Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: stou on Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 08:59:53 πμ

Title: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: stou on Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 08:59:53 πμ
Καλησπέρα παιδιά γράφω για  πρώτη φορά και θα ήθελα  κάποιες πληροφορίες για παλιά transalp στην αθήνα.
Για να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος εννοώ μοντέλο μέχρι 95 αλλά όχι το πολύ αρχαίο κυρίως λόγω πίσω ταμπούρου.
Καθώς τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν κάτι πιο καινούριο(1500 Ε!!) η βασική μου απορία είναι για το αν μπορώ με αυτά τα λεφτά να βρω κάτι αξιόπιστο(τηρουμένων των αναλογιών) που να μην χρειαστεί να δώσω άλλα τόσα για να τσουλίσει....
Ακούγεται κάπως δύσκολο αλλά θα εκτιμούσα πολύ μία πρώτη βοήθεια..
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων

Υ.Γ: Για αυτούς που απορούν, κατέληξα να ψάχνω για τρανσαλπ γιατί θεωρώ ότι στο βαθμό που θα είναι αρκετά παλιό ,καλύτερα τρανσάλπ που είναι δικύλινδρο και δεν το πολυλιώνει και κανείς παρα κανένα σκισμένο xt ή dominator  που λόγω ενός κυλίνδρου είναι αρκετά πιο επίφοβα σε τέτοια ηλικία ,αν και βέβαι πιο φτηνά.
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: Chris_de_Ze on Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 09:17:56 πμ
Καλώς ήλθες!

Αν το ΤΑ είναι καλοσυντηρημένο από τον ιδιοκτήτη του τότε πολύ πιθανόν να κάνεις μια καλή αγορά.
Θέλει μόνο λίγο προσοχή.
Επομένως πριν αγοράσεις κρίνε όχι μόνο τη μηχανή αλλά και τον ιδιοκτήτη.

Σε ποια περιοχή είσαι?
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: georig25 on Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 09:20:59 πμ
Το αυτό με τον δάσκαλο! Θα κάνεις κονέ!  Καλώς μας ήρθες! Εδώ περνάμε ΚΑΛΑ!!!
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: louros on Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 16:14:00 μμ
Mε 1500 δηλ. ψάχνεις εξακοσάρι.....
Τι να σου πω ρε φίλε ,κανα 400 σίγουρα θα έβρισκες.
Αλλά εξακοσάρι με ενάμιση και καλό ,πρέπει να πέσεις σε περίπτωση.
Σε βλέπω με κάτι που θα τρομάξεις να το ξεφορτωθείς.
Βάλε κάτι παραπάνω .

Καλή επιτυχία πάντως. :smoke:
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: azwros on Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 16:29:12 μμ
Εγώ πάλι πιστεύω ότι με αυτά τα χρήματα θα βρεις ένα πολύ καλό 400αράκι για να κάνεις την δουλειά σου και να μπορείς να μας ακολουθείς στις εκδρομές παντού!!!! (βλέπε zan klon400). 800 e το πήρε!!!!!!!
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: Chtech on Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 18:00:51 μμ
Κατ΄αρχάς καλώς όρισες στην παρέα μας , τώρα για την αγορά που σκέφταισαι να κάνεις πρέπει να προσέξεις πολύ το μηχανάκι γιατί είναι λίγα τα χρήματα που έχεις. Πάντως όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω καλύτερα να πας για ένα 400άρι. Έχεις πολλές πιθανότητες να πετύχεις ένα πολύ αξιόλογο μοτόρι. Με το καλό να βρεις αυτό που έχεις φανταστεί.
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: stou on Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 18:16:40 μμ
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι τώρα συμβουλές..
Ψάχνω 600άρι γιατί είχα 250άρι (suzuki tu 250 θα μου πεις βέβαια!!) και το βαρέθηκα πάνω στο δίμηνο..
Το 400άρι το χει οδηγήσει ένας φίλος και μου πε ότι το μηχανάκι είναι βαρύ γιαυτόν τον κινητήρα..
απλά θέλω κάτι που να μην το βαρεθώ πάνω στο εξάμηνο...και αφού προσανατολίζομαι σε τρανσαλπ να μπορεί να μπει μια εθνική με αξιώσεισ(130-140 km/h)..
όσον αφορά τον τόπο,σπουδάζω θεσσαλονίκη αλλά μένω χαλκίδα οπότε τώρα το καλοκαιράκι που είμαι στο πατρικό βολεύει η αθήνα.Επίσης οι τιμές όπως και η ποικιλία είναι πολύυυυ καλύτερες..
εγώ παντως θα αρχίσω να ψάχνω σοβαρά σε κανα 5 ήμερο...
Υπάρχει η δυνατότητα βοήθειας??δεν ξέρω κανέναν γνώστη στην αθήνα και θα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη...και καμιά πρόταση  για συνεργείο δεν θα ταν άσχημη...
ευχαριστώ για το χρόνο παιδιά (όσον αφορά 400 vs 600 πείτε καμιά γνώμη...θα με βοηθούσε ιδιαίτερα!)
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: stou on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 00:10:44 πμ
χαιρετώ και πάλι μετά από κάμποσο καιρό που ήμουνα διακοπούλες...
βρήκα ένα τρανσαλπ 600 στην αθήνα με 1750Ε..Αυτός από τηλέφωνο εμφανίζεται πολύ σίγουρος για το μηχανάκι απλά με προβληματίζει γιατί έχει 73000χλμ..Θα το δω τη δευτέρα..Αν όντως είναι στην κατάσταση που λέει ,αξίζει??λόγω χιλιομέτρων εννοώ..(μοντέλο '96,καινούρια τακάκια +δισκόπλακες,βαλίτσα πίσω και ανάρτηση αλλαγμένη πέρσι)

Α!επειδή μου είπε ότι το μόνο που θέλει κάποια στιγμή άλλαγμα είναι τα λάστιχα,πόσο πάει το μαλλί?και πόσο παζάρι παίρνει η τιμή?(λόγω παλιών ελαστικών αλλά και χλμ..)
Ευχαριστώ και πάλι..
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: costas on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 07:26:16 πμ
μοντέλο μέχρι 95 αλλά όχι το πολύ αρχαίο

 >:( >:( >:( >:(
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: xl600v1999 on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 15:48:49 μμ
χαιρετώ και πάλι μετά από κάμποσο καιρό που ήμουνα διακοπούλες...
βρήκα ένα τρανσαλπ 600 στην αθήνα με 1750Ε..Αυτός από τηλέφωνο εμφανίζεται πολύ σίγουρος για το μηχανάκι απλά με προβληματίζει γιατί έχει 73000χλμ..Θα το δω τη δευτέρα..Αν όντως είναι στην κατάσταση που λέει ,αξίζει??λόγω χιλιομέτρων εννοώ..(μοντέλο '96,καινούρια τακάκια +δισκόπλακες,βαλίτσα πίσω και ανάρτηση αλλαγμένη πέρσι)

Α!επειδή μου είπε ότι το μόνο που θέλει κάποια στιγμή άλλαγμα είναι τα λάστιχα,πόσο πάει το μαλλί?και πόσο παζάρι παίρνει η τιμή?(λόγω παλιών ελαστικών αλλά και χλμ..)
Ευχαριστώ και πάλι..

Καλημέρα, προσωπικά πηρα προ 3μηνου ένα ΤΑ 600 μοντ.1999 (εξακριβωμένο από πλαισιο κλπ) με 49000 χλμ. στην τιμή των  2100 €  , έβαλα αμέσως ελαστικά κοπλέ με εργασία κλπ 200€ και του έκανα και ένα μεγάλο σερβις άλλα 220€.

Σύνολο   2100
               200
           +  220
              2.520 €

όλα αυτά για να κάνεις έναν προυπολογισμό και να έχεισ μετρο σύγκρισης .-
           
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: xl600v1999 on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 15:52:33 μμ
Καλημέρα, προσωπικά πηρα προ 3μηνου ένα ΤΑ 600 μοντ.1999 (εξακριβωμένο από πλαισιο κλπ) με 49000 χλμ. στην τιμή των  2100 €  , έβαλα αμέσως ελαστικά κοπλέ με εργασία κλπ 200€ και του έκανα και ένα μεγάλο σερβις άλλα 220€.

Σύνολο   2100
               200
           +  220
              2.520 €

όλα αυτά για να κάνεις έναν προυπολογισμό και να έχεισ μετρο σύγκρισης .-
           
Ίσως να πιάστηκα κορόιδο όσον αφορά τισ τιμές αλλα αυτο θα μας το πουν οι πιο έμπειροι του forum.
Σημειωτέων οτι δεν το πηρα από ιδιώτη!
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: stou on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 18:44:24 μμ
καταρχάς,φίλε κώστα αντιλαμβάνομαι τον εκνευρισμό και ζητώ συγνώμη είτε έχεις μοντέλο ΄95 είτε και όχι ,γιατί ούτως ή άλλως ταμπούρο δεν είχε αυτό αλλά το τελευταίο νομίζω ότι ήταν το ΄89άρι...το ΄95 δεν ξέρω πως μου ξέφυγε...

όσον αφορά τον άλλο φίλο με το τρανσαλπ,νομίζω ότι η τιμή που πέτυχες είναι αρκετά καλή(αν τα χιλιόμετρα είναι τα πραγματικά..)συγκριτικά βέβαια με αυτά που έχω δει μέχρι τώρα..
και μια ερώτηση πάνω σαυτό..:Τα 75000χλμ είναι πολλά??με την προυπόθεση βέβαια ότι η μηχανή είναι φαινομενικά σε μία αρκετά καλά κατάσταση..(έχω βρει 2 περιπτώσεις μοντέλα '96 και '98 στα 1750Ε και 2000Ε αντίστοιχα,και χλμ 75000χλμ,κάποιος πιο έμπειρος από μένα αν μπορεί ας αξιολογήσει...)
Δεν τις έχω δει ακόμα βέβαια ,αύριο ανεβαίνω αθήνα και αρχίζω με τα ραντεβού..(εντάξει μη βρίζετε απλά ρωτάω για να είμαι και λίγο προιδεασμένος από πριν...)
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: stou on Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 21:46:05 μμ
SOS!!!παιδιά επειδή αύριο θα δω 2 ΤΑ 600 στα άνω λιόσια θα ήθελα αν κάποιος ξέρει κάποιο συνεργείο στη γύρω περοχή να ενημερώσει ψιλο εγκαίρως αν είναι εύκολο....
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:51:25 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: memos on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:16:04 πμ
SOS!!!παιδιά επειδή αύριο θα δω 2 ΤΑ 600 στα άνω λιόσια θα ήθελα αν κάποιος ξέρει κάποιο συνεργείο στη γύρω περοχή να ενημερώσει ψιλο εγκαίρως αν είναι εύκολο....

Τελικά τι έκανες;
Title: Απ: ψάχνω για παλιό transalp
Post by: thanos_trikala on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 05:47:55 πμ
 :welcome: ναι βρε τι εκανες τελικα τα ειδες τα μηχανακια?