Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: antonisxx on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:03:16 πμ

Title: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: antonisxx on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:03:16 πμ
Καλησπέρα. Ένα ακόμα μέλος προσπαθεί να χωθεί στην παρέα σας.. ;D
Προφανώς κάτοχος και εγώ ενός Transalp και συγκεκριμένα  του XL 650 V του 02 Περήφανος εδώ και χρόνια που το επέλεξα., αν και το έχω περιορισμένο  στο νομό Αττικής και πολλές φορές νιώθω ότι έχω ένα μεγαλόσωμο σκύλο σ ένα δυαράκι στο κέντρο.
Δεν μπορώ να πω ότι το προσέχω σαν τα μάτια μου γιατί πολλές φορές δεν τα προσέχω ούτε αυτά ! :) Γενικά είμαι απρόσεχτος.
Ελπίζω να περάσετε καλά μαζί μου γιατί ……γιατί ….. Ε δεν βρίσκω κάτι πρόχειρο τώρα να πω, αλλά και γιατί όχι ;
 :2hysterical:
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:41:13 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: kostas larisa on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 05:30:40 πμ
 :welcome: Αντώνη.
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: Dimitris(honda) on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 05:34:48 πμ
Καλώς ήρθες. :welcome:
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: Sotos on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 08:01:07 πμ
Καλώς τον Αντωνη!
Ελα καμια Τριτη απο Συμοφε...
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: παλτακης on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 18:08:03 μμ
Καλως τον απροσεχτο  ;D και καλα να περνας τωρα γιατι τοση κλεισουρα δεν ξερω εδω ομως θα ανοιξουν οι οριζοντες ;D ;D ;D
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: georig25 on Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 15:50:27 μμ
Καλώς μας βρήκες Αντώνη !!
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: mariost on Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 17:04:50 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: να έχεις π'αντα καλούς δρόμους
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: Chtech on Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 23:32:44 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: memos on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 05:49:37 πμ
Καλως μας ήρθες antonisxx !!!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: Zan Klon on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 05:59:07 πμ
 :welcome: Αντωνη.χωσου και συ στην παρεα να δουμε τι θα καταλαβεις...
πολυ πολυ να χτυπας το κεφαλι σου μετα... :banghead:
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: African Boy on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 18:26:29 μμ
Καλώς μας βρήκες Αντώνη.......  ;)

Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: thanos_trikala on Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 05:50:44 πμ
 :welcome:
Title: Απ: Νέος και ωραίος !!!!!
Post by: strofakias on Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 07:07:38 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome: