Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Genesis on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 14:43:01 μμ
Title: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: Genesis on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 14:43:01 μμ
Πολύ καλημέρα σας είμαι ο Γιάννης και έχω στην κατοχή μου το Honda Transalp 650 04' (1η άδεια 05) σε κόκκινο χρώμα. Θα ζαλίσω λίγο κόσμο εδώ διότι δεν έχω και πολύ καλές γνώσεις περί μηχανής συγνώμη εκ των προτέρων! Καλές βόλτες σε όλους και ευχές για καλό καλοκαίρι με πολλά χλμ!!! ;)
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: Panoulis_ser on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 15:08:34 μμ
Καλημερα φιλε μου Γιαννη καλώς όρισες στην παρέα και καλα και ασφαλη χιλιόμετρα σου εύχομαι :moped:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: georig25 on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 15:54:20 μμ
Καλώς μας βρήκες Ιωάννη από .... ???
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: strofakias on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 16:52:00 μμ
:welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: Genesis on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 17:10:00 μμ