Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: ben10 on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 03:46:57 πμ
Title: Νέος στην παρέα σας
Post by: ben10 on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 03:46:57 πμ
Με λένε Γιώργο και είμαι κάτοχος ενός Transalp XL600V '97 κόκκινο. Είμαι πολύ χαρούμενος που σας βρήκα στο διαδύκτιο. Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά.
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: Yianni on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 07:26:20 πμ
Γιώργο καλωσόρισες στην παρέα μας. Οποια Τρίτη (και αύριο!) σε βολεύει μαζευόμαστε στο ΣΥΜΟΦΕ Νάκου 3, Ν.Κόσμος.
Από ποιά περιοχή μας έρχεσαι?
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: strofakias on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 07:59:20 πμ
:welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: Διαμαντης on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 08:27:11 πμ
Καλώς ήρθες Γιώργο.
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: memos on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 16:54:14 μμ
Γειά σου Γιώργο. :welcome: :welcome: :welcome: Θα χαρείς πιο πολύ όταν έρθεις και σε κάποια εκδρομή μας...
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: Dimitris(honda) on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 18:14:50 μμ
:welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: Chtech on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 18:29:44 μμ
Καλώς μας βρήκες Γιώργο.
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: xamogelo on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 18:33:46 μμ
:)
:) :)
:) :) :)
:welcome:
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: thanos_trikala on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 18:38:34 μμ
ΚΑλως ηρθες Γιωργο καλα και ορθια χλμ να εχεις!
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: kostas larisa on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 21:18:02 μμ
:welcome: Γιώργο.
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: παλτακης on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 21:59:48 μμ
Καλως ηρθες Γιωργο και καλα χλμ ;D
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: azwros on Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 22:03:25 μμ
Καλώς τον Χουέαρ αρ γιου φρόμ;;;;;;; :goofy:
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: junior CAESAR on Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 19:15:06 μμ
Καλως ηρθες Γιωργο.
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: panlask on Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 20:13:32 μμ
Καλώς ήρθες Γιώργο και καλές βόλτες.
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: African Boy on Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 20:24:45 μμ
Γιώργο καλώς μας βρήκες και καλά χιλιόμετρα να έχουμε...... ;)
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: ben10 on Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 03:25:24 πμ
Ευχαριστώ πολύ για τη θερμή υποδοχή. Υπάρχει πολύ καλό κλίμα στο Forum.
Ευχαριστώ και πάλι
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: spyridon on Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 03:29:01 πμ
Καλως ηρθες!!
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: xanthiotis on Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 05:26:11 πμ
καλως ηρθες,καλα και ορθια χιλ/τρα :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος στην παρέα σας
Post by: BladeGR on Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:36:01 μμ