Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Genesis on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 14:43:01 μμ

Title: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: Genesis on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 14:43:01 μμ
Πολύ καλημέρα σας είμαι ο Γιάννης και έχω στην κατοχή μου το Honda Transalp 650 04' (1η άδεια 05) σε κόκκινο χρώμα. Θα ζαλίσω λίγο κόσμο εδώ διότι δεν έχω και πολύ καλές γνώσεις περί μηχανής συγνώμη εκ των προτέρων! Καλές βόλτες σε όλους και ευχές για καλό καλοκαίρι με πολλά χλμ!!! ;)
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: Panoulis_ser on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 15:08:34 μμ
Καλημερα φιλε μου Γιαννη καλώς όρισες στην παρέα και καλα και ασφαλη χιλιόμετρα σου εύχομαι  :moped:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: georig25 on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 15:54:20 μμ
Καλώς μας βρήκες Ιωάννη από .... ???
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: strofakias on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 16:52:00 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: Genesis on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 17:10:00 μμ
Καλώς μας βρήκες Ιωάννη από .... ???

Παράλειψη μου! Από Βόλο είμαι μένω Αθήνα!
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: παλτακης on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 17:52:44 μμ
Καλως ηρθες Γιαννη στην παρεα οτιδηποτε σε απασχολη πριν ρωτησης πρωτα ψαξε εχει πολλα απαντημενα θεματα.. ;) :D
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: xamogelo on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 18:33:29 μμ
 :)  :welcome:  :)
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: thanos_trikala on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 18:38:43 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: Zan Klon on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 23:46:29 μμ
 :welcome: κοκκινε καβαλαρη  :qriding:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: Μixail on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 02:35:30 πμ
Γειά σου Γιάννη :welcome:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 04:43:00 πμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: kostas larisa on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 05:50:01 πμ
 :welcome: Γιάννη.
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: memos on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 06:20:48 πμ
Γειααααα...
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: mariost on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 22:37:07 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: junior CAESAR on Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 06:19:56 πμ
γουελκαμ!!!! :moped:
Title: Απ: Νέος Μηχανόβιος!
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:53:25 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome: