Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: hunterpap on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:16:30 πμ

Title: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: hunterpap on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:16:30 πμ
Γειά στην παρέα.Μετα απο αρκετά μοτο κατέληξα  στο transalp 650 (πολύ καλό μεταχειρισμένο) μοντελο 2001 ασημί και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Το μηχανάκι είναι άπαιχτο.  :D  :D :D
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: tzeronymo on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:24:04 πμ
 :thawave: :welcome:
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: Dimitris(honda) on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:28:16 πμ
Καλώς ήρθες στη παρέα.
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: Sotos on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:33:31 πμ
Καλώς τον κοντοχωριανό!

Καλα ταξίδια λοιπον, και αν σε φερει ο δρομος σου και καμια Τριτη απο την ΣυΜοΦΕ (http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=29), ελα να γνωριστουμε!
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: georig25 on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:36:29 πμ
Γειά στην παρέα.Μετα απο αρκετά μοτο κατέληξα  στο transalp 650 (πολύ καλό μεταχειρισμένο) μοντελο 2002 ασημί και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Το μηχανάκι είναι άπαιχτο.  :D  :D :D
όπως τα λες !
 Καλώς μας βρήκες!
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: hunterpap on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:48:44 πμ
Καλώς τον κοντοχωριανό!

Καλα ταξίδια λοιπον, και αν σε φερει ο δρομος σου και καμια Τριτη απο την ΣυΜοΦΕ (http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=29), ελα να γνωριστουμε!
θα χαρώ να τα πουμε απο κοντά.
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: Doctor on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 08:02:03 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: Chtech on Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 20:08:15 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: hunterpap on Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 00:21:47 πμ
Μάγκες ευχαριστώ για το καλοσώρισμα.
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: Διαμαντης on Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 03:10:59 πμ
Καλώς ήρθες γείτονα.
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: costas on Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 03:28:47 πμ
καλώς ήρθες!!!!!!!!!!
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: strofakias on Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 04:35:33 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: kostasj on Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:21:45 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: AGGELOS pireas on Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 01:56:44 πμ
 :welcome: :welcome:στην :discussion: :discussion:
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: sotiris1 on Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 02:28:51 πμ
Απο ΔΑΦΝΗ!Εκει τα πινω καθε πεμπτη στο οστρακο.ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΕΣ.
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: hunterpap on Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 05:12:29 πμ
Απο ΔΑΦΝΗ!Εκει τα πινω καθε πεμπτη στο οστρακο.ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΕΣ.
Ευχαριστώ φίλε μου.Πηγαίνω και εγω τακτικά στο Οστρακο.Εχει ωραίους μεζέδες ο Παντελής.
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: junior CAESAR on Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 05:47:46 πμ
Γουελ καμ!
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: sotiris1 on Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 17:23:54 μμ
Ευχαριστώ φίλε μου.Πηγαίνω και εγω τακτικά στο Οστρακο.Εχει ωραίους μεζέδες ο Παντελής.
Εισαι λοιπον του σωματειου.οταν ξαναερθεις θα δεις εξω την ΤΑ και τον Γρηγορη,μιλα μας¨θα γνωρισω και εγω την δικη σου ΤΑ.
Title: Απ: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: hunterpap on Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 01:09:30 πμ
Εισαι λοιπον του σωματειου.οταν ξαναερθεις θα δεις εξω την ΤΑ και τον Γρηγορη,μιλα μας¨θα γνωρισω και εγω την δικη σου ΤΑ.
Οκ φίλε μου.
Title: Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ
Post by: apnea_xaos on Σάββατο 19 Δεκέμβριος 2009, 23:41:58 μμ
 :welcome: