Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: ΑΙΑΣ on Κυριακή 01 Νοέμβριος 2009, 22:47:48 μμ
Title: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: ΑΙΑΣ on Κυριακή 01 Νοέμβριος 2009, 22:47:48 μμ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΠΙΟ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΕΣΑΣ
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: Doctor on Κυριακή 01 Νοέμβριος 2009, 22:55:52 μμ
:welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: ΑΙΑΣ on Κυριακή 01 Νοέμβριος 2009, 23:09:35 μμ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΤΙ ΛΕΕΙ?
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: myttasio on Κυριακή 01 Νοέμβριος 2009, 23:36:19 μμ
Γειά σου φίλε και καλώς ήρθες. Πόσο χρονών δηλαδή είσαι???
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: DAKARMAN on Κυριακή 01 Νοέμβριος 2009, 23:40:38 μμ
:welcome:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: georig25 on Κυριακή 01 Νοέμβριος 2009, 23:40:59 μμ
Καλώς μας ήρθες Γιώργο στην παρέα! Αν θέλεις όχι κεφαλαία δηλώνουν ότι φωνάζεις.
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: ΑΙΑΣ on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 00:34:46 πμ
γεια σας παιδια συγνωμη για τα κεφαλαια λοιπων ειμαι 28 ετων απο χιο και εχω κι εγω ενα τρανσαλπ 650 αλλα εδω στο νησι ειναι μικρες οι αποστασεις , δυσκολοι δρομοι και δεν μπορεις να χαρεις την μηχανη οπος πρεπει
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: thanos_trikala on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 01:54:56 πμ
καλως ηρθες στη παρεα μας καλα και ορθια χλμ να εχεις
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: kostas larisa on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 02:23:12 πμ
:welcome:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: Dimitris(honda) on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 02:38:36 πμ
Καλώς ήρθες στη παρέα μας
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: African Boy on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 02:57:39 πμ
Καλώς μας βρήκες φίλε μου........ :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: strofakias on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 03:10:04 πμ
:welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: ΑΙΑΣ on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 04:16:53 πμ
ευχαριστω παιδια καλα και απολαυστικα χλμ και σε εσας
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 05:03:32 πμ
γεια σας παιδια συγνωμη για τα κεφαλαια λοιπων ειμαι 28 ετων απο χιο και εχω κι εγω ενα τρανσαλπ 650 αλλα εδω στο νησι ειναι μικρες οι αποστασεις , δυσκολοι δρομοι και δεν μπορεις να χαρεις την μηχανη οπος πρεπει
Καλώς ήρθες, από Χίο υπάρχει άλλος ένα εδώ….ο Τάσος, για να βάλω μια φωνή…
Τάσοοοο από Χίοοοοο που είσαι ρε ?
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: junior CAESAR on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 07:10:16 πμ
Kαλως ηρθες στη παρεα μας. :welcome: :welcome:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: African Boy on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 08:09:40 πμ
Α καλά τώρα είδα την καταγωγή σου απο Χίο...
Και εγώ από Χίο 28...... ;)
Πυργί For Ever..... :goofy: :goofy:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: Chtech on Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 17:15:15 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: kostasj on Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:24:41 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ
Post by: AGGELOS pireas on Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 01:54:01 πμ