Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: ArtOf on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 20:12:38 μμ

Title: HELLO
Post by: ArtOf on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 20:12:38 μμ
Καλημερα σε ολους ,ειμαι ο Σταματης νεο μελος απο σημερα ,χαιρομε που σας βρηκα!!Eλπιζω το 650 μου να χωραει στην παρεα σας ;)
Title: Απ: HELLO
Post by: mist on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 20:41:02 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:

Title: Απ: HELLO
Post by: ArtOf on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 21:28:06 μμ
Nα'σαι καλα Mist καλως σε βρηκα... :) :) :) ;)
Title: Απ: HELLO
Post by: Panoulis_ser on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 22:20:26 μμ
 :welcome: Σταμο και βέβαια χωράει το TA στην παρέα
Title: Απ: HELLO
Post by: ArtOf on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 22:22:54 μμ
Thanks Panouli ;)
Title: Απ: HELLO
Post by: georig25 on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 22:37:41 μμ
Καλώς μας βρήκες Σταμάτη! Όλοι οι καλοί χωράνε! Τις ευχαριστίες άσε τις για το τέλος θα βαρεθείς  ;D
Title: Απ: HELLO
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 08:20:29 πμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: thanos_trikala on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 10:09:15 πμ
 :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: louros on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 15:46:00 μμ
Καλώστον και το Σταμάτη.
 :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: strofakias on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 16:52:32 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: παλτακης on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 17:55:01 μμ
Γεια σου Σταματη και βεβαια χωρας στην παρεα οπως ολοι οι καλοι  ;D
Title: Απ: HELLO
Post by: xamogelo on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 18:34:10 μμ
 :welcome: :thumbright:
Title: Απ: HELLO
Post by: African Boy on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 18:57:55 μμ
Σταμάτη καλώς μας βρήκες

Title: Απ: HELLO
Post by: Dimitris(honda) on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 19:03:28 μμ
Καλώς μας ήρθες
Title: Απ: HELLO
Post by: azwros on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 19:06:20 μμ
Eλπιζω το 650 μου να χωραει στην παρεα σας ;)

Γιατί να μην χωράει;;; Πόσα κιλά ειναι;;;; :goofy:

Καλώς τον και ελπίζω και από κοντά σε κάποια από τις συναντήσεις μας!!
Title: Απ: HELLO
Post by: ArtOf on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 21:10:15 μμ
 :-* :-* :-*Να εισαστε καλα ολοι ,κι ελπιζω να τα πουμε κι απο κοντα συντομα( 28 Ιουλη ειναι καλα??)...
Title: Απ: HELLO
Post by: Πανταζής on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 21:21:06 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: καλως ηρθες  Σταματη
Title: Απ: HELLO
Post by: Surfer on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 21:54:11 μμ
Καλώς ήρθες :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: kostas larisa on Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 22:26:38 μμ
 :welcome: Σταμάτη.
Title: Απ: HELLO
Post by: Μixail on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 02:34:25 πμ
Γειά σου Σταμάτη :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: ArtOf on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 16:11:19 μμ
υποκλινομαι.. 8) :)
Title: Απ: HELLO
Post by: mariost on Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 22:35:21 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: junior CAESAR on Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 06:23:20 πμ
Alo Stamatis. γουελκαμ μαζι με την καλη σου.
Title: Απ: HELLO
Post by: likos69 on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 07:08:38 πμ
καλώς ήρθες  Σταμάτη  :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: Απεναντι on Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 22:50:04 μμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:28:09 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: ArtOf on Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 04:44:40 πμ
Moutsos Gracias  8) :) :) :) :) boys!!!
Title: Απ: HELLO
Post by: memos on Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 06:18:51 πμ
:-* :-* :-*Να εισαστε καλα ολοι ,κι ελπιζω να τα πουμε κι απο κοντα συντομα( 28 Ιουλη ειναι καλα??)...

Αύριο είναι 28 Ιούλη... καλώς μας ήρθες Σταμάτη :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: HELLO
Post by: ArtOf on Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 06:20:59 πμ
Θα ειμαι εκει φιλτατε ,θα ειμαι εκει.. :goofy: :goofy:
Title: Απ: HELLO
Post by: Thanosf on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:16:00 μμ
Καλωσόρισες!