Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: McGyver on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 15:38:57 μμ

Title: Μιας και...
Post by: McGyver on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 15:38:57 μμ
...το μόνο που περιμένω πια στο νέο μου XL700VA είναι οι πινακίδες  ;D ...

...καλημέρα σας!!!
Title: Απ: Μιας και...
Post by: mist on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 15:42:39 μμ
 :welcome: :welcome:

Καλά χιλιόμετρα.
Πάει το triumph ;
Title: Απ: Μιας και...
Post by: Zan Klon on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 15:44:14 μμ
και τωρα τι μας το λες;;;για να σκασουμε απο τη ζηλια μας;;;; ;D ;D ;D

καλως ηρθες φιλε αλλα πες και δυο πραματακια (ονομα,περιοχη...).
καλα χλμ και παντα ορθιος.

και....καλημερα και σε σενα. :)
Title: Απ: Μιας και...
Post by: McGyver on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 15:56:13 μμ
:welcome: :welcome:

Καλά χιλιόμετρα.
Πάει το triumph ;

Σας μερσούμε.
Ναι, το Sprint μεταβιβάστηκε σε φίλο Triumphίστα...

και τωρα τι μας το λες;;;για να σκασουμε απο τη ζηλια μας;;;; ;D ;D ;D

Που να σου πω δηλαδή πως είναι και τίγκα μαύρο...

;D

καλως ηρθες φιλε αλλα πες και δυο πραματακια (ονομα,περιοχη...).

You may call me Θωμάς and you can find me anywhere :) ...
Title: Απ: Μιας και...
Post by: georig25 on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:38:57 μμ
Καλώς ήρθες Θωμά. Το άβαταρ όλα τα λεφτά!
Title: Απ: Μιας και...
Post by: strofakias on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:44:53 μμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: Μιας και...
Post by: παλτακης on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:45:40 μμ
Καλως ηρθες Θωμα και καλες διαδρομες με το ΤΑ
Title: Απ: Μιας και...
Post by: louros on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:56:01 μμ
Γειά σου ρε Θωμά λεβέντη.
Καλωσόρισες καί καλως μας βρήκες.
Πολλές μεταγραφές στα φόρα γενικώς ,καλό είναι αυτό .
Μεγιά το καινούριο πρα πρα και καλές βόλτες...


 :welcome:
Title: Απ: Μιας και...
Post by: McGyver on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 17:18:11 μμ
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλωσορίσματα  :) ...

Θεού θέλοντος και υπουργείου επιτρέποντος την Τρίτη θα μπορέσω να έρθω από ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε. για τα περαιτέρω.
Title: Απ: Μιας και...
Post by: kostas larisa on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 19:05:39 μμ
 :welcome: Θωμά.
Title: Απ: Μιας και...
Post by: thanos_trikala on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 21:04:22 μμ
καλως ηρθες Θωμα καλα και ορθια χλμ να εχεις!
Title: Απ: Μιας και...
Post by: likos69 on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 07:04:53 πμ
wellcome θωμά   ;D   να  εισαι  γερός  και καλοτάξιδος :welcome:
Title: Απ: Μιας και...
Post by: African Boy on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 08:22:45 πμ
Θωμά καλώς μας βρήκες και καλά χιλιόμετρα με την νέα σου αγάπη.....
Title: Απ: Μιας και...
Post by: Απεναντι on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 22:46:50 μμ
 :welcome:  :welcome:
Title: Απ: Μιας και...
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:36:38 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Μιας και...
Post by: Chtech on Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 23:37:23 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Μιας και...
Post by: Nikos 122s on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 05:21:19 πμ
 :welcome: :welcome: καλός μας βρήκες φίλε έτσι έτσι να μαζέυονται τα 700άρια  :thawave:
Title: Απ: Μιας και...
Post by: memos on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 05:41:10 πμ
:welcome: :welcome: καλός μας βρήκες φίλε έτσι έτσι να μαζέυονται τα 700άρια  :thawave:

Μη χάσεις εσύ...  ;D ;D ;D






Καλοτάξιδο McGyver, καλοτάξιδο  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: Μιας και...
Post by: Nikos 122s on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 06:05:07 πμ
χεχεχε εγώ τέτοιο πράγμα!
Title: Απ: Μιας και...
Post by: Αιγαιοπλόος on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 20:20:34 μμ
Καλώς όρισες, συνάδελφε με το 700άρι.
Japan easy το λένε κάποιοι (κι ας είναι ισπανικής προέλευσης), φιλικό και εύχρηστο το αποκαλούν άλλοι, ικανό για πολλές χρήσεις και απροβλημάτιστο υποστηρίζουν πολλοί.
Εγώ, καβαλώντας τη σέλα του πάνω από 1 χρόνο (και έχοντας μοτοσυκλέτες από το 1994) το θεωρώ μοτοσυκλέτα ουσίας.

Γιατί το λέω αυτό; Διότι η Honda σεβάστηκε την ουσία της κατηγορίας στην οποία ανήκει το ΤΑ (μεσαία on-off μοτοσυκλέτα) και αναβάθμισε το ΤΑ650, χωρίς να απομακρυνθεί από τα στοιχεία εκείνα που ορίζουν το χαρακτήρα αυτού του είδους των μοτοσυκλετών.

Ο χαρακτήρας που όλοι οι συνειδητά αγοράζοντες on-off μεσαίου κυβισμού θέλουν είναι μια μοτοσυκλέτα που να τα ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ.
Να κινείται ευέλικτα και βολικά μέσα στην πόλη, χωρίς ο όγκος του να είναι περισσότερος από όσο χρειάζεται.
Να έχει άνετη σέλα για 2 άτομα + ικανότητα να φορτωθεί και να ταξιδεύει αξιοπρεπώς.
Να μπορεί να πάει στο χώμα, χωρίς να ταλαιπωρεί ούτε να τρομάζει τον αναβάτη.
Να φρενάρει προοδευτικά και με ασφάλεια σε κάθε είδους έδαφος.
Να έχει λογικό κόστος αγοράς - χρήσης - συντήρησης.
Να εμπνέει αξιοπιστία.

Σε όλα αυτά το μεσαίο Honda-κι έχει δώσει μια καλή απάντηση. Μαζεμένος όγκος, άνετη σέλα, εύκολο/φιλικό για την πόλη - χώμα - ταξίδι, άριστος ψεκασμός και απουσία βλαβών.


Καλοτάξιδο.
Title: Απ: Μιας και...
Post by: Thanosf on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:12:53 μμ
Καλωσόρισες‘!!!