Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: stou on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 06:30:53 πμ
Title: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: stou on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 06:30:53 πμ
παιδιά ευχαριστώ για όλη τη βοήθεια ,τελικά βρήκα TA 600 '97 με 43.500 χλμ(ο μάστορας που το τσέκαρε λέει ότι είναι πραγματικά...) με 2000Ε.Η κατασταση του είναι πραγματικά άριστη και απότι μου πε και ο κυρ-σωτήρης(ο μάστορας) ήταν πολύ καλή αγορά...Ο χρονος θα δειξει!!!! Καλές καλοκαιρινές βόλτες σε όλους!!!
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: Παύλος on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:28:43 μμ
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιο ;D
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: παλτακης on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:51:35 μμ
Καλοταξιδο και αγατζουνιστο :eusa_clap:
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: georig25 on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:53:48 μμ
Με 'γειά και καλοταξιδο!
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: thanos_trikala on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 21:08:08 μμ
καλα και ορθια χλμ να εχεις με το 600αρι σου :welcome:
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: African Boy on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 08:30:38 πμ
Καλά χιλιόμετρα με την νέα σου συνοδό.....
Για ανέβασε και φωτό να την δούμε....... 8) 8) 8) 8)
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: KostasC on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 00:13:16 πμ
Μπράβο μπράβο. Καλοτάξιδη
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: kostas larisa on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 00:39:24 πμ
Καλές βόλτες
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:38:10 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: stou on Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 04:49:35 πμ
παιδιά ευχαριστώ πολυ για όλα ,φωτό δεν έχω ακόμα γιατί η βάση μου είναι η θεσσαλονίκη ...όταν ανέβω θα στείλω ....καλά καλοκαιρινά χλμ σε όλους...
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: memos on Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 05:21:32 πμ
Και σε΄σένα καλά χιλιόμετρα με το 600άρι σου!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: xanthiotis on Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 08:08:18 πμ
κολητε καλοταξιδο και αγρατζουνιστο ;)
Title: Απ: τελικά το πήραμε το TA 600
Post by: xl600v1999 on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 16:31:44 μμ