Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: gesavet on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:04:18 πμ

Title: νεος
Post by: gesavet on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:04:18 πμ
βασικα καλησπερα σας απο θεσσαλονικη.χαλαρααα
Title: Απ: νεος
Post by: thanos_trikala on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:09:57 πμ
 :welcome: αδερφε αλλα πες μας 2 λογια παραπνω για σενα να σε γνωρισουμε καλυτερα!
Title: Απ: νεος
Post by: georig25 on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 04:18:28 πμ
Όπως τα είπε ο αποπάνω! Καλώς ήρθες!
Title: Απ: νεος
Post by: gesavet on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 01:34:41 πμ
πηρα προσφατα μια 650 του 2002 και προσπαθω να την συμμαζεψω γιατι ο πρωην την ειχε αφησει στο ελεος του θεου.δεν ξερω τι θα σας ενδιεφερε να μαθατε για μενα.ειμαι παλιος αναβατης που καποια στιγμη τα παρατησε αλλα το χουι δεν κοβεται.για να σας δωσω να καταλαβετε τι εννοω παλιος ,το1985 εκανα τον γυρο της πινδου μονος με ενα 250xlr.αλλα χρονια αλλες εποχες.παντως μου αρεσει το παρειστικο κλιμα του φορουμ σας.ανθρωποι απο παντου να μοιραζονται ιδια ενδιαφεροντα ακι να ανταλλασουν αποψεις και εμπειριες. αυτα. ελπιζω να μην σας ζαλισα.
Title: Απ: νεος
Post by: παλτακης on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 01:44:18 πμ
Καλως ηρθες στην παρεα και καλα να περνας .Μας προκαλουν την περιεργια ανθρωποι σαν και σενα που θελουν να σουλουπωνουν την μηχανη τους .Οποτε οταν εχεις ορεξει πες μας τι εχει και τι θα φτιαξεις . ;D ;D ;D ;D
Title: Απ: νεος
Post by: gesavet on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 02:07:37 πμ
απο οσα βρηκα μεχρι τωρα εχει την μια δισκοπλακα μπροσταδεξια λιγο στραβωμενη .μαλλον απο λουκετο φανταζομαι.επισης η πισω εχει αυλακωσεις που σιγουρα θα επηρεαζουν το φρεναρισμα.οι βιδες απο τους αξονες και στις δυο ροδες ειναι σκουριασμενες .η εξατμιση θελει βαψιμογιατι εχει και αυτη σκουριες το ιδιο και  το προστατευτικα καγγελα του φαιρινγκ.τοδιο και η περιοχη δεν ξερω την ορολογια της που πιανει τα δυο πειρουνια κατω απο το τιμονι.αυτα προς το παρον
Title: Απ: νεος
Post by: παλτακης on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 02:08:52 πμ
Κουραγιο και μερακι και θα γινει κουκλα :eusa_clap:
Title: Απ: νεος
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:17:00 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome: