:welcome: :welcome:
Καλά χιλιόμετρα.
Πάει το triumph ;
και τωρα τι μας το λες;;;για να σκασουμε απο τη ζηλια μας;;;; ;D ;D ;D
καλως ηρθες φιλε αλλα πες και δυο πραματακια (ονομα,περιοχη...).
:welcome: :welcome: καλός μας βρήκες φίλε έτσι έτσι να μαζέυονται τα 700άρια :thawave: