Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: XLGeorge στις Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 11:55:00 πμ



Τίτλος: κινητηρες Τρανσαλπ 650 RD10 και RD11 - διαφορες
Αποστολή από: XLGeorge στις Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 11:55:00 πμ
Τα Τρανσαλπ 650 φορανε τον κινητηρα RD10 μεχρι και τα μεσα του 2006, δηλ. και τα μοντελα 2005 και καποια απο τα 2006 με τα αναγλυφα γραμματα και τους μαυρους τροχους. Αλλα απο τα μεσα του 2006 μεχρι και το τελος της παραγωγης το 2007 φορανε τον κινητηρα RD11.

Αυτο ειναι κατι που ανακαλυψα προσφατα καθως εψαχνα για τον εξης λογο. Το Αγγλικο μηχανακι του 2006 εχει ελαχιστα διαφορετικη αισθηση λειτουργιας απο το μηχανακι του 2002 και αλλα 650 που εχω οδηγησει. Ο κινητηρας ειναι ελαχιστα πιο τραχυς με περισοτερο "μπαμ"/αρπαγμα και βγαζει 180+χμω στο κοντερ αρκετα πιο ευκολα. Στην αρχη ειχα νομιζει οτι ητανε ετσι επειδη απλα ητανε ακομη καινουργιο, πηρα το μηχανακι ουσιαστικα αστρωτο με 10Κ πραγματικα χιλιομετρα. Αλλα και τωρα που το μηχανακι εχει κανει 42K χμ βλεπω διαφορες με το Ελληνικο Τρανσαλπ του 2002, το οποιο εχει βεβαια κανει 150Κ χμ.

Ψαχνοντας λοιπον βρηκα οτι υπαρχει και ο κινητηρας RD11 ο οποιος εχει ελαφρα διαφορετικο χρωμα, πιο σκουρο γκρι σε σχεση με το αλουμινι γκρι του RD10 και ειναι αυτος που φοραει το Αγγλικο ΤΑ. Στην αρχη νομισα οτι η διαφορα χρωματος ητανε απλα διακοσμητικη αλλα ο κινητηρας εχει αλλο κωδικο - τον γραφει αναγλυφα χαμηλα δεξια πανω στον πισω κυλινδρο για οποιον θελει να κοιταξει. Η διαφορα του στην αποδοση εξηγει και το γεγονος οτι δυναμομετρησεις που γινανε σε τεστ των τελευταιων μοντελων δειχνουν 47 αντι για 45 αλογα στον τροχο, εχω ενα Bike και ενα 0-300 στα τελη του 2006 που φαινεται απο τις φωτο οτι εχουν τον καινουργιο κινητηρα και αναφερουν 47 αλογα τροχο.

Αυτα, το ανακαλυψα προσφατα καθως ειχα μια μονιμη απορια γιατι αισθανομαι ελαχιστα διαφορετικους τους κινητητες των δυο Τρανσαλπακιων μου, και θεωρησα καλο να το αναφερω εδω για πληροτητα.


Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: Makman στις Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 12:45:11 μμ
Τα 45 αλογα τροχο, δεν ειναι καπως πολλα; Εννοω, οτι με 55 ΗΡ στροφαλο, μου φαινονται καπως λιγα τα 7 αλογα απωλειες.

Σε ευχαριστουμε πολυ για την σημαντικη επισημανση.

Στάλθηκε από το Lenovo A916 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Τίτλος: Απ: κινητηρες Τρανσαλπ 650 RD10 και RD11 - διαφορες
Αποστολή από: Aerios στις Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 12:51:30 μμ
Και το δικό μου RD11 ήταν αλλά να σου πως την αλήθεια μόνο στο θόρυβο καταλάβαινα διαφορά από τα άλλα της παρέας. Σαν απόδοση όχι. Τώρα εσύ βέβαια έχεις καλύτερο feedback





Sent from my iPad using Tapatalk


Τίτλος: Απ: κινητηρες Τρανσαλπ 650 RD10 και RD11 - διαφορες
Αποστολή από: XLGeorge στις Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 13:44:39 μμ
Τα 45 αλογα τροχο, δεν ειναι καπως πολλα; Εννοω, οτι με 55 ΗΡ στροφαλο, μου φαινονται καπως λιγα τα 7 αλογα απωλειες.

Σε ευχαριστουμε πολυ για την σημαντικη επισημανση.

Το αντιθετο, 10 αλογα διαφορα σπο στροφαλο σε τροχο ειναι πολλα σε μηχανακι με αλυσιδα, 7-8 ειναι το τυπικο. Για παραδειγμα, το VFR μου με 108 αλογα στροφαλο βγαζει 100 στον τροχο. Επισης το καινουργιο Africa CRF1000, με 94 αλογα στροφαλο βγαζει 87 τροχο. Για τα 55 στο στροφαλο του 650, τα 47 στον τροχο ειναι πιο λογικα απο τα 45.


@Aerios:  Θαναση, ο θορυβος της εξατμισης ειναι ιδιος αλλα του κινητηρα ελαφρα διαφορετικος, οπως και η αισθηση του (ελαχιστα τραχυτερη μηχανικα αλλα με ενα πιο ομορφο βζζζ).


Τίτλος: Απ: κινητηρες Τρανσαλπ 650 RD10 και RD11 - διαφορες
Αποστολή από: Sotos στις Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 18:03:52 μμ
Τι βρηκες βρε θηριο...


Τίτλος: Απ: κινητηρες Τρανσαλπ 650 RD10 και RD11 - διαφορες
Αποστολή από: petros047 στις Σάββατο 01 Δεκέμβριος 2018, 18:00:55 μμ
Θεωρητικά τον rd11 δεν επιτρέπεται να τον βάλουμε εμείς που έχουμε rd10 σωστά ;
Αν πούμε ότι θελουμε να ήμαστε τελείως νόμιμοι