Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: myttasio on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 06:31:28 πμ

Title: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: myttasio on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 06:31:28 πμ
ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥ
Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ 
Συγνώμη για το απότομο ξεκίνημα του μηνύματός μου αλλά δεν κρατιέμαι άλλο.
Είμαι ένα πανευτυχής κάτοχος μιας πανέμορφης μαύρης καλλονής TRANSALP 650
Η αγορά έγινε σήμερα μετά από πολλούς κόπους (βλέπε οικονομική κρίση) και με μεγάλη βοήθεια από τα αναλυτικότατα μηνύματα που έχετε αναρτήσει σχετικά με το τι να προσέξουμε πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου.
Με λένε Γιάννη και είμαι από Κόρινθο.
Να είστε σίγουροι ότι θα τα λέμε συχνά και από εδώ αλλά και από κοντά στις εκδηλώσεις του CLUB.
Ευχαριστώ και πάλι και καλώς σας βρήκα 
 ;)
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: antonisxx on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 07:39:33 πμ
 :thawave: :welcome:
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: kostas larisa on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 07:50:36 πμ
 :welcome: Γιάννη. Καλορίζικη και καλοτάξιδη.
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: thanos_trikala on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 10:50:23 πμ
 :welcome: καλοριζικη και καλοταξιδη να ειναι η καλλονη σου
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: georig25 on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 13:58:20 μμ

 :welcome:και καλοταξιδη να ειναι η καλη σου!
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: louros on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 16:23:17 μμ
Με λένε Γιάννη και είμαι από Κόρινθο.....
Και προφανώς ..είσαι καλά.
Καλωσόρισες. :welcome:
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: Chtech on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 16:28:59 μμ
Καλώς όρισες στην παρεά μας. Καλορίζικο και το μηχανάκι.
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: Thanosf on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 17:17:36 μμ
Καλωσόρισες...
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: kotskofi on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 17:32:49 μμ
Καλώς όρισες! Με 'γειά! :)
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: Yianni on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 17:56:55 μμ
Καλωσόρισες φίλε, καλή συμβίωση να'χεις και να μας πεις και τις εντυπώσεις σου.
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: Sotos on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 18:28:51 μμ
Καλως ηρθες στην παρεα Γιαννη!
Καλοταξιδη!
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: panlask on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 18:38:00 μμ
Καλωσόρισες Γιάννη και καλοτάξιδη!!!
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: Πανταζής on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 21:21:52 μμ
καλωσορισες πατριοτακι και καλοταξιδη να ειναι η καλη σου :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: KostasC on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 21:22:14 μμ
Καλοτάξιδη !! έχουμε και άλλον Γιάννη απο Κιάτο.
Η μηχανή είναι το μέσο για να φεύγεις και να ζεις αλλιώς... δεν είναι μόνο για να τη θαυμάζεις. Μη το ξεχνάς αυτό και θα
πάρεις πολλά περισσότερα απο αυτά που φαντάζεσαι οτι θα σου προσφέρει
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 21:56:45 μμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: memos on Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 22:49:48 μμ
Καλοτάξιδη η μαύρη σου καλλονή Γιάννη  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: BladeGR on Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 00:09:48 πμ
:salut: Καλοτάξιδη Γιάννη...... :thawave:
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: junior CAESAR on Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 00:17:15 πμ
Γουελ κομ Γιαννη και κολοταξιδος.
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: kostasj on Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:26:51 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: giorgos04 on Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 16:46:13 μμ
  Γιάννη. Καλορίζικη και καλοτάξιδη
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: Διαμαντης on Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 20:02:58 μμ
Καλώς ήρθες φίλε.
Title: Απ: Εδώ είμαι και εγώ
Post by: vtaxman on Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 05:33:38 πμ
Kαλως ηρθες και καλοταξιδο το εργαλειο!