Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: ai8erovamon on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 02:03:42 πμ
Title: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: ai8erovamon on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 02:03:42 πμ
Γεια σας παιδιά, Κώστας απο Χανιά εδώ, χαρούμενος κάτοχος Transalp XL700V ακριβώς ένα χρόνο, θα παραθέσω ορισμένα προβληματάκια τα οποία με έχουν στενοχωρήσει ελαφρώς :-\αλλά σε ανάλογο thread, Καλως σας βρήκα!
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: Sotos on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 02:16:18 πμ
Καλως ηρθες στην παρεα μας Κωστα!
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: apnea_xaos on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 02:32:35 πμ
:welcome: :welcome:
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: Chtech on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 06:23:40 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας Κώστα.
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: georig25 on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 07:45:00 πμ
Χανιά Χανιά!!! Αίντεεε να δούμε πόσοι θα γίνουμε για να δούμε οργάνωση!
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: strofakias on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 08:09:18 πμ
:welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: Zan Klon on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 18:23:50 μμ
:welcome: Κωστα.καλα χλμ και χωρις προβληματα. ;)
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: παλτακης on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 18:27:18 μμ
Γεια σου Κωστα απο τα ωραια Χανια
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: kostas larisa on Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 20:51:01 μμ
:welcome: συνονόματε.
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 01:43:30 πμ
:welcome: :welcome:
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: junior CAESAR on Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 06:29:37 πμ
:welcome: :welcome:
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: thanos_trikala on Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 06:37:40 πμ
:welcome:
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: African Boy on Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 08:02:20 πμ
Καλώς μας βρήκες Κώστα απ την Κρήτη............... ;)
Title: Απ: Νεότατος στο forum, νεος με transalp
Post by: georig25 on Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 16:36:36 μμ