Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: thleon on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 01:53:58 πμ

Title: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: thleon on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 01:53:58 πμ
Απο το Σάββατο 18/7/09 και ώρα 10:45 έχουμε νέο μέλλος στο club

Γεννήθηκε 2.950 κιλά και ήδη ψάχνει για μηχανάκι ...

(http://i514.photobucket.com/albums/t350/thleon/Mikros/IMAGE_030.jpg)

(http://i514.photobucket.com/albums/t350/thleon/Mikros/IMAGE_026.jpg)

Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: παλτακης on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 01:57:54 πμ
Τεο να σας ζησει ο μπεμπης να ειναι γεματος υγεια ευτυχια και επιτυχιες στη ζωη του και ο θεος να σας δινει υγεια και δυναμη να  τον γαλουχησετε με τις αρετες σας  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:








Του πουλαω το δικο μου αν θες  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: TASOS on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:00:39 πμ


Μπράβο ρε φίλε..........!!!!!!!!

Να σας ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο......... :-* :-* :-* :-*

Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Sotos on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:11:40 πμ
Χα Χα!
Κουκλος!
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: thanos_trikala on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:14:55 πμ
Να σας ζησει ο κουκλος  :eusa_clap:
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Μixail on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:19:15 πμ
Nα σας ζήσει πατερούλη ο κούκλος
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: georig25 on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:33:03 πμ
Να σας ζησει ο μπεμπης!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:









Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: azwros on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:34:51 πμ
Για σου μικρούλη, ομορφούλη, μηχανοβιούλη!!!!
Να ζήσεις, μία όμορφη και χαρούμενη ζωή! :)
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Amazona on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:55:51 πμ
Να χαίρεστε το όμορφο μωράκι σας και να ¨στε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: georgakis on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:12:11 πμ
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:43:42 πμ
Να σας ζησει ο μπεμπης!!!

Να τον κάνεις HONDAκια!
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Dimitris(honda) on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:56:19 πμ
Να σας ζήσει ο μπέμπης και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.

 
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Bluepetros on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 04:20:24 πμ
Να σας ζήσει και καλότυχος!!!!!!
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Παύλος on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:30:20 μμ
Να είναι πάντα τυχερός και υγιείς και να τον καμαρώσετε όπως.....αυτός θα θελήσει :2hysterical:





Κι εσύ να μη βιάζεσαι στους δρόμους  ;)
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Tassos (Chios) on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 17:18:47 μμ
Να σας ζήσει ο παίδαρος

Γιά φέρε τον κι από το νησί να αναλάβει ο Χότζας τη διατροφή του  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Yianni on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 18:11:53 μμ
Φιλαράκι, να σας ζήσει ο παίδαρος!  θα σε χάσουμε 1-2 χρόνια? θα τα πουμε όταν γυρίσω από Παργα...
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Γιάννης Σταυρουλάκης on Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 18:23:57 μμ
Μπράβο παιδιά. Να σας ζήσει !!! Κάθε ευτυχία !!!
Εχετε και τις ευχές της Αννας.
Αυξάνονται και τα μέλη της Κ.Τ.
Κανονίστε με τον πίθηκα, μόλις πάρει κάτι μεγαλύτερο του Οδυσσέα, να σας δώσει το Ducati!  :goofy:
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: likos69 on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 07:07:23 πμ
να σας ζήσει φίλε μου και να είστε πάντα όλοι καλά και ευτιχισμένοι!  :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: xamogelo on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 20:14:19 μμ
 :love4: ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ...  :love4:

                                 ΚΑΙ

 :moped: ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ...  :moped:

 ;)
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: KostasC on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 20:45:15 μμ
Να σας ζήσει να σας ζήσει ... λεπτομερώς τα είπαμε και τηλεφωνικά.

Φιλαράκι, να σας ζήσει ο παίδαρος!  θα σε χάσουμε 1-2 χρόνια? θα τα πουμε όταν γυρίσω από Παργα...

Δεν υπάρχει λόγος να χαθεί κάποιος επειδή έκανε παιδί ! Σίγουρα δε μπορείς να έρχεσαι με τη συνεπιβάτη
σε κάθε εκδρομή, αλλά αυτό, εκτός του ότι είναι καλό, μπορείς το αλλάξεις σε αυτοκίνητο για κάποια περίοδο.

Επιπλέον η επαφή των παιδιών με τόσους καλούς και σωστούς μηχανόβιους, μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τη ζωή του.
 
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: kostas larisa on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 21:53:19 μμ
Να σας ζήσει και να είναι καλότυχο.
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Zan Klon on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 21:54:11 μμ
 :2hysterical:

γρηγορα να τον χαρεις...Rossi και πανω... ;D
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:24:27 πμ
Να σας ζήσει το νέο μέλος
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Airhead on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 21:31:26 μμ
Ο μικρός είναι ήδη κάγκουρας! Για να το σώσω από την Ιαπωνική γρίπη το παιδί, του πήρα το πρώτο του μηχανάκι. Είναι τρελόγκαζο και παρκαρισμένο πάνω από την κούνια του, ένα μπλε ΚΤΜ Playmobil!  :P
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: xplast on Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 21:35:36 μμ
Ο μικρός είναι ήδη κάγκουρας! Για να το σώσω από την Ιαπωνική γρίπη το παιδί, του πήρα το πρώτο του μηχανάκι. Είναι τρελόγκαζο και παρκαρισμένο πάνω από την κούνια του, ένα μπλε ΚΤΜ Playmobil!  :P

Παίρνει καλές βάσεις το παιδί!! Από μικρός θα μάθει να δουλεύει το κατσαβίδι!!! :P :P :P :P :P :P
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: memos on Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 06:22:15 πμ
Παίρνει καλές βάσεις το παιδί!! Από μικρός θα μάθει να δουλεύει το κατσαβίδι!!! :P :P :P :P :P :P

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Να σας ζήσει Θεόφραστεεεεεε !!!  :thawave: :thawave:
Γερό, δυνατό και τυχερό να είναι πάντα !!!
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: ArtOf on Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 06:55:11 πμ
Του ευχομαι να ζησει μεγαλεια...... :goofy:
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ on Τετάρτη 29 Ιούλιος 2009, 17:22:18 μμ
Να σας ζησει ρε φιλε πολυ χαρηκα  αντε νεα εργατικα χερια χερια για το barbagarage
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: giorgosxl650v on Τετάρτη 29 Ιούλιος 2009, 17:58:57 μμ
Μπράβο ρε φίλε.Να σας ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο.
Title: Απ: Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC
Post by: Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ on Κυριακή 16 Αύγουστος 2009, 16:16:23 μμ
Να σας ζήσει να σας ζήσει ... λεπτομερώς τα είπαμε και τηλεφωνικά.

Επιπλέον η επαφή των παιδιών με τόσους καλούς και σωστούς μηχανόβιους, μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τη ζωή του.
 


Εννοεις τον Τσερτσ φανταζομαι;;;