρήση εντός-εκτός.
Το βάρος της μηχανής είναι στα αναμενόμενα επίπεδα. Αμα αδυνατίσεις λίγο μπορεί να ξεκουράσεις και τα αλογάκια.
135 mm και 50mm μπροστινό ! τόσα χρειάζεσαι, παραπάνω είναι για άλματα. Αφου είναι και ρυθμιζόμενες... ούτε στα όνειρα σου δεν έχεις δει τέτοια.

Το NC750 είναι 55 άλογα, 220 κιλά  με 8400 στην πιο απλή έκδοση (2000Ε πάνω) και 9300 το DCT...




καλά ασύ επιμένεις με το Βαρκαντέρο οπότε ...δε σώνεσαι με τίποτα. Λαγουδέρα το θες αυτό.

Όσο για το NC νταξ, γέμισε ο ο τόπος. Εταιρεία που πούλησε πιο πολλά ΤΑ650 από όσα κρουασάν ο Στεργίου κατάφερε να βγάζει 700άρι και να το ψάχνεις με το μακαρόνι.


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Airhead στις Σάββατο 02 Σεπτέμβριος 2017, 10:29:00 πμ
Ορίστε και σημερινό άρθρο απο το MotoTriti (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Benelli-TRK-502Kathhmerinos-taksideyths_116879.asp)

Το street adventure που λέει ρε παιδιά τι είναι; να ψάχνεις ανοιχτό βενζινάδικο με 100άρα και να μη βρίσκεις;


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: giamar4 στις Σάββατο 09 Σεπτέμβριος 2017, 15:57:31 μμ
Παίδες μη γελιεστε,ομορφο είναι ,ναι.
Αλλά με το χερι στην καρδιά και το μυαλό στη λογική,υπάρχει περιπτωση
να πάρεις μπινελι 500 ή το Χόντα 500x?
200€διαφορα έχουν.


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: leftlane στις Κυριακή 10 Σεπτέμβριος 2017, 23:45:07 μμ
ειχα παρα πολυ καιρο να δω ομορφο μηχανακι , εχω κουραστει να βλεπω σχεδιαστικά εκτρώματα ανεξαρτητου κατηγορίας και μάρκας...

Το Benelli αυτο ειναι απο τα πιο καλοσχεδιασμενα μοτόρια τελευταιως, η δε κοντινες φωτο στις λεπτομερειες δειχνουν (σχετικα...) καλη ποιοτητα και φινιρισμα, επιφυλασσομενως ομως αν  δεν το δεις απο κοντά...
Οι επιδοσεις ειναι ΟΚ , αν δε τα 48 αλογα ειναι οντως "ζωντανα" τοτε κινησαι παραπανω απο αξιοπρεπως.  ;)
Ψεκασμος, 6η σχεση ΣΤΑΝΤΑΡ ABS  :eusa_clap: , ρυθμιζομενη αναρτηση στην οποια θεωρω ικανοποιητικα τα 135mm και παρα πολυ καλη τιμη!!!

Χτυπά εκει που πρεπει και σε κατηγορια που δεν εχει πολλους αντιπάλους . Παρε π.χ. το NC700 ,500x και καθε αντιγραφό του που θυμιζει πιο πολυ jet ski παρα μοτοσυκλετα. Αυτη η HONDA ρε πστ μου ειναι σαν να ξεκιναει εμπνευσμένα απο το πισω μερος την σχεδιαση ενος νεου μοντελου και τελειωνοντας με την εμπροσθια οψη τα γ@μει τη μάνα! (βλ. ΤΑ700...)

Aυτα που με προβληματιζουν στο BENELLI ειναι υποστηριξη (???),  κοστος ανταλλακτικων και αξιοπιστια μοτερ καθοσον προκειται για νεο...


υ.γ. Γιαννη, εγω θα διαλεγα μηχανη ξηράς και όχι σκαφος θαλασσης... ;D


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: Καψιώτης.... στις Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 08:22:36 πμ
Υπάρχει κι αυτό
http://www.motomag.gr/news/nea-montela/kawasaki-versys-x-300-apo-eu5990
http://www.mrbike.gr/website/street/kawasaki-versys-x-300-2017-presentation.html
https://www.kawasaki.gr/el/products/DUAL_PURPOSE/2017/Versys-X_300/specifications?Uid=08C3CwtfCVtcCw0MWVtfXFAJXlFbXllYClpeXFgOXw0LDVE
https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Kawasaki-Versys-X-300H-adventure-pleyra-toy-Versys_112784_9555.asp


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: leftlane στις Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 20:01:35 μμ
Γιαννη πολυ ωραιο και το KAWASAKI, ειναι βεβαια 300cc οποτε εχεις περισσοτερους περιορισμους σε επιδοσεις (αν και 40hp για 300αρι ειναι αρκετα για τα κυβικα του...)
, το ειχα διαβασει σε τεστ στο μοτο αν θυμαμαι καλα και μου εκανε πολυ καλη εντυπωση , πολυ καλυτερο απ το μεγαλο του αδερφο, η τιμη ομως ειναι λιγο τσιμπημενη...


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: giamar4 στις Τρίτη 12 Σεπτέμβριος 2017, 05:17:08 πμ
ειχα παρα πολυ καιρο να δω ομορφο μηχανακι , εχω κουραστει να βλεπω σχεδιαστικά εκτρώματα ανεξαρτητου κατηγορίας και μάρκας...

Το Benelli αυτο ειναι απο τα πιο καλοσχεδιασμενα μοτόρια τελευταιως, η δε κοντινες φωτο στις λεπτομερειες δειχνουν (σχετικα...) καλη ποιοτητα και φινιρισμα, επιφυλασσομενως ομως αν  δεν το δεις απο κοντά...
Οι επιδοσεις ειναι ΟΚ , αν δε τα 48 αλογα ειναι οντως "ζωντανα" τοτε κινησαι παραπανω απο αξιοπρεπως.  ;)
Ψεκασμος, 6η σχεση ΣΤΑΝΤΑΡ ABS  :eusa_clap: , ρυθμιζομενη αναρτηση στην οποια θεωρω ικανοποιητικα τα 135mm και παρα πολυ καλη τιμη!!!

Χτυπά εκει που πρεπει και σε κατηγορια που δεν εχει πολλους αντιπάλους . Παρε π.χ. το NC700 ,500x και καθε αντιγραφό του που θυμιζει πιο πολυ jet ski παρα μοτοσυκλετα. Αυτη η HONDA ρε πστ μου ειναι σαν να ξεκιναει εμπνευσμένα απο το πισω μερος την σχεδιαση ενος νεου μοντελου και τελειωνοντας με την εμπροσθια οψη τα γ@μει τη μάνα! (βλ. ΤΑ700...)

Aυτα που με προβληματιζουν στο BENELLI ειναι υποστηριξη (???),  κοστος ανταλλακτικων και αξιοπιστια μοτερ καθοσον προκειται για νεο...


υ.γ. Γιαννη, εγω θα διαλεγα μηχανη ξηράς και όχι σκαφος θαλασσης... ;D

Δημητρη δεν θα προσπαθησω να σε πεισω,
αλλωστε η μηχανη ειναι γκομενα ,ο καθενας παιρνει(και καβαλαει)
αυτη που γουσταρει.
Και εμενα μ'αρεσει το μπινελλι,μια χαρα ειναι ,το ειδα κι απο κοντα
στην smf ,στη Θεσσαλονικη .
’λλα μαλλον θα πηγαινα στο 500x .


Τίτλος: Απ: Benelli TRK 502
Αποστολή από: African Boy στις Παρασκευή 22 Σεπτέμβριος 2017, 14:32:44 μμ
Με το νέο TRK 502, η Benelli στοχεύει σε όσους ψάχνουν μια μοτοσυκλέτα με χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης, τόσο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, όσο και για ταξίδια.

(https://www.mototriti.gr/jpg/MTR/1600/NEWS/benell-13-2017-11.jpg)

(https://www.mototriti.gr/jpg/MTR/1600/NEWS/benell-13-2017-12.jpg)

(https://www.mototriti.gr/jpg/MTR/1600/NEWS/benell-13-2017-05.jpg[img])https://www.mototriti.gr/jpg/MTR/1600/NEWS/benell-13-2017-03.jpg[/img]

(https://www.mototriti.gr/jpg/MTR/1600/NEWS/benell-13-2017-02.jpg)


Τιμή: 6.500 ευρώ     

+: Τιμή, οδηγείται με δίπλωμα Α2, φιλικότητα, ευκολία χειρισμών
-:  Κοντή 6η σχέση
 
Η Benelli έχει εμπειρία πάνω από 100 χρόνια στην κατασκευή μοτοσυκλετών, αλλά με τη μακροχρόνια κρίση των προηγούμενων ετών σε συνδυασμό με τις συνεχείς αλλαγές ιδιοκτησίας, έμεινε πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η ιταλική εταιρεία έκανε ένα γενναίο restart, μπαίνοντας αρχικά στην αγορά των scooter και των μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού στη συνέχεια. Το TRK 502 είναι μια μεσαίου κυβισμού street touring μοτοσυκλέτα, που έρχεται να αντιμετωπίσει στα ίσα τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των μοτοσυκλετών που οδηγούνται με δίπλωμα Α2.

(https://www.mototriti.gr/jpg/MTR/390/NEWS/benell-13-2017-08.jpg)

(https://www.mototriti.gr/jpg/MTR/390/NEWS/benell-13-2017-06.jpg)


Πηγή (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH-Benelli-TRK-502H-oysia-ths-motosykletas_117264.asp)