Eλπιζω το 650 μου να χωραει στην παρεα σας ;)
:-* :-* :-*Να εισαστε καλα ολοι ,κι ελπιζω να τα πουμε κι απο κοντα συντομα( 28 Ιουλη ειναι καλα??)...