Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: panais on Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 18:47:51 μμ

Title: αγορα translap
Post by: panais on Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 18:47:51 μμ
ΖΗΤΑΩ ΣΥΜΒΟΥΛΗ.TRANSLAP 2005,35800KM,4500EYRO.ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ,ΕΞΑΤΜΙΣΗ REMUS,ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΦΛΑΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟ,ΟΧΙ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΑΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΛΑΔΙΑ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΛΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ SERVICE,KAI ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ.
Title: Απ: αγορα translap
Post by: panisk on Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 23:45:06 μμ
Στάκα συνονόματε :eusa_hand:
Κατ' αρχήν πάρε τον αριθμό πλαισίου και ψάξε λίγο εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=463.0 (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=463.0)
Έτσι θα δεις ότι ο έμπορος είναι εντάξει ή όχι σε σχέση με αυτά που λέει. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, με λίγο ψάξιμο θα τα βρεις όλα στο forum. Για βιβλίο Service ρώτησες? Εγώ θα το απαιτούσα!

Επίσης γράφε με μικρά. Τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις :director: :director: :director:
Title: Απ: αγορα translap
Post by: Sotos on Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 23:48:52 μμ
Και γραφε με μικρα γραμματα Please !
Καλως ηρθες