Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Rontis on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 17:37:17 μμ

Title: neos motosykletisths TA600
Post by: Rontis on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 17:37:17 μμ
Geia xara sto Forum kai sta on-off-transalpo_empeira melh toy!!!
 Meta apo anastash kai 3xronh sxesh me thn giagia( yamaha xs 250cc 1981) epiteloys mporw na taxidepsw me anesh kai xwris na varieme to pote tha ftasw ston proorismo moy. Plewn katoxos enos TA 600 ( kala den to grafw???) elpizw na exw aprovlimatista km kai mesa apo sizithseis mas na mporw na xeperasw provlhmata(makrya apo mas) poy tuxon na paroysiastoyne, opws kai veltiwseis poy axizoyn na asxolhtheis.
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: Παύλος on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 17:39:44 μμ
Καλώς ήρθες Αριστοτέλη και καλοτάξιδη η ΤΑ σου. Η έδρα σου;
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: thanos_trikala on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 18:00:51 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: παλτακης on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 18:03:59 μμ
Καλως ηρθες Αριστοτελη και καλα απροβληματιστα ταξιδια με το νεο αποκτημα  ;D ;D


αν θες γραφε ελληνικα ευχαριστω.
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: azwros on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 18:06:47 μμ
Γειά σου Αρίστο!!!!
Καλώς ήρθες και καλές βόλτες με την νέα σου, μηχανή!!
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: strofakias on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 18:52:02 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: mariost on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 22:34:41 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: και καλους δρόμους να έχεις
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: kostas larisa on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 22:38:40 μμ
 :welcome: Αριστοτέλη.
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: georig25 on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 23:48:32 μμ

 :welcome:  Αριστο :welcome:!!! :welcome:
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: Rontis on Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 01:13:38 πμ
Ευχαριστώ για το καλοσώρισμα και sorry για τους χαρακτηρες αν σας δυσκόλεψαν, :)
Ειμαι απο  24χλμ δυτικά της Θεσσαλονικης χωριό Γέφυρα .Καλη συνέχεια ,τα λέμε στα τεχνικά θεματα ???
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 05:50:07 πμ
Καλός τον Άρη!
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: junior CAESAR on Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 06:21:00 πμ
 :welcome: Aris
Title: Απ: neos motosykletisths TA600
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:00:47 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome: