Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: thleon on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 01:53:58 πμ
-
Απο το Σάββατο 18/7/09 και ώρα 10:45 έχουμε νέο μέλλος στο club
Γεννήθηκε 2.950 κιλά και ήδη ψάχνει για μηχανάκι ...
(http://i514.photobucket.com/albums/t350/thleon/Mikros/IMAGE_030.jpg)
(http://i514.photobucket.com/albums/t350/thleon/Mikros/IMAGE_026.jpg)
-
Τεο να σας ζησει ο μπεμπης να ειναι γεματος υγεια ευτυχια και επιτυχιες στη ζωη του και ο θεος να σας δινει υγεια και δυναμη να τον γαλουχησετε με τις αρετες σας :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Του πουλαω το δικο μου αν θες ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Μπράβο ρε φίλε..........!!!!!!!!
Να σας ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο......... :-* :-* :-* :-*
-
Χα Χα!
Κουκλος!
-
Να σας ζησει ο κουκλος :eusa_clap:
-
Nα σας ζήσει πατερούλη ο κούκλος
-
Να σας ζησει ο μπεμπης!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
-
Για σου μικρούλη, ομορφούλη, μηχανοβιούλη!!!!
Να ζήσεις, μία όμορφη και χαρούμενη ζωή! :)
-
Να χαίρεστε το όμορφο μωράκι σας και να ¨στε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!
-
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
-
Να σας ζησει ο μπεμπης!!!
Να τον κάνεις HONDAκια!
-
Να σας ζήσει ο μπέμπης και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.
-
Να σας ζήσει και καλότυχος!!!!!!
-
Να είναι πάντα τυχερός και υγιείς και να τον καμαρώσετε όπως.....αυτός θα θελήσει :2hysterical:
Κι εσύ να μη βιάζεσαι στους δρόμους ;)
-
Να σας ζήσει ο παίδαρος
Γιά φέρε τον κι από το νησί να αναλάβει ο Χότζας τη διατροφή του :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
-
Φιλαράκι, να σας ζήσει ο παίδαρος! θα σε χάσουμε 1-2 χρόνια? θα τα πουμε όταν γυρίσω από Παργα...
-
Μπράβο παιδιά. Να σας ζήσει !!! Κάθε ευτυχία !!!
Εχετε και τις ευχές της Αννας.
Αυξάνονται και τα μέλη της Κ.Τ.
Κανονίστε με τον πίθηκα, μόλις πάρει κάτι μεγαλύτερο του Οδυσσέα, να σας δώσει το Ducati! :goofy:
-
να σας ζήσει φίλε μου και να είστε πάντα όλοι καλά και ευτιχισμένοι! :eusa_clap: :eusa_clap:
-
:love4: ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ... :love4:
ΚΑΙ
:moped: ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ... :moped:
;)
-
Να σας ζήσει να σας ζήσει ... λεπτομερώς τα είπαμε και τηλεφωνικά.
Φιλαράκι, να σας ζήσει ο παίδαρος! θα σε χάσουμε 1-2 χρόνια? θα τα πουμε όταν γυρίσω από Παργα...
Δεν υπάρχει λόγος να χαθεί κάποιος επειδή έκανε παιδί ! Σίγουρα δε μπορείς να έρχεσαι με τη συνεπιβάτη
σε κάθε εκδρομή, αλλά αυτό, εκτός του ότι είναι καλό, μπορείς το αλλάξεις σε αυτοκίνητο για κάποια περίοδο.
Επιπλέον η επαφή των παιδιών με τόσους καλούς και σωστούς μηχανόβιους, μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τη ζωή του.
-
Να σας ζήσει και να είναι καλότυχο.
-
:2hysterical:
γρηγορα να τον χαρεις...Rossi και πανω... ;D
-
Να σας ζήσει το νέο μέλος
-
Ο μικρός είναι ήδη κάγκουρας! Για να το σώσω από την Ιαπωνική γρίπη το παιδί, του πήρα το πρώτο του μηχανάκι. Είναι τρελόγκαζο και παρκαρισμένο πάνω από την κούνια του, ένα μπλε ΚΤΜ Playmobil! :P
-
Ο μικρός είναι ήδη κάγκουρας! Για να το σώσω από την Ιαπωνική γρίπη το παιδί, του πήρα το πρώτο του μηχανάκι. Είναι τρελόγκαζο και παρκαρισμένο πάνω από την κούνια του, ένα μπλε ΚΤΜ Playmobil! :P
Παίρνει καλές βάσεις το παιδί!! Από μικρός θα μάθει να δουλεύει το κατσαβίδι!!! :P :P :P :P :P :P
-
Παίρνει καλές βάσεις το παιδί!! Από μικρός θα μάθει να δουλεύει το κατσαβίδι!!! :P :P :P :P :P :P
:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Να σας ζήσει Θεόφραστεεεεεε !!! :thawave: :thawave:
Γερό, δυνατό και τυχερό να είναι πάντα !!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
-
Του ευχομαι να ζησει μεγαλεια...... :goofy:
-
Να σας ζησει ρε φιλε πολυ χαρηκα αντε νεα εργατικα χερια χερια για το barbagarage
-
Μπράβο ρε φίλε.Να σας ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο.
-
Να σας ζήσει να σας ζήσει ... λεπτομερώς τα είπαμε και τηλεφωνικά.
Επιπλέον η επαφή των παιδιών με τόσους καλούς και σωστούς μηχανόβιους, μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τη ζωή του.
Εννοεις τον Τσερτσ φανταζομαι;;;